Ise, super dat er weer kijkers komen, wie weet komt er wat uit. Essie, veel plezier, waarschijnlijk ben je al weg. Ook ik heb het boek 2 jaar geleden gelezen, heel aangrijpend. Wil de film ook nog kijken. Blaine wat super dat het allemaal zo goed gaat. Hoop echt dat jullie zaterdag naar huis mogen. Sjees fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en ik hoop op een goede nachtrust voor je. Chevenne, ben benieuwd of de moxasticks hun werk gaan doen. Hoop het wel voor je.
Jada, ben ook in mijn nopjes nu, en dat we om 9 uur morgenochtend hier weg moeten zijn met alles gepoetst en wel neem ik maar op de koop toe..
Blaine Oh wat lekker zaterdag al naar huis!! Super zeg, dat wordt echt genieten. Ik vond de prik ook niet echt fijn idd, en maar op mijn kiezen bijten omdat Casper meekeek Hihi grappig lezen met je ontbrekende letter. Essie veel plezier en succes vanavond Ankje stoere kerel he, hij lijkt op zijn moeder En wat kun je opzien tegen iets "simpels" als de kapper he, ben 2 wken geleden gelukkig nog geweest. Weer wat van de checklist dacht ik toen haha. Ise ook een fijne avond! Chevenne succes met de moxasticks! Ah lekker, aftellen tot je verlof. Ben nog steeds brak, gaar en hardstikke moe... MAAR morgen 35 weken!!!! Joepie, nog maar 2 weekjes aftellen en dan de zorgen aan de kant zetten Straks lekker House kijken met de bank voor mij alleen, manlief is aan het sporten. Met zijn mobiel binnen handbereik, dat wel hihi. Fijne avond allemaal!!
@Ankje: Mooie buik meid @Blaine: Wat leuk dat hij al naar boven mag Hopelijk is het snel zaterdag! Maar nu heb ik nog steeds geen foto's gezien kvind je hyves niet @Ise: Veel succes met de kopers! @Jada: Jij alvast heel veel succes voor morgen. Ik hoop voor je dat je mannetje draait. Ik heb echt veel gedaan vandaag. Niet normaal kBen echt heel de namiddag en avond bezig geweest in huis. Ik merk ook dat ik veel minder kan verdragen. Als er iets niet goed ligt of ik zie een vuiltje, moet dat meteen geëlimineerd worden Ik had een hoop was van de draad gehaald en in de wasmand gelegd. Een paar stukjes lagen over de rand ... ooh jee. Ik kreeg er gewoon de kriebels van haha.
Dankje meiden, ik hoop dat de kleine man wil meewerken.Vrees van niet, volgens mij is hij behoorlijk eigenwijs. Ik ga maar van het meest negatieve uit, dan kan het alleen maar meevallen. Hilli, kijk je toch even op mijn Hyves en dan via mij bij vrienden op Ingridenblaine, dan moet je het wel kunnen vinden.
Hallo allemaal! Jada: heel veel succes morgen, hopelijk is hij minder eigenwijs dan je denkt... Hoop ook dat het niet te vervelend is. Ankje: ziet er goed uit hoor! (zowel buik als verbouwing) Wat gaat dat trouwens snel zeg! Wel een heerlijk vooruitzicht dat jullie straks zoveel ruimte hebben. Blaine: wat een goed nieuws allemaal, dat hij al lekker voor jouw bed ligt. Hopelijk lukt het om zaterdag naar huis te gaan. Jullie doen het zo goed samen! Hier: mijn man heeft idd met de verloskundige gebeld en zij wilde graag een gesprek aangaan. Dus dat hebben we gedaan om 17:00 uur. Best wel lang zitten praten en ik heb goed mijn onvrede uit kunnen spreken. Of eigenlijk meer mijn gebrek aan vertrouwen. Nu stelde zij voor om de komende 5 weken elke week op afspraak te komen zodat ik iedereen nog eens ontmoet en ook de 2 die ik nog helemaal niet ken. Ze zal het zelf ook goed met haar collega's gaan bespreken bij de vergadering a.s. maandag. Ik vind dit wel een goede oplossing en ik heb nu wèl het gevoel dat ik word begrepen. In elk geval door deze verloskundige. Dus ik heb besloten dat ik toch niet ga overstappen. Door het goede gesprek is dat hele erge rotgevoel al wel een stuk verminderd. Ze was trouwens blij met zo'n "mondige" zwangere... Dat zet hun ook aan het denken. Nou ja... we zien wel.
Jada, succes morgen! Hilli, haha, erg is dat he, niet (meer) tegen vuil kunnen.. Belle, fijn dat het gesprek je een goed gevoel heeft gegeven. Nu hoef je niet meer opnieuw ergens te beginnen aan het einde van je zwangerschap!
Wat goed van jullie Belle! Fijn dat het gevoel van vertrouwen een beetje meer terug is gekomen. Hopelijk gaat het vanaf nu ook beter. Morgen zal ik 1x of helemaal niet online komen. Ik heb morgen een bedrijfsfeest in Zwolle om 4 uur. Ik wordt voor die tijd door Jeroen naar mijn nicht gebracht (die woont ook in Zwolle) en zij brengt me naar mijn werk. Zal vast laat worden, dus vandaar dat ik niet kom. Heb er wel ontzettend veel zin in, want ik heb mijn collega's al vanaf eind aug. niet meer gezien. Spannend dus! Slaap lekker iedereen!!
