Blaine, mooie jongen hoor.. Sjees, gefeliciteerd alweer 38 weken. Spannend. Suusefruus, mooie buik! Annemica, fijn dat je je beter voelt!
Blaine, wat een mooi ventje! Geniet er maar lekker van dat jullie nu thuis zijn.....de kraamtijd kan beginnen!
Hallo meiden! Ik denk even computeren voordat ik ga slapen, maar ga nu niet bijlezen. Morgen wordt een gezellig, druk dagje, maar ik heb een hele lieve man die zelf ook altijd héééél veel doet en als het even wat minder zou gaan, heb ik genoeg lieve familie/vrienden die willen helpen hoor. Dus komt helemaal goed, gewoon lekker een feestje voor mn schatje. Heb er ook wel zin in iedereen weer te zien en lekker bij te kletsen!!! Vandaag een heerlijk rustig dagje gehad samen, ook wel eens lekker!!! Zag héle leuke foto's van een mooi mannetje! Daar mag je trots op zijn Blaine! Geniet er lekker van samen, héél veel geluk!!! Iedereen héél veel sterkte en succes met kwaaltjes/ziektes etc. En verder allemaal een héle fijne dag! Welterusten allemaal, dikke knuffel
Kom iedereen alleen ff een goeie nacht wensen, ook al lezen jullie dit morgen pas!! WELTRUSTEN!!! groetjes van jullie nachtvlinder
@Mamanama Fijn dat jullie zo genoten hebben en leuk dat de familie langskwam met sinterklaas. Lekker met zo'n kleintje dan ook hé! Wij hebben het ook heerlijk gehad samen, alleen jammer dat het zoooo snel om is hé. @Sjees Zag dat jouw zus er is, geniet ervan! Hoop dat jullie een héle leuke dag hebben gehad bij de rest van de familie? 38 weken alweer, wat gaat het opeens hard hé, fijn!!! Succes met de laatste loodjes...wie had dat gedacht hé meid!!! @Woops Sterkte met alles meid, dikke knuffel!!! @Jada Wat fijn dat de draaipoging is gelukt! Nu maar hopen dat de kleine man ook zo wil blijven liggen hé?! Gelukkig dat het niet teveel pijn deed naderhand. @Ankje Hoe gaat het met de verbouwing, alles nog naar wens? Heb niets bijgelezen verder, maar hoop dat het goed gaat en op schema ligt. Veel succes in ieder geval!!! Verder ben ik niet gekomen, sorry! Maar ga nu echt mn bedje in!
hoi meiden tis heel laat dus ff ego thanks voor de reacties.. ennuh ja mevr zit inderdaad gewoon ver ingedaald. tussen me bekken zat ze al vanaf week 25 maar nu is het echte werk begonnen geloof ik ... de verloskundige zegt dat het heel normaal is en ik vroeg haar hoe het kon dat ik dan niet me baarmoedermond voel.. toen beschreef ze het als een ballon waarvan eht tuutje achter de ballon zit net als wanneer hij op de grond zou liggen en het dus volkomen normaal is.. was toch wel geschrokken dacht al dat ze was gezakt/ verzakt voor me baarmoedermond langs whahah nja zal me niks verbazen als die tante eerder komt
Morgen allemaal, Lig nog lekker in bed, met een broodje. Gisteren zijn we nog even wezen winkelen. Ik heb iets leuks gekocht voor de kerst en Jeroen en nieuwe broek. Het wordt voor hem steeds eenvoudiger om broeken in lengtemaat 38 te kopen. Scheelt weer centjes, want pallmall is toch wel prijzig. ´s Middags kwam schoonmoeder langs om ons huis even te bekijken. Ze vond het erg mooi geworden. Vandaag nog wat opruimen en met studie aan de gang. Vanmiddag komt mijn moeder nog even op bezoek. Ik zag foto´s van Blaine: Wat een lekker ventje zeg. Hij ziet er goed uit!
Goedemorgen! Bah wat een rotnacht zeg..:x Kareltje, fijne dag. Mecha gelukkig dat het normaal is. Lijkt me toch wel raar hoor..
Goedemorgen! Mecha: fijn dat het normaal is, maar ik vind het ook maar raar... Dat het hoofdje zó laag zit dat je het zo kunt voelen. Ise: wat ontzettend vervelend dat je zo'n rotnacht achter de rug hebt!! Heb je alleen niet goed kunnen slapen of had je ook last van andere dingen? Ik: gelukkig redelijk goed geslapen. Alleen vannacht de laatste trede van de trap gemist toen ik naar de wc ging. Wat ben ik blij dat ik altijd de leuning vastheb, maar ik heb toch wel een beetje pijn aan mijn rechterheup/been. Stom zeg. Vandaag een thuisdagje en eindelijk de boel kerstproof maken!
