Leuk Anke! Fijn dat het staat. Ben ook benieuwd naar je commode.. Ik ben trouwens ook lid van de disney club Hilli, veel plezier morgen. Jij bent ook verslaafd aan shoppen he, is het niet ? Ik ga morgen ook wat kerstcadeautjes kopen. Hoop dat het meevalt met de gladheid. Kinderwagen zit ook weer in elkaar, lekker fris en fruitig.
Zo, net even een rondje buiten door de sneeuw gelopen. Echt heerlijk! En romantisch Ik ben zo benieuwd of er morgen(ochtend) al babynieuws is! Slaap lekker allemaal!
Mooi zo Essie, dat alles goed was. Ik denk zeker dat het wat voor je is (of bepanthen of een vergelijkbare zalf). Kan je gewoon smeren hoor (hoef je zelfs voor een voeding er niet af te halen). Ik ben ook van de zere tepels, heb ook al tepelhoedjes klaarliggen.
@ Mecha: jemig,wat een verhaal meid! Ben je al wat rustiger geworden? Dit is echt niet goed voor jou en je kindje, maar dat weet je zelf ook wel.......Hopelijk komt alles nu in rustiger vaarwater en kan je alleen met je kindje genieten...Heel veel sterkte! Hele dikke knuf! @ Belle: mooi buikje zeg! Erg bescheiden.. Ik ga zelf ook niet meer zo ver rijden hoor, de schoonfamilie komt hier met de Kerst en ook met Oud &Nieuw blijven we thuis... @ Woops; ook mooie buik en fijn dat alles goed was! @ Annemica: fijn dat je controle goed was en dat het idd 'maar' een verstopt melkkanaaltje is. Hopelijk wordt het geen borstontsteking! @ Blaine: ik ben het maatje van Eleni...lees het helaas nu pas. Ze had wel al mijn nummer, maar was het waarschijnlijk vergeten in haar mobiel te zetten.......heb haar net ge smst (21.30 uur) maar nog niks gehoord. @ Nikkie: super veel succes morgen! Nog even en je hebt je kindjes in je armen! @ Suzanne: sterkte en succes met de draaipoging! @ Sjees; o spannend meid, misschien gaat het voor jou vannacht ook wel beginnen! Hebben we er morgen ineens 5 baby's bij! @ Ankje: fijn dat het bedje klaar is! Weer een geruststelling... Meiden, nog niks gehoord van Eleni helaas.....als ik nog wat hoor vanavond, zal ik het posten en anders wordt het morgen!
Nog geen nieuws, was nog even nieuwsgierig, maar nergens nog baby's. @ Essie, fijn dat alles goed was. @ mamanama, ben benieuwd of je nog wat hoort, zag op haar hyves ook nog geen nieuws, even in de gaten houden dus nog. @ hier, ons kereltje ligt net weer in bed, nadat hij alweer zijn flesje leeg heeft gemaakt. Mijn ouders waren er vanmiddag nog en hadden heel handig een electrische kruik voor mij gehaald. Wist niet eens dat die bestonden, morgen maar eens even proberen hoe en wat, wel ideaal kan ik zelf ook een kruikje voor hem maken.
Essie, ik heb het besteld via prenatal.nl Hier bij de prenatal/kruidvat/etos hadden ze het niet. Apotheek niet geweest. Ik denk dat (een wat grotere) prenatal, thuiszorgwinkel of de apotheek het sowieso heeft, het is van het merk Medela (van de kolven). Mamanama, ben ook erg benieuwd of je nog bericht krijgt van Eleni. Blaine, Quinten doet het goed he.. fijn hoor!
