@Sjees ja allemaal samen over naar een nieuw topic lijkt mij ook gezelliger! @Blaine wat zielig zo'n klein manneke en nu al verkouden!
Brr, het is her erg koud, moest net heen bloedprikken, heb me daar dus maar even heen laten rijden, zie het nog niet zitten om zelf al te rijden, merk toch dat ik wel last heb van mijn heupen, maar niet zo heel erg meer, maar auto rijden lijkt me toch nog even niet zo handig. Verder voel ik me toch wel goed, heb nog wel wat pijntjes en klachten maar dat hoort er voor mij gewoon bij . Merk wel dat ik nog sneller moe ben, maar dat zal misschien ook wel aan mijn schildklier liggen die zal nu wel weer ontregeld zijn. Vind het erg zielig dat ons mannetje zo verkouden is, de kraamhulp vertelde het al dat de kans wel groot zou zijn want dat 9 vd 10 kindjes daar wel last van hadden als ze in het ziekenhuis hebben gelegen, hoop dat het snel weer over is. Heb net de buurkinderen al even boos aangekeken en weg gestuurd. Ligt de kleine lekker te slapen gaan zij op dat stuk tegen mijn huis staan voetballen dacht het dus niet :x. Het sneeuwt hier nu, ik vind het nog even niks hoor die kou, ben wel blij dat de kleine nu thuis is, wil liever niet met hem door de kou . @ Sjjes, ik vind het een goed idee, want anders wordt het hier inderdaad wel erg rustig. @ Marieke, ik duim nog een nachtje voor je, kom op baby van marieke laat je eens zien, Quinten vind het wel gezellig als er meer kindjes bij komen. @ Eleni, wat een mooie grote buik heb je, jeemig dat zal nu wel erg zwaar worden. Ik dacht vanmorgen blij een gewone spijkerbroek uit de kast te halen, maar dat werd het toch nog even niet haha. Ik was toch totaal 12 kilo aangekomen, en volgens de boekjes was dat zo'n beetje het gewicht van baby placanta enz. nou mooi niet dus, ik heb van die 12 kilo er nu nog 7 over en de baby is er toch echt uit, ben dus bang dat mijn gewone kleren nog wel even in de kast kunnen blijven. Ik kan nu wel eindelijk mijn buikspieren weer wat intrekken/aanspannen dus de komende tijd maar goed oefenen, dan wordt het misschien nog wel weer wat
Heeeeeeeeeeeee hallo meisjes goedemiddag!! Zo, ik heb het overleefd allemaal en nu ook helemaal bijgelezen! Rebbel helemaal top joh 34 weken, van harte! Voor de andere meiden met mijlpaal ook van harte! Blaine ja hoor lekker hier blijven8). Er zal ook wel een aantal van ons bevallen in februari, duzzzz. Beterschap voor Quinten! Enne, ja ik wacht ook op je nieuwe banner!! Ise beterschap voor je zoon! Marleen/LadyJoey/Blommeke/Hilli hoe gaat ie Lynd belachelijk verhaal zeg:x. Enne, hoezo 'maar' 150 euro?! Recht heb je erop, al was het een tientje!! Gaat om het principe:x! Leuke boom! Sjees mooi dat de AB aanslaat. Ik denk trouwens niet dat je over tijd gaat lopen hoor. Woops/Marieke sterkte! Jada wat een goed nieuws!! En ook al ingedaald, geweldig joh! Balen van je pc...en, garantie? Hier: het tentamen ging volgens mij redelijk, maar doe geen uitspraken. Ik wacht rustig af..... Verder vandaag kadootjes ingepakt voor m'n vriend; liggen nu leuk onder de boom. Zal ook wel een fotootje plaatsen vd week.
