Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

#13821 woops, 20 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2009
    Wij hebben een plant op de babykamer en niet zo`n kleintje ook.
    Was helemaal goed en zelfs leuk alleen moet je op tijd ventileren.
    Dus iemand die een plant wil doen, lekker doen hoor.
    Hier waren ze er zeker niet op tegen.

Ze hebben ons uitgelegt over de plant:
    Overdag geeft ze zuurstof en snachts neemt ze zuurstof.
    Dus gewoon goed ventileren en dan is het helemaal goed.

2. woops

woops Niet meer actief

Nou ja schrikken is misschien een groot woord.
    Maar omdat m`n man al 2 kindertjes bij z`n ex-vrouw heeft en dat waren van die kleine poppetjes zeg maar en zijn donor-kindje was ook heel fijn dat we het eigenlijk niet hadden verwacht zeg maar.
    Maar kan best zijn als de kleine meid op m`n buik ligt dat ik zeg "O wat is ze klein" :D
    Maar schrik voor te bevallen heb ik totaal niet, geen zenuwen of niets.
    Ik ben er echt geestelijk helemaal klaar voor en wie weet als de vliezen breken of als ik echte weeën heb dat ik het dan wel wat spannender vind worden. :)

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Belle: We zullen zien of ons kleintje eerder komt. Zal opzich wel erg leuk zijn.

Je schrikt zeker als je dat overkomt. Ik denk dat je niet eens eerst naar jezelf kijkt, maar gelijk aan je kleintje denkt.
    Lijkt me verschrikkelijk.

Ise: Zou leuk zijn als je volgende week gaat bevallen.

Chevenne: Leuke foto zeg!

Suzanne: Jij ook!

Sjees: Nog 6 dagen! Spannend hoor!!!!
    Kom kom kommertje, kom maar uit je holletje!

Woops: Dat is mooi, want je schreef het echt alsof je er tegenop zag.

4. Goedemorgen meiden

Hier heerlijk geslapen, tot 10 uur. Het heeft hier vanaf gisterenavond gesneeuwd, er is wel 10 cm bijgekomen.

Suzanne, lekker eindelijk sneeuw bij jullie!!

Ankje, we zijn niet naar de film geweest, had geen zin. Wel uit eten, was erg lekker.

Hilli, die steken heb ik ook gehad, af en toe nog. Bij mij kwam het door het indalen.

Belle en Hilli, ook wij krijgen geen groot kindje, vind het helemaal niet erg. Bij de VK zei ze: het zal geen 8 ponder worden. Maar goed het zijn altijd voorspellingen, dus je weet het maar nooit.

Annemica, gefeliciteerd nog met je zoontje!!

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen,

Sjess, wauw jij bent ook al bijna aan de beurt! Het kan ook voor jou nu elk moment raak zijn. Spannend zeg!

Suzanne, ja eindelijk hebben wij nu ook sneeuw! Wat een mooi gezicht he?!
    Marleentje, lekker binnen blijven meis. Om nu 60 km te rijden in dit weer......

Hier weer eens een redelijke nacht gehad....eindelijk!! Dat is lang geleden zeg! Ik zal van maandag op dinsdag ook niet echt slapen, lijkt me. Aangezien ze dinsdag de kindjes gaan halen, vind ik dat toch wel spannend hoor!
    Wij gaan vandaag, op ons gemakkie, de laatste dingetjes (poetsdingen) in orde maken voor de kindjes er zijn. Iedereen een fijne dag!

xx Nikkie

6. Spannend Nikkie, kan me wel voorstellen dat je in de nacht van maandag/dinsdag weinig kan slapen, zou ik ook niet kunnen. Laatste daagjes aftellen. Ook voor jou een fijne dag.

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

knuffels voor iedereen die weer een rotnacht achter de rug heeft . :D

sjees hoop dat je snel mag gaan bevallen meid wie o wie had er ooit verwacht dat jij de 39 weken zou halen whaha

sneeuw tja woon in dezelfde buurt als sjees en anke dus net zoveel sneeuw :p

pijn down under... dat heb ik ook alleen de ene dag erger dan de ander.. vooral als ik ga ontspannen voel ik een soort beurs gevoel alsof ik heb gelopen op een gekneusde enkel maar dan hoger whahah :p

verder was gister pas rond 4 a 5 uur thuis dus net wakker... was met een vriendin naar amsterdam gegaan ... ze was hier op bezoek bij haar ouders en zijn samen naar haar huis gegaan had ook zo lang en veel geslapen gister

ik denk dat ik vandaag effe over de kerstmarkt ga lopen zou niet weten wat ik anders moet gaan doen ...
    iemand hier nog plannen????

8. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Hai mecha! Jeetje, dat werd laat gisteren voor jou... dat je dat volhoudt zeg! Wij geen plannen voor vandaag, hebben net twee schilderijtjes opgehangen in de babykamer, dadelijk een beetje tv kijken, rommelen in huis... nou ja, zo gaat de dag ook snel voorbij :D

@nikki: jee dat zou ik ook spannend vinden zeg, als je weet da het de laatste nacht is dat je met z'n tweeen bent, de volgende dag ben je een gezin van vier... :$

Wij gaan nu lekker eten, we eten calzone (dubbelgevouwen pizza) met paddestoelen, prei, kappertjes en gorgonzola, maar we spelen wel een beetje vals dit keer omdat we het pizzadeeg kant-en-klaar hebben gekocht... ;)
    Ook gaan we een Prison Break kijken, zijn we vanwege de pauze van andere series die we kijken nu eens aan begonnen, nog nooit gezien.

Lekker rustig dus vandaag, heerlijk! :)

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.684
    1.445
    113
    @ Hilli, de kleine begint je nu al te pesten :p. Ik had wel een aantal dagen dat het soms was alsof de kleine met een naald aan het spelen was en die in me prikte, dus echt even wat steekjes maar die waren redelijk snel weer weg, dit was een paar dagen voor zijn geboorte dus wie weet ;).

@ Woops, nog even geduld meid, en niet piekeren hoor over de groote en gewicht dat komt vast goed. En royaal vruchtwater is niks mis mee, zeiden ze tegen mij ook vanaf week 13 al, het enige nadeel was dat het voor jezelf wat zwaarder dragen is. Ik vind ons kereltje ook klein en toch is hij qua gewicht prima denk dat jij straks ook wel zoiets hebt van wat is ze klein.

@ Mecha, fijn dat je je wat beter voelt, ben je al verhuisd?

@ Chevenne, balen zeg alweer zo'n rot nacht dat put zo uit.

@ Sjees, we dachten allemaal dat je zo zou bevallen en nu nog steeds niks, schiet niet op zeg.

@ Vertellen dat je aan het bevallen bent, wij wilden dat ook niet, en net toen ik 's avonds onderweg was naar de verloskamer kwam mijn zusje op visite, dus tja toen was iedereen op de hoogte en zat vol spanning op mijn telefoontje te wachten, zulke dingen kun je gewoon niet plannen. Moet wel zeggen heb daar op dat moment geen tel bij nagedacht en pas toen ik 's avonds belde en mijn moeder zei we zaten al te wachten op je telefoontje drong het tot me door dat mijn zusje wist dat ik bezig was, dus weten ze het wel sta je er blijkbaar toch niet bij stil;). Snap trouwens wel heel goed dat je er niet op zit te wachten dat ze er bij zijn of beneden zitten te wachten dan voel je je zo ongemakkelijk. Je wilt toch een beetje rust.

@ Sneeuw, we hebben hier nu ook sneeuw, we zouden vanochtend visite krijgen maar dat ging dus niet door, met zulk weer is het niet handig om er maar zomaar door heen te gaan. De honden hebben net al lekker met Anton in de sneeuw gespeeld, ik vind het veel te koud brr.

@ Hier, Quinten heeft vanacht vijf en een half uur aan een stuk geslapen, zo knap van hem, nu alleen vanacht nog iets later met zijn laatste voeding dan wordt het nog wel wat ;) en kunnen wij ook heerlijk een lange nacht maken. Moet tocjh wel zeggen het scheelt dat Anton thuis is, we gaan er 's nachts samen uit en liggen dan met 30 minuten weer heerlijk in bed met zijn allen. We hebben hem gisteren heerlijk in bad gedaan met zijn tweeen en dat vond hij erg leuk zo schattig tevreden dat hij was, alleen afdrogen vind hij minder leuk. Omdat het vanacht zo koud was dacht ik laat ik hem even temperaturen of hij het warm genoeg heeft, dus thermometer erin, laat hij toch een scheet en zo de thermometer er weer uit met een boel ontlasting het was zo'n komisch gezicht heb heel hard staan lachen, dat verwacht je toch niet ;). Oja hij had het warm genoeg:D. Hij is zo lief, als ik met hem klets en gek doe moet hij lachen, en iedereen roept dan wel blij dat zijn lach stuipjes maar wel toevallig dat hij ze iedere keer heeft als we lekker gek met hem doen. Ik zeg dat hij gewoon echt lacht, ons wonder kindje ;).

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.684
    1.445
    113
    @ Nikki, zo spannend zeg, ik ben benieuwd hoe het gaat dinsdag veel succes.