Hoopte eigenlijk op nieuws van Eleni, maar nog niks Ben zo ontzettend benieuwd!!! Wij wilden vandaag wat kerstinkopen doen, maar verder dan het postkantoor en de bios (spontane beslissing) zijn we niet echt gekomen Maar wel van 11 tot 20 van huis geweest, lange dag! Gelukkig hield ik het vrij goed vol. @annemica: wat fijn dat je vk je wat meer kon vertellen over de pijnlijke plek in de borst. Raar dat je niet mag masseren, dat is toch altijd wat ze adviseren, maar misschien omdat het er toch niet uitkomt als je nog geen borstvoeding geeft? Indalen: is het trouwens niet link als de bevalling begint voordat het kindje is ingedaald (ivm de navelstreng die erlangs kan glippen)? Ik weet dat, zeker bij tweede kindjes, het indalen soms pas tijdens de bevalling gebeurt, dus misschien maak ik me wel zorgen om niks, maar dat heb ik volgens mij wel ergens gelezen. Kerst: op 1e kerstdag komen mijn ouders en de ouders en zussen van hubby naar ons toe, dus wij hebben het goed dit jaar We koken een erg eenvoudige kerstmaaltijd (en 2e kerstdag gourmetten), dus veel hoeven we zelf ook niet te doen. @sjees: heel mooie foto!! Moest lachen om je poetsdrang Vooral omdat je de kerstspullen weer weg wilt ruimen, haha! Hier ook wel meer poetslust dan anders maar valt erg mee (of tegen .) - het is nu helemaal niet zo opgeruimd. Wel veel uitgesorteerd de laatste tijd, dozen vol spul, tijdschriftencassettes etc. Ik lees net dat het vanmiddag aan het rommelen was Spannend, hoor! @blaine: breekt je toch wel op, he, zon nacht Ben je nog naar buiten geweest vandaag voor fotos in de sneeuw? Bedankt nog voor je info over wassen en hydrofiele luiers, ik denk dat we er toch nog maar een paar bij moeten kopen Geweldig dat jullie leven niet stilstaat, knap hoor! Ben benieuwd hoe het morgen zal gaan! @nikkie: moest vandaag vaak aan je denken, hoe je deze laatste dag/nacht voor de bevalling zou beleven We lezen heel graag je verhaal natuurlijk!! Hoe laat heb je morgen de afspraak? Wat balen van de wasmachine zeg, inderdaad, wat een timing! Anyway, ik hoop dat je lekker slaapt vannacht, en HEEL VEEL SUCCES morgen!! @annemica: omgebogen paperclips doen ook goed dienst als haakjes voor kerstballen @suzanne: jee, ook voor jou wordt de dag van morgen spannend! Ben heel benieuwd! Hoop dat je babietje een beetje mee wil werken @suusefruus: heerlijk joh, dat je 12 (!!) uur kon slapen. Meen je serieus dat je zo een/twee dagen voor kerst wel zou willen bevallen? Lijkt me niks! @essie: Ben je al aan de magnesium tegen de kramp? Bij mij werkt het wel, heb echt minder last van kuitkramp dan eerst. Fijn dat je alles al in huis hebt voor de kerst, wij zijn helaas nog niet op dat punt aangekomen @marleentje: jee, wat een grote buik!!! En je navel is een horizontaal streepje, hihi! Ik vind het juist super dat je je buik met straie ook post, het hoort er nu eenmaal bij en het is goed om niet alleen maar zwangere vrouwen uit tijdschriften voor ogen te hebben bij een zwangerschap. Zwangere buiken zijn gewoon mooi. Punt. @puk: heee meid, lang niet gezien! Volgens mij is het normaal hoor, om de laatste maand 1 tot 2 cm ontsluiting te hebben al, als ik me goed herinner zegt dat niks. Maar geizen de timing rondom jullie verhuizing kan de kleine nog maar beter even binnen blijven Verder alles goed? @ankje: wat leuk dat je nu ook eindelijk wat concreets hebt. En wat een leuk bedje! Zie ook een schattige Nijntje-knuffel Slaap lekker lieve meiden!
Ja heel goed ben ik ook heel erg blij mee, stiekem maak je je toch even zorgen omdat hij zo vroeg was en het er zo zielig uit ziet als ze aan al die draadjes in de couveuse liggen. Als ik kijk hoe goed het nu gaat ben ik echt helemaal blij en trots op hem
@ Lynd: als je weet dat je baby nog niet ingedaald is en je vliezen breken, dan moet je ook a la minute gaan liggen! Zo kan de navelstreng niet met baby en al naar beneden zakken... Bij een 2e of volgend kindje begint het indalen soms pas tijdens de bevalling... Overigens begint de bevalling bij maar weinig vrouwen met het breken van de vliezen....de meeste vrouwen beginnen met weeen! Meiden, nog niks gehoord van Eleni en ik ga nu naar bed. Zal morgenochtend meteen ff kijken en jullie op de hoogte houden als ik wat weet! Truste!
Ik denk nog even kijken of er al babynieuws is, maar helaas nog niet, moeten we toch tot morgen wachten waarschijnlijk Blaine, fijn dat je mannetje het zo goed doet, alweer bijna 2 1/2 week oud. Meiden, slaap lekker allemaal.
Eleni weet ons goed in spanning te houden zeg.....oooohhh ben zo benieuwd! Ise bedankt!! Lynd ik heb het besproken met de vk, maar omdat ik al multivitaminen slik (Davitamon Femnatal) heeft het geen zin om nog meer in te nemen. De pijn zit overigens heel hoog en dan eigenlijk vooral rechts, in m'n heup zowat. Welke film ben je geweest? We hebben trouwens nog niet alle kado's gekocht (gaan woensdag weer) maar heb wel een goed overzicht over wat we nog moeten kopen, dus dat scheelt. Echt leuk joh dat je familie overkomt! Blaine had ook nog nooit gehoord van een elektrische kruik. Handig lijkt me! Trouwens ik heb de uitslag van het tentamen: een 6,5!!! Helemaal blij!!! En dan te bedenken dat ik er vrijwel niks aan had gedaan. Kunde he?! 35 weken vandaag!!!!!!!!!!! YEAH!!!!
