Heb je trouwens geen foto van Milan toen hij net geboren was? Dat ik mezelf ervan kan overtuigen dat mijn kleintje echt al een babytje is? Mmm, als ik het zo terug lees, lijkt het zo stom. Maar volgens mij begint alles nu pas echt tot me door te dringen, en heb ik zo'n gevoel van ... dit kan ik niet Ben ik al wel klaar om mama te worden? Ga ik het wel kunnen ... Gekke hormonen, kheb me nog nooit zo gevoeld
Suzanne, succes deze laatste week. En ik duim dat jullie een goed telefoontje mogen krijgen! Rebbel, fijn dat jullie weer je oude leventje terugkrijgen ondanks dat je waarschijnlijk iedereen super dankbaar bent.. Nog even met z'n 3-en genieten toch.. Lynd, och jee, je zit de hele dag in de stress.. Wat doet ie je aan? Kareltje, leuk dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad! Hilli, volgens mij gaat nu inderdaad het één en ander verweken en verslappen.. Nou ik ben weer thuis, heb in de tussentijd van de bezichtiging brood gehaald en met kind en hond gewandeld. Maar wat was het koud zeg.. Nu weer heerlijk warm binnen. En hopen en duimen dat 1 van de kijkers koper wordt..
ik heb dan ook van die stekende pijn, net asof de teennagels me open ratsen! ik heb wel een foto van milan, wil hem best in mn album zetten, maar hij ligt dan wel aan toeters en bellen, weet niet of je dat prettig vind om te zien nu?
Mag altijd Ik zit al over de termijn van 34+1 Zal dus wel meevallen Straks weer naar de gyn, zal me goeddoen denk ik
@Ise: Ik hoop ook met jullie mee! Zou zo'n mooi eindejaarscadeau zijn hé. Buiten het cadeautje dat in je buik zit
Goedemorgen, Even mijn beklag doen hier hoor. Ik werd vanmorgen gebeld door de huisarts,dat ze een fout hadden gemaakt en blijkt dat ik toch blaas en nierbekkenontsteking heb, dus alle klachten waar ik al een tijd mee liep,zoals het extreme vele plassen,harde buiken ,pijn in de mijn rug en de vermoeidheid kwamen daar vandaan. Ik krijg nu een antibioticakuur van 10 dagen(dus tot de uitgerekende datum),ik ben wel blij natuurlijk dat ik nu de oorzaak weet,maar liever had ik dat 3 weken geleden al geweten ,ik ben nu opgelucht maar ook beetje verdrietig dat ze er steeds overheen hadden gekeken oid. Ook vraag ik me af of het geen kwaad kan voor de baby om nu aan de ab te gaan en ik ben een beetje bang dat ik direct weer een schimmelinfectie krijg ervan,en volgens mij is dat gevaarlijk voor de baby als ze wordt geboren,nou ja ik ga zo naar het gezondheidscentrum en dan zal ik het nog wel weer navragen. Suzanne, ik had het al eens gevraagd maar was je man nu aangenomen? Lynd, getver wat vervelend,mannen kunnen ook zo eigenwijs zijn af en toe, ik zou hem even vertellen als ie straks weer thuis is dat ie dit niet meer moet doen,omdat jij je gek hebt lopen maken van de zorgen vandaag en dat niet goed is voor de baby,als ie dan niet naar jou wil luisteren misschien doet ie het dan wel voor de baby. Rebbel,wat een fijne vooruitzichten zeg,en je gaat het gewoon halen hoor meis!! Hilli, ja dat kan zeker nu al dat ze zijn verslapt,ik zou wel oefeningen gaan doen hoor om ze stevig te houden,want ook na de bevalling kun je daar anders lang last van blijven hadden,dus aanspannen die spieren 5 tellen vasthouden en weer loslaten. Ise ik duim met je mee!!!!
Sjees, he wat rot zeg.. Hoe kunnen ze daar nou overheen hebben gekeken? En er uiteindelijk toch achter gekomen zijn? Sterkte hoor!
Goedemorgen meiden Rebbel, zou wel een fijn idee zijn wanneer de kleine nog even besluit te blijven zitten en net zoals je zegt iedere dag is weer een dag. Ik denk trouwens dat jouw kleintje nog wel even blijft zitten. Hilli, gek dromen daar kan ik over mee praten. Weet alleen niet meer wat ik vannacht gedroomd heb. En dat je bekkenbodemspieren aan het verslappen zijn kan heel goed, je zit in de laatste weken van de zwangerschap. En die steken kunnen ook van het indalen zijn. Suzanne, succes met je laatste werkweek ik hoop op positief nieuws voor Oscar. Ise, lekker weer in je warme huisje. Hoop dat de kijkers positief zijn! Sjees, wat een sukkels daar zeg. Hoe kan je nou zo'n fout maken!! Je weet nu in ieder geval wat het is. Woensdag weer een afspraak bij de VK, krijg dan meteen een liggingsecho, om te kijken of de kleine man nog goed ligt.
@sjees: heh wat vervelend meid, raar hoor dat ze dat niet gezien hebben! is een schimmelinfectie gevaarlijk voor de baby? ik heb dat namelijk ook al 2x gehad. @hilli: foto's van milan in mn album!
