Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.688
    1.449
    113
    @ Rebbel, fijn dat de krampen weer weg zijn, hopelijk duurt het nog even voor de kleine komt.

@ Sjees, dat is wel erg toevallig, hebben jullie maar 1 restaurant ;).

@ Essie, het gaat stukken beter met zijn verkoudheid, het is bijna over. Sinds gisteren heeft hij ineens pukkeltjes in zijn gezicht niet zo'n mooi gezicht maar hij heeft er geen last van, het zal vanzelf wel weer over gaan.

@ Mecha, mooie buik hoor, en zal niet meer vragen naar je huisje, we horen het wel als het klaar is.

@ Hier, hij had net alweer zijn hele fles leeg gemaakt, nu gaat hij vast erg hard groeien :D. Er zit meer in de fles dan dat hij eigenlijk moet hebben ivm klaar maken en hij heeft er zin in vandaag en iedere keer de fles leeg of bijna leeg. Het voordeel is dan ook dat hij vandaag iedere keer netjes 4 uur tussen de fles heeft zitten dus erg prettig.

2. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Blaine die pukkeltjes heeft elke baby geloof weleens. Mooi dat ie zo goed drinkt:)!! Enne, zelfde gedachte over het horeca-aanbod in Almere haha;)

3. woops

woops Niet meer actief

Even spammen:
    Samen met m`n schoonzus (we zijn hetzelfde uitgerekend)
    Ik ben met de blauwe muts. :p

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ chevenne nee niet huge maar wel flink gegroeid in vergelijking met 2 weken geleden

@ blain thanks ;) want ik word er echt hopeloos van :( ennuh bedankt ben erg trots op me buikie :D

@ essie whahah er is wel keus maar maar 1 wok die echt gangbaar is dus had eigelijk al verwacht haar te zien en jeeeeeeeee ik zag haar zelfde tijd ook nog toevallig whaha
    maar er zijn verschillende grieken dan nog spaans uhm latin/brazill uhm jeetje gril dingen vanalles ;)

@ rebbel fijn dat de krampen minder zijn ;)

5. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Blaine, fijn dat hij zo goed drinkt.. Lekker hoor.

Mecha,mooie buik hoor!

Rebbel, gelukkig weer rustig!

Toevallig Anke en Mecha..lekker gegeten?

Nou toch nog lekker buiten geweest vanmiddag, het viel mee met de kou.

6. Zo ben ik ook weer eens

Woops, leuke foto zo met zijn tweetjes, grappig om je schoonzus ook eens op foto te zien

Mecha, mooie buikfoto meis

Dat morphen heb ik laatst ook al gedaan, zal de foto er eens op zetten

Rebbel, meid wat goed dat de krampen weer afgezakt zijn, houden zo!!

7. Onze morph:

8. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Jada lijkt een beetje op die van Sjees, of vergis ik me? Mooi hoor:)! Hoe is het verder met je?

Mecha o ok hihi, was wel een grapje he maar dat weet je wel;). Lekker gegeten??

Woops wat leuk dat je schoonzus ook zwanger is:). Had je misschien al eens verteld maar is nieuw voor mij.

Ise/Juni hoe is het met de kids? Ik hoop beter!

Hier: morgen weer controle vk, toch wel benieuwd hoe hij ligt;). Hopelijk slaapt iedereen lekker vannacht!! Weltrusten8)!!

9. Es, lijkt er een beetje op, met mij gaat alles prima. Met jou ook alles goed? Ben benieuwd hoe jouw kleine man ligt. Vorige keer met het hoofdje naar beneden toch?

Ook voor iedereen, slaap lekker ;)

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

Leuke foto jada van de morph..

Marleentje,ik heb toch maar de creme besteld van de site die je me doorgaf,misschien een beetje rare vraag,maar heb al 3 keer een grote boodschap gedaan vandaag en ik blijf nu maar het gevoel houden dat ik moet po****n,maar elke keer ga ik naar het toilet en er komt niets,veroorzaken de aambeien dat gevoel?

succes bij de vk morgen essie

restaurants, nou er zijn er meer dan genoeg in almere,dus was echt wel grote toeval dat ze elkaar tegenkwamen.

Liee meiden ik ga mijn mandje in,neem vanavond toch maar even een slaappilletje,want wil na 3 nachtjes niet slapen toch maar weer een lekker nachtje,en als ik morgen mocht gaan bevallen,moeten we wel een beetje uitgerust zijn he:p:D..
    Hopelijk heeft iedereen een goeie nacht vanacht,
    dikke knuffel van mij aan iedereen

oh ja...ik mis blommeke best wel,wie is haar maatje?misschien kan diegene even een sms sturen om te vragen of alles wel goed gaat met haar??

11. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Jada ja klopt! Mooi dat het goed met je gaat.

Onweer hier!! Bij jullie ook??

Nogmaals goeienacht!!

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja maar almere had een paar jaar terug echt maar weinig keus whahaha :p

BEDANKT VOOR DE REACTIES OP ME BUIK:D

@ jada wat een popjeee :p
    echt zo uit de film gestapt :p

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

pff ik denken dat alle drama wel een beetje voorbij is ...nee dus meneer staat om half 4 snachts ineens naast me bed... komt verhaal halen over iets helemaal lijp :(

ik wil een paar dingen weten en dan verdwijn ik uit je leven voorgoed!! gaat in me computer wilt al zijn fotos wissen ... ik zeg nu oprotten ik roep me moeder en bel de politie dat jij geen vader wilt zijn voor je kind prima maar ik wil me kind wel kunnen laten zien hoe haar vader eruit ziet :(
    nu zit ik hier weer half vijf snachts te janken met keiharde buiken en een dik vet gebroken hart!!!

sorry maar wist niet waar ik het anders kwijt moest
    langzaam blijft er niks meer van me over ik ben compleet gesloopt van binnen

14. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    jeetje mecha, las eerst je berichtje over je buik dus even op je website te kijken maar toen pas zag ik het laatste berichtje eronder dat jij en je vriend niet meer samen zijn? Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!

dikke knuffel
    natascha

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

thanks :( .. we waren al niet echt meer samen sinds vrijdag maar ... dit is echt heel erg
    sluipt me moeder dr huis in snachts
    staat naast me bed
    begint met ik moet je spreken daarna zal je me nooit meer zien
    heb me moeder wakker moeten maken omdat hij niet weg wilde
    wilde al zijn fotos wissen ik zeg wegwezen dat jij niet een vader wilt zijn voor je kind prima maar ze heeft het recht om te weten hoe je eruit zag/ziet...

en drama gewoon politie erbij alles... ik weet het gewooon ff niet meer hij heeft zoveel gezegt maar geen 1 woord over zijn kindje nikss niet nadaaa
    niks alleen over zichzelf en zogenaamd over onze relatie niks over de kleine
    roepen bel de politie maar laat ze me in de cel zetten daar wil ik zijn
    niet denkende aan een kind dat volgende maand geboren moet worden,,, niet denkende wat voor effect dit alles op me kindje heeft nu al
    :(
    ik ben echt stuk

16. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Jeeeemig Mecha, wat een rotnacht moet dat geweest zijn! Je zit er natuurlijk helemaal doorheen nu! Echt absurd dat hij midden in de nacht opeens naast je bed staat, had hij wat op ofzo?!? Is uiteindelijk wel weggegaan, of alleen nadat de politie kwam? Toch maar een nachtslot erop doen voortaan. Hier schrik ik van, zeg!

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    mecha: jeetje zeg wat een drama! Weet even niet wat ik moet zeggen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en zeggen dat je hier altijd je verhaal kwijt kan misschien lucht dat op. Ik vind je nog steeds een hele sterke persoonlijkheid en je voor jezelf en de kleine kiest. Jullie redden het samen wel al is het nu natuurlijk een hele moeilijke periode. En wat gemeen van je ex om het niet over zijn kind te hebben ik vind het goed zoals je gereageerd hebt tegenover hem. Een hele dikke krnuffel meid!!!

18. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hier de vriend van eleni, haar vliesen zijn gebroken ze ligt nu in het ziekenhuis. ik ga de vluchtkoffer brengen.

@mammanama kan jij je nummer even smsen!

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Mecha, jeetje meid, wat een verhaal. Ik wens je heel veel sterkte! En lekker hier je hart luchten hoor.

Essie, meneertje is weer aardig opgeknapt, dank je. Hij wil alleen nog weinig eten..

Eleni, spannend zeg!! Succes.

Voor Nikkie ook al.

"We" hebben er zo 4 baby's bij!!

Sjees nog niet bevallen vannacht ;)?

20. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Je bent vast al weer op weg naar Eleni, maar héél veel succes vandaag en wij wachten hier vol spanning op het grote nieuws!!!!!!!!

Deel Deze Pagina