Leuk Marleentje, wij hadden ook een meisje als Morph. Wie weer kan je hem nog een keer doen, maar dan met andere foto's.
Nee, ik heb hem gisteren ook nog een keer gedaan met andere foto's , toen kwam er een jongetje uit. Heb deze alleen niet opgeslagen.
Essie, balen dat je zo'n rotnacht achter de rug hebt. De vk denkt dat ik sneller beval (dus niet eerder, was het maar waar ). Omdat ik voor een eerste kind vrij snel "ontsloten" was (vind zij dan he..). Purelan is een zalf voor oa op de tepels. Verzacht en verlicht bij tepelkloven. Mijn kraamverzorgster van de vorige keer zei tegen mij dat je dat al de laatste weken van de zwangerschap preventief kan gaan smeren.
Jada, ik kreeg idd ook een jongetje bij dat morphen. Hij lijkt alleen in de verste verten niet op mijn zoon..
Zo, even een kort berichtje,want ga liggen maar ik denk dat er toch wat aan t rommelen is eindelijk,ik voel mijn rug en buik,en moet nu ong,elk uur naar de wc voor een grote boodschap,ik ben echt helemaal leeg voor mijn gevoel,dus wie weet.... Ik ga vanavond toch nog wel zwangerschapszwemmen,misschien dat dat nog wat mee helpt,we zullen zien..
Hai meiden! Hoe is het hier? Al iemand`bevallen hier?? Ik loop al sinds donderdag met ontsluiting rond....ben me wild geschrokken...had nl veel slijm en bloed verlies...moest gelijk maar komen naar het ziekenhuis...heb allerlei onderzoeken gehad en alles bleek al week van binnen te zijn...schrok enorm want was toen 5 weken te vroeg....maar loop er nog steeds...hopelijk blijft het nog eventjes zitten...we hebben onze woning nog niet helemaal af...gaan er hopelijk donderdag wonen!! Het kan dus elk moment komen,maar kan ook nog een weekje duren zei mijn gyn. Ben benieuwd... Nog meer meiden hier die hier ervaring mee hebben???? Liefs.....
Sjees zet hem op, hopen dat het na het zwemmen gaat doorzetten. Puk, spannend meid!! Suzanne, tabletje had ik ook fijner gevonden, moest aan het infuus. Nog geen babynieuws van Eleni??
@jada: ik krijg dat morphen niet voor elkaar.. je moet toch 2 fotos uploaden? maar ik krijg dan aan het eind maar een foto. bv van mij die ik met een bekende kan morphen? ik doe vast wat verkeerd. @sjees: ow wat spannend! hoop voor je dat het door gaat zetten! @puk: spannend!
Rebbel, wanneer je allebei de foto's klaar hebt, krijg je de beroemde personen, daar staat boven o.a. prepared images, daar moet de foto onder staan, waar je mee kunt morphen.
Puk: Dat is zeker even schrikken zeg! Hopelijk blijft het nog even een paar weekjes rustig bij jou. Eleni (is zwanger van 2 jongens) haar vliezen zijn vanochtend gebroken. En morgen wordt Nikkie ingeleid.
Jaaah, het bedje is klaar!!! Eindelijk!!!!!! Hier even een fotootje. De commode is nog niet heleaal klaar. Ook is het te donker om een foto te maken, dus die zien jullie morgen. Bekijk bijlage 38283 Ow waat ben ik blij zeg! Heerlijk het gevoel dat het bedje klaar staat. En dat ze er zo in kan! Zoals de meesten van jullie weten heb ik nog geen kinderkamer. Dit bedje staat dus bij ons op de slaapkamer.
@ Nikki, veel succes morgen, en natuurlijk willen we verhalen en goed op de hoogte gehouden we zijn allemaal zeer benieuwd. @ Eleni, hier ook nog geen nieuws zie ik, op hyves ook nog geen nieuws. Weet iemand of ze ook al weeen had of alleen gebroken vliezen? @ Puk, spannend hoor, mijn kereltje is nog steeds het enigste babytje hier maar dat zal wel niet lang meer duren . Quinten is met 35,3 geboren dus ook ruim op tijd, mijn vliezen waren gebroken en het zou ook nog wel even kunnen duren, maar dat was bij mij niet zo, hij was er toch mooi vlot. Hoop stiekem voor je dat de kleine nog even blijft zitten. Quinten moest ook voor de zekerheid nog even in de couveuse en dat was toch echt niet leuk. Gelukkig mocht hij na 1 week mee naar huis. @ sjees, jij ook al rommelen, zou het vandaag dan babyboom worden hier. @ suus, het zou wat zijn vandaag iedereen aan het bevallen wel fijn dat je zo goed hebt geslapen. @ suzanne, succes morgen hoop dat alles goed gaat en de poging lukt. @ Hier, weinig nieuws. Hebben net besloten dat man en baby morgen mee gaan naar het ziekenhuis en we daarna samen boodschappen gaan doen, eens moet toch de eerste keer zijn dat hij mee naar buiten gaat .
Ben net lid geworden van leuke disney boeken. Je krijgt voor ongeveer 9 euro per maand een disney boek en een luister cd. Word lid van de Disney Club voor leuke voorleesboeken Misschien ook leuk voor jullie?
