Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.688
    1.449
    113
    @ Mecha, wat vervelend zeg, ergens had ik al wel zoiets verwacht gezien je verdrietige berichtjes. Misschien is het maar beter zo nu krijg je op den duur meer rust en dat is beter voor jullie, natuurlijk is het nu nog te "vers" om er zo tegen aan te kijken maar op de lange termijn ben ik er van overtuigd dat je de juiste beslissing hebt genomen. En sluit me aan bij de rest vandaag nieuwe sloten!

@ Eleni, meid wat spannend zeg, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de kleintjes er zijn. Wie is haar maatje want we willen graag op de hoogte blijven. Succes meid en hopelijk een snelle bevalling en dat het goed gaat met je kleintjes.

@ Belle, ik zou zelf niet meer zo ver weg gaan maar ook mijn man niet meer laten gaan, dacht daar een paar weken terug nog heel anders over ;), maar heb nu gezien hoe snel een bevalling gaan kan en als Anton 2 uur rijden weg was geweest was hij niet eens op tijd geweest voor de geboorte. Hij was nog net op tijd om mee te gaan naar de verloskamer en was toch echt met 15-20 minuten in het ziekenhuis. Als de kleine er is hebben jullie wel weer tijd om zo ver weg te gaan.

@ Sjees, mooie foto hoor.

@ Annemica, fijn dat alles goed was en je weer voor de controles naar de vk mag.

@ Kerst, wij gaan beide dagen weg, 1 dag naar mijn familie en 1 dag naar de schoonfamilie. Heb wel gezegd dat als het weer erg slecht is we niet komen en we niet weten hoe lang we blijven ligt er ook aan hoe leuk Quinten het vind. Hij is nu zo lekker rustig en tevreden en vind hij al die drukte niks dan ga ik echt weer lekker met hem naar huis.

@ Hier, vanacht was hij dus iedere 3 uur wakker voor voeding dat was wel even minder, nu ligt hij lekker te slapen (en mijn man ook zie ik ;)). Er ligt nu zoveel sneeuw hier dat ik straks toch even met hem naar buiten wil voor een paar foto's. Gelukkig heeft mijn man vakantie en hoef ik er dus niet uit, morgen heb ik een afspraak bij de reumatoloog maar zit erg te twijfelen om af te bellen, zelf rijden lukt nog niet en om Quinten nu mee te moeten nemen zie ik eigenlijk ook nog niet zo zitten. Dank julli wel voor de reacties op zin pukkeltjes, weet ergens wel dat het normaal is maar het ziet er zo zielig uit. Hoop dat het snel weg trekt.

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

Anke,bedankt voor het plaatsen van mijn foto, en iedereen bedankt voor de reacties!

over weggaan; ik ga ook niet meer ver weg nu hoor,we waren voor 1ste kerstdag uitgenodigt op een winterfeest van alain zijn familie,dan wordt er een pand afgehuurd ,groot feest,bbq's enz,maar dat zag ik nu echt niet meer zitten

annemica,fijn dat alles weer goed is,wel lastig van dat verstopte melkkliertje,hopelijk gaat ie als de baby er is vanzelf weer weg

juni,fijn dat de kleine meid weer beter is!

Ik ga weer aan de poets hier ik wordt niet goed van mezelf,ik vind het zo'n zooi hier(valt ws best mee) ik erger me aan alles wat ik zie,wil het liefst mijn kerstspullen weer opruimen,en dat alle tafels leeg zijn en kasten,dat alles spik en span en glimmend is,dat er geen was en strijk meer ligt,dat de wc's ruiken naar roosjes,dat het beddengoed er kreukloos opligt,dat ik van de vloer kan eten,moet ik nog even doorgaan,..................mmmm de laptop kan ook wel een lapje gebruiken zie ik:D

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Succes met poetsen Sjees!

