Mijn vriend was vandaag vroeger thuisgekomen van het werk. Hij is nl een dakwerker, en met dit weer op het dak staan, is niet erg verantwoord. Nu belde zijn baas daarnet om te zeggen dat hij morgen thuis mag blijven We kregen meteen een uitnodiging om morgenavond op kosten van zijn baas, te gaan eten Normaal begint morgenavond het bouwverlof, daarom dat we gaan eten. Maarja, nu zit hij dus na al thuis tot 4 januari. Leuk, leuk.
lekker hilli!! @chevenne: ja vind het ook best veel, fijn dat jeroen thuis is! we gaan geen draaipoging laten doen, het voelt gewoon niet goed. net nog opgezocht op google en dit vond ik op een ander forum: was een reactie op iemand. hoi, ik raad je aan goed te informeren over het wel/niet laten draaien (daar ben je nu natuurlijk al mee bezig) mijn moeder werkt op de verloskamers: sommige kinderen hebben een korte navelstreng, als ze dan gaan draaien kan hier wat mee gebeuren (scheuren) met alle nare gevolgen vandien. Zij heeft het ons altijd afgeraden, dit is dan ook de reden geweest dat mijn schoonzus vorig jaar met ks is bevallen omdat haar dochter in stuit lag en ze niet wilden laten draaien. Succes bij het maken van een keuze! dus als ons kindje niet meer uit zichzelf gaat draaien wordt het een ks.
@Rebbel: kBen blij voor je dat je de knoop hebt doorgehakt. Je moet je er zelf goed bijvoelen hé. Ik ga de computer afsluiten en me in de zetel ploffen Daar kom in niet meer uit tot ik naar bed ga Slaap lekker allemaal!
Chevenne wel lekker zeg, een dagje eerder verlof Lekker dat je vriend eerder naar huis kon, je zit niet ontspannen he als je weet dat hij er nog "door" moet. Je hebt echt een mooi uitzicht! Is er nog sneeuw bijgekomen? Essie veel plezier vanavond! Lynd ik hoop ook echt dat ik rond de uitgerekende datum beval, zo ver mogelijk van Casper's verjaardag en de feestdagen. Eén verjaardag in december vind ik wel genoeg Ik ben af en toe even aan het masseren en ik heb wel het idee dat het minder hard word... Fijn, geen zorgen over het toetje. Ik had het nog nooit gehad maar het was ERG lekker Ik zal duimen dat je familie gewoon kan komen! Mooi dat je een goede indruk had van de kinderarts, das wel een lekker gevoel lijkt me. Juni he wat grappig, allebei 2 jaar ertussen! Maar het is nu wel vermoeiend hoor, alle feestdagen en een verjaardag er bij... Gelukkig hoeft er bij mij geen familie te logeren. Is er geen andere familie in de buurt waar ze kunnen logeren? Tjee wat lastig het gewicht van je dochter. Heb je zo je best gedaan om haar op gewicht te krijgen, is er zo weer een (paar) kilo af! Voelt wel als een verstopt kanaaltje ja, ik had alleen echt geen idee dat dat nu al kon Mamanama lekker dat je de proefdruk hebt, is hier nog even wachten. Ik hoop volgende week. Is het naar je zin? Jada mooie foto's! Sjees rommelderommel, lekker liggen meis! Suzanne spannend maandag, ik denk aan je want ik heb dan om 11.40 een afspraak bij de gyn Rebbel ja de foto's zijn leuk geworden, leuk dat ze dat doen. Fijn dat jullie eruit zijn over het draaien of niet. Als ik jouw stukje lees geef ik je groot gelijk. Hilli wat een leuke baas heeft jouw man Ik zit met af en toe buikpijn op de bank, maar niet teveel in beweging vanavond. Ik ga er trouwens eerst vanuit dat het voorweëen zijn en dat mag nu natuurlijk, geen probleem Pff niet veel op tv vanavond, ik hoop niet dat mijn man graag voetbal wil kijken
Halloooooo!! daar is ze weer hoor! Erg fijn zo'n handige man in huis. Hij heeft het internet tijdelijk even gefixt. Jullie zullen we van Sjees gehoord hebben dat het hier de afgelopen 2 dagen niet zo'n pretje was. Ze hadden het gat uit het plafond gezaagd en hebben dus de elektraleidingen geraakt. We hadden geen stroom, geen warm water (dus ook geen verwarming), geen internet. Kortom ARMOE! . Sinds gisteren middag hebben we eindelijk stroom en warm water! Mijn moeder en ik hebben gisteren alles schoon gemaakt want alles zag onder de derrie (mengelmoes van water en betongruis). Gelukkig zouden wij het behang en de vloer opnieuw doen, want dat is echt naar zijn grootje. Ik zal jullie zo wat foto's laten zien van de bende. Hoe is het hier? Ik hoorde dat iemand wordt ingeleid dinsdag? Voor diegene alvast heel veel succes en sterkte! Zal vanaf nu ook weer bijlezen. Ben zelf nu bezig met de kerstkaarten. Morgen om 12 uur hebben we een groeiecho. Zal mij benieuwen. Vandaag naar de Diatiste geweest en heb daar de info uitgehaald wat ik voor mezelf belangrijk vond. Ze hoorde dat mijn beide ouders diabeet zijn, dus ik kreeg de volle laag. Vond dat erg overdreven. Maar goed. Ik heb tips gekregen om mijn suiker omlaag te houden zodat het niet boven de 7,1 komt. Voor de rest voel ik me helemaal prima!