Update verloskundige, Ons meisje is bijna helemaal ingedaalt, het is milimeter werk zeg maar. Ze heeft een flink kontje en als ik de 40 weken uit ga lopen gaat ze maatje 50 niet passen. Hier een echte Hollandse meid op komst!! Ben zo blij dat ze het goed doet.
essie, ik hoop voor je dat je snel je resultaat mag horen en je geslaagd bent! Nou ik ben benieuwd wat het overtijd lopen betreft, ik merk in ieder geval nog helemaal niets. Blaine,wat ik nog wilde vragen was of jij eigenlijk van te voren iets gemerkt had,dat het al wat rommelde ofzo,of kwam het echt uit het niets de bevalling. nou ik wilde net braaf aardappeltjes schillen voor bij de spinazie,maar helaas geen aardappels meer, sta je dan met je goede gedrag,wordt het toch nog een frietje en ik had me zo voorgenomen te koken
Goedenavond meiden!!! @Essie Fijn dat het redelijk ging. Nu afwachten idd, succes! @Blaine Dat is vervelend dat hij nu al zo verkouden is, maar lekker even binnenblijven met die kou dan met hem ja. Fijn dat je zelf al wel opgeknapt bent. Nu je gewone kleren nog, maar dat komt vast goed! @Woops Wat fijn voor je zeg! Fijn te wten dat de kleine meid het goed doet! Hopelijk gaat het met jou ook snel wat beter en houden de weeen dan ook op 's nachts! @Sjees Ook lekker, maar een aardappeltje op zn tijd ook wel hé. Hoe is het vandaag gegaan? Alles gedaan wat je wilde of je toch een beetje kunnen inhouden? Hier een heerlijk rustig dagje gehad. Heb de laatste enveloppen geschreven, moesten echt af, maar heb de laatste weken zoveeeel last van mn peesontsteking dat het echt in etappes moest. Nog wat gestoft, de cadeautjes opgeruimd van mn mannetje zijn feestje en wasje weggewerkt.
@Mecha: Ja idd, als ik dan even kan gaan liggen, dat doet heel goed. Dan heeft hij meer plaats denk ik @Suzanne: jeej 35 weken Goed zo! @Rebbel: Het eerste waar ik vanmorgen aan dacht, was jij Hehe. Echt super dat je de 34 weken hebt gehaald !! @Lynd: Ook jij gefeliciteerd! En ooh zo leuk die sneeuw. Ik wil ook! Hier was et vandaag een heeeeeel klein beetje aan het sneeuwen. Natte sneeuw wel te verstaan. Ola Pola! Wat een situatie! kVind het wel heel goed van je dat je toch naar haar toe bent gegaan. Maar echt ... zo belachelijk! Ik snap wel dat je daar even niet goed van bent. En om je dan geen bonus te geven ... Maarja, daar is niet veel aan te doen... Mooie boom trouwens Niet alleen wat erin hangt hoor @Ise: Hopelijk gaat het snel beter met hem. Mss heeft hij wat last van de prik? @Weeën: kVind het zo gek om te lezen dat sommige dames al weeën hebben. Niet slecht bedoeld hoor, ik geloof jullie! Maar ik bedoel ermee, dat ik me echt niet kan voorstellen hoe een wee voelt Ga ik dat wel herkennen als het zover is? @Suus: Niet leukt. Nog even volhouden meid! Ik hoop voor je dat je meisje heel snel komt. * Komt maar! Je bent al groot genoeg! Mama mag nu wel bevallen! * @Sjees: Jeetje jij hebt veel gedaan vandaag! @Jada: Wat goed ség dat hij ook al in ingedaald. kBen echt blij voor je dat je draaipoging zo succesvol was. Heb je die toch niet voor niets doorstaan! En zo leuk dat je thuis mag bevallen. En dat mag vanaf vandaag zie ik! Proficiat! Ik heb mijn gsm altijd bij, is ook mijn wekker. Dus je mag me 'snachts ook smsen hoor @Essie: Was je me kwijt? Ik heb heel de dag voor school gewerkt. Alles, maar dan ook alles is nu helemaal klaar! Jeej. Tot dat ik weer met de stage begin na de bevalling natuurlijk. Maar voor de komende maanden, alles weggewerkt ... aaah echt zalig
@Hilli Wat fijn dat je alles klaar hebt voor school/stage, dat moet zeker een heerlijk gevoel zijn. Geniet er maar van!!!
