Nee mijn ouders wonen op 25 minuten.. dus dat durf ik ook wel. Maar als het erg sneeuwt oid komen ze hier.
Jada: ja, luxe hè? Hoop alleen dat ze snel komen want ik heb honger!! (ga zo even een broodje halen) Sjees: ah, daar ben je! Hoopte stiekem dat je "bezig" was... maar niet dus. Wat duurt dat wachten dan lang hè? Ise: moet erom lachen dat je schrijft dat je overal irritant aan het achteraan mailen bent... Maar helpt het ook? Wie weet is jouw sterkere nesteldrang wel een voorteken... Joehoe, daar zijn m'n klossen. Kom straks nog even verder kletsen!
Haha, nee Marleentje Tja idd Belle, heel luxe, wij moesten ze in de stad halen, maar ja ook maar 10 minuten hiervandaan.
thanks meiden, ik ga me best doen me zo kranig mogelijk doorheen te slaan hopende dat hij me niet gaat bellen of iets want ik weet niet hoe ik dan ga reageren.. ben op dit moment nog erg verdoofd kan ook niet huilen ben gewoon leeg van binnen @ bevallers toy toy toy heel veel succes ben benieuwd naar de babies "
Belle: Ik heb Sjees vanochtend gesproken. Helaas nog niks daar binnen in haar buik. Ik ga ook niet alleen naar buiten hoor. Ben veel te bang dat er iets gebeurt ofzo. Jada: Nou als het heel erg gaat sneeuwen dan is het super glad. Ook omdat er al sneeuw en ijs lag. Misschien kun je dan toch niet weg en kun je lekker thuis blijven hihihi. Ise: Jah! Hier ook een onrustig gevoel. Ik ben nu druk bezig om alles een beetje in te richten. Ik heb gewoon een voorgevoel dat ik eerder ga bevallen. Die kleine wordt ook steeds drukker. Al weet ik niet of dat er iets mee te maken heeft. Mecha: Dikke knuffel! Sjees: We gaan vanavond weer lekker zwemmen, en hopelijk door de bewegingen dat ze er vanacht eruit wil komen!
Belle, luxe idd dat je klossen gebracht worden. Ik heb mijn vriend met 6 van die dingen laten slepen.. Ach ja, vorige keer heb ik ze zelf gehaald. Het helpt wel het mailen, tenminste bij 1 bestelling. Van de andere 2 nog geen antwoord. Zo zit ik met smart op mijn purelan tepelzalf te wachten, was hier nergens te krijgen.. Heb wel bepanthen in huis, maar dat zette geen zoden aan de dijk dus nu op aanraden van schoonzus purelan. Anke, word je ook niet een beetje gek van dat gevoel. Ik zit ook met smart op mijn loon te wachten, ik wil echt gaan hamsteren, lekker alles op voorraad hebben.
Nou ik ga even heel voorzichtig met de hond naar buiten en dan de kinderwagenbak naar boven slepen. Wil ik nog even wassen en vast opmaken. Als ik dat dan wil kan de baby de eerste nacht naast mij slapen, de wieg hangt namelijk achter ons bed..
Ise: Ik wordt inderdaad ook ontzettend gek van dat gevoel. Zei net ook tegen Sjees (heb haar op Skype) dat ik nu 4 dingen tegenlijker tijd aan het doen ben. Ben bezig met het inruimen van kleren enzo, ben bezig met computeren, ben bezig om de laatste kertkaarten te maken, en ik ben bezig met wassen. Hoezo druk Sjees kreeg een foto van haar niet op het forum, dus even kijken of het wel via mij kan. Bekijk bijlage 38220
Haha, nou lekker nestelen Anke! Laat die baby's maar komen (zul je net zien dat we gewoon doorlopen tot 42 weken..)
Sjees: hele mooie foto! Ben net even buiten geweest. Zoveel mogelijk door de rulle sneeuw gelopen, dan gaat het wel. Maar het is en blijft glad. Maar jullie zitten er ook niet op te wachten om met de kerst nog ver weg te moeten gaan voor familiebezoek? Ik dus eerlijk gezegd ook niet. Mijn man opperde gisteren om misschien langs zijn vader te gaan (woont in het oosten van het land, zo'n anderhalf uur rijden hier vandaan) maar daarover heb ik dus gezegd dat ik dat niet zo zie zitten. Niet omdat ik zo bang ben dat de bevalling onderweg begint maar meer omdat ik denk dat zo'n lange autorit meer een straf gaat zijn dan wat anders... Maar zouden jullie je partner nog zo "ver weg" laten gaan bij 37/38 weken zwangerschap??? Of is dat een beetje overdreven om daar moeilijk over te gaan lopen doen? Heb ik overigens nog niet gedaan hoor, maar ik bedacht mij dat ik het misschien wel helemaal geen fijn idee vind als hij relatief ver van huis gaat. Hangt er natuurlijk ook vanaf of het al "rommelt" of niet...
