Meiden heb niet echt teruggelezen Eleni, meid wat heb je een prachtige buik. Wat is je buik enorm gegroeid de laatste weken. Suzanne, wat balen dat je kleine man nog steeds in stuit ligt. En net zoals je zegt als alle omstandigheden gunstig zijn, dan proberen ze in overleg een draaipoging. Ik ben van het ergste uitgegaan, dat het niet zou lukken, dan kan het alleen maar meevallen. Morgen naar de VK, ben benieuwd of hij nog met het koppie naar beneden ligt Ik ga ook lekker op de bank liggen, tv kijken. Fijne avond nog meiden
Kareltje, het staat sinds eind mei te koop.. Hilli, gaat nu lekker snel ja, hoop dat dat nog even zo doorgaat. Vervelend he, dat gevoel! Annemica, vannacht maar goed slapen hoop ik voor je (kan er helaas nog over meepraten). Sjees, dank je is ook een idee ja om er dan 1 te nemen. Laat ik dat maar eerst doen. Essie, jij gaat toch hoop ik niet eerder bevallen dan sjees..?
@Jada Jij ook veel succes morgen! @Ise Das al een poosje ja. Ik duim voor jullie dat er toch snel een koper komt! Hopelijk heb jij ook een betere nacht! Ga weer even tv kijken, misschien nog tot zo! Voor wie gaat slapen, welterusten!!!
Ise ik doelde niet op mezelf. Niemand in het bijzonder, het is m'n gevoel. Ik hoop voor jou echt op positief nieuws wb jullie huis. Kareltje dankjewel! Zit je ook Sportgala te kijken? Zo nu ben ik echt foetsie!
Hier gelukkig niks over gehouden aan de val.....behalve een paar beurse plekken....Was me alleen te pletter geschrokken en heb flink gehuild! Vandaag lekker rustig aan gedaan en met vriendin en zoontje van 5 weken gekletst en getutteld Vanmorgen wel naar de gyn geweest. Ons Ukkie loopt nog steeds een goede 2 weken voor op de groei in totaal (hoofd nog iets meer). \We hebben nu het volgende afgesproken: 30 december nog een groeiecho/liggingsecho....mocht ons Ukkie dan ingedaald zijn en ik al wat ontsluiting hebben, dan kunnen we kiezen voor een inleiding begin januari..... De gyn had er echter een hard hoofd in, dus er is ook al een datum gepland voor een keizersnee in de eerste week van januari. 30 December besluiten we dus echt! Eleni, wie weet liggen we dan straks toch echt samen in het ziekenhuis! Of beginnen ze bij jou niet eerder dan 12 januari?? Ik lees steeds meer over meiden op Hyves.......wie heeft er Hyves en wat is jullie adres?
ships had een heel verhaal getypt vergeet ik het op te slaan .. ff kijken of ik het nog weet @ sjees me baarmoeder is wel hoog genoeg maar ze vond hem erg smal en in vergelijking met de grote van me baby dus ze zei goed in de gaten houden tot nu toe is het prima met haar hoor verder wat naar dat ze er nu pas achter komen dat je een ontsteking hebt al die pijnv oor niks , ik zou laaiend zijn vind dat je er nog erg rustig onder bent, dan nog ziek door de antibiotica bah meid zit je niet mee zeg ielgg @ anke lekker dat je weer warm en droog zit , al dat gedoe met dit weer bahhh baah bah knuff meid @ butterfly welkom @ ladyjoe sterkte meid hoop dat je je snel beter voelt of snel mag bevallen pff de rest weet ik al niet meer ff terug lezen :
@ sjalotje gefeliciteerd met je tanteschap heerlijk he?! geniet ervan hihi @ blain ja lekker knuffen met je man heerlijk kan ook bijna niet meer wachten het wisselt echt per dag whaha @ lynd succes met de verkoop @ borstvoeding juist dat hoorde ik ook kloven horen er niet bij nee hihi we zullen zien hoe het gaat @ rugklachten vrezelijk he?! kreeg vandaag alweer te horen dat ik niet te lang ermee door moet lopen whaha ik loop er al bijna 20 weken mee whahaha mja sterkte meiden @ eleni mooie buik meid jeetje @ essie jeetje wat zwaar meid succes met je studie etc nog ff doorbijten @ belle gelijk heb je meid lekker aangrijpen met 2 handen die extra echo fototjes spammen?? @ hilly hoi mop jeetje ja dat gevoel ken ik naar he?! helemaal als die voetjes dan nog heen en weer schuren door je lichaam .. ik druk me meid altijd gewoon naar beneden of ik ga ff liggen lucht altijd wel op misschien bij jou ook?? succes knuffieee @ suzanne jeetje meid wat naar nou hoop ook dat de kleine dan goed meewerkt in de daarpoging @ anke ik dacht dat het eindelijk weer beter was jeeee het zit jullie niet mee en dat op het einde van je zwangerchap bah meid sterkte @sjees bedankt voor het nieuws @ mezelf pff was vanmorgen kapot eigelijk de hele dag volgens mij was ik ook niet altijd even aardig beetje saggie .. hongerig whah maar geod ik ben na thuiskomst gaan koken en me bed in gedoken had veel pijn maar was zo moe dat ik gelijk in slaap viel . na 3 rare dromen achter elkaar ben ik om 12 uur maar opgestaan om nog wat te drinken en eten nu bijna 1 uur ff de tijd genomen om alles terug te lezen,... morgen avonddienst dus kan zo lekker weer uitslapen verder geen bijzonderheden hier doeg doeg
@Jada: hopelijk blijkt vandaag dat je kleine nog met 't koppie naar beneden ligt! @Mamanama: gelukkig heb je niets overgehouden aan de val. ik zou ook in huilen zijn uitgebarsten, je schrikt je rot. En spannend voor 30 december zeg. Wie weet hoe snel het kan gaan. @Mecha: doe jij ook een beetje rustig aan?? (hoor wie het zegt). Ik vier vandaag mijn 35 weken-feestje! Gelukkig heb ik nu het drukste gehad op het werk. Nog 2,5 dagje en dan ben ik klaar.... Zo, ik ga tanden poetsen en op naar 't werk, fijne dag allemaal!
goedemorgen, mag ik ff? vandaag doe ik mijn 34 weken dansje!!!!!!!!!! oh wat komt er veel terug nu zeg! deze avond kreeg ik om 22.00 uur bij milan weeen, ik ben toen met ontsluiting opgenomen in het zkh en de volgende dag om 15.32 is hij geboren! maar heb even met beepje afgesproken dat hij/zij milan niet na gaat doen! liefs rebbel
Zo dames, had gehoopt dat jullie je gisteren een beetje in zouden hebben gehouden met kletsen zodat ik niet zoveel in hoef te halen, maar dat valt toch wel weer vies tegen! @sjalotjuh: gefeliciteerd met je nichtje? Bij hoeveel weken is je zus bevallen? @jada: wat leuk, zon uitje met je oma naar het tuincentrum. Nog wat leuks gekocht? @oooh ankje, ben heel blij te lezen dat jullie weer lekker in jullie eigen huisje kunnen zitten MET gas, water licht ooow, lees net dat je de komende dagen weer zonder stroom zit Wat een gedoe zeg! Hoop wel dat alles goed gaat met de verbouwing? @ise: baby-date bij mij mag altijd Jullie zijn allemaal van harte welkom!! @sjees: Wat balen dat je zo slecht reageert op de AB. Echt even wat pro-biotica yoghurtjes nemen tegen de racekak!! Niet samen met de AB (dan gaan die bacterien ook gelijk dood), maar juist tussen twee porties. Helpt echt! @blaine: wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat! En ajb juist meer verhalen, als je het kan opbrengen tenminste, vervelen doe je ons echt niet, doe normaal! @marieke: fijn om te horen dat de medicijnen tegen je depressieve stemmingen goed aanslaan, maakt een wereld van verschil! @eleni: jee meid, wat een prachtige en gigantische buik! Ik neem aan dat ook zwangerschapsmode jou niet helemaal past qua buikomvang? @juni: dat is schrikken met je dochtertje! Gelukkig dan nu een effectieve behandeling. Hoop dat je jezelf niet voorbij rent de komende dagen @essie: poeh joh, dat je je nog moet motiveren om voor school dingen te doen is nog erger dan werken, want hier komt het op jezelf aan. Als het goed is zit je nu in de toetszaal de laatste minuten zenuwachtig te wachten op je toets Duim voor je! @rebbel: GEFELICITEERD! Je volgende mijlpaal bereikt, ivm de longetjes niet onbelangrijk natuurlijk! Heerlijk, zeg! Heb je een volgende mijlpaal, of gaat het vanaf nu van dag tot dag? Hier mijn 36 weken feestje vandaag, ben erg gespannen of de arts mij vanaf nu toe zal staan om in het prive-ziekenhuis te bevallen (moet morgen voor eerste CTG, dus zal het dan vragen). Hoop het zo, dat zou zoveel zorgen wegnemen!! Inmiddels is de minimumtemp voor de nachten dit weekend wel bijgesteld tot een milde -15 graden, hoor Wel sneeuwt het de komende dagen, en toen ik vanochtend uit het raam keek: (OK, OK, geen spectaculaire foto, maar alles is wel wit!)
