Goede middag meiden! @alle nieuwe; Gefeliciteerd en welkom! Gezellig Oh heb net alles terug gelezen, maar eigenlijk ook alles weer vergeten. Wij hebben het mijn (schoon)ouders eigenlijk meteen verteld. Onze broers en zus weten het ook en onze beste maatjes weten het ook. Voor de rest willen we niet dat meer mensen het weten, vorige keer hebben we het ook vroeg verteld en kreeg ik met 6-7weken een miskraam. Heb toen ook geen krampen ofzo gehad, alleen veel bloed verlies. de verloskundige heb ik de dag nadat ik positief getest had gebelt. Kwaaltjes; Hier nogsteeds met vlagen misselijk. Ook heb ik onwijs gevoelige (.)(.) vooral 's ochtends als ik uit bed kom en dus geen BH aan heb. en moe.... onwijs moe.... Ook begin ik nu al een super zere rug te krijgen. Had ik met de zwangerschap van Zoë ook heel erg last van. Kon soms niet meer van de bank opstaan, of omdraaien in bed. Dat begon alleen halver wegen de zwangerschap, nu heb ik er nu al last van. Beloofd wat voor straks. Sorry dat ik niet echt reageer, volgende keer zal ik beter mijn best doen
@Kwek: Lijkt me idd niet gemakkelijk om het dan tegen je baas te zetten. Maar langs de andere kant, jij moet daar niets mee inzitten. Niet jouw probleem. Dat weet ze vooraf hé, dat dit kan voorkomen bij vrouwelijke werknemers. @Sjalotjuh: Kladblok ftw vergeet je niets meer. Maar, dan krijg je wel lange posts
Als eerste alle nieuwe moeders gefeliciteerd. En mijn complimentjes voor de buikfoto's. Ik heb namelijk nog geen buikje Dan als 2de zou ik ook graag even willen klagen. Ik ben nu 7 weekejs zwanger en had bij ruim 5 weekjes bloedverlies waardoor ik een echo mocht maken. Deze was niet geheel goed en ik moest een week daarna weer een echo laten maken. Afgelopen vrijdag dus weer een echo laten maken en deze was gelukkig wel goed, hartje klopte goed en groote was ook goed. Alleen was me baarmoeder niet zo heel groot maar dat zou geen probleem moeten zijn,die zou vanzelf mee moeten rekken. Vrijdag avond klein beetje bloed verlies en zaterdag ochtend toch aardig wat vegen. Omdat de echo goed was maakte ik me eigenlijk geen zorgen. Nu vandaag heb ik en redelijk veel bloed kleine krampen in me buik en bloederige slijm propjes. Ik hoop echt zo dat me baarmoeder flink oprekt en daarom deze signale geeft maar ik ben bang voor het ergste. Zwangerschaps symptonen had ik al niet dus deze zijn ook niet weggevallen. Kunnen jullie mij een beetje opbeuren maar wel de waarheid vertellen. Ik vrees echt het ergste.
@nieuwe mama's, gefeliciteerd! @vriendlief, ik weet het niet..sorry. hoop alleen heel erg voor je dat er niks aan de hand is. @belle, ik ben vandaag ook superonzeker. ik ben wat minder misselijk dan de dagen hiervoor en daar word ik bang van. ik weet ook niet meer hoe dat bij de zwangerschap van mijn zoon was. wat ik wel denk, ik ben net 4 dagen vrij geweest en heb dus lekker bij kunnen komen, dat scheelt een heleboel. ben wat minder chagrijnig, ben wel moe maar anders. borsten zijn wat minder gevoelig maar dat gaat toch af en aan. hopelijk voelen we ons morgen weer wat zekerder..
@Vriendlief: Ik heb gelezen, dat er vrouwen zijn die heel hun zwangerschap door op onverklaarbare wijze steeds beetjes bloed verliezen. Dit kan bij hen geen kwaad. Langs de ene kant denk ik dat het bij jou mss niet erg is, omdat je het voor de echo ook al had, en toch was er een mooi kloppend hartje. En idd, je bmm die rekt zowiezo mee. Maar langs de andere kant, bloed doet altijd twijfelen hé. Ik zou gewoon zo snel mogelijk terug naar je vk bellen en dit zo uitleggen zoals je het hier hebt neergeschreven. En hopen dat je nog eens mag langskomen voor een echo. Ik duim in elke geval voor je dat alles nog goed zit! *duim *duim
hili en ise bedankt voor jullie reactie ik ga maar hopen voor het beste. Voor iedereen die ook alle onzekerheid heb hoop ik dat des ondanks alles super blijft gaan succes
10 juni pas. Denk dat ik morgen voor de zekerheid ff de vk bel om te kijken wat zij zegt. of ik het beter kan afwachten of toch weer een echo moet maken.
