@Woops: leuk die foto met je buik en kerstboom! En schattig dat de hond zo z'n kopje op je buik legt. Zo, vandaag mijn laatste werkdag! Heb deze week keihard gewerkt, en vandaag hoef ik eigenlijk niets meer te doen. Ik werk normaal op vrijdag van 8 tot 12, maar vandaag begin ik om 10 uur; we hebben om half 2 kerstlunch en daar wil ik nog even iets van meepikken, tijdelijk afscheid nemen van mijn collega's en dan is het VERLOF!!!! Vanavond gaan we met z'n tweetjes lekker uit eten (niet dat ik veel op kan ) om het verlof en natuurlijk om Oscar zijn baan te vieren. Liefs allemaal!
@lynd: ja precies, ik klaag niet hoor, ben iig nog zwanger! @belle: fijn dat je een goede nacht hebt gehad! @suzanne: veel plezier vandaag en dan lekker genieten van je verlof!
Morgen allemaal, Heb net heerlijk lang in bed gelegen en tv gekeken. Jeroen is net wel naar het werk gegaan. Hij heeft er weer een uur over gedaan. Ik woon dus in het noorden en er is gister inderdaad asosociaal veel sneeuw gevallen, vandaar dat het ook zo'n gedoe gister was. Er ligt hier nog steeds een hele berg. Net sneeuwde het weer lichtjes. Nu een beetje aan het huishouden en tussendoor wat internetten. Lekker rustig aan, heb nu toch tijd zat.
Goeimorgend @Mecha: Mooie wieg meid! Nog eventjes doorbijten. Binnenkort heb je je huisje. Wanneer wil je er ongeveer in kunnen? @Suzanne: Wat fijn dat je zo kan afsluiten. Lekker relaxed! En vanaf een etentje, dat is altijd genieten. @Ise: Gefeliciteerd met je 37 weken!! Klinkt ook al zo ver hé Ik vind dat onze babytjes goed blijven zitten eigenlijk. We zijn al half december en er is er nog maar ééntje geboren Ik merk dat de bewegingen van mijn ventje anders zijn de laatste tijd. Ik voel het ook niet meer altijd, behalve als hij echt aan het duwen is. Ja hij begint echt wel plaatsgebrek te krijgen
Heb trouwens sinds gisteravond wat lichte menstruatiekrampjes, maar om nou te zeggen dat het het echte werk is, nee. Er is ook geen regelmaat ofzo.
Hilli ik zat er net nog over na te denken en wilde hier ook een vraag over stellen aan jullie. Ik voel de baby beduidend minder. Soms nog een por ofzo of de hik. Verder alleen als ik ga liggen en mijn handen dan op mijn buik leg (voorheen was het feest als ik ging liggen). Het zal wel normaal zijn door het ruimtegebrek hoor, maar soms wil ik gewoon even die beweging voelen. Maar jij hebt het dus ook.. Rebbel, vervelend dat je zo slecht geslapen hebt.. Lynd, Fijn dat de staking van de baan is! Ik heb inderdaad een zware nacht gehad. Al mijn ingewanden deden zeer plus mijn lies en been, had ook kramp. Ben er dus maar uitgegaan, wat gegeten en gedronken en dat hielp.