Oow, en dan nog even zeggen wat er gisteren is gebeurd, had dus etentje met collega's. Was eerst heel gezellig, tot een andere zwangere collega (tevens een afdelingshoofd) tegen me zei dat de directrice besloten had mij als enige geen eindejaarsbonus te geven vanwege de manier waarop ik was weggegaan op zwangerschapsverlof.... :x t Is waar, het was vrij plotseling, (ik had weer een gigantsiche blaasontsteking zodat ik niet eens kon zitten, moest meteen naar uroloog en heb toen besloten dat het genoeg was, ik moest immers al voor de 7e week in een rij steeds maar naar de arts met andere acute klachten) maar heb echt alles met mijn baas besproken en hem nog uitdrukkelijk gevraagd of ik dit apart met de directrice moest bespreken, waarop hij duidelijk NEE, NIET DOEN zei. Het gaat me in het minst om de bonus (hoewel dat natuurlijk wel lekker zou zijn geweest nu), maar om het feit dat ze blijkbaar zo boos op me is. Daar kwam bij dat diezelfde collega had gehoord, dat iemand gisteren tijdens het eten tegen de directrice zei dat het zo leuk was dat ik er ook bij was, en dat de directrice toen antwoordde: Ja, Linda is lekker aan het genieten terwijl ze spijbelt tijdens haar ziekteverlof . (ben officieel ziekgeschreven, zoals ALLE zwangeren dat doen hier, vaak al vanaf de 5e maand zonder dat ze klachten hebben. Sterker nog, kán nog niet eens officeel op zwangerschapsverlof, pas vanaf eind deze week). Ik wist niet wat ik hóórde!!! Zat me verschrikkelijk dwars, maar mijn collegas raadden af de directrice hierop aan te spreken. Ik ken mezelf echter, ga me dan mijn hele zwangerschapsverlof opvreten hierover, dus op het einde toch aangesproken. We hebben het toch wel goed uit kunnen praten, achteraf gezien had ik haar dus toch apart moeten benaderen, en zei gaf toe met mij te moeten praten als ze problemen met mij heeft (want ik vroeg haar waarom ze haar onvrede dan niet naar mij had geuit). Dus ben blij dat het uit de lucht is, maar baal verschrikkelijk van de sfeer en de manier van doen daar en krijg nog steeds de kriebels van de opmerking die ze die dag eerder tegen anderen had gemaakt. Dat is toch niet normaal? Grrrr. :x Om toch nog positief af te sluiten, een foto van onze kerstboom (let op de snoepjes
@Nieuwe Maan...helaas ik werd weer wakker met een dikke buik! Vanacht nog een kans...en dan ist weer over met de nieuwe maan. Wachten op de volle maan @ 31dec. pffffff
Goedemorgen! Marieke: hè wat balen... maar misschien is jouw baby niet zo van de maanstanden?? Lynd: wat een verhaal zeg! Toch apart hoe dat dan allemaal gaat: wel rechtstreeks benadere, niet rechtstreeks benaderen etc etc Gecompliceerd! Maar het lijkt mij toch niet helemaal terecht dat je geen bonus krijgt omdat je eerder bent gestopt? Raar systeem. Wel mooie sneeuw! Ben jij eigenlijk wel eens naar de muziekfestival geweest dat in de zomer plaatsvindt in Boedapest? Dat schijnt ontzettend leuk te zijn. Rebbel: nu dan echt officieel 34 weken!!! Gefeliciteerd. En nu gaan we voor de 37 weken... wat klinkt dat nog ver weg hè? Suzanne: gefeliciteerd met jouw 35 weken! Mamanana: dat schiet dan al aardig op. Wil je zelf eigenlijk voor een keizersnede of zou je het zelf graag eerst willen proberen?? Wel rustig aan doen hoor, na die val!! Ik heb net een half uur geprobeert een afspraak te maken bij het echobureau maar het is mij eindelijk gelukt. En het komt nog goed uit ook: a.s. zaterdagmiddag! Kan mijn man gezellig mee. Volgens mij ligt de baby trouwens best wel tegen mijn rug aan, dan word ik wakker van gekke pijn heeel diep van binnen bij mijn ruggegraat ofzo. En dat trekt dan ook wel weer weg. En ik heb gelukkig goed geslapen vannacht. Dat scheelt zoveel!
