@ Sjees; 39 weken alweer meid! Ik hoop dat de voorweeen zich snel omzetten in echte weeen......gun je van harte dat jij nu de volgende bent die bevalt! @Annemica: gefeliciteerd met je zoon! Twee alweer, gaat hard he? Hier ook een peuter van nu 2 en bijna 3 maanden.... @ Woops: flinke dame ook dus! Hier hetzelfde (alleen dan de wetenschap dat eht dus niet gaat lukken als het zo doorgaat en ik beviel gewoon voorbij de 40 weken emt de eerste). Voordeel van die grote kindjes, is dt hun weerstand meestal super is! Hier dus neit meer geslapen na mijn nachtelijke avontuur op de laptop...... Ging om 5 uur weer vol goede moed naar boven en toen begon mijn dochtertje om 5.15 uur te kletsen in bed....Om 5.45 uur werd dat roepen om mama en heb ik haar 'streng' toegesproken dat het echt nog veeeeeeel te vroeg was! Helaas begon na een half uurtje het geklets weer en om 7.15 uur was het huilen geworden, dus heeft mijn man haar er maar uitgehaald en tussen ons in gelegd met een flesje groeimelk.... Hopelijk vannacht beter!
@ mamanama, wat balen dat je niet meer hebt kunnen slapen, als ik het zo lees was het gezellig druk hier vanacht. Ik was rond die tijd ook wel wakker wilde iemand eten maar na de fles is iedereen weer lekker gaan slapen. @ Woops, 8 pond is toch nog niet erg extreem, maar snap wel dat het voor jou best zwaar is. Ben wel benieuwd wanneer jullie meisje zich meld. Zelf was ik gezien Quinten zijn gewicht ook wel blij dat hij niet tot 40 weken is blijven zitten . @ Sjees, die man van jou spoort niet, toch gewoon heen werken terwijl hij zo ziek is, het bedrijf zal wel blij met hem zijn. Wat een rare snuiters op jopuw werk, wat denken ze nu 39 weken zwanger en dan nog even werken sukkels :x. reageer straks weer verder mijn baby is wakker dus ga lekker even spelen met hem
Hoi meiden, heb alles bijgelezen maar ff snel wat reacties want dan ga ik echt aan de kerstkaarten beginnen.... Lynd ik moet er een stuk of 50 schrijven, dus nee, een heel verhaal doe ik niet. Wel bij sommigen, met wie ik alleen 'schrijf' zeg maar. O.a. met een vrouw die ik heb verzorgd 7/8 jaar terug in het verzorgingshuis. Echt leuk, krijg van haar ook nog altijd een zelfgemaakte kaart met update! En dan dus maar afwachten wanneer het de laatste wordt.... Ik speel Klaverjas op de pc, met en tegen anderen. Dat doe ik trouwens ook 'live', met vriend en schoonouders. Geniet van je rustige weekend8)! Ankje wat een buik joh! Snap dat jij echt niet lekker ligt. Veel plezier vandaag met de spullen!! Woops zozo dat is een flinkerd! Nou, wie weet wanneer ze zich aandient! Annemica van harte met je zoon!! Sjees wat een mafkezen daar zeg:x! Zijn ze zelf met de ooievaar gekomen ofzo. Werkt die slaapmed. niet meer goed ISe van harte! Schiet aardig op zo he Mecha.....hoe gaat het nu KNUFFEL Slapen: hier ook weer zozo...last van mijn rechterbeen. Beterschap voor ons allemaal voor komende nacht8)! Envelopjes: heeft iemand enig idee waar je die het beste kan halen? Wij willen graag blauwe waar kaartjes inkunnen van 10x10.