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Chevenne: Spijtig dat je zo slecht slaapt :( Laatste loodjes! Nog even volhouden. Ja ik weet het, gemakkelijker gezegd dan gedaan. Daarom mag je hier zoveel klagen als je wil hoor. :)

@Sneeuw: Hier heeft het vannacht ook weer goed gesneeuwd. En nu ook weer. Het stomme aan België is ... dagen van te voren is er voorspeld dat het vannacht ging sneeuwen. Maar er is gewoon totaal niet gestrooid ... Goed bezig !! Not ...
    Ik vind de sneeuw helemaal niet erg hoor. Alleen, mijn broers zijn hier blijven slapen vannacht, dus ik moest vanmorgen naar de bakker voor broodjes en charcuterie, maar zelfs de hoofdwegen liggen nog vol sneeuw. Ze hebben mij daar van de straat moeten duwen :D Ik zat vast, hehe. Mijn auto is duidelijk geen sneeuw gewoon :D
    Ik zou nu wel niet met de fiets durven rijden :D Met de auto, geen probleem, maar de fiets ... Nee, teveel schrik om te vallen :)

@Ankje: Wat fijn dat je eindelijk de commode en het bedje hebt staan :D Maakt het meteen een pak echt er hé :D
    Wij zijn een paar maanden geleden ook verwisseld van kant, na jaren. Maar kben het nu al helemaal gewoon.

@Belle: Daarom durf ik dus niet met de fiets met dit weer. Wat schrikken seg en gelukkig dat er niets met het kleintje was!

@Nikkie: Ooh wat spannend, je kindjes komen gewoon overmorgen!!

@Blaine: Ja hij is me idd al aan het pesten. Haha, dat zegt mijn vriend ook steeds als ik die pijn weer voel. Pest mama maar goed :D

Ik slaap de laatste dagen weer super goed :) Ik durf het bijna niet zeggen, omdat er zoveel dames slecht slapen.
    Maar ik word bijna niet meer wakker. Eén keer moet ik naar het toilet, en dan soms word ik wakker als ik me een keertje omdraai. Maar dat is het. Zou mooi zijn als het zo blijft :)

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

als ik verhuis laat i het weten .. word een beetje depri van het verhuis verhaal dus ill let yall know when the time is there ;)

ik heb een leuke topic gevonden kan je morphen dus zien hoe je kindje eruit gaat zien whaha wel grappig komt de site http://www.morphthing.com/

en dit is mijn baby whhaaaa

Bekijk bijlage 37762

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mecha: Ik had dat morphen ook al geprobeerd, alleen vond ik geen goede foto's van ons spijtig genoeg. Dus de resultaten waren veel te wazig.
    Mooi kleintjes ga jij krijgen!

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nikkie: Spannend joh! Het lijkt me toch een raar idee dat je weet dat je dinsdag gaat bevallen.
    Hopelijk verloopt het allemaal erg snel en goed.

Blaine: Zo te horen is het dus een prachtkind. Hij doet het goed en jullie hebben ontzettend veel lol met hem. Zo hoort het ook!

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Wilde beginnen met inrichten, maar wil niet zo als ik het wil.
    De la wil ook niet normaal open en dicht, dus Jeroen moet daar nog wat mee doen.

Dus ik laat het even voor wat het is.
    Morgen weer een dag.

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

Marleentje, bedankt voor de tip,ik heb er niet erge last van hoor,maar voel ze wel zitten zeg maar,beetje naar gevoel.

nikkie,wat een spanend idee dat je dinsdag je kleintjes in je armen hebt!En fijn dat je nu nog zo'n mooie nacht hebt gemaakt

mecha,wij waren net bij waar de kerstmarkt zou moeten staan,maar er was niets,ik ben blij dat je gisteravond toch een fijne avond hebt gehad,dikke knuffel!!

hilli,wel dapper hoor dat je nu nog gaat autorijden,maar kon een van je broers niet beter gaan nu??

mecha,he wat leuk die site ik ga ook eens kijken

18. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
  19. Mecha

Mecha Niet meer actief

#13839 Mecha, 20 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2009
    @ sjees whahah ja klopt leuke site :D
    @ kerstmarkt .. me moeder zegt net dat er vanaf vandaag markt is hier in buiten dus ... was jij gister??? ;) anders vreemd :S

ennuh ja thanks knuff terug

@ hilly ja je kan gewoon ook fotos kiezen waar andere bij staan want je moet de foto eerst voorbereiden en dan knipt hij het hoofd uit dat je wilt gebruiken :D
    heel leuk dit
    mooi kindje he?! geslacht klopt ook terwijl ik niks heb ingevult vet grappig whahah :D

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

mecha,ja we waren er vandaag,vonden het ook vreemd.

ik heb ook die foto gedaan,maare is beetje wazig,want ik heb geen goede foto van alain

Deel Deze Pagina