Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ok dank je, hoop ook dat het weggaat.. begon in mijn liezen en nu dus ook in bovenbeen. Hoop dat niet het met het indalen te maken heeft..'

Sorry, was even ego, morgen weer meer.. :)

2. woops

woops Niet meer actief

Ik kom even spammen:
    Buik met 35 weken en 6 dagen + Kerstboom,

3. woops

woops Niet meer actief

35 weken en 6 dagen met de hond op de buik,

4. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @hilli: leuke verrassing zeg, lekker thuis met je mannetje! Waar gaan jullie morgen eten?

@rebbel: inderdaad goed dat je een beslissing kon maken, dat is denk ik het belangrijkste!!

@annemica: is de pijnlijke plek in je borst al wat minder geworden? Warm douchen helpt ook niet? En heeft je man de TV nog gemonopoliseerd met voetbal? :D Ik kijk nu die Duitse romcom met Linda de Mol op rtl4, niemendalletje, maar meer geestelijke inspanning kreeg ik nu niet voor elkaar :D

@ankje: fijn dat jullie weer thuis zijn, maar wat een ellende met al die troep! Wat een foto’s! Wonderbaarlijk hoe positief je kan blijven. Goed dat je tips hebt gekregen om op je suiker te letten, maar het is inderdaad niet leuk als iemand je belerend toespreekt als een klein kind…!

@ise: het kan toch dat er wat wordt afgekneld door de baby, en dat je dat in je been voelt? Is het heel onprettig?

5. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Leuke foto bij de kerstboom, woops!

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Haha Lynd, die kijk ik ook half, stond toevallig op. Poetsen komt van mij uit niet veel van.. :(
    Het is een vervelend en pijnlijk gevoel ja, zowel in mijn lies als in bovenbeen.

7. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @ise: balen joh...! Even naar de huisarts morgen? Je hoeft toch ook niet te poetsen, ga lekker zitten joh!

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

Ank,ik ben blij dat je er weer bent,miste me dinnetje wel een beetje!

ise, het klinkt als een zenuw die wordt afgekneld omdat de baby erop/tegenaan ligt.

Lynd, het dictee was erg leuk idd,hopelijk kun je hem nog terugzien en ook meedoen.

woops leuke foto bij de kerstboom

blommeke,ben ook wel benieuwd hoe het bij jou is,want we hebben al weer even niets gehoord,hopelijk is alles goed !

Sorry heb wel teruggelezen maar een beetje vlug dus misschien iemand vergeten.

oh ja.....euhh ben even de naam kwijt maar succes dinsdag als ze gaan inleiden,lijkt me zo spannend dat vooruitzicht!

Hier, gelukkig nog even een half uurtje geslapen,voel me weer wat beter,manetje kwam net thuis van therapie en is meteen naar bed gegaan,hij had vreselijk pijn in zijn knie en kon er amper op staan,vind het zo sneu,maar ja hij moet even doorbijten,jammer genoeg zijn ze nu 2 weken dicht dus moet ie straks weer opnieuw beginnen maar goed,hopelijk werkt het en heeft ie over een half jaartje veel profijt van de therapie.

Ik ben nu toast met boursin aan het eten echt verslavend, ik had nog geen avond gegeten omdat ik niets weg kreeg daarstraks:D

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ Ankje, welkom terug, en wat een zooi :$. Zo'n verbouwing brengt toch altijd veel werk mee. Liggen ze nog een beetje op schema?

@ Sjees, heeft hij nu nogal zo'n last van zijn knie, er zou toch wat aan gedaan worden of heb ik dat verkeerd onthouden?

@ Ise, vervelend gevoel zeg in je been, wat jij beschrijft van pijn in mijn liezen en been is de kans inderdaad groot dat het van je rug of heupen komt, dus maar even goed in de gaten houden en niet te lang mee doorlopen, daar krijg je spijt van (zegt de eigenwijze doorloper ;)). Heb zelf een aantal jaren terug mijn si gewricht gebroken gehad en dat doet zo zeer dat moet je zeker in de gaten houden.

@ woops, mooie foto's weer. Hoe is het nu met je?

@ tv, hier staat dus de voetbal op, twente live op tv gebeurt niet zo vaak dus kijken we eigenlijk altijd.

@ Hier, net lekker de electrische deken in mijn bedje gemaakt, het is zo koud. Ons mannetje is nog meer verkouden geworden ligt nu ook even te brommen, dat ben ik niet gewend vind het wel sneu dat hij zo'n verdriet heeft.
    Nu ga ik lekker slapen tot morgen

10. woops

woops Niet meer actief

Nu het echt een beetje aan het "rommelen" is voel ik me beter.
    Het betekend helemaal niets maar het idee dat ze lekker aan het indalen is en dat er gewoon echt een eind in zicht komt, is gewoon lekker.
    Klinkt misschien allemaal vaag, maar ja zo voelt het nu.

11. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @sjees: boursin, hmmm, heb ik ook wel zin in!! :D

@blaine: normaal kan ik ook niet slapen zonder elektrische deken, maar nu ik zwanger ben heb ik het warm genoeg zonder :)

Meiden, ik ga ook richting bed! Slaap lekker!

