Hallo allemaal! @vriendlief: wat vervelend dat je met zoveel onzekerheid zit. Volgensmij kan het alle kanten opgaan. Je hoort verhalen dat het foute boel is, maar je hoort ook verhalen dat het helemaal goed zit. Ik ga voor het laatste duimen. Ik sluit me aan bij het advies van de anderen. Morgen meteen bellen. Daar zijn ze ten slotte voor. Ik wens je sterkte! Ik wil jullie bedanken voor de antwoorden op mijn vragen. Ik denk dat ik het de ouders en zus/broer zo snel mogelijk ga vertellen. Ben er nog niet helemaal uit, maar het verhaal van anke zet mij wel weer aan het denken. De verloskundige bel ik denk ik wanneer ik zes weken ben. Toch?
@Nieuwe dames: Welkom en gefeliciteerd! @Vriendlief: De moed niet opgeven hé. Ik hoop op een wondertje voor jou! @Mispoes: Er zijn hier dames die al een kloppend hartje hebben gezien rond 6,5 week. Kan wel hoor. @Niene: Ik zou al vroeger bellen hoor, en gewoon een afspraak maken. Kan nooit geen kwaad en dan ben je zeker dat je kan. Als je twee weken wacht, moet je mss langer wachten op een echo of een gesprek. @Eten: Ik heb het tegenovergestelde, ik kan heel de dag door eten Had liever ook een vol gevoel gehad
niene: wij hebben het onze naaste familie vrij snel verteld maar dat kwam ook omdat ik dacht dat ik 2 weken langer was. heb de verloskundige ook vrij snel gebeld ook bij 6 weken. Succes niene. En bedankt mispoes
Hoi Allemaal, Heb vandaag een heerlijke dag gehad! Wij zijn naar de orchideenhoeve geweest,ontzettend mooi, en ik heb de hele dag nergens last van gehad! Vriendlief ik ga voor je duimen dat alles goed is hoor! Nieuwe mama's gefeliciteerd!
Hoi Allemaal, Heb vandaag een heerlijke dag gehad! Wij zijn naar de orchideenhoeve geweest,ontzettend mooi, en ik heb de hele dag nergens last van gehad! Vriendlief ik ga voor je duimen dat alles goed is hoor! Nieuwe mama's gefeliciteerd!
o gezellig lisette.Ben er zelf nog nooit geweest maar orchidee klinkt mooi. Bedankt voor jullie troost lisette, hillie en de rest.
@ Niene, ik zou al eerder bellen voor een afspraak, ik heb ook al gebeld met 4 weken. Hoe eerder hoe beter en dan hebben ze alle ruimte om je in te plannen. @ Vriendlief, ik zou gewoon even bellen met de VK, het zou niet fijn zijn om tot 10 juni in onzekerheid te zitten @Lisette,fijn dat je nergens geen last van hebt gehad en dat je het zo naar je zin hebt gehad. @ Nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom bij de januari mama's. Ik heb ook snel een vol gevoel, er kan gewoon niet zoveel tegelijk in. Heb dan wel behoorlijke trek, maar helaas ook snel vol.
hey meiden ik ga er weer vandoor een hele fij ne avod ewenst allemaal en ik hou jullie woensdag even op de hoogte. Ik heb dan namelijk weer een pc tot mijn beschikking. Slaap lekker alvast en werkse de aankomende dagen.
@ vriendlief: jij ook een fijne avond en ik kom woensdag even langs om te kijken hoe het met je gaat! Ik zal aan je denken. @ Lisette G: orchideenhoeve? Kan me er wel iets bij voorstellen, maar ik weet niet wat het is. Fijn dat je een mooie dag heb gehad. Ik denk dat ik inderdaad eerder ga bellen. Vind het eigenlijk ook wel leuk om te weten wanneer ik naar de vk ga! Heb je een datum om naar uit te kijken. Hopelijk duurt dat niet zo lang als het wachten op je nod
Niene, allereerst zie je natuurlijk heel veel orchideen, maar ze hebben ook prachtige tropische tuinen allemaal overdekt,met supermooie waterpartijen,je kunt over bruggen lopen en dwars door de jungle, en ze hebben een hele mooie vlindertuin, wij zijn de hele middag zoet geweest daar en ik ga zeker gauw weer eens terug, ik weet niet of je die jungle bij burgersbush kent,maar daar heeft het wel wat van weg met vooral veel water vol koikarpers en tussen de jungleplanten heel veel orchideeen,je ziet er echt de meest vreemde bloemen,ik wist niet dat er zoveel soorten waren.