Nou zeg dat wel! Ik vond het wel ontzettend frustrerend hoor! Maar gelukkig hebben we het achter de rug, en word het nu alleen maar beter!
Ik ga morgen weer even bijlezen, moet nu weer hard aan de poets (voor de bezichtiging) en had vanmiddag gezellig een vriendin op bezoek. Ik heb wel iets raars, zak af en toe door mijn rechterbeen. Het doet ook wel zeer aan de binnenkant van mijn bovenbeen, alsof er iets wordt afgekneld.
Het zou je SI-gewrichten kunnen zijn. Hou het goed in de gaten. Anders even je vk bellen. Ik heb die klachten al een tijdje. En bij mij constateerde ze SI-gewrichten.
@Ankje: zo, dat ziet er uit bij jullie!! Fijn dat je er weer bent. @Rebbel: dank voor het plaatsen van het berichtje van het andere forum. We gaan maandag gewoon met de gyn praten en dan breng ik ook datgene wat jij schreef ter sprake. In principe heb ik vertrouwen in het kunnen van zo'n arts, maar 'we gaan hem wel het vuur aan de schenen leggen', zoals Oscar het verwoordde. @Ise/Ankje: ik heb jarenlang last gehad van mijn SI-gewricht. Dat is een botje dat links en rechts naast je ruggenwervel zit, in je onderrug/heup. Het kan flink doorstralen. Ik heb er een jaar mee gelopen en uiteindelijk heeft een osteopaat me ervanaf geholpen. Ik kon soms helemaal niets meer. Heb eens Oscar uit zijn werk laten komen omdat ik mijn schoenen aan wilde trekken, maar het zo'n zeer deed dat ik niet meer van de grond op kon staan. Kan het misschien ook zwangerschaps ischias zijn? Daar heb ik sinds enkele weken last van. Mijn ben voelt meerdere malen per dag slapend aan, soms voel ik een warme gloed aan de binnenkant van mijn dij en er straalt pijn vanuit mijn bil richting been. Truste alvast allemaal!
Ankje, wat fijn dat je er weer bent, jeetje meid wat een bende zeg. Maar goed hopen dat het daarbij blijft en het alleen maar gaat opschieten nu. Ise, succes met poetsen Hilli, wat lekker dat je vriend thuis is en t/m 4 jan, super zeg.
Anke/Suzanne, voel je dat aan de binnenkant van je been? Ik heb namelijk geen pijn in mijn rug of bil. Het voelt meer alsof er een zenuw/ader/wat daar dan ook zit wordt afgekneld.
@Ise: het SI-gewricht zit in je onderrug en daar moet je dan ook de pijn voelen. Het kan wel doorstralen, maar ik heb het in ieder geval nooit alleen in mijn been gevoeld. Zoals jij het beschrijft lijkt het er eerder op dat er iets bekneld zit. Hopelijk is het tijdelijk en gaat het weer over zodra de kleine ietsje draait.
Ise: Ik voelde het eigenlijk alleen in mijn been. En toen de Chiropractor inmijn rug begon te duwen, deed het ook zeer.