Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Mecha, ik schrik van je verhaal! Klinkt heel erg eng allemaal. Pas alsjeblieft goed op. Ben bang dat hij straks echt rare dingen gaat doen, want zomaar 's nachts voor je bed staan... pffffff.

2. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Soheee, spannend!! Zet hem op Eleni! Kerstkindjes :D

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    eline: spannend hoor! Zet hem op dan heb je je mooie kindjes misschien vandaag nog lekker in je armen!

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Inderdaad Sjees, waar is Blommeke.....

5. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Hilli het is echt zo, als ze nog baby zijn is het zó leuk en kan je je niet voorstellen dat het nog leuker kan worden maar het is echt zo! Hoe ouder ze worden hoe meer van hun eigen "ikje" ontdek je :)

Essie wat irritant lijkt me dat zo'n aambei...

Mecha wat een mooie buikfoto's weer! Pff en wat een eikel die kerel zeg! Hoe kan hij dat nou doen bij de vrouw die hoogzwanger van hem is... Spoort niet helemaal... Hoe is het nu, en met de harde buiken?? Hele dikke knuffel meis!!

Sjees mooi, zo'n hert levensecht zien. Zag er vast prachtig uit in de sneeuw.

Rebbel fijn dat het weer rustig is bij je.

Blaine mooi dat Quinten zo goed de fles leegdrinkt! En die pukkeltjes horen erbij, gaat vanzelf weer weg.

Woops wat een leuke foto, twee dikkertjes dap in de sneeuw :p

Jada grappig, jullie morph :)

Eleni whaa spannend!! Heel veel succes/sterkte!

En idd hoe zou het met Blommeke zijn?

Ik ga straks op weg naar de controleafspraak met de gyn, ben benieuwd, heb een aantal vragen voor hem.
    En zoals altijd, er is niet veel bijzonders te verwachten maar ik ben altijd gespannen voor zoiets ;)

6. Belle1978

Hier nog een buikfoto van vorige week. Ben trouwens vandaag 37 weken! Joehoe!

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Mecha: Lekker buikje hoor!

Sjees: Volgens mij moet je hele mooie foto’s gemaakt hebben.

Essie: Hihihi, zie dat Mecha je al antwoord heeft gegeven.
    Was inderdaad ontzettend grappig.
    Toen ik binnen kwam had zij net haar jas uit. En toen wij later onze jassen wilde aan trekken stond zij net met haar jas aan.
    Was erg grappig hahahaha.

Mecha: Jeetje meid!! Wat een klootzak zeg!! Wie denkt hij wel niet dat ie is!
    Als je wilt kun je me altijd bellen hoor. Je hebt mijn nummer en ben altijd bereikbaar.
    Sterkte meis. Een hele dikke knuffel.

Eleni: Wow! Succes meid! We denken aan je.

Ise: Ik heb nog geen bericht gehoord van Sjees. Dus denk dat het nog rustig is bij haar.

Nou jullie het zeggen inderdaad. Ik heb Blommeke ook al een tijdje niet gezien.
    Kareltje is het maatjes van Blommeke.

Belle: Mooi buik foto zeg!

8. Ik werd vanmorgen wakker en wist zeker dat er vandaag beebjes geboren gaan worden. Waarschijnlijk komen mijn voorgevoelens uit. Spannend Eleni!!!!

Mecha, jeetje meis, wat jij allemaal meemaakt en nu net voor kerst. Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, wil je alleen een virtuele knuffel geven en heel veel sterkte wensen.

Belle, mooie buik, lijkt een beetje op mijn buikje!

Hier, weinig te vertellen, behalve dat er weer een enorm pak sneeuw is gevallen vannacht.

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hier is er ook heel wat sneeuw gevallen vanacht Jada.
    En ik hoorde dat het rond een uurtje of 2 weer een sneeuw bui over nederland heen gaat trekken. En het kan wel tot in de avond door blivjen sneeuwen.

Het is eigenlijk niet eerlijk. We krijgen nooit zoveel sneeuw. En nu zijn we zwanger. En moet je kijken.
    Ondanks dat het erg mooi is, is het voor ons ook gevaarlijk.

10. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Nou Anke, heel jammer eigenlijk van de sneeuw nu.. ben er net doorheen geglibberd omdat ik brood nodig had. Met slee en al. Was kapot toen ik thuis kwam, haha. Conditie is nul.

Belle, mooie buik en gefeliciteerd met je 37 weken!

11. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Even update:
    M`n plasje was vanmorgen helemaal schoon. :D
    We hebben nog even met de huisarts gepraat en die schrok dat de buik zo bol was, maar ze komt zo ie zo als ik bevallen ben, erg leuk dus.
    Bloedprikken heb ik vandaag ook weer gehad.
    Ik kon alleen niet meer in de arm geprikt worden door het vocht en ben in de hand geprikt.
    Nu wachten op die uitslag.
    Voor de rest doe ik het rustig aan en ben veel bank en bedhangend.