Welkom nieuwe Januari mama's! Hier alles goed.. Erg moe, maar dat hoort er nou eenmaal bij.. Verder spelen mijn darmen zo enorm op dat ik helemaal geen normale broeken meer aan kan.. Ik heb van het weekend daarom ook maar een paar andere gescoord, want er was geen houden meer aan.. Zijn er meer die daar last van hebben? 's Morgens gaat het nog wel redelijk maar aan het einde van de avond is het echt een ramp en lijk ik al wel op 7 maanden te zitten zo opgezet ben ik dan.. Het doet niet zeer of iets, maar het is wel enorm vervelend..
goedemorgen allemaal! een weekendje weg geweest, maar dan mis je wel veel blz.... ik heb even snel doorgebladerd, sorry ik weet niet veel meer... @vriendlief: heel veel sterkte meis, ik hoop dat het niets is en dat je bij de volgende echo nog steeds een mooi kindje in je buik hebt! @bellen vk: ik heb met de eerste gebeld rond 5,5 week en nu met 4,5 week omdat ik bloedverlies heb gehad, heb daarom ook nog geen afspraak voor de intake, ze wilde het eerst afwachten... @kwaaltjes: niet echt hier gelukkig, af en toe een beetje brakkig, maar verder niets, ja moe dan, maar dat was het. @hier: we hebben een heerlijk weekend weg gehad, het was prachtig weer en het huis is echt geweldig, jaccuzzi in de tuin, bioscoop en pooltafel binnen, tafeltennis, een WII, kortom we hebben ons ontzettend vermaakt! Vanochtend heb ik weer bruin/rozig verlies... pff, weer die onzekerheid, word er gek van! gelukkig morgen al de echo, hopelijk is het nog goed... maar ik ben er bang voor hoe zie je trouwens het verschil tussen gewoon afscheiding/ slijm met bloed/oud bloed erdoor heen en stolsels? wanneer zijn het stolsels?/weefsel? ik had namelijk wel wat slijmpropjes leken het gemengd met bloed/oud bloed... hopelijk blijft het hier weer bij en zie ik morgen toch een kloppend hartje op de echo,,, oooooo ik ben zoooooooooo bang!
hi meiden, Ik ben 13 mei volgens de calculator uitgerekend! Dit wordt onze derde kindje. Ben nu zwanger na 3 maanden (en 1 miskraam), we zijn echt heel gelukkig. Spannend hoor
goedemorgen allemaal! een weekendje weg geweest, maar dan mis je wel veel blz.... ik heb even snel doorgebladerd, sorry ik weet niet veel meer... @vriendlief: heel veel sterkte meis, ik hoop dat het niets is en dat je bij de volgende echo nog steeds een mooi kindje in je buik hebt! @bellen vk: ik heb met de eerste gebeld rond 5,5 week en nu met 4,5 week omdat ik bloedverlies heb gehad, heb daarom ook nog geen afspraak voor de intake, ze wilde het eerst afwachten... @kwaaltjes: niet echt hier gelukkig, af en toe een beetje brakkig, maar verder niets, ja moe dan, maar dat was het. @hier: we hebben een heerlijk weekend weg gehad, het was prachtig weer en het huis is echt geweldig, jaccuzzi in de tuin, bioscoop en pooltafel binnen, tafeltennis, een WII, kortom we hebben ons ontzettend vermaakt! Vanochtend heb ik weer bruin/rozig verlies... pff, weer die onzekerheid, word er gek van! gelukkig morgen al de echo, hopelijk is het nog goed... maar ik ben er bang voor hoe zie je trouwens het verschil tussen gewoon afscheiding/ slijm met bloed/oud bloed erdoor heen en stolsels? wanneer zijn het stolsels?/weefsel? ik had namelijk wel wat slijmpropjes leken het gemengd met bloed/oud bloed... hopelijk blijft het hier weer bij en zie ik morgen toch een kloppend hartje op de echo,,, oooooo ik ben zoooooooooo bang!
Goede morge dames! Hier gaat eigenlijk alles goed. Ben wel misselijk en moe maar voor de rest gaat het super. @Vriendlief; Wat een onzekere tijd zeg! Ik zou vandaag wel de verloskundige even bellen! @alle nieuwe; NHS & Matilde Welkom en gefeliciteerd! @Mispoes, Ik heb ook de hele dag het gevoel dat ik vol zit. Eet dan ook echt weinig. @Niene; Ik zou de VK wel wat eerder bellen. Kan je misschien ook eerder terecht voor een echo. Ik heb de dag nadat ik positief getest heb meteen gebelt, en kan ook pas 11 juni lang komen. @Surf; Ook bij jou zo'n onzekere tijd, Ik hoop echt voor je dat je morgen een mooi kloppend hartje ziet op de echo. Wel fijn dat je een heerlijk weekend heb gehad. @Bongo; Ik neem aan dat je 13 januari bedoeld? Hihi. Gefeliciteerd!
Iedereen die nog niet op de januari 2010 lijst staat en die dat graag wil moet even een PBtje sturen naar Jada1984 of mij (Sjalotjuh87) de lijst; http://www.everyoneweb.com/januari2010/
oeps 2x site deed het niet... @bongo: welkom, het zal wel 13 jan zijn, denk ik... (anders ben je wel heel erg lang zwanger ) ik zou zeggen, neem een mooie zwangerschapsbanner, klets met ons mee en geniet ervan!