Weer tot wel half acht geslapen vanochtend, je zou bijna denken dat het vakantie is Gisteren weer tot laat opgebeleven (kwart over twaalf maar Essie noemt zichzelf bij die tijd al nachtvlinder, hihi), we hebben een grote ronde fotos en brieven uitsorteren gedaan. Mijn opa is ongeveer een jaar geleden overleden en heeft letterlijk dozen en koffers vol brieven en fotos achtergelaten. Deze zijn we nu al maanden aan het scannen, uitsorteren etc. Heeeeel veel werk, maar gisteren weer goed vooruit gekomen. @ise: balen van je nacht. Vandaag nog maar even een uurtje gaan liggen, dan? En had je geen kijkers voor je huis? @belle toch! Inderdaad goed dat je je vasthield, je moet er niet aan denken nu te vallen. Lekker aan de kerstdecoratie dus, vandaag? Wij gaan vanmiddag ook een kerstboom halen en die optuigen. Hubby deed dat naar Duitse gewoonte altijd pas op de 24 december (net als de Hongaren, trouwens), maar ik wil toch een beetje in de kerststemming komen @blaine: wat een prachtig ventje! En ziet er inderdaad niet uit alsof hij te mager is Heerlijk, toch! Hoop dat je een prachtige kraamtijd hebt!! @annemica: wat fijn dat je het nu wat rustiger hebt en zo blij kunt zijn met je mannetje. Ik mag ook niet klagen @juni: goed dat je ouders voorbij kwamen, lijkt me zwaar, zo hoogzwanger met bekkenklachten voor twee zieken zorgen @kareltje: heel veel plezier op jullie feestje vandaag!! Lekker pronken met je buik @chevenne: lange man heb je dan, met lengtemaat 38! Mijne heeft 36, gelukkig is dat niet zon probleem. Gisteren dus succesvol kerstboodschappen gedaan, en de gordijnen zijn gewassen, gestreken en hangen weer, en hubby heeft ook de ramen nog gelapt. Vandaag nog schoonmaken (nou ja, weer hubby) en kerstboom optuigen. Daarnaast nog wat dingen van ons to-do lijstje kunnen schrappen, dus lekker productief dit weekend (weer alle lof aan hubby). Kind schopt me trouwens verrot de laatste dagen Echt pijnlijk!
O, helemaal vergeten te zeggen dat het hier voor het eerst sneeuwt! Niet veel, hoor, maar de mooie grote droge vlokken dwarrelen gezellig voor het raam langs. Prima sfeer dus om een kerstboom te gaan kopen
Lynd/Belle, ga zeker nog even liggen straks. Ik heb zo'n last van mijn heupen en schaambot met slapen.. en ik had het vreselijk warm, moest erg zweten. Daarnaast krampen.. Zo dat was het wel, haha. We hadden vrijdag kijkers en morgenochtend weer. Hopen dat er een koper tussen zit! Lynd, leuk dat jullie vandaag de kerstboom gaan halen en lekker productief zijn geweest! Belle, vervelend van je misstap, inderdaad maar goed dat je je vasthhield. En succes met alles kerstproof maken! Wij moeten vanmiddag dus alles weer schoon en aan kant maken, ik moet morgen rond 8.45 hier weg zijn (en vriend begint om 7 uur..ik moet dus zorgen dat ik morgen alleen nog maar een beetje hoef af te wassen en te dweilen en dan maken dat ik wegkom met kind en hond).
Sneeuw, gezellig Lynd! Geeft wel wat extra sfeer aan deze tijd. Ik ben al een poosje kerstkaarten aan het schrijven Ga zo gelijk de lijst voor de geboortekaartjes maar maken, heb nu alle adressen bij de hand.
Goedmorgen meiden Hier een redelijke nacht gehad, heb best goed geslapen Blaine, lekker genieten meid. Eindelijk thuis! Ise, balen dat je een rotnacht hebt gehad en dan moet je ook nog eens je huis schoon hebben vandaag. Lynd, sneeuw, hier nog niet, misschien volgende week hebben ze voorspeld. Wordt wel een stuk kouder in NL. Is idd ideaal weer om een kerstboom te kopen. Belle, fijn dat je lekker geslapen hebt en wel uitkijken he met het naar beneden lopen. Gelukkig had je de leuning vast. Chevenne, succes met opruimen en je studie Ik ga straks naar mijn ouders, Vriend gaat naar voetbal (Vitesse).
Oja ik heb al lengte 36, hihi. Hij is inderdaad lang, met z'n 2.04. Onze uk zijn benen lopen ook al 3,5 week voor op de rest. 3x raden van wie hij dat heeft
Ligt jouw kleintje nog steeds goed Jada, na de draaipoging? Hier nog druk met de moxa in de weer. Kleine is nog niet gedraaid. Wordt wel erg druk van de moxa.
Ik vind het erg lastig te voelen Chevenne, maar volgens mij wel. Ik voel geen hard bolletje meer bovenin. Mijn buik heeft trouwens ook een hele andere vorm gekregen na het draaien. Moet morgen even de VK bellen voor een afspraak, dan maken ze ook meteen een echo om te kijken hoe de kleine ligt.We hebben wel besloten, dat mocht hij gedraaid zijn, we niet nogmaals een draaipoging gaan doen. Niet omdat het onzettend veel pijn deed, maar als hij niet wil draaien, dan wil hij niet. Ik hoop echt dat jouw kleintje nog gaat draaien en dat de moxa nog effect gaat geven. Wordt je er druk van? Zijn dat de bijwerkingen?