Is het de dag van de dwarse mannen ofzo? Vriendlief dacht ook weer de hele dag thuis te gaan hangen.. Heb hem maar even duidelijk gemaakt dat ik alleen dat recht heb nu Hij is gister al de hele dag thuis geweest, ga nu maar weer wat nuttigs doen.. De box moet nog verhoogt worden en je hebt vast nog wel wat andere klusjes hihih Die is dus ook net vertrokken.. Kan ik mooi de laatste was nog even doen en wat opruimen hier.. Heb vannacht eindelijk weer wat beter geslapen, Vriendlief was tot half 2 wakker en heb van toen tot half 8 aan 1 stuk geslapen.. Hoe fijn is dat.. Wil vandaag eigenlijk ook nog even naar de kapper.. Moet weer een stukje af en ik wil eigenlijk vlechtjes bovenop, zodat mijn haar straks niet in de weg zit.. Zijn deze ochtend ook gesloten, dus moet even geduld hebben..
@Sjees: Jeetje, gewoon al een nierbekkenontsteking! En daar hebben ze overgekeken? Beetje schandalig vind ik dat. Ja, bel maar naar het gezondheidscentrum. Heb je dan geen koorts ofzo? Lichte verhoging? Door de ontsteking? @Rebbel: Bedankt voor de foto's. Lijkt me wel heel heftig om je kleine mannetje aan zoveel slangetjes te zien liggen, maar als je hem dan nu zo ziet. Komt dus allemaal wel in orde tZou idd fijn zijn als je kleintje nog een beetje langer blijft zitten, zodat de slangetjes sneller wegmogen. @Jada: kBen wel benieuwd of hij nog steeds met zijn hoofdje naar beneden ligt. Heeft je buik nog steeds een andere vorm? Ik heb eens een vraag, over iets helemaal anders hoor. Maar telkens wanneer het weer kouder wordt, hebben wij hier op het appartement super veel last van condens op de ramen. Echt niet normaal. Vooral op onze slaapkamer. Ik slaap steeds met mijn raam open. Ik heb een vochtvreter staan, de verwarming staat aan om het wat te laten opdrogen, maar echt ... niets helpt. En ik vind dat zo vervelend en vies. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit gezond is. Ik ben echt ten einde raad. Ik weet helemaal niet meer wat ik ertegen kan doen. Ik kan toch moeilijk elke morgend mijn ramen staan afdrogen? Wij hebben aan de voorkant van ons appartement afgeronde ramen, dus daar kunnen geen gewone gordijnen tegen. Nu hangt er op onze slaapkamer met klittenband een gordijndoek voor de ramen, maar dat heeft wel als gevolg dat er geen luchtcirculatie is tussen ramen en gordijnen (als je begrijpt wat ik bedoel ). Ik weet het effe echt niet meer ... Iemand anders tips mss?
Hilli, ja buik heeft echt een andere vorm gekregen, zelf denk ik dat hij nog steeds met zijn koppie naar beneden ligt. Maar we zullen het woensdag horen. Hmm ik heb geen tips voor je, tegen de condens. Mischien andere meiden hier. Suus fijn dat je goed geslapen hebt en lekker even naar de kapper. Hoop dat ze een plekje voor je vrij hebben vanmiddag.
Helaas kan ik pas woensdag naar de kapper.. Naja.. En condens betekent toch echt een gebrek aan ventilatie of te veel warmte zonder luchtstroom.. Je hebt ook enkel glas zeker? Ventileren is het enige wat je kunt doen.. Vochtvreter extra neerzetten?
@hilli: ja datv is idd niet leuk, maar dat het goed komt is dan uiteindelijk het belangrijkste! @jada: he! de draaipoging is dus gelukt?? heb ik even gemist! hoe vond je het?
@Suus: Nee we hebben hier overal dubbel glas. En drie vochtvreters op de kast Ik heb ook steeds een raam openstaan, zodat er toch luchtstroom is. Dus ik weet het echt niet meer
Dan denk ik dat het te veel warme lucht zonder luchtstroom is.. Net als dat je aan het koken bent en de afzuigkap niet aan hebt staan.. De warme lucht gaat daar heen waar het koud is, dus naar de ramen.. Hoe hoog staat de kachel gemiddeld? En heb je 1 raam open of 2? Ventilatierooster misschien dicht?
Had je het gemist. Nou voor jou nog even een "kleine" update. Eerste 45 minuten aan de CTG, met een weeenremmer via infuus. Daarna een echo om te kijken hoe de kleine lag, nog steeds in stuit. Daarna een middeltje via infuus om de baarmoeder slapper te maken, kreeg je hartkloppingen van, was wel even naar. En uiteindelijk de draaipoging, was maar 2 minuten, kort maar krachtig. Was wel pijnlijk maar het ging dus zo snel, dat je er geen erg in hebt. Daarna weer aan de CTG en weer een echo. Toen lag hij dus goed. Heb daarna nog twee dagen een beurse buik gehad, maar nu nergens geen last meer van. Heb wel besloten, dat mocht hij gedraaid zijn (weer in stuit), ik niet nog een draaipoging ga doen. Niet omdat het zo enorm pijnlijk is, maar meer omdat hij het dan waarschijnlijk erg fijn vindt om in stuitligging te liggen. Hoe gaat het met de Moxa?