Goeimorgen allemaal! @Nieuwe dames: Welkom! @Surf: Die onzekerheid is verschrikkelijk hé. En vooral als je bloedverlies hebt. Gelukkig heb je morgen je echo al. Nog eventjes doorbijten. Zal wel goedzitten! Zou slijmpropjes een slecht teken zijn? Volgens mij valt dat wel mee hoor, maarja wie ben ik om daar iets over te zeggen Ik ben ook echt ontzettend zenuwachtig voor de echo, en dat duurt nog zo lang Ik verlies wel geen bloed, maar ik zit er echt zo vaak aan te denken. Wat als het hartje niet klopt ... Pfff, laat het maar snel 5 juni zijn en dat ik maar een garnaaltje met een hartje mag zien! Ik was mij aan het voorstellen hoe het zou gaan als ik daar ben. Denk niet dat ik meteen naar het scherm durf kijken, ik wacht tot de gyn zegt dat het goed of slecht is. Bah ... krijg het nu al benauwd. Een zwangerschap bestaat toch eigenlijk alleen maar uit wachten. Wachten tot je positief test, wachten op de eerste goede echo, wachten op de 12 en 20 weken echo, wachten tot de geboorte ... En ik ben zo slecht in wachten
Wops had ook al nieuwe broeken gekocht. Ik draag mijn gewone broeken nog, maar vanaf dat ik thuis kom gaat die uit Dan doe ik n joggingbroek of zelfs mijn pyjamabroek aan Lekker losjes.
Pff nou ik kan 's nachts al niet eens meer wat aan.. Mijn boxers doen zelfs zeer.. 's Morgens gaat het allemaal prima, maar zodra ik wat ga eten begint het drama..
Mja maar ik moet wel.. Die broeken zijn nu echt een verademing. Ik kan normale broeken niet meer aan.. De druk op mijn middel/heup/navel is erg onprettig. Zei al tegen mijn vriend.. Als het nu al zo erg is, moeten het er haast wel 2 zijn.
Ik ga er weer vandoor, ga nog even boodschappen doen, helemaal geen zin in, maar moet toch gebeuren heh... Tot vanmiddag!!
Ja ik zou ook wel willen.. Maar hou het echt nog even 3 weken geheim.. Er lopen hier helaas wel wat andere zwangere rond.. Was al bang dat ze het merkje op mijn broek zouden herkennen van Noppies.. Maar whatever.. Dan is dat maar zo..
Nieuwe dames, gefeliciteerd met de zwangerschap!!! Vriendlief en Surf, heel veel sterkte, hopelijk is alles gewoon goed, en betekend het bloedverlies niets! Suusefruus, ik heb ook last van mijn darmen af en toe, ik doe steeds mijn broek los, zodat hij niet zo strak in mijn buik zit!
@suusefruus:ik heb het ook wel hoor, dat mijn darmen opzetten na het eten... dan gaat er standaard een knoop open ik pas nog wel mn gewone broeken, maar die zitten wel een stukje strakker. Als ik met mn kleine mannetje aan het spelen ben en ik zit op de grond ofzo, moet mn broek ook open en 's avonds na het eten, doe ik lekker mn joggingbroek aan
Ik ben nog maar 4 week en 5 dagen en draag op dit moment overdag gewoon een broek met een maatje groter. Die had ik nog liggen van na de eerste bevalling. 's Avonds draag ik graag een joggingbroek. Ben benieuwd hoe snel het verder zal gaan met mijn buikje. Ik heb vanmezelf al veel buik. Bij de eerste was er pas met 20 weken echt wat te zien. Ik hoop nu sneller. Meiden die in spanning zitten en bloedverleis hebben. Ik ga ontzettend hard voor jullie duimen dat het goed zit. Nieuwe meiden. Leuk dat jullie hier komen meekletsen! Welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap!
Morgen! Net bij HA geweest om bloed te laten prikken (is standaard hier bij ons in belgie). vanaaf mag ik bellen voor hcg-waarde en dan krijg ik morgen per post de uitslag van het hele onderzoek! Arm wel lekgeprikt, maar ja @surf en vriendlief: ik duim voor jullie hoor meiden! @surf: hihi, ik heb nog geen last van m'n broeken, maar toch blij als 's avonds mijn pyjama aan kan! hoe is het met Esmay's mama? heb haar al even niet meer gevolgd...
@lieselke: wat lief dat je daar naar vraagt... het gaat goed met haar, ze is wel nog veel moe en af en toe wat misselijk. ze zit al weer op 16 weken bijna, dus dat gaat ook goed! wat spannend het onderzoek, vast mooie waarden allemaal! ik had gisteren nog een testje gedaan, net als vorige week dinsdag, maar die zijn nog steeds vetter dan de controlestreep... ik moet eigenlijk naar de wc, maar ik durf niet, ben bang dat ik nog meer gebloed heb... naja, ga toch maar even, moet heel nodig plassen...
gelukkig alleen nog maar een beetje bruin... ik bedenk me nu opeens, we hebben gisteren nog half half geklust, niet het echte werk zeg maar, zou het daar van komen?? (het was wel meer dan alleen een veegje op het wcpapier...)
Dat zou best kunnen Surf. Hier nog niet weer geklust sinds we weten dat we zwanger zijn. Manlief durft niet.
@surf: dat kan goed zijn. Als het van te klussen is, is het meestal een adertje dat knapt en dan kan je wat helderrood bloed verliezen, maar dat is nooit veel. Het kan ook dat je gewoon nog oud bloed verliest en dat is idd een beetje bruinig. als het echt aanhoudt, zou ik even langs HA of vk lopen, maar ik denk eigenlijk dat het niets ergs is. Ik hoop het toch voor je! @klussen: ik vrees dat hier de eerste 9 maanden niet meer geklust gaat worden, mannetje durft niet... :-d