Tjeee, het sneeuwt hier heel hard. Ongeveer anderhalf uur geleden zijn we thuisgekomen, toen lag er niks (behalve ijsresten van eergisteren), en nu toch al een paar centimeter.... Hubby aan het sneeuwscheppen:
@ mecha, gaat het nu alweer minder met je? Schiet je huisje al op? @ Marleentje, wat leuk zeg een sollicitatie gesprek, en fijn dat het wat beter gaat met je pa. @ Lynd, heb denk ik tussen de 20-25 hydrofielluiers en ben wel blij dat ik er daar veel van heb. Die gebruik je toch erg makkelijk. Ik heb zo'n neus zuiger inderdaad gehaald maar die gaat toch echt niet op de stofzuiger. Daar haal ik soms de snottebellen mee uit zijn neus en mocht hij echt benauwd worden en zijn hele neus dicht hebben zitten advieseren ze hier een doorgesneden ui op zijn kamer, evt neusdruppels en met hem in de stoom van de douche gaan staan. Gelukkig is het niet zo erg dat hij moelijk ademt dus die laatste doen we niet. @ Suzanne, leuk zeg een tijdschrift kado lekker lezen en jij denkt echt dat je straks tijd hebt om uitgebreid in bad te gaan . Op de een of andere manier ben ik hartstikke druk, maar wel leuk druk. @ Ankje, leuke foto's weer en veel plezier vandaag met opzetten van je spullen en oppassen. @ Annemica, gefeliciteerd met Casper, 2 alweer leuk zeg. @ Rebbel, hoe is het nu met je buik? Had even je foto's bekeken en wat zielig zeg zo'n groot ding op milan zijn hoofd, wat lijken ze dan klein . @ Hier, de kleine ligt weer heerlijk te slapen, mannetje was terug met de boodschappen dus even helpen weg pakken en stiekem ben ik nu alweer moe en zou het liefst even lekker slapen . Ik ben vast weer mensen vergeten dus sorry. Knuffel voor iedereen vanaf hier.
Zo hopelijk heb ik alles onthouden. Tsja mijn werkgever spoort niet helemaal laten we het daar maar bij laten,ik kan me er druk om maken maar dat heeft toch geen zin,dus laat het maar gaan en zie volgend jaar wel weer verder. Blaine,wat fijn dat het zo goed met jullie gaat zeg! essie, bij de bruna hebben ze ook allerlei kleuren enveloppen. die slaapmedicatie mag je maar een enkele keer gebruiken,dus nu mag het niet meer,ach ik zing het wel uit hoor,einde is echt bijna in zicht nu,en voel me nog altijd beter nu dan voor die slaapmedicatie. woops,het gewicht valt toch nog best mee?volgens mij is dat tegenwoordig best normaal hoor 8 ponders,baby's schijnen steeds zwaarder te zijn met de geboorte. mamanama,balen dat je zo'n korte nacht hebt gehad,hopelijk wordt je vannacht wat meer gegund,en bedankt he! Ik heb vandaag toch maar weer 6 geboortekaartjes erbij gemaakt,maar hier houd ik het echt bij,dus de rest heeft pech,kom eigenlijk nog wel iets te kort maar ja..
@Ankje: Jullie meid heeft ook al zo'n super gewicht! Dat is echt al zo'n voorsprong voor moest je zoals Blaine, vroeger bevallen. Mss idd wel handig als je in het ZH kan bevallen als ze zo groot is. Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat van jullie nieuwe verdieping. Hopelijk gaat alles vlotjes @Lengte meten: Toen ik maandag mijn echo had, zeiden ze dat hij 44.5 cm geschat wordt. Ze hebben echt vanalles gemeten en aan de hand daarvan zijn lengte bepaald. @Marleentje: Wat een zalige baan!! En fijn dat je weet dat je ze al voor 95% hebt! Maar die uren, hoe heerlijk is dat! kBen wel jaloers hoor @Sjees: wat een vraag is dat seg! Gewoon schandalig dat ze zoiets aan jou durven vragen. Je bent bijna 40 weken zwanger!! Ik hoop ook voor je dat je een andere leuke baan vindt. Jeetje ... @Annemica: How Ik dacht effe dat je bevallen was Maar proficiat met je zoontje en je 36+1 feestje: D @Mecha: Gaat het een beetje meid? Dikke knuffel! En toch proficiat met je 34 weken hoor. @Lynd: Een neuszuigertje voor op de stofzuiger?? Zuigt dat dat niet ontzettend hard? Ik heb zo'n peertje, of hoe noem je dat. Dat moet je dan indrukken en loslaten in het neusje, en dan zuigt dat ook
Lynd/Sjees dank. Lynd gaaf die sneeuw! Lukt het met het rustige weekend? Blaine hopelijk is Quinten gauw van z'n verkoudheid af. Beterschap voor hem! Plant op slaapkamer: wordt door verschillende bronnen afgeraden, omdat het de zuurstof uit de kamer onttrekt. 's Nachts is natuurlijk de omgekeerde fotosynthese (ff die biologielesjes ophalen) dus tsja, wel logisch. Ik vind het wel jammer want ik had het in mijn plaatje voor de kamer, maar ja....