Ik zou gewoon morgen bellen. 10 Juni is nog lang hé. Als de vk zelf zegt, wacht maar af. Dan heb je het wel geprobeerd. En mss dat je vk kan zeggen wat het kan zijn.
@vriendlief, Jemig meid, wat een onzekerheid is dit. Vloei je nog steeds of is het gelukkig al wel gestopt. Ik zou helemaal gek worden. Ik zou ook even morgenvroeg even bellen, wie weet mag je gewoon weer even een echo laten doen. Ik duim voor je meid.
ja ik had haar gister ook al gebeld. Maar ten zei ze als je onderbroek niet vol zit en geen kramp heb is het niet erg ookal omdat ik het eerder heb gehad. Maar nu heb ik wel kleine kramp en ja een onderbroek vol wat moet ik daarvan denken ik heb voor de zekerheid een maandverband in want en inlegkruisje vertrouw ik al niet. en die brokjes zijn ook niet heel erg goed denk ik. In iedergeval voor je reactie. Ik bel de vk morgen gewoon even op. maar hopen dat alles goed is.
@vriendlief, Ik heb wel eens gelezen dat je de inlegkruisjes/maandverbandjes moet bewaren voor de vk, dan kan ze zien hoeveel bloed je verloren hebt. Maar als je zegt dat je ook stolsels/brokken verliest, ben ik bang voor iets wat we allemaal niet willen. Sterkte meid, ik blijf voor je duimen wie weet is het toch iets onschuldigs. Dikke knuffel voor jou, is je mannetje bij je? Kruip lekker tegen elkaar en praat vooral je gevoel uit.
Hi Vriendlief, Wat een onzekerheid.... getsie! Vooral na de goede echo van vrijdag! Maar daar kun je ook weer goede hoop uit krijgen! Bloedverlies betekent niet altijd dat het misgaat... een vriendin van me heeft het haar hele zwangerschap gehad (ook met stolsels) en heeft gelukkig een gezond kindje gekregen maar het meest vervelende is de onzekerheid. Ik heb met 2 van mijn miskramen ook bloedverlies met stolsels gehad maar daarbij wel hele erge pijn. In mijn geval begon het met het bloedverlies en een paar dagen erna kwam de pijn. Bedenk wel dat het voor iedereen anders gaat en laat je hierdoor niet ontmoedigen. Maar ik wil wel eerlijk tegen je zijn.... ik ga voor je duimen dat het helemaal goed zit en dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt. Ik kan me goed voorstellen dat wachten tot 10 juni in dit geval echt te lang duurt. Heel veel sterkte meid!!! Dikke knuffel
Als alles goed blijft gaan hoor ik ook bij de mama's van 2010 (wat een jaartal!) Zal wel mooi staan ??-01-2010 1e miskraam 2e zoon (26-03-2007) 3e uitgerekend 13-01-2010 Allemaal gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst...
welkom NHS Wops: neej mannetje is aan het werk en ik ook Heb een eigen kroeg dus ik zal wel moeten. Is gelukkig rustig dus dan kan ik lekker koekeloeren op het forum, Aan de andere kant denk ik er wel steeds aan. Bedankt voor jullie reactie. Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden heb alleen de aankomende dagen geen pc tot mijn beschikking dus laat jullie woensdag weten of er een wondertje gebeurt of een ongelukkige tijd. Jullie allemaal heeeeeeeel veeeeeeel succes in iedergeval. Ik houd de moed erin Maar wat ik wil is sterker dan mijn verstand en dat is zeer vervelend. Bedankt
Hoi, Ik behoor ook tot de januari 2010 mama's. Ben op 10-01-2010 uitgerekend. Ik word dan voor het eerst mama Voel me helemaal goed, ben wel snel moe maar daar geef ik heerlijk aan toe.
@Alle nieuwe dames, een dikke PROFICIAT! @Vriendlief, probeer de moed niet te laten zakken, al zal dat niet zo makkelijk zijn. Het hoeft idd niet altijd wat te betekenen, maar ik snap je onzekerheid zeker wel. Hoop voor je dat de VK je morgen kan zien, en je meer duidelijkheid kan geven. Succes! @all, als ik een echo laat maken met 7 weken, moet er wel een kloppend hartje te zien zijn he (als alles goed is) want dan probeer ik mijn echo rond die tijd af te spreken. 6,5 week zou te vroeg zijn? Of kan dat ook? En hebben jullie ook de gehele dag het gevoel alsof je vol zit? Ik bedoel, ik heb echt (bijna) geen eetlust meer. Bah. (en dat vormt tevens een nieuw probleem, aangezien ik niet af mag vallen.....) Hebben jullie hier een "oplossing" voor? Suggesties? Thnx vast!