Puk, jemig das ook wat,hoe lang mag je eigenlijk met ontsluiting rondlopen?of maakt dat niet uit? Blaine,spannend morgen met de kleine naar buiten,wel gaaf toch eigenlijk dat er nu sneeuw ligt,heb je al fotos van de baby en de sneeuw,dat je bv voor het raam ofzo stond? Ank,ik ben je zooooo dankbaar dat je mn pc weer hebt gefixt!!! Hilli,shop ze morgen! Essie fijn dat alles goed was bij de vk, en wie weet ga je nog wel eens gelijk krijgen met die 24ste,vanavond dacht ik echt ,dit wordt het,vannacht ga ik aan de boemel,maar nu er niets meer gebeurd ..hmmm Ise,jij ook shop ze! Lynd,jij dus een fijne dag gehad gister,heerlijk! Essie,gefeliciteerd met je cijfer,hartstikke goed!!!!!En 35 weken!!!! Ik zie dat iedereen gelukkig lekker op 1 oortje ligt,nou ga maar wat verder neuzen op internet
ben serious request aan t kijken,die roel is echt geweldig.......leuk hoor die live verslaggeving,heb ik ook een leuke nacht,hhahaa,ik ga denk ik lekker mee dansen zo,mijn man heeft gister toen ik zwemmen was een kerstbrood gebakken en ik heb hem net stiekem al geattacked, ghehhehe en hij is heeerlijkkkkkkkkkkk,hopelijk kan ik me inhouden en blijft er nog een stukje over voor hem morgenochtend Ik zorg wel even dat ik weer een pagina volklets hier Heb ook eigenlijk zin om in de sneeuw te gaan struinen nu,maar is een beetje donker en koud en het bekken heeft er denk ik niet veel zin aan......nee hou t wel bij een dansje. Ik had gister trouwens nog een goeie deal,ik kreeg het spel pictionary in ruil voor een bak stoofperen van mijn buren,ik had ze laten proeven en ze vonden ze zo lekker,en wilde ze ook eten met kerst. Zo ga even een mandarijntje en wat drinken halen....
zoooooooo mandarijntje net geslacht, ben nu aan t bedenken wat mijn volgende slachtoffer wordt,toastjes met bresot ofzo..... of zure matten, ......of euhhhhh Morgen om 4 uur trouwens weer een afspraak bij de vk,hopelijk is dat de laatste!
@sjees: ben je nog wakker? Hoop voor je dat jij inmiddels lekker in je nest ligt. Hier sinds 3.10 wakker, baby doet raar, misschien is hij wel aan het indalen, hij ligt in elk geval anders. Had honger en dorst en was klaarwakker, dus zit nu op de bank met de laptop met thee en een beschuitje. Haal mijn slaap morgen overdag wel in, toch niks te doen
Gaaaap nu word ik toch wel moe, maar nu terug in bed heeft geen zin omdat over een kwartiertje de wekker gaat voor hubby. Even afwachten dus, daarna kruip ik er wel weer in.
Sow, Net een hele klus gehad om alles een beetje bij te lezen. Het is vandaag een spannende dag, omdat er babietjes geboren gaan worden... Hier gisterochtend naar zwangerenfitness geweest. Daarna alle lakentjes gestreken en even gaan liggen. Gisteravond richting werk gegaan voor de kerstviering. Kreeg nog een cadeautje van 1 van de leerlingen. Andere leerling was helemaal ontdaan dat we geen afscheidsfeestje hadden gehad. Heb hem beloofd dat hij dat nog te goed houdt. Vanmorgen krijg ik de kraamzorg op bezoek en vanmiddag naar vk. Bij de laatste zullen we vanmiddag flink praten, want ga het op deze manier niet zo lang meer trekken. Ukje ligt nu naar mijn idee overdwars en is al behoorlijk lang. Mijn ribben worden aan beide zijdes helemaal uitelkaar gedrukt en dat doet behoorlijk pijn. Ik slaap daardoor ook slecht, omdat ik niet meer weer weet hoe ik moet liggen.
goedemorgen, @sjees en lynd: hoop dat jullie nu lekker liggen te slapen! @essie: wat goed van je tentamen! en gefeliciteerd met je 35 weken! nog geen babynieuws hier! spannend hoor!! hier ales nog rustig! vannacht gedroomd dat ik aan het bevallen was! mn vliezen waren gebroken alleen kwam het vruchtwater er boven uit ipv beneden!
Ha ha Rebbel, dat is een grappige droom! Volgens mij heb ik vannacht ook over de bevalling gedroomd. Althans: ik droomde dat ik allemaal gekriebel voelde aan de zijkant van mijn buik (zal ook wel in werkelijkheid geweest zijn, de baby was best actief vannacht) en dat er toen een hondje en een katje waren geboren! Ik ben dus niet daadwerkelijk bevallen, ze waren er gewoon ineens. Best schattig, maar ik hoop toch wel dat de baby in mijn buik een mensenbaby is... hi hi hi Lynd & Sjees: nachtbrakers! Hopelijk slapen jullie nu wel nog een paar uurtjes! Slapen: heb al een paar mindere nachten achter de rug helaas. Heel onrustig vooral... En nu maar wachten op nieuws hier... zo spannend!