Belle, ik ga zelf ook niet meer zo ver. Maar als mijn vriend zou willen, zou hij van mij mogen gaan. Vorige zwangerschap is hij een week voor de bevalling nog op 2 uur rijden van mij gegaan (heeft me toen wel bij mijn ouders gebracht). Als hij maar bereikbaar blijft. Zou het trouwens nu niet weer zo snel doen bij die termijn (38 weken), de verloskundige denkt namelijk dat deze baby er wel een vlot zou kunnen zijn.. Sjees, mooie foto!
He hallo bij de gyn was alles goed, bloeddruk ok, kindje nog niet ingedaald (wat ik zelf wel dacht) en het hartje klopte mooi. Het is ws wel zo dat een melkkanaaltje verstopt zit. Hij adviseerde niet te gaan masseren ed. Na de bevalling komt de "melkstroom" wel op gang, dat is nu nog niet zo natuurlijk. Misschien gaat de plek weg, misschien niet. Het kwam zelden voor dat iemand voor de bevalling borstontsteking kreeg maar als ik dat denk moet ik even naar de huisarts. Ik mag dus weer naar de vk vanaf nu, morgen even bellen voor een afspraak. Alles weer goed dus, ik ben weer wat gerust
Sjees mooie foto meis Ankje, bezig bijtje, ik heb dat ook vaak hoor, vanalles tegelijk doen, maar goed dat had ik altijd al, vooral op het werk Annemica, fijn dat alles goed was bij en je weer naar je eigen VK mag, ik mag morgen weer. Belle, ik vind 1 1/2 uur rijden ook wel ver hoor, stel er gebeurt iets, zo snel ben je dan niet thuis.
Eleni: o wat spannend zeg, zet hem op meid! En morgen ook nog Nikki. 4 kindjes in één klap! Sjees: wat een mooie foto! Mecha: oei, ik lees nu pas dat je uit elkaar bent gegaan. Wat moeilijk voor je! Veel sterkte meid! Annemica: fijn dat je weer naar de vk kan. En nog gefeliciteerd met je zoontje! Woops: leuke foto met je schoonzus. Essie, je vroeg nog hoe het met ons dochtertje is. We moesten vanmorgen op controle bij de HA en die zei dat ze goed hersteld was en dat ze sterk was, maar we waren van plan om haar morgen en overmorgen nog 2 dagen naar kinderopvang te laten gaan omdat ze anders heel lang niet gaat, maar de dokter raadde het af want het RSV virus heerst nog steeds en ze zou zo weer kunnen hervallen. Dus eigenlijk ben ik al sinds vorige week toch half in bevallingsverlof, hoewel ik pas vanaf donderdag officieel in verlof ben. Hier heb ik gisteravond en vanochtend heel veel indalingsweeën (denk ik toch) gehad, een scherpe stekende pijn aan mijn blaas en vagina en een druk naar onderen. Heb ik de vorige keer nooit gehad. Ik was wel bang dat het gisteren zou beginnen, met die gladheid op de weg kan het kindje nu beter nog even blijven zitten.
Ise: Nou, doorlopen tot de 42 week zie ik niet zo zitten hoor. Maar het kan natuurlijk. Ik ben nog druk bezig. Overal staan dozen die ik uit moet pakken enzo. Maar alles op zijn tijd. Als het klaar is dan zal ik een foto maken en op de site zetten. Belle: Ik ga ook niet meer zo ver van huis hoor. Mijn ouders en schoonouders, broer en schoonzus wonen allemaal in Almere. Alleen mijn moeder woont in Bussum. En dat is nog wel te doen. AnneMica: Fijn dat alles weer goed is. En het indalen kan altijd nog hoor. Ik heb ook gehoord dat het indalen zelfs nog een dag voor de bevalling kan gebeuren.