@ankje: wat een leuke foto's zeg! Echt grote buik! Kan jij nog goed op je rug liggen (of was dat alleen voor de foto?). Ook als ik onderuitgezakt op de bank zit heb ik al het idee dat alles afgekneld word en moet ik snel anders gaan zitten/liggen!
Goedemorgen dames en nachtbrakers Nou vanmorgen vroeg dacht ik,het gaat beginnen,ik werd wakker van een erge kramp in mijn onderbuik en die trok door naar mijn rug,op zich heb ik wel eerder dit gevoel gehad(voorweeen) maar dit voelde heel anders en veel heftiger,ik ben er uit gegaan en naar het toilet,want had het gevoel dat ik moest,maar er kwam niets,dit heeft 1,5 uur geduurd en 5 keer een toiletbezoek gedaan,vervolgens een kruik tegen mijn rug gelegd en daarna helaas niets meer,loos alarm dus helaas.... Mannetje is toch naar zijn werk gegaan(had ik ook niet anders verwacht hoor)en had ook niet de puf vanmorgen om er tegenin te gaan,dus ik zie wel hoe hij vanavond thuis komt. Ank,gafe foto's zo zeg van je buik!! belle succes met de liggingsecho! kerstpakket,hier helemaal niets,maar ik had ook niets verwacht,het bedrijf zit al een hele tijd in crisis en iets voor personeel doen dat gebeurd haast nooit helaas,heb 3 jaar trug eens een etentje gehad.. Het is zelfs zo dat ik vorige week werd gebeld hoe of het ging,ik zei goed,dus nog niet bevallen?dan kun je vast volgende week wel een dagje werken,je zit toch maar niks te doen thuis,ik vroeg hoe ik daar dan moest komen,en toen werd er gezegd je hebt toch een auto,ik heb vriendelijk bedankt en het gesprek beeindigt, ik hoop echt dat ik volgende jaar een andere leuke baan zal vinden.
Goedemorgen meiden Niet echt teruggelezen Lynd, niet geslaagd, heb de helft nog niet binnen, dat moeten we volgende week maar kopen, ze hebben toch dinsdag en woensdag extra koopavond. Verder zijn alle beebjes nog warm binnen, dus heb nog niet veel gemist volgens mij Over het kerstpakket, wij kregen een boekje waar we verschillende cadeau's uit konden kiezen. Ben voor het Nijntje servies gegaan, bestek, drinkbeker, flesje, bordje etc, heel leuk en heb het ook al binnen. Vanavond gaan we waarschijnlijk naar komt een vrouw bij de dokter.
Jada,was het van chapeau kado?? Die kreeg mijn man gister ook binnen en wij hebben ook het nijntje kinderservies uitgekozen,vond hem zo schattig
Bij mij was het van kadoklikken.nl, kon wel kiezen uit 50 cadeau's, grappig dat jullie ook het nijntje servies hebben uitgekozen. Enne Sjees, 39 weken vandaag, wow!
Even heel snel een update: Bij liggings-echo geweest en we zijn een beetje geschrokken. Ze ligt nu al de aantal weken van 38 en ik heb heel veel vruchtwater. Ze gaat als ik voldraag tegen de 8 pond aan zitten. De echo-vrouw zei al tegen ons, dat we veel matjes nodig zullen hebben als de vliezen breken. Ze kon geen foto maken omdat ze haar gezichtje naar achteren had. Einde update
Woops, ze ligt dus ongeveer 2 weken voor op schema? Wie weet komt ze eerder en hoef je de 40 weken niet uit te zingen. Ze ligt nog wel steeds goed, met het hoofdje naar beneden?