Kijk, net even een foto gemaakt van mijn zwangere collegaatje (rechts) en ik. Zij is eind maart uitgerekend. Bekijk bijlage 37259
@Ise: Ja idd, wat jij omschrijft voel ik net hetzelfde. kHeb ook al vaak gelezen dat het normaal is.Dus geen zorgen maken
35 weken Feestje! Straks om 12 uur een groeiecho. Ben benieuwd. Lynd: Nou precies! Zo voelde ik me ook echt. Ze sprak me toe alsof ik helemaal niks wist zeg maar. Maar het is en blijft mijn lichaam, en ik vind het allemaal een beetje overtrokken hoor. Ach over 3 weken moet ik weer prikken en dan zie ik het wel. Het is wel moeilijk hoor om positief te blijven. Heb ook wel een paar keer tranen laten vallen. Want alles is een bende om je heen, en je wilt het juist netjes hebben. Ook kun je bij ons in huis niet zien dat we een kleine verwachten binnenkort. Alleen een box beneden in de woonkamer. Morgen gaan we wel het bedje en de commode ophalen en neerzetten!! Daar heb ik erg veel zin in! Sjees: Heb jou ook gemist hoor! Kan je man thuis geen oefeningen doen zodat het een beetje op pijl blijft? Blaine: Zoals het nu is is het waarschijnlijk klaar in de 3e week van januari. Maar ik denk daar maar even niet aan, want ik maak me zo alleen maar gek. De kleine komt toch nog een paar weken bij ons op de kamer te liggen. Zo te lezen ben jij lekker weer thuis? Met je kleine? Mecha: Wow wat leuk!!! Rebbel: Bedankt! Hoe is het met jou eigenlijk? Trek je het nog een beetje? Belle: Hahahaha, ja leuk is anders. En ja, mijn handen jeuken enorm om schoon te maken. Maar ik weet me nog wel een beetje rustig te houden. Maar ow wat ben ik blij als dit alles achter de rug is zeg! Suzanne: Veel plezier vanavond! Leuke foto zo! Hilli: Ja! Ik ben ook ontzettend benieuwd wie er nu volgt. Ik hoop Sjees! Wat zij hoeft nog maar 8 dagen .hoezo ik tel mee.
Hilli, maak me nog geen zorgen hoor . Maar mijn eerste was nogal een druktemaker, tot op het laatste moment..
Goedemorgen Lynd, super dat de staking van de baan is Ise, gefeliciteerd met je 37 weken, fijn idee dat je vanaf nu lekker thuis kunt bevallen Suzanne, succes met je laatste werkdag en heel veel plezier vanavond. Leuke foto van jullie tweetjes. Belle, fijn dat je zo goed geslapen hebt. Kan soms erg irritant zijn een wilde baby. Vannacht was hij rustig, maar heb toch twee uur wakker geleden, maar goed wel lekker tot 10 uur geslapen. Hilli, ik heb dat ook al een tijdje, dat hij echt andere bewegingen maakt. Net zoals je zegt, ruimtegebrek. Hier: vanmiddag kerstinkopen doen, voor de familie cadeautjes halen etc.
Lief he al die kleine kleertjes, ik heb nu alle babykleertjes gewassen en gestreken, alleen het boxkleed nog.
Ja, uberschattig en dan te denken dat de kleine het over een paar weken al aan heeft, hihihi Succes met je kerstinkopen. Ik durf hier niet alleen de deur uit. Sneeuw ligt hier nog 30 tot 40 cm hoog en het is spekkieglad.
Dankje, bij ons valt het mee met de sneeuw 5-10 cm en ik neem mijn vriend mee, geef ik hem wel een armpje
Bedankt voor de reactie op de foto, vind hem zelf ook prachtig. Ik kon de verleiding om op de weegschaal niet weerstaan en ben met veel moed in de schoenen erop gaan staan. Wat denk je, helemaal niet aangekomen en niet afgevallen. Ben nu 2 weekjes hetzelfde gebleven. Voelt wel lekker en vind 22,5 kilo ook al wel genoeg dat ik ben aangekomen. Heerlijk gewoon.