Ik ben er vroeger lid van geweest, mijn oma betaalde het altijd voor mij. Alleen heeft mijn moeder de boeken een aantal jaren geleden weggedaan, zonde!
@Mecha: ... Meid ... echt Wat doet hij allemaal!! Hij denkt gewoon niet na! Wat is dat nu... Ik hoop dat hij geen sleutel heeft van je nieuwe huisje. Mss wil je dit helemaal niet horen, maar ik denk echt waar, dat je beter af bent zonder hem. Wel goed van je om je moeder wakker te maken 's nachts en de politie erbij te halen. Ik kan je wel begrijpen dat je helemaal aangedaan bent, vooral ook omdat hij niets over je meisje heeft gezegd Hij wil er blijkbaar echt niets van weten. Ooh lieve meid, ik heb echt met je te doen kVind het zo erg. Moest ik in de buurt wonen, ik kwam meteen af ... Op deze manier kan ik niet zoveel voor je doen hé, enkel een digiknuffel geven. **Knuffel** kVind het altijd zo gek om mijn post verder te zetten na zo'n berichtje ... @Eleni: Whaaaa!! Spannend! Ik hoop dat je je mannetjes heel snel bij je hebt! En dat alles goed met ze gaat Whiii, spannend, spannend! @Belle: Mooie buik! En jeej, 37 weken. Proficiat meid Ik denk dat ik het niet zo graag zou hebben, moest mijn vriend zo ver weg zitten. @Jada: Hehe, ik had dat gevoel vanmorgen ook. Ik baalde ervan dat ik niet online kon komen ... wat blijft Eleni aan het bevallen Volgens mij is vanaf nu het startschot wel gegeven! Wie volgt? @Sjees: Wow mooie foto Ik heb net hetzelfde. Ik erger me ook al elk klein vuiltje dat ik zie. Mijn vriend heeft al een paar keer gezegd dat hij zenuwachtig van me wordt Haha Ik heb gewoon constant het idee in mijn hoofd. Stel dat de kleine vroeger komt en ik lig 4/5 dagen in het ZH, dan wil ik dat alles proper is. Dus ik wil gewoon alles kraaknet houden @Annemica: Fijn dat alles goed was bij de gyn @Juni: Die scherpe pijn heb ik de afgelopen dagen ook gehad. Vervelend hé. @Kerst: Hier drie dagen weg. 24ste is het 45 minuutjes rijden, 25ste en 26ste heel dichtbij. Dus valt goed mee. @Nikke: Slechte timing van je wasmachine ... Binnen een paar dagen heb je mega veel wasjes om te draaien Hopelijk krijg je hem weer aan de praat. @Suzanne: Ik ga duimen voor je hoor, dat de draaipoging succesvol is zoals bij Jada! @Marleentje: Je hebt idd een mooie buik, zelfs met de striae vind ik hem heel mooi. Ik kreeg met het morphen een jongetje, dus tis niet altijd een meisje @Ankje: Leuk, leuk, het bedje Mooi en zo werkelijk hé Ik ben ook al een tijdje aan het twijfelen om lid te worden van de disneyclub. Ik heb hier best al wel veel van die boeken staan. Maar er zitten er al heeeeele oude tussen die echt wel aan vervanging toe zijn. kDenk wel dat ik het ook ga doen. Die boekjes zijn zo leuk. Morgen komt een vriendin van me langs die ik al van de zomer niet meer heb gezien. Ze komt naar de kinderkamer en ons appartement kijken. Daarna gaan we samen naar het shoppingcenter, cadeautjes voor de Kerst kopen. Heel leuk, maar ik weet nu al dat dit heel zwaar voor me gaat worden. Ik ben vandaag te voet met mijn vriend naar het dorp geweest om inkopen te doen. Na een half uurtje rondlopen, wel in de sneeuw natuurlijk, dus dat is heel wat zwaarder, had ik best veel pijn in mijn rug en heupen. Maar ... in het shoppingcenter staan super veel bankjes en er zijn heel wat plekjes waar je iets kan gaan drinken of eten. Dus ik zal het wel overleven. Leuk, leuk. kHeb er wel zin in.
Hilli klinkt leuk, veel plezier alvast! Ise die zalf is dan misschien ook wel een goed idee voor mij met mijn zere tepels. Zal het de volgende keer ff bespreken met de vk. O ok je bedoelt sneller bevallen, ik snap het. SJees toch hou ik het op de 24e. Puk wat spannend zeg! Maar het duurt dus nog max. een week? ELeni zou je nu liggen te persen of wat?! Spannend!!! Ankje wat fijn dat het bedje klaar is, zal wel voor een hoop rust al zorgen he8)? Dank voor je tip! Blaine wat leuk morgen voor het eerst naar buiten met je zoon!! Wat zal je je trots voelen!! Mecha gaat het een beetje met je..... Hier: vanmiddag controle vk, alles prima. Kleine ligt nog steeds met hoofdje naar beneden, nog niet ingedaald maar zal wel over een week of 2 zo zijn zei ze. Precies volgens schema. Mooi dus! Daarna kerstinkopen gedaan. Bijna alles wel in huis nu, qua kado's dan.... Wij zijn nl. beide dagen onder de pannen!