Iedereen veel succes met de laatste loodjes, volg jullie eigenlijk helemaal niet meer, kom alleen af en toe een update doen. :)

Buik van vandaag:

12. Belle1978

Ankje: ja, we moeten goed oppassen! Maar het is ook wel bijzonder. Kun je later tegen je kind zeggen: toen ik zwanger was van jou lag er zo'n dik pak sneeuw...:) Ik ben gisteren ook op pad geweest maar had van die uggs aan, dat scheelde wel. Maar daar waar de sneeuw is aangestampt is het nog best glad.
    Ik wil eigenlijk even een paar boodschappen doen, maar ik ben in afwachting van de klossen en dat kan nog wel tot 13:00 uur duren...
    Jij hebt niets van Sjees gehoord vanmorgen? Vindt dat ze "verdacht" afwezig is :p (je gaat nu overal wat achter zoeken hè?)

13. Ik hoorde het ook Ankje, vanmiddag gaat het weer enkele uren sneeuwen. Ik vind dat er nu wel genoeg ligt, maar ja. Vanavond hebben we een verjaardag, heb er al helemaal geen zin in, wie weet is het te glad en kunnen we niet weg.

Ise, ook wel uitkijken he, wanneer je naar buiten gaat

Woops, fijn dat je plasje helemaal schoon is. Rustig aan meis!

14. Belle1978

Mooie buik hoor!! Hij is misschien groot, maar zo extreem is hij toch niet?? Wel heel erg jammer dat je zo'n last hebt van vocht vasthouden. Dat doet ook gewoon zeer. Ben blij dat je af en toe updates doet en het maakt helemaal niet uit dat je niet zo met anderen bezig bent. Je hebt gewoon je handen voor aan jezelf. Wel zo belangrijk!!

15. Worden de klossen bij jou gebracht? Sjees is er wel hoor ;) Zag dat ze toevallig een ber. heeft geplaatst bij de december mama's

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

Goedemorgen (nog steeds met dikke buik)

essie, ja hier ook 1 donderklap en toen was het alweer over

mecha meis, wat een verhaal weer,de ellende houd niet op,maar ajb laat die gozer gewoon uit je leven verdwijnen want aan die kerel heb je echt niets!
    Het is misschien ook niet geheel onverstandig om er een ander slot in te zetten om dit te voorkomen,want als er iets is wat je nu niet kunt gebruiken is dit het wel,al die stress die jij nu beleeft is hardstikke slecht voor de baby.

Eleni,wat spannend zeg,gaan de tweeling mama's bekant tegelijk bevallen hier,hopelijk gaat alles goed!!

annemica,succes bij de gyn

belle,mooie foto!En gefeliciteerd met de 37 weken!!

jada, heb je voor mij ook niet zo'n voorgevoel???

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Vind het ook niet zo fijn om (alleen) naar buiten te gaan Jada.. Ik moet zo nog even snel met de hond en dan hou ik het voor gezien. Verjaardag vanavond lijkt me ook niet fijn/handig.

Hebben jullie ook zo'n onrustig gevoel? Ik moet echt alles aan kant hebben (extremer dan voorgaande weken) en zit te wachten op de laatste spulletjes die ik besteld heb (zit heel irritant overal achteraan te mailen:D).

Gaan jullie met kerst nog weg?

18. Haha Sjees, nee eerlijk gezegd niet. Ik moet wel zeggen dat mijn voorgevoelens bij anderen vaak uitkomen. Had voorspeld dat een collega van mij twee dagen overtijd ging en zou bevallen van een jongetje, klopte ook nog.

Ise, dat onrustige gevoel heb ik ook al een tijdje. Ik weet ook niet of we naar de verjaardag gaan, heb toch al geen zin.

Wij zijn allebei de dagen niet thuis met kerst, 1 dag naar ouders, 1 dag naar schoonouders, Tenminste daar ga ik vanuit. Jij?

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ligt er een beetje aan. Schoonouders wonen te ver weg dat durf ik niet meer. We gaan 1 dag kerst vieren met mijn ouders, maar we zien de dag daarvoor wel even of dat hier of daar is. Verder zijn we nog even lekker met z'n drietjes.

20. Moet je ver rijden om bij je ouders te komen? Mijn ouders wonen 30 minuten hier vandaan, dat durf ik nog wel aan.

Ja en je hebt gelijk, nog even genieten met zijn drietjes, wij mijn zijn tweetjes.

Deel Deze Pagina