Belle wat goed! Hopelijk gaat het vanaf nu naar wens! Jada heel veel succes voor morgen, ik duim voor je! Ise zelfde geldt voor jou!! Ankje lekker ff naar de kapper gaan hoor, zo voor de kerst!! Veel plezier morgen! Annemica van harte met je 35 weken! Sjees hopelijk slaap je lekker8)! Hier: net thuis. Het was een mooie film, alleen lang niet zo diepgaand als het boek. Goed geacteerd! Maar ik heb het gewoon droog gehouden8). Zeker wel een aanrader hoor, ik vind Carice sowieso altijd goed. Zo, straks naar bed en hopelijk slaap ik eens goed...laatste nachten waren hier ook niet erg fijn.... WELTRUSTEN!!!
Goede_orgen alle_aal. Ik ben een keer de eerste dat is ook eens wat nieuws. Vanacht bijn an iet geslapen zo bijzonder dat ons kereltje hier is. Hij wilde natuurlijk iedere 3 uur lekker eten en tussendoor iedere keer geluidjes _aken tja en dan was ik wakker en oest direct weer even bij quinten kijken, hij heeft goed gegeten vanacht en begint nu ook wakker te worden dus later reageer ik wel weer.
Ben al ruim een uur wakker en ben maar uit bed gegaan. Je was me net voor Blaine Geniet maar lekker van je mannetje. Succes Jada met de draaipoging.
@Belle: wat goed dat je het gesprek bent aangegaan, heel knap van jullie. Zo te lezen nemen ze het serieus en hopelijk blijven ze dat ook doen. Ik heb ook eens zoiets gehad met mijn huisarts en sindsdien gaat het heel goed en neemt hij alle tijd voor me als ik kom. @Ankje: leuk, zo'n feestje! Hopelijk heb je genoeg energie. Geniet ervan! @Jada: veel succes met de draaipoging! @hier: Oscar heeft om 9.00h weer een gesprek bij dat bedrijf waarna ze 'de koppen bij elkaar gaan steken' zoals ze zeiden, dus hopelijk krijgen we vandaag ein-de-lijk uitsluitsel.... Ik moet een half dagje werken en dan lekker weekend. Fijne dag allemaal!
Goede morgen allemaal! Hier lekker kunnen slapen tot kwart voor 8 ipv 7 uur. Er is dit keer maar 1 bouwvakker aanwezig, misschien de rest in de file? Morgen haalt Jeroen het dakleer van het dak. En maandag gaat het trapgat eruit! Spannend!!! Suzanne: Spannend joh! Ik duim zo hard voor jullie. Chevenne: Hopelijk kun je vanmiddag nog even bijslapen. Jada: Succes met de draaipoging vandaag! Blaine: Wat doet je kereltje het goed zeg! Gefeliciteerd. Na al jou verhalen te lezen verlang ik nog meer naar ons meisje! hahaha Essie: Leuk dat de film geslaagd was, maar ik hoorde inderdaad ook om me heen dat het boek mooier was dan de film. Ik ben zelf niet zo'n lezer, maar mijn moeder wel.
@jada: succes bij de draaipoging, we duimen voor je!! @suzanne: spannende dag alweer voor jullie. Ik hoop zo dat alles helemaal rond komt, eindelijk!! @belle: goed dat je er met de vk over hebt kunnen praten, als nooit iemand uitspreekt wat er mis is dan hebben ze het waarschijnlijk niet eens door... @blaine: heerlijk om te lezen hoe je leven met en rondom de kleine eruit ziet, daar kijken we ook zo naar uit! @essie: heb even gemist naar welke film je bent geweest? Hier: prima geslapen, heerlijk. Om 11.30 vandaag is er een infobijeeenkomst op de vk-praktijk over de ontwikkeling van babies, ga ik denk ik maar heen. Daarvoor ook over mogelijkheid tot stamcel opslaan, maar we zijn het daar al over eens dat we dat niet willen doen.
@Lynd: ik heb ook eens informatie opgezocht over het opslaan van stamcellen. Je kunt het gratis doen, maar dan is het voor iedereen beschikbaar en wordt het anoniem opgeslagen. Als je het puur en alleen voor jouw kind wilt bewaren, dan bewaren ze het geloof ik 20 jaar en dat kost in totaal 2000 euro. Ik weet even de link niet meer naar de betreffende site...
Belle fijn dat je zo'n goed gesprek met de vk hebt gehad. Ik denk dat dit wel een goede oplossing is, vooral dat je kennis gaat maken met ze allemaal. En misschien heb jij wel een probleem aangekaart waar meer zwangeren mee lopen maar die het niet uitspreken. Alleem maar goed! Blaine lekker he je mannetje dicht bij je. Ik had twee jaar geleden een twee-persoons kamer en mijn "buurvrouw" had haar kindje bij zich en op de kamer naast ons ook, terwijl mijn mannetje nog op de kinderafdeling lag... Das zwaar he. Nu heerlijk genieten van hem en morgen hopelijk naar huis! Ik zal nog even officieel mijn dansje doen: Joepie 35 weken vandaag!!!