Hoi ingrid...welkom en gefeliciteerd... Je bent op mijn verjaardag uitgerekend ik ben zelf op 4 jan uitgerekend... Zwanger van ons 3e spruitje....Hebben 2 meiden al... Voel je je goed verder?
@Ingrid, welkom en gefeliciteerd!!! \/ @noname, bah drie keer, iedere keer is er eentje teveel, maar drie keer is echt ontzettend pech Goed dat je er zo nuchter onder kunt zijn. Ik zeg dat dit het zesde kindje wordt omdat de vijfde een voldragen baby was en helemaal als mijn kind voelt ook al heeft hij maar kort geleefd. Maar eigenlijk in ons gezin wordt dit de vijfde. Nog best veel natuurlijk, maar ons gezin loopt heel goed, de oudste is alweer bijna dertien en gaat dus naar demiddelbare school en is dus heel zelfstandig. De jongste is al vijf, dus gaat ook al naar school. Kortom, het voelt totaal niet als druk. Het enige waar ik tegenop zie zijn die bergen wasgoed die vind ik nu al té erg
Bedankt allemaal voor het welkom! Ik voel me nog prima, heb helemaal nergens last van maar ja wat niet is kan nog komen natuurlijk het is allemaal nog erg pril. Sasje, je bent uitgerekend op de verjaardag van mijn moeder toevallig allemaal. Hebben jullie al last van kwaaltjes?
Hoi Meiden, Heel vreemd, maar ik heb helemaal geen mail ontvangen dat hier verder gekletst werd! Ik had het kunnen weten Bedankt dat ik op de lijst sta! Het is voor mij de 1e, voor mijn vriend de 3e...Hij heeft 2 meisjes uit vorig huwelijk van 6&7jr. zij zijn 1/3 van een maand bij ons, in de vorm van omgangsregeling! We hebben a.s. maandag afspraak bij de gyn, ik heb namelijk pco, en ben via de mmm zwanger geworden, vandaar dat wij meteen bij de gyn langs mogen! En morgen al intake voor moeders voor moeders, wie doet nog meer mee??? Ben benieuwd hoe druk het word, tis denk ik erg leuk om ervaringen met elkaar te delen, omdat je allemaal nagenoeg gelijk loopt! Fijne avond allemaal nog! X
ik zou best mee willen doen aan moeders voor moeders. maar ik woon in een appartement en wil geen krat urine in de hal hebben staan. tenzij ze op afspraak komen halen. weet iemand of dit kan?
Ik woon ook in een appartement, heb ze gisteren een maitje gestuurd en dan bellen ze je voor een afspraak. Dus zal het vanzelf wel horen, als het niet kan heb ik mijn best gedaan.
Ik wil wel graag meedoen met MvM maar na de kritieke 12 weken, dit door mijn eerdere miskramen. En ik weet uit ervaring hoe naar het is om alles weer af te blazen en terug te brengen als het is misgegaan.
Hey, Goed dat jullie iig interesse hebben in MvM, en noname, als je pas later meewilt doen, geeft dat niet, elke week dat je meedoet is super natuurlijk! Bij ons komen ze het ook niet ophalen of brengen, ik moet zelf naar een afhaalpunt gaan om me flessen in te leveren. We zullen het zo allemaal horen, krijg om 10uur. de intake hier thuis! Hoe ist verder met jullie? Veel kwalen? Of valt het mee?
Ik heb me ook aangemeld, maar nog niets gehoord van ze. Mijn kwaaltjes vallen vandaag wel mee, beetje krampjes in mijn onderbuik. Hoe voel jij je?
Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV Marieke11 - 24 jr Justfem - 29jr - 2e kindje - Thuis - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV Jada1984 - 24 jr- 1e kindje - ZH - BV 3 JANUARI JvS - 25jr - 1e kindje - ? - ? Eekje - 29jr - 2e kindje - ZH - BV Ingrid130 - 28jr - 2e kindje - ZH - Fles 4 JANUARI Ise - 28jr - 2e kindje - Thuis - BV Sasje77 - 32 jr - 3e kindje Ada1983 - 25jr - 1e kindje - ZH - BV 5 JANUARI Noname - 31 jaar - 2e kindje Nikkie80 - 28 jr - 1e kindje - ZH - Fles 6 JANUARI 7 JANUARI Iva - 33 jr - 6e kindje - hopelijk thuis - BV 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA MEI Jada1984: 26 mei 20.00 1e afspraak VK
@Jada, Nou ik heb ook maar weinig klachten, sinds een uur brandend maagzuur, maar dat heb ik wel vaker. Verder af en toe steekje in borsten/buik! Gaat eigelijk harstikke goed! MvM is net langs geweest, goede uitleg, en mag al vanaf a.s. dinsdag mee gaan piesen..Hihi! Weer een test gedaan, en harstikke positief! Zal hem zo in mijn album zetten! Ik was best zenuwachtig, omdat ik nog maar kort zwanger ben en zo weinig voel! Ja ik geloof het weer...Ik ben zwanger!!! Joehoe! X
goeiemorgen dames mag ik me ook aanmelden bij de januari mama's? als alles goed gaat ben ik 3 jan uitgerekend! ik durfde het niet zo goed te geloven omdat ik al 4 dagen voor mijn nod posi testen (zie album) maar bleef daarna ook posi testen hihi het is ons eerste kindje en dus allemaal erg spannend ] liefs
Hoi Brabants meisje, gefeliciteerd, ik zit zelf ook nog steeds voor mijn NOD dus ergens ben ik nog bang dat ik straks ineens toch niet zwanger blijk, maar gezien jouw tests zal dat wel meevallen Over moeders voor moeders: je mag ook zelf de krattenhalen en brengen naar het depot. Ik zelf heb de eerste drie zwangerschappen wel meegedaan, maar de laatste drie niet (deze meegerekend dus). We wonen namelijk achter mijn schoonouders en ik krijg die kratten echt niet ongezien in huis (net als de MvM consulente Mijn schoonmoeder ziet alles qua visite). Als dat wel zou lukken dan zit ik met het volgend probleem, waar laat ik de kratten, mijn oudste kinderen zijn al 11 en 12, dus die gaan er zeker naar vragen waar dat voor is, en ik wil er niet om liegen. Kortom, het wordt bij ons een heel gedoe. Daarnaast word ik altijd zo misