Jaaa 23 weken alweer, gaat toch wel snel Dank je wel!!! Ga jullie allemaal goed in de gaten houden de komende tijd en straks alle kleine beebjes bewonderen!!
Blaine, jippie, naar huis!! AnneMica, ik vind het douchen ook wel meer een inspanning geworden, maar vooral het afdrogen en aankleden. Kareltje, veel plezier het weekend. Juni, fijne baas inderdaad en beterschap voor je dochter. Ingrid, alweer over de helft! Weet je al wat het is?
He meiden, ben weer terug van een zeer geslaagd weekje Center Parcs! Heerlijk uitgerust, lekker tijd besteed aan elkaar en onze kleine meid en nu weer thuis. Slapen was wat minder, erg veel last gehad van bekken/heupen maar vanavond weer in mijn eigen bedje! Heb de bladzijdes even doorgelezen en op het hoognodige geprobeerd te reageren....sorry als ik iemand overgeslagen heb! @ Blaine: gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje Quinten! Wat een mooi cadeau op pakjesavond: de eerste januaribaby! Geniet lekker van elkaar! O, fijn om ook even van je zelf te horen hoe alles gegaan is! Fijn dat het bij elkaar nog een redelijk vlotte bevalling was....wel een mooie gewicht voor 35 weken zeg! Hopelijk mogen jullie snel naar huis! O, ik lees dat jullie morgen naar huis mogen....SUPER!!!! @ Suzanne: JIPPIE! Gaaf dat je man de baan heeft gekregen! Gefeliciteerd! Over een sterrenkijkertje...volgens mij kan je baby dan alleen de draai naar buiten moeilijker makenm en heb je eerder een knip nodig. Een sterrenkijkertje ligt overigens met het hoofd naar je buik i.p.v. naar je rug! @ Sjees: das even schrikken meis! Hopelijk houden de valse weeen snel op en zet het zich om naar echte weeen! Nog even en je houdt je kindje vast! He, lees net dat je zus er is! Wat een superverrassing! Veel plezier samen! @ Belle/Lynd/Mecha: mooie buiken! @ AnneMica: voor jou ook al schrikken zeg! Maar gelukkig mocht je toch naar huis....hopelijk blijft je kleintje nog heel even zitten! @Kareltje: wij hebben het super gehad! We zijn dus echt een hele week geweest en heerlijk vele gezwommen, naar de kinderboerderij, eendjes gevoerd en naar de speeltuin geweest met ons dochtertje van 2! Zelfs de schoonfamilie is zaterdag nog langsgeweest om Sinterklaar met ons te vieren, dus dat was helemaal super! Jullie ook leuk gehad? @ Essie: goed nieuws zeg, dat je mannetje gedraaid is! Hopelijk blijft-ie zo liggen! @ vliezen: meestal moet je binnen 48 uur bevallen en houden ze je baby goed in de gaten. Bij mijn dochtertje waren mijn vliezen gebroken op donderdag rond 11 uur en ze is vrijdagavond om 21.47 uur greboren....al die tijd aan het CTG gelegen en ze bleef het goed doen,ondanks dat ze in het vruchtwater gepoept had.. Ik was toen overigens 40+2, dus ruim voorbij de 37 weken! @Marleentje: fijn dat alles goed is met je bekken (behalve je BI dan) en dat je op zich gewoon zou moeten kunnen bevallen! Maar wat een reusje zeg! Ben benieuwd wat ze je dan aanraden....hoor je dat maandag? Wij hebben dinsdag het 1e gesprek over de bevalling, na de groeiecho....... @ Lynd: o meid, wat super dat alles toch in orde blijkt te zijn! Doe lekker rustig aan en laat deze stress weer van je afglijden......vanaf wanneer mag je ook alweer naar dat priveziekenhuis? HAHAH, Cradle of Rome....verslavend he? Heb het ook een tijd gespeeld! Ben nu weer aan de DS met Professor Layton and Pandoras Box en op de pc Delicious: Emilys Holiday Season (time-management spel) Ook errug leuk! @ Ankje: Heb ook suikercontrole gehad:ik moest 4x naar het ZH voor suikercurve, idd met vingerprik...1x nuchter en dan 1 uur na elke maaltijd. Overigens moest ik alleen s ochtends echt op mijn beurt wachten (ook om de papieren e.d. in te leveren) en de andere keren moest ik me alleen even melden en mocht dan zo tussendoor. Stond binnen 10 minuten weer bij mijn auto! Wel balen dat je niet zelf kan gaan..... Je mocht het trouwens ook zelf doen, als je dat aangaf! Dan krijg je alle spullen mee...heb je neit iemand die het voor je kan prikken? Leuke mop trouwens! @ Eleni: balen dat je je zo rot voelt.....maag zuur is echt vreselijk! Hopelijk kan de gyn je helpen..Heb je net weer een PB gestuurd, hopelijk krijg je ;m binnen! @Rebbel: jippie! En op naar de 34! @ Jada: Mooi dat de draaipoging gelukt is! Hopelijk blijft-ie nu zo liggen! Ik zag trouwens dat mijn afspraken er niet in staan, weet niet of ik ze nog kan doorgeven? Maandag 14 dec. Laatste controle vk, dinsdag 15 dec. Groeiecho, overdracht en 1e gesprek gyn. @ Nikkie: fijn dat alles goed was! @ Verlof: Iedereen die nu (ook) verlof heeft:geniet van jullie verlof! Dikke knuf voor iedereen!
Jaaaa, wij krijgen een jongetje erbij!!!!!! Op de echo leek het van het profiel precies op Julian zijn echo! Zo leuk om te zien!
Ingrid van harte met je 2e zoon!! En dank voor je wensen voor ons. Mamanama en Kareltje fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Annemica ja vooral het afdrogen kost me steeds meer moeite, net als aankleden en in bed gaan liggen om te gaan slapen (voor je 'goed' ligt....pffff). Ik hoor mezelf zuchten en steunen als een bejaarde met longproblemen Mecha leuke foto's! Marleen ja is niet niks als je ergens zo lang heb gewerkt...hopelijk lukt het hem om zich er toch bij neer te leggen. Zijn gezondheid is nu het belangrijkst toch (en z'n kleinzoon natuurlijk)? Blaine wat geweldig dat jullie naar huis mogen! Geniet van alles8)!! ANkje hoe was je feest? Jada het stoeltje is binnen, maar ze hebben die 10% er mooi niet afgehaald hoor, terwijl die code er wel bijstaat:x. Snap er niks van. Ik maak dus gewoon het bedrag - die 10% over. Trouwens prachtig stoeltje he!? Echt blij mee!! Hoe is het met je buik?
goede morgen dames.. welkom terug mamanana lekkefr dat je hebt genoten .. denk dat je vannacht een stuk lekkerder hebt geslapen hihi hier te laat wakker heb de sleutel laten ophalen lig nu weer lekker in me bed toch iets te vroeg voor mij hoor .. dus k ga nog ff probere een uurtje te slapen en dan genieten van me zaterdag.. voor zover dat kan hihi
Mamanama: leuk dat je weekje CP zo leuk was! Jada: ik zit wel op hyves maar kan er niet zo goed mee. Moet ik dan eerst vriend worden van Blaine, hoe kan ik haar vinden? Ondertussen is niet alleen dochterlief ziek (ze is met 38,6 opgestaan, dus ik hoop dat de koorst dan vandaag niet nog hoger wordt dan de vorige dagen) maar ook vriendlief heeft vannacht koorts gekregen en verder wat diarree gelook ik en wat spierpijn. Hopelijk blijk ik gespaard, want koorts kan toch weeën opwekken he. En iemand moet de boel hier draaiende houden (ondanks de BI). Gisteren heb ik een nieuw borstvoedingskussen gekocht, van Domoo, de vorige was van de hema. Is toch wel een verschil.
Morgen allemaal. Al weer vroeg wakker. De uk van mij ligt met het hoofd rechts tegen mijn ribben te drukken, wat behoorlijk pijn doet. Weet bijna niet hoe ik moet zitten of liggen. Ga een paracetamol nemen en me aankleden. Gaan we even boodschappen doen. Mijn vk meet niet met een centimeter. Ze hebben bepaalde punten, bijvoorbeeld op 1/3 tussen navel en borstbeen.
@mecha: mooie wieg, mooie badkamer én een mooie buik! @Ingrid: wat fijn voor je dat je weer zwanger bent... hartelijk gefeliciteerd! En april is ook een mooie maand Ik heb een hele dag helemaal voor mezelf alleen.... en vanavond fijn met z'n tweetjes filmpje kijken op de bank, heerlijk. Ik heb nog altijd last van keelpijn, maar als ik maar niet te veel praat dan gaat het wel. Dus de enigen tegen wie ik vandaag iets zeg zijn jullie en mijn twee hondjes. Dit zijn ze trouwens, onze hondjes Duuk (rechts) en Saartje (het zijn Border Terriers): Bekijk bijlage 35602 Fijne zaterdag allemaal!
Jeej, ik heb wel tot 7:45 geslapen vandaag!!! Ben ook wel na twaalven naar bed gegaan - oooh, wat laat ! @sanne: Het zal zeker wel vermoeiend zijn, nu nog te werken! Succes met de laatste loodjes! 4 dagen is goed te overzien, daarna lekker rust voor jou en de baby. Ik heb ook opeens last van dikke vingers, ik krijg mijn trouwring soms niet meer af, echt zulke worstenvingertjes @hilli: dat boek de straatfilosoof kan ik niet. Leuk? @mecha: wat een verschrikkelijk schattig wiegje!! En lekker bad in je badkamer ! Over de vraag van woops: geldt dat +4 cm bij de baarmoedergrootte niet alleen tot een bepaalde week? Volgens mij moet je dat er daarna niet meer bij optellen. In elk geval zal het geen constante zijn, omdat als je kind indaalt, je baarmoeder weer wat lager komt te liggen. @blaine: wat HEERLIJK dat jullie lekker naar huis mogen!! Lekker gezond ventje dus, en wat fijn dat jullie lekker thuis zijn straks! Ik kijk uit naar de fotos! @annemica: douchen vind ik alleen daarom beetje link omdat wij alleen een bad hebben, en daar moet ik dus in en uitstappen. Vooral het uitstappen (met mijn natte voeten in de glibberige badkuip) vind ik eng worden. Gelukkig hangt er een designradiator boven om me aan vast te houden, maar eigenlijk moeten we er even een anti-slipmat in leggen. @juni: fijn dat je baas flexibel is. Tot wanneer werk je eigenlijk door? Balen dat je familie ziek is!! Niet ook ziek worden hoor! Wel erg jammer dat jij nou voor anderen moet zorgen ipv andersom, maar het is niet anders. @kareltje: dat klinkt als een superontspannende vakantie! Heerlijk dat jullie nog zo lekker weg konden gaan zo op het eind. Succes met de voorbereidingen van het feestje morgen! Wordt dat niet te veel? @mamanama: ook jij hebt een heerlijke week gehad, zo te horen! Mooi zo! Lekker ontspannen aan de laatste weekjes van je zwangerschap beginnen. Ik mag vanaf 36-37 weken naar het priveziekenhuis, dus nog even volhouden Ga aankomende week donderdag weer op controle (eerste CTG, krijg je hier vanaf 4 weken voor de bevalling elke week), en zal dan vragen of het van dan al mag (ben dan net over 36 weken). Cradle of Rome is heel verslavend, ja, ben nu in de eindfasen aangekomen @essie: wat irritant dat ze je kortingscode niet verrekend hebben! Als je minder betaalt moet je wel even een brief erbij schrijven waarom dat zo is, als ik me goed herinner naar de regels van het consumentenrecht . Wij hebben ook nog allerlei speelgoed besteld via babywalz, we hadden zo weinig Ook wat dekentjes via babydump, die nemen mijn ouders mee met de kerst. Kinderwagenparasol en speelboog (babygym) vragen we van onze zussen met de kerst. We zijn nu bijna klaar met ons lijstje! @suzanne: nog steeds zon last van keelpijn? Gebeurt hier verder nog wat mee? De baby begint hier echt in de weg te zitten, net als bij Chevenne. Hij zit met zijn kont in het midden boven, en zijn benen steken naar rechts uit. Als hij beweegt drukt hij mijn ribben uit elkaar alsof het niets is, en steken tegelijkertijd de kont en een voet aan de voor- en zijkant van mijn buik uit. In het begin vond ik dat wel grappig, maar het doet nu echt flink pijn! En dat moet nog 5 weken groeien en aankomen Vandaag eigenlijk drukke dag gepland, alvast dingen voor de kerstdiner kopen (wijn enzo, helaas niet voor mij), kerstboom, schoonmaken . gordijnen vanochtend in de was gedaan, ramen lappen (maar ja, dat doet hubby). t Zou super zijn als we dat allemaal zouden halen dit weekend!