Daar ben ik weer. Ik hou het kort want ik kan bijna niet meer uit mijn ogen kijken van vermoeidheid... na de echo zijn wij naar mijn moeder gereden voor haar verjaardag en pas net weer thuis. Zoals verwacht lag de baby netjes met haar hoofdje beneden. Daarnaast is ze opgemeten en wordt haar gewicht nu op 2500 g geschat. Het is geen grote baby, maar dat wist ik al. Ik weet niet waarop ze geschat wordt bij haar geboorte, maar ik denk zo rond de 3000g. Daarnaast ziet de placenta er prima uit en heeft ze nog prima vruchtwater (niet teveel en niet te weinig). Ze is trouwens nog niet helemaal ingedaald. Dat schijnt ook niet persé te hoeven nu? Ik ga op de bank hangen. Tot morgen!
@Plant op slaapkamer: Wist ik niet dat dat niet goed was, ik heb hier twee jaar een grote plant op de kamer gehad. Maar vorige week was ik hem plots beu en heb ik hem geëliminieerd Maar goed ook, want hij blijkt zo'n giftig wit goedje uit te scheiden wanneer je een blaadje eraf trekt. Niet echt goed voor de kleine @Belle: Hier dezelfde situatie met mijn ventje. Ook zo'n gewicht en rond de 3 kg. 28 december moet ik weer naar de gyn, kben eens benieuwd hoeveel hij dan wordt geschat. Ik vermoed ook zoiets rond de 2kg 500g. Nee, ze moet nog niet ingedaald zijn hoor. Is voor iedereen anders.
Essie, ik heb ook heel wat gelezen over plant op de kamer,maar het schijnt best mee te vallen hoor,1 plant op je kamer kan met gemak,dus ik zou zeggen gewoon doen! belle,fijn dat alles goed was,en rust maar lekker uit nu/ lengte meten,bij mij hadden ze dus ook gemeten,dmv,elk lichaamsdeel apart op te meten en dan bij elkaar op te tellen. ik lig nu heerlijk op de bank,shrek te kijken,fijne avond
Hilli wij hebben zelf ook een grote plant op onze slaapkamer. Die gaan we ook maar verplaatsen dan... Ik heb geen idee hoe lang en hoe zwaar de kleine nu is. Als ik jullie zo lees wil ik het best wel weten.... Maar ja.
ik zou gewoon een plant neerzetten hoor,heb nog nooit gehoord dat iemand iets ernstigs heeft gekregen van een plant op zn slaapkamer
hoi meiden thanks het gaat wel weer ben net wakker was maar ff gaan slapen van al dat verdriet toch wel heel moe geworden ank en sjees thanks for the support
Mecha gelukkig maar. Weet niet precies wat er met je was/is maar goed te lezen dat het wel weer gaat. Je kan hier altijd je hart luchten he! Sjees het gaat dus over een plant op de babykamer he ff voor de zekerheid. Ik ben wel benieuwd wie dat hier wel of niet doet en waarom.