Ik ga nu ook weer verder met het inruimen van de kleertjes enz.
    Ik heb de kerstkaarten nu klaar dus weer een taak minder :D

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dit is even tijdelijk mijn laatste berichtje hier, aangezien morgen de grote dag voor ons is! Ik hoop dat ik snel mijn verhaal hier neer kan zetten....als jullie dat leuk vinden.
    Bedankt voor al de succes wensen en lieve berichtjes. Jullie ook veel sterkte en succes!

P.s. de wasmachine is er zojuist mee opgehouden (wat een timing he?!)

Tot snel

xx Nikkie

5. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Jada altijd fijn vind ik, even weer op controle. Het hartje weer horen enz. Succes morgen.

Sjees hihi grappig om te lezen over je nesteldrang. Is de laptop al schoon? :p

Blaine das minder om de 3 uur voeden... Je geeft dus borstvoeding? Hoe gaat het daar verder mee? Vind je het erg lastig of valt het mee?

Mecha ik ben ook voor nieuwe sloten. Dit is nu zo slecht voor jou en je kindje, en straks als de kleine er is zit je ook niet op dit soort acties te wachten... Knuffel!

Ankje klopt over het indalen. Wist ik wel, maar ik dacht echt dat het al gebeurd was bij mij. Dan kijk je toch even raar als hij zegt: nog niet ingedaald, het hoofdje zit nog vrij hoog 8)

Juni fijn dat je meisje weer beter is. Dan maar lekker thuis als ze beter nog niet naar het kdv kan. Gaat ze in jouw verlof ook wel heen?

Nou hehe wij hebben ook een (mini) kerstboompje staan :)
    Nu kan ik de haakjes voor de ballen niet vinden, dus hij is half versierd... Als ie af is komen de foto's ;)

6. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Nikkie hoezo slechte timing :$
    Heel veel succes morgen en ik vind het zeker leuk om je belevenissen te lezen!

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Nikkie: héél veel succes morgen! Het zal een zeer bijzondere dag zijn. We denken allemaal aan je hoor!

@hier/draaipoging: vanmorgen op gesprek geweest bij de gyn. Baby ligt nog altijd in stuit en we hebben besloten morgen een draaipoging te gaan doen. Er is 40% kans van slagen. Het hele gebeuren gaat ongeveer net zo in z'n gang als bij Jada: we moeten er om 11 uur zijn, dan krijg ik tabletjes om de baarmoeder te ontspannen (bijwerking: hartkloppingen), uurtje wachten, dan de draaipoging en dan nog een uur aan de hartslagmeter voor de baby.
    's Avonds nog een keer terug voor controle en dan donderdag wéér voor controle.
    Ik heb een heel gevoelige buik (qua aanraken als qua harde buiken) dus het zal me benieuwen. Ik heb echt het gevoel dat het een eigenwijze baby is en dat ie zich óf niet laat draaien óf weer snel terugdraait. Ik zal hem eens streng toespreken straks ;)

Hopelijk komt alles goed, vind het toch wel spannend nu.

8. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Nikkie: heel veel succes morgen! Ook ik ben erg benieuwd naar je verhaal!

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Nikkie, heel veel succes morgen. Heb je eigenlijk een buddy/maatje hier?

10. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Hier gebeurt er voor mijn gevoel van alles..
    Het rommelt al een paar dagen.. Voel me niet topfit, heb diarree en slaap ineens als een roos.. Heb vannacht 12 uur geslapen! Nou dat heb ik de afgelopen 3 maanden echt niet meer meegemaakt.

Kleine meid is duidelijk aanwezig, maar niet op een onprettige manier..
    Ook beginnen mijn borsten ineens te lekken.. Heel apart allemaal..
    Doe maar woensdag of donderdag :)

@ Niki: Succes morgen!

Iemand al iets van Eleni vernomen?

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nikkie: spannend hoor als je weet dat jullie kindjes morgen geboren gaan worden. Heel veel succes! Heb je trouwens een buddy? Anders wil ik nog wel je buddy zijn hoor?

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nikkie: natuurlijk zijn we benieuwd naar je verhalen! Heel veel succes morgen, zal enorm aan je denken.

Suus: Zal het binnenkort voor jou ook beginnen dan? Spannend hoor!