Goedemorgen, even gauw berichtje... Annemica, ik heb een douchekrukje gehaald bij de thuiszorg, en ik vind het echt een uitkomst! ingrid,hee wat leuk om je weer te zien en alweer 23 weken zwanger,ik ben hardstikke blij voor je! juni, heerlijk dat je minder of niet meer hoeft te werken,fijn dat je werkgever een beetje rekening met je houd. Heel veel succes met je ziekenboeg,hopelijk zijn ze snel weer beter. mecha, hopelijk lig je nu weer lekker op een oor! lynd, doe je wel een beetje rustig aan,anders ben je vanacht en morgen weer helemaal af, laat je man het meeste maar doen hoor. hier...ik ga vandaag met mijn zus naar mijn broertjes verjaardag, niemand weet nog dat ze in nederland is,dus dat wordt een grote verrassing, en mijn zus kan in 1 klap weer de hele familie zien. Gisteren heb ik samen met haar allemaal kerststukjes gemaakt die we vandaag meenemen, we gaan ze aan familie verkopen voor een symbolisch bedrag(mag dus een euro zijn) en die opbrengst is weer voor onze andere zus( 18 jaar) want die wil volgend jaar 5 maanden naar Tanzania met een project voor weeskinderen, maar daar is wel een best bedrag voor nodig, dus wordt vast erg gezellig!!
Goedemorgen meiden Mamanama, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Minder dat je niet zo goed geslapen hebt, maar dat kan je vast weer lekker inhalen, door in je eigen bedje te slapen. Ingrid, natuurlijk kennen we je nog. Wat leuk een broertje erbij en super om te zien dat hij nu al hetzelfde profiel als Julian heeft. Juni, ik pb je haar hyves wel even, moet je idd eerst even vriend worden van Blaine, dan kan je haar foto's zien. Essie, mooi stoeltje he, raar dat ze die 10% er niet af hebben gehaald. Je hebt groot gelijk, gewoon het bedrag min die 10% overmaken, zou ik ook doen. Buik is nog een beetje pijnlijk bij het aanraken, maar al een stuk minder dan gisteren. Blaine, lekker alweer bijna thuis. Heerlijk! Sjees, veel plezier vandaag. Wat leuk dat idee, met die kerststukjes. Geld kan ze vast hartstikke goed gebruiken. Lynd, allemaal leuke dingen op het programma, veel plezier vandaag. Heb je alles wat je besteld hebt ook al binnen? Suzanne, wat een schatjes. Lekker zo'n dagje. Straks even naar de stad, daarna naar mijn broertje, gaan we even naar zijn nieuwe huisje kijken en vanavond nog naar de kerstmarkt in Arnhem. Druk programma vandaag.
owwh whahah ja ok ok jij wint k ben vandaag op de weegschaal gaan staan 69 kilo.. startgewicht 59.5 kilo eerst 4.5 kilo afgevallen .. binnen een paar weken heel veel bijgekomen nu hang ik stil maar ik vind je buik prachtig