@ ankje, jeemig daar moet je inderdaad nog even niet bij nadenken, dat klinkt nog zo ver weg. En heerlijk babyspulletjes opzetten dat is zo'n leuk werkje . Had je nog niet mee gekregen wij zijn sinds zaterdag al weer thuis. De kleine deed het zo goed dat ze ons voor het weekend nog kwijt wilden , nee hoor grapje, als ik zaterdag ging kregen we nog 3 dagen kraamzorg en anders niet meer, dus mochten we zaterdag met zijn allen naar huis. We hadden vrijdag middag gesprek bij de kinderarts en Quinten doet het zo goed dat hij zelfs niet weer hoeft te komen voor controle dus helemaal super. Hij is nu alleen verkouden en dat vind ik wel erg zielig. @ Lynd, wat fijn dat je in het prive ziekenhuis mag bevallen vanaf nu en dat de vliegtuig staking van de baan is, dat zou wel een erge tegenvaller zijn geweest. @ Chevenne, lief he dat kleine spul, ik vraag me nu wel eens af hoe hij dat allemaal in zo'n korte tijd vies krijgt, heb de machine echt dagelijks aan staan , soms zelfs 2x. Veel plezier met je verlof @ Rebbel, het gaat de goed kant op, en alweer een feestje toe maar, krijg je ook dagelijks gebak @ Suzanne, veel plezier met je laatste uurtjes, lekker idee zeg verlof @ Woops, ik snap wel een beetje wat je bedoelt, het liep voor jou niet zo lekker en het is dus extra fijn dat je nu kunt aftellen. @ Sneeuw, waar . Ik had me al helemaal verheugd op sneeuwfoto's van de kleine (als ik genoeg moed kan verzamelen om hem mee naar buiten te nemen ) maar nee hoor, er ligt hier bijna niks, de stoep is op sommige plaatsen bedekt maar daar hoed het dan ook echt mee op. Raar dat het zo verschilt per plaats. @ Hier, Quinten heeft gisteravond gehuild , we wisten niet wat ons gebeurde hadden ook geen idee waarom dus erg vreemd, hebben elkaar gewoon verbaasd aan zitten kijken. Hij meld zich als hij eten wil en als je dan bij hem bent is hij weer stil en na de fles gaat hij heerlijk om zich heen liggen kijken en valt daarna weer in slaap. Vanacht met zijn voeding werd het ineens duidelijk, hij had eenhele harde poep in zijn luier en dus waarschijnlijk zat die dwars, gelukkig gaat het nu weer goed met de ontlasting en is hij weer mijn tevreden mannetje. Straks komt er iemand van het consultatiebureau, ben benieuwd wat die te melden hebben en stiekem hoop ik dat ze hem ook nog even kunnen wegen. We mogen pas met hem naar buiten als hij boven zijn geboorte gewicht is, maarja als je niet met hem naar buiten mag om naar het weeg spreekuur te gaan hoe kan ik dat dan weten . Ach ja we zullen het vanmiddag wel horen, waarschijnlijk ben ik gewoon te voorzichtig .
Blaine, ja hij heeft een therapie gekregen bij het preventiecentrum maar dat kan maanden duren eer er verbetering optreed,dus voorlopig zal ie wel last houden van het trainen. mecha, je hebt echt een prachtige wieg! ise, wat een fijn gevoel he,als je die 37 weken gepasseerd bent,gefeliciteerd! lynd,fijn dat de staking van de baan is, doe je wel voorzichtig buiten met die sneeuw? Hier is nu de zon aan het schijnen,moet zeggen dat het er wel mooi uitziet met die sneeuw,alles is echt heel licht nu. Succes op je werk! belle,fijn dat alles goed gaat met je, dat van die kruimels is heel herkenbaar! suzanne,jeeeeeee, verlof,geniet er van en ook van je etentje vanavond,heerlijk nog even saampjes. Leuke foto met je collegaatje ise,is normaal hoor,idd ruimtegebrek,dus je voelt de beeb heel wat minder,hier hetzelfde. ank,joepieee 35 weken en de groeiecho,je zal hem nu wel net hebben gehad,ben benieuwd! chevenne,ik heb nu ook nog een babywasje erin zitten,de laatste,kreeg laatst nog een tas van iemand, dus straks ga ik ze strijken en dan is alles echt klaar. jemig wat een berg sneeuw zeg bij jullie, blijf maar lekker binnen zitten hoor,als je valt dan ben je nog verder van huis. blaine, hahhaha moest echt lachen van je verhaal van de huilende baby, je hebt echt een tevreden mannetje zeg dat je dat heel niet gewend was nog,heerlijk! Nou ik ga even stoofpeertjes schillen en opzetten,had ik weer veel zin in en het ruikt zo lekker,helemaal in combi met de kerstversiering en het witte pak sneeuw buiten
Hey hey, Hoe is het hier? Zie dat er nog geen beebjes meer geboren zijn... Ik vandaag weer naar de gyn voor controle, dus ben benieuwd... Die buikpijnen worden steeds erger, net als de nachten en mn rug... dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen... waarschijnlijk hetzelfde als de afgelopen 2 weken... "heel normaal mevrouw, neem maar een paracetamolletje"... en daar zijn we dan maar weer mee geholpen... niet dus... Fijne dag voor iedereen enne, sorry voor t egoberichtje!