12. Mooie foto's Woops

Haha, Sjees, Boursin verslaving, je bent vast na de bevallig weer van deze verslaving af.

Ik heb die film van Linda de Mol ook gezien, was verder weinig op TV, tja voetbal, maar dat staat er hier al vaak genoeg op,dus vandaag even niet.

Meiden, slaap lekker ik ga ook mijn bedje opzoeken.

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

Bekijk bijlage 37233

niet de charmantste foto maar wel een snelle whaha
    ik wil me huis :( kan ik eindelijk me kamertje inrichten
    slaap lekker meiden ben kapot :p

14. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Weer terug van weggeweest, en heb net alles bijgelezen. Lekker gegeten en was erg gezellig. Leuke collega's heeft ie:)! Zag wat leuke foto's voorbij komen (behalve die van Ankje, jeetje wat een werk nog zeg:$!!),

Ankje succes;)!!!

Chevenne geniet van je verlof:)!

Rebbel goed dat jullie de knoop hebben doorgehakt,

Hilli fijn dat je vriend lekker thuis is,

Ise herkenbaar die pijn, heb ik ook last van in mijn rechterbeen, vooral 's nachts:(.

Verder weet ik het niet meer. Ik ga te bed, tot morgen:)!

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Goedemorgen, het was een hele lap tekst. Maar tijd zat, ben al een uurtje op :(. Ga er zo toch nog weer even in..

Hilli, wat leuk dat je vriend ook verlof heeft..

Chevenne, gisteren al verlof! Geniet ervan.

Juni, sterkte, wat een vervelende situaties. Herken het van vitten op elkaar wel, wij hebben het ook. Helaas..

Lynd, fijn dat je in het prive-ziekenhuis mag bevallen! Ik hoop voor je dat de staking niet doorgaat, wat zou dat jammer zijn zeg.

Nikkie, wat spannend!! Succes!

Rebbel, goed dat jullie de knoop hebben doorgehakt.

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    En jeeeeej, vanaf vandaag "mag" ik officieel (thuis) bevallen!!
    Straks gaan we maar eens de klossen halen, kinderwagen naar boven zodat ik die kan opmaken(wil haar denk ik de eerste nacht toch wel echt náást mijn bed) etc.

17. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Zo Ise, zware nacht gehad? :( Je was al supervroeg hier!

Hier problemen met de wireless connection van het internet, zit dus nu met een 10 meter lange kabel te internetten op mijn laptop ;)

Ik hoorde vanochtend op de radio dat de staking van de luchtvaartmaatschappij van de baan is! Gelukkig!

Vandaag naar mijn werk om wat hulp te krijgen bij het invullen van de papieren die nodig zijn voor mijn zwangerschapsverlof, helemaal geen zin in. Bovendien moet ik langs het postkantoor om de kerstkaarten op de bus te doen. Zou het liefste lekker thuis op de bank bivakkeren vandaag....
    Wat voor plannen hebben jullie? Is het nog steeds zo glad? Zag gisteren het NLse journaal, vooral in het noorden lag er echt mega veel sneeuw!! :$

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @Ankje: welkom terug! en succes vandaag bij de echo!

@suzanne: graag gedaan en succes met het gesprek.

@Ise: ah wat vervelend die pijn zeg! hoe is het nu?

@woops: mooie foto's!

@lynd: oh gelukkig meid, kunnen ze gezellig komen! :) hier ook erg veel sneeuw!

hier slecht geslapen vannacht, had erg veel last van mn benen.

liefs rebbel

19. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Rot dat je zo slecht geslapen hebt, Rebbel! Maarrrr anders bezien: weer een dag erbij!!! :) :) :) Feestje!! :D

20. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goedemorgen!

Ik meld mij ook weer hier! Wederom een prima nacht achter de rug, soms wakker om te plassen en van een wilde baby. Wat ging zij tekeer vannacht zeg! Maar ik word daar niet echt wakker-wakker van. Ik registreer het en slaap dan weer verder. Maar m'n buik doet er zeer van.:D

Ankje: dat ziet er idd uit als héél wat werk! Als ik mij bedenk hoe ik mij voel als ik kruimels op de grond zie (terwijl ik normaal gesproken daar niet zo mee bezig ben) op dit moment dan moet jij wel helemaal onrustig worden denk ik...

Blaine: wat zielig dat Quinten zo verkouden is! Mag je hem er al iets voor geven?

Lynd: goed dat de staking van de baan is! Altijd maar dat dreigen met staken en dan juist met de feestdagen...

Woops: leuke foto's! En fijn dat zo langzamerhand het "einde" in zicht komt hè? We moeten nog even volhouden!

Rebbel: balen dat je zo slecht hebt geslapen! Misschien lukt het om vanmiddag een dutje te doen?

Ise: gefeliciteerd met de 37 weken! Fijn gevoel dat je nu thuis mag bevallen.

Mecha: schattige wieg, ziet er goed uit hoor!!

Deel Deze Pagina