Rebbel, gefeliciteerd!! Lynd, wat naar zeg, ik begrijp heel goed dat je je daar rot om voelt (ondanks dat het uitgesproken is). Je boom ziet er wel mooi/lekker uit.. Essie, oh haha ik snap het. Heb je nog kunnen leren? Belle, fijn dat je beter geslapen hebt. Ik heb een ziek kindje thuis. Gisteren al. Hij is vanaf het weekend verkouden en is nu flink benauwd en heeft koorts. Gaat soms uit zichzelf op de bank liggen (echt niks voor hem) en wil niet eten of drinken. Ga toch maar even naar de huisarts, het zal waarschijnlijk niks zijn, maar we hebben hem gisterenochtend wel die griepprik laten halen (in de veronderstelling dat het "gewoon" een verkoudheid is), hoop niet dat dat heel dom is geweest..
@ Belle: ik zou op zich wel een normale bevalling willen meemaken, maar dan moet het wel een redelijke kans van slagen hebben! Ben bij mijn dochtertje bezig geweest tot 9 cm ontsluiting en toen bleek het niet te passen en werd het een keizersnee....daar pas ik dus deze keer voor! Als de gyn zelf al aangeeft dat zij niet denkt dat het gaat lukken, dan kies ik liever voor de keizersnee.
@ rebbel gefeliciteerd @ mamanana nee ik kan het goed begrijpen dan maar gelijk onder het mes bah @ ise beterschap meid hoop dat je kleine snel weer beter is , zo zielig een ziek kindje @ belle lekker meid nou geniet ervan hooor
thanks meiden! @lynd: mijn volgende streven is nu eigenlijk, elke dag is er een! ben met elke dag dat we verder komen blij! maar thuis kerst vieren zwanger en wel zou ook erg fijn zijn, dus daar gaan we nu eerst weer voor! jeetje wat vervelend zo op je werk zeg, goed dat je het toch hebt uitgepraat, anders zit je er allen maar heel erg mee en nu is het uit de lucht! mooie boom hoor, lekker al die snoepjes! en gefeliciteerd met je 36 weken!! @marieke: ik duim dat het vannacht dan gaat gebeuren! @ise: beterschap voor je ventje! @mamanama: je hebt groot gelijk meid. @belle: fijn dat het op zaterdag kan!! liefs rebbel
suzanne ,ja je voelt volgens mij zelf zoiets vaak wel het beste aan,hopelijk zal de draaipoging lukken! annemica, wat naar dat jij ook al zo slecht slaapt, hopelijk gaat dat gauw weer beter, ook al de warme melk en thee tips voor het slapen gaan geprobeerd? essie, tja dat gevoel had ik zelf ook al,ik denk dat ik over tijd ga namelijk,warom weet ik niet maar mijn gevoel is zo sterk daarin, zo als je ook kunt zien is er niet veel gebeurd vanacht manama, wat een spnnende keus staan jullie voor, het mooist zou dus eigenlijk zijn als de kleine zichzelf tegen die datum aandient mecha,hopelijk heb je vanddag eens lekker kunnen uitslapen suzanne en rebbel,gefeliciteerd met jullie zoveel weken feestje(rebbel,je bent al een heel eind meid, de rest ga je je vast ook wel halen!) lynd bedankt voor de tip! Wat een leuke foto, ik wil ook zo graag sneeuw,maar helaas nog geen vlokje gezien hier Oh ik heb me helemaal lopen opnaaien om dat ericht ove je directrice! Ik zou helemaal door het lint gaan volgens mij,wat een trut zeg,maar je hebt er absoluut goed aan gedaan om meteen naar haar toe te stappen,want dit kan ze natuurlijk absoluut niet maken zeg! En heb je het nog over die eindejaarsbonus gehad,want ook dat is natuurlijk onzin! Prachtige en vooral zeer lekkere boom! belle,veel plezier zaterdag bij de echo vast! ise, ach wat zielig, hopelijk is ie snel weer op de been,maar ik zou ook zeker even de dokter bellen hor,sterkte! hier; Ik heb vanaf 2.30 heerlijk geslapen tot 7.30 dus het gaat gelukkig weer steeds beter, helaas werd ik vanmorgen wakker met jawel weer een schimmelinfectie,grrrrrrrr het houd echt niet op hier,heb meteen de huisarts gebeld en kan straks weer een kuurtje ophalen Oh ja en dus niet bevallen vannacht,maar had er ook niet veel hoop op ik denk dat ik echt over tijd ga,en waarom...??geen idee...
@ sjees jeetje meid wel naar ... gelukkig kan je vandaag je kuur al ophalen helpt altijd snel ennuh slapen 5 uurtjes pff nou ik vindhet nog niet veel hoor maar elk uur is een uur. hier goed geslapen hoor van 18 tot 12 en toen van 3 tot 9