Goede morgen Dames! Ben even 2 dagen niet online geweest. Vrijdag ging ik naar Zwolle naar mijn nicht en daarna had ik een bedrijfsfeest. Het was ontzettend gezellig. We zijn wezen bowlen. Uiteraard deed ik niet mee, maar was wel erg gezellig. Ook lekker gegeten (daar was ik wel goed in ). Gisteren ochtend ben ik toch samen met Jeroen naar boven geweest via de stijger. Ik was te nieuwschierig hoe het eruit zag. Ging heel goed. Maar wat is de ruimte groot!!! Was helemaal blij en gelukkig. Heerlijk. Ik heb ook nog even geholpen met rommel naar beneden gooien, want Jeroen was druk bezig om het dak leer eraf te halen zodat maandag het trapgat eruit kan. We kregen ook hulp van een vriend van ons en mijn vader kwam met de aanhanger om het naar de stort te rijden. Natuurlijk werd ik snel van de stijger afgehaald. Ik had het op een gegeven moment niet meer. Mijn vriendin (van de vriend die ons kwam helpen) belde me opeens of ik naar haar toe kwam. En ik wist dat haar vriend had gebeld om mij daar weg te halen. Dus ik helemaal in tranen op de bank. Ik voelde me zo nuteloos. Ik wil ook dol graag helpen, maar ik kan en mag niks. Ik baalde vreselijk, want ik ben een persoon die graag de handen uit de mouwen steekt. Jeroen en ik hebben in en rondom het huis alles zelf gedaan. En nu moet ik alles laten doen. Dat is echt zwaar zeg!! Maar goed, ik ben op een gegeven moment door Jeroen naar mijn vriendin gebracht nadat ik mijn tranen een beetje had gedroogt. En wat denken jullie .heb ik een baby shower!!!! Zaten daar 7 vrouwen!!! Er lagen ook chocloaatjes en soesjes enzo. Ik stond natuurlijk weer te huilen. Ze hadden dit op geen betere moment kunnen doen. We hebben veel spelletjes gedaan die zij bedacht hadden. Kan het allemaal wel uitleggen, maar dan schrijf ik echt een pagina vol denk ik hahahaha. Uit eindelijk ging ik naar huis met een mand vol kados en die hebben Jeroen en ik s avonds met zn tweeën uitgepakt. Ik ben ontzettend trots op de meiden die het hebben geregeld. En ik besef nu hoe rijk ik eigenlijk ben met de vriendinnen die ik heb. Ik heb een tijdje geleden verteld dat mijn beste vriendin ging bevallen van een dochter met 20 weken. Haar dochter heeft het helaas niet overleefd. Ze heeft het best moeilijk met mijn zwangerschap, maar ze is natuurlijk ook heel blij voor mij. Die hele baby shower is bij haar thuis geviert en haar huis hing vol met roze balonnen en slingers. Ik vind het zo knap van haar dat ze dit voor me heeft gedaan. (krijg er weer tranen van). Ik weet hoe moeilijk ze het vind, maar ze heeft het voor mij gedaan. En daar heeft ze me ontzettend gelukkig mee gemaakt. Zo, het is een heel verhaal zeg! Nu ga ik even een paar paginas terug lezen.
Ik hoop dat ie nog goed ligt, dan is alle moeite niet voor niets geweest. Wat doe je als hij weer teruggedraaid is? Ga je dan voor een stuitbevalling of een keizersnee? De kleine uk wordt druk van de moxa. Dat is ook de bedoeling en dat in combi met ontspannen van het kleine bekken en de baarmoeder. Als die van mij niet draait, ga ik voor een keizersnee. Ik durf een stuitbevalling niet aan. Een eerste kindje, weet nu al dat het groot is. Ben me alvast een beetje aan het voorbereiden dat de kans op keizersnee nu groter is, dan vooraf gedacht.
Ankje, wat onzettend leuk zeg een babyshower. En ontzettend knap van je vriendin, om het daar thuis te vieren. Het is toch best vers en niet zo onzettend lang geleden. En meid, die tranen kan je af en toe gewoon laten komen, is heel normaal. Dat je je nutteloos voelt kan ik begrijpen, maar je kan niet anders. Ik heb dat zelf ook, mijn broertje heeft een nieuw huisje, wil ook helpen, maar het kan gewoon niet. Wat heb je voor kado's gekregen? Chevenne, hij lag in stuit in een ideale positie voor een stuitbevalling. En hij is een gemiddelde baby, dus niet te groot/klein. Dus mocht hij teruggedraaid zijn, kans is heel klein, dan kiezen we denk ik voor een stuitbevalling. De OK is ernaast, dus mocht het niet lukken, kunnen we altijd nog een spoed ks laten doen. Wanneer moet jij weer bij de VK komen?