Suzanne: Jij heel veel succes met de draaipoging. Hopelijk krijg je er niet zo heel veel last van. En hopelijk luisterd je kleintje nu al naar je en gaat ze mooi draaien.

Annemica: Dat is dan wel een teleurstelling als je zelf het gevoel hebt gehad dat je kleintje aan het dalen was.
    Ben benieuwd naar je kerstboom(pje).

13. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Mecha.....heel heel veel sterkte! Alles is verder al gezegd...KNUFFEL!!!

Annemica mooi dat alles goed is, maar ff afwachten met die plek dus.

Belle/Sjees mooie foto;)!

Sjees ik gok op de 24e:)!

Ise purelan tepelzalf, waar is het precies voor? En waarom denkt je vk dat je eerder gaat bevallen?

Nikkie heel veel succes morgen, ik denk aan je;)!

Suzanne ik hoop dat het lukt:)!!

Eleni ooooohhh wat spannend zeg!!! Ben erg benieuwd:)!!

Blommeke??? - Kareltje is/was een weekend weg toch?

Suusefruus hoe is het eigenlijk met jou?? O lees net je bericht. Sterkte:)!! Ik hoop met je mee voor wo/do;)!

Hier: baggernacht achter de rug, veel kramp:(. Ga het zo maar eens bespreken bij de vk. Verder alles prima. Nu dus op naar de vk. Tot later8)!

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    sjees: mooie foto hoor!

Suusefruus: typisch he dat je je ineens anders voelt. Hoop dat het voortekenen zijn!!

Hier een foto van mijn buik met striae maar goed het gaat om de buik haha

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Marleentje: Jij hebt ook zo'n mooie buik zeg! Alleen jammer van de stieés. Maar het is voor een goed doel toch!

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ankje: daarom en ik kan ze zelf nu niet eens zien haha! ik kan em er ook niet druk om maken is inderdaad voor een heel mooi doel!!

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @blaine: wat fijn dat de kleine man zo goed drinkt! :)

@woops: leuke foto!

@mecha: jeej! wat een verhaal! heel veel sterkte meid en denk goed aan jezelf en je kleine meid!

@eleni: oooh wat spannend!!! succes!

@nikki: ook jij heel veel succes!

@belle: mooie buik hoor! en gefeliciteerd met je 37 weken!

@woops: mooie buik! fijn dat alles goed was!

@sjees: mooie foto!

@annemica: fijn dat alles goed was!!

@belle:mannetje moet soms erg ver weg voor zijn werk, maar doet dat nu dus ook niet. het kan zomaar beginnen en als mijn vliezen breken moet ik direct naar het zkh ivm de gbs bacterie.

@suzanne: succes morgen!

@suus: oeh spannend hoor! :)

@marleentje: mooie buik!

hier is het heerlijk rustig in mn buik! :)

liefs rebbel

18. Nikkie, heel veel succes morgen!! We hopen snel te lezen wanneer je kleintjes geboren zijn.

Suzanne, lekker snel morgen de draaipoging al, ik moest nog 4 dagen wachten na de liggingsecho. Krijg je een tabletje? Geen infuus?

Rebbel, wat fijn dat je buik heerlijk rustig is. Je gaat zeker de 37 weken halen, dat voel ik!!!

Suus, bij mij is het vannacht voor het eerst gaan rommelen, maar ja kan zo nog maar heel lang aanhouden.Hou er zelf maar gewoon rekening mee dat ik overtijd ga lopen. Lekker zeg dat je zolang geslapen hebt, je had het vast hard nodig.

We zouden vanavond naar een verjaardag gaan, maar mijn vriend moet overwerken. Yes, lekker thuisblijven!!!!

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @jada: ik hoop dat je gelijk hebt, dat zou super zijn! :)
    lekker hoor dat je een goed excuus hebt en thuis kunt blijven vanavond! ;)

liefs rebbel

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Onze morph:
    Grappig om te zien. Jammer dat je alleen een meisje foto krijgt want we krijgen toch echt een jongetje!

Deel Deze Pagina