@blaine: groot gelijk hoor, heb ik toen ook gedaan! @sjees: is idd een prima idee om over te gaan als we allemaal bevallen zijn! @woops: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje! @hilli: hihi, wat lief! dank je! hier weer een onrustige buik, het trekt vanaf mn onderbuik naar mn rug. maar dat heb ik de afgelopen dagen al meer gehad dus ik ga zo in een warm bad en dan zal het wel weer zakken! fijne avond allemaal! liefs rebbel
Zo meiden, er zit nog garantie op de desktop, dus kan opgestuurd worden, wordt aan de deur opgehaald en ook weer teruggebracht, dus dat is super. Heb nu tijdelijk een andere desktop, want vind die mini laptop van mijn vriend 3x niks. Woops, wat fijn dat ze ingedaald is, is ook wel een fijn idee. Hilli, ja goed he dat de draaipoging niets voor niks is geweest. Ik sms je ook al is het midden in de nacht, moet je bij mij ook doen. Heb mijn telefoon ook dag en nacht aan. Kareltje, lekker toch zo'n rustig dagje enne enveloppen moeten toch een keer geschreven worden. Essie, wanneer krijg je bericht over de uitslag van je tentamen? Blaine, wat zielig dat je mannetje nu al verkouden is. Net zoals de rest, wacht ik op je nieuwe banner. Rebbel, balen dat je weer last hebt van een onrustige buik, maar vaak doet een lekker warm bad idd wonderen.
@Kareltje: Bedankt tIs idd wel fijn om even zoveel rust te hebben @Rebbel: Soms ben ik wel wel een beetje lief hoor Hehe Hopelijk kan je wat ontspannen in het bad. @Jada: Zal ik ook zeker doen Wel een geluk dat er nog garantie op zit en dat ze hem bij je thuis komen halen en weer komen brengen. Het zou natuurlijk nog beter zijn, moest hij nog gewoon werken, maarja.
Rebbel, hoop dat een bad je goed doet.. Hilli, echte weeen herken je wel. Ik zou bv eigenlijk niet weten of ik de vorige keer voorweeen heb gehad. Maar weeen, dat was wel duidelijk (al had ik het in die zin makkelijk omdat eerst mijn vliezen braken).
@Jada Fijn dat ze m aan de deur komen halen en dat je nu tijdelijk een andere hebt. Hoef je zeker niets te missen, hahaha. Zeker moet het klaar, maar stelde het steeds uit, wat ik normaal niet zou doen. Maar die arm...pfff. Maar gisteren en vandaag ging dat wel, dus gelukkig ver klaar en kan zo nu en dan ook nog even computeren...gelukkig maar, hahaha. @Rebbel Hopelijk helpt een bad een beetje, succes meid!!!
Ise, Hilli: ik ben het er niet mee eens dat je echte weeën wel herkend. de vorige keer heb ik nooit voorweeën gehad en toen ik dan om half 3 's nachts wakker werd met echte weeën heb ik heel lang getwijfeld of ik wel echte weeën had, maar omdat ik bloed verloor zijn we toen om 5 u toch maar naar het ziekenhuis gereden, waar ze vaststelden dat ik al 3 cm ontsluiting had. Pas tegen het einde vond ik de weeën echt wel heel veel pijn doen. Mijn vliezen zijn ook niet gebroken, vandaar misschien dat ik zo lang twijfelde.
Juni, dat is 'fijn' om te lezen! Hilli fijn dat je klaar bent! Ik wou dat ik dat kon zeggen.... Jada mooi dat de garantie nog geldt! Ik heb geen idee of ik het cijfer nog krijg voor de kerst; ik reken er niet op. Kareltje beterschap met je arm! Rebbel hopelijk heeft het bad geholpen Meiden, ik ga aanstalten maken om straks naar bed te gaan. Morgen ook weer om 6.30 opstaan. Weltrusten allemaal en hopelijk hebben we met z'n allen een goeie nacht8)!