ik liet me trouwens vanmorgen per ongeluk ontvallen tegen mijn moeder dat wij niemand inlichten als het is begonnen,OEPS, dat had ik beter niet kunnen zeggen,ze had geloof ik bedacht dat ze er vrolijk bij kon gaan zitten ofzo,nou ja dat hebben we dan ook maar vast uit de wereld geholpen,ik moet er echt niemand bij,behalve mijn man hoor Mijn zus die uit Spanje over is die logeert nu bij mijn ouders,belt mijn moeder dus vanmorgen,is ze bij jou??? Nou nee,ze ging gister met een hele groep vrienden uit,dus die zal wel ergens zijn blijven slapen,hallo ze is volwassen! Wilde ze haar om 9.30 gaan bellen om te vragen waar ze was,ik heb gezegd dat ze dat maar beter niet kan doen,(ivm anti-kater beleid) ik heb een hele lieve moeder hoor,maar echt over bezorgd en veeeeeel te bemoeiallerig,maar ik weet zeker dat ze ondertussen al 10 keer een voicemail heeft ingesproken en niet rust voor ze iets heeft gehoord
@Woops: dan is de kans toch wel reeel dat ze eerder komt. Dat vele vruchtwater draagt natuurlijk ook bij aan jouw gewicht en het zware gevoel. Spannend hoor, en fijn trouwens dat ze goed ligt! @Sjees: voor jou gaat het er echt op aan nu! Echt niet normaal hoe dat bedrijf met jou omgaat. Het was blijkbaar geen grapje zoals ze het zeiden. Probeer je er maar niks van aan te trekken. @Ankje: mooie buik hoor!! Ben altijd zo benieuwd bij elke zwangere wat voor 'n cadeautje uit zo'n buik komt. @hier: krijg morgen van m'n schoonbroer een Nintendo DS te leen met héél veel spellen, heerlijk! Vroeger was ik helemaal verslaafd aan gamen, nu heb ik er geen meer. Zegt Oscar: "goed idee, dan blijf je tenminste zitten." Ik verheug me er echt op om lekker op de bank te gaan zitten 'Nintendo-en'. Verder geen plannen dit weekeinde, lekker rustig tot me door laten dringen dat ik niet meer naar het werk hoef (moet echt even afkicken)
hoi meiden, kom alleen even zwaaien. hier serieuze krampen... trekken van mn onderbuik naar mn onderrug. gister ook gehad maar toen trok het weg, hopelijk deze keer ook. zo maar weer even in een warm bad! liefs rebbel
Sterkte, Rebbel! Vraagje, misschien wel een heel raar vraagje over de wandelwagen. Wij hebben die dus 2e hands gekregen van Oscar zijn broer. Nu ligt er in de wandelwagen zo'n dun matrasje. En dan heb je nog het stof dat over de zijkanten en over de bodem van de wieg gaat. Is het de bedoeling dat het kindje op dát matrasje gaat liggen (met een hoeslakentje eromheen)? Of is dit alleen een ondermatrasje en moet er nog eentje bovenop?? Het lijkt me zo dun....
Een dag te laat dus mijn 36+1 dansje. En mijn zoon is 2 geworden vandaag, dubbel feest!!! Vandaag dus een drukke dag met veel visite. Misschien kom ik vanavond nog even maar mijn man is zijn laptop vergeten op het werk dus dan moet ik moed verzamelen om achter de pc te gaan zitten Nu eerst een poosje lekker naar bed SI-gewrichten: daar heb ik ook last van, mijn bekkenklachten zitten alleen aan de achterkant. Niet bij het schaambeen gelukkig. Misschien is het dat, dat het komt van de verweking in je gewrichten? Prachtige foto's Woops! Lief hondje ook En ook al zo'n groot kindje voor jou. Lynd ik ben flink aan het masseren geweest en gisteravond een poosje met de warme douche erop maar het heeft nog niet echt geholpen Manlief heeft voetbal gekeken, ik ben hier op het forum geweest, grappige topics lezen in de lounge Mooi geen staking! Blaine wat zielig dat Quinten niet echt van zijn verkoudheid af komt... Als je hem lekker inpakt en warme kruikjes in de kinderwagen doet moet het vast wel een half uurtje kunnen toch? Mecha mooie wieg!! Ise whiej 37 weken!! Dat minder beweging voelen heb ik ook, word er soms wat ongerust van... Het bewegen is er nog wel maar in elk geval met minder "geweld" dan hiervoor. Suzanne genoeg te vieren bij jullie, hebben jullie lekker gegeten? Sjees gebruik je nu geen slaapmedicijnen meer? En dat waren wel serieuze (voor)weëen dan, jammer dat het gestopt is lijkt me. Haha jouw moeder scheelt wel dat het nu vast uitgepraat is dat jullie niemand vertellen dat het is begonnen, heb je geen evt. gezeur erover na de bevalling. Ankje mooie echofoto van jullie meisje En wauw ze is idd lekker op gewicht! Dan zou ik ook liever in het zh bevallen denk ik. Leuk, die update van de verbouwing. Zo kunnen wij ook mooi volgen hoe het opschiet. En mooie foto's van je buik!
Gefeliciteerd met je zoon!!!! Sjees gefeliciteerd met je 39 weken Hier de 34 weken bereikt niet echt zin in een dansje ben heel verdrietig dus ga ook niet alles lezen wilde alleen ff laten weten dat ik nog leef
Heerlijk suzanne,dat je nu eindelijk in je verlof zit, ga maar flink ervan genieten met de ds! Hier een leuke link,die moeten jullie echt even lezen,ik heb de tranen over mijn wangen lopen van het lachen,genante en memorabele bevallingsverhalen http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/180628-genante-memorabele-bevallingsverhalen.html
Mecha,als je even wilt skypen om je hart te luchten,ik ben online hoor!! Grote digiknuffel voor jou! Als je trouwens zin hebt kom je dan met mij en ank zwemmen maandag,kun je weer even ontspannen??
@sjees, Nou dat is de wereld ook uit. Beter nu dan dat het achteraf erachter komt dat jullie met 2e wilt zijn met het bevallen. Hier heb ik het iedereen al duidelijk verteld dat we het samen gaan doen. Als het allemaal volgens het boekje verloopt wordt er wel gefilmt en foto`s gemaakt en kunnen m`n ouders het zo terug zien als ze willen. Weet nu al dat ze dat willen.
@woops: 4 kilo is toch niet zo heel extreem? Ik geloof dat 3,5 het gemiddelde is. Fijn dat alles in orde is! Willen jullie alles gaan filmen/op de gevoelige plaat vastleggen? Ik moet daar eerlijk gezegd niet aan denken, misschien wat fotos tussen de weeen door en natuurlijk achteraf, maar hoef geen herinnering aan de moeilijke momenten @sjees: het is inderdaad maar beter om van tevoren duidelijk te maken hoe dat zit met de bevalling, je moet er niet aan denken dat je moeder halsoverkop naar het ziekenhuis komt en jij haar dan weg moet sturen En ik denk dat dat overbezorgde gewoon bij het ouderschap hoort, hoor, let maar op, dadelijk doe jij dat ook @suzanne: lekker spelletjes op de computer, dat is een prima activiteit voor als je zwanger bent, daar ben ik ook al achter t Is ook nog een geluk dat we in de winter zwanger zijn, met 35 graden zou het toch te warm zijn om buiten te zitten en om dan computerspelletjes te spelen komt dan ook zo lame over Kinderwagen: Ik weet niet wat jij dun noemt, maar een matrasje in de kinderwagen moet/hoeft volgen stichting consument en veiligheid niet meer dan 3 cm dik zijn, best dun dus. @rebbel: hopen dat je krampen weggaan! We zijn dan wel weer een dag verder, maar dat betekent niet dat de baby nu moet komen!! @annemica: gefelciteerd met Casper!!! Jeetje, dan hadden jullie ook een bijzondere kerst 2 jaar geleden, met een kleine hummel Hij kwam toch te vroeg? Lag hij dan nog in het ziekenhuis met de kerst? Balen dat die pijnlijke plek in je borst niet overgaat. Toch, als het pijn doet zal het hoogstwaarschijnlijk gerelateerd zijn aan de komende melkproductie. Even aan je vk vragen? Pfff, hier net boodschappen wezen doen, sjongejonge wat was het druk in de winkels. Blij dat we vorige week het meeste hadden gehaald, vandaag nog alleen maar wat bijkopen. Toch ruim 3 uur weggeweest, ben kapot. Overigens raadde de kinderarts ons aan om, voor het geval de baby verkouden is, zon neuszuigertje te halen, die je, heel bizar, op de stofzuiger moet aansluiten !?! Echt heel vreemd idee. Ik snap wel dat een kind niet kan snuiten (en met een volle neus daarom ook niet kan drinken), maar ik zie mezelf al met de Miele stofzuiger in de kinderkamer staan Blaine, wat zeggen ze tegen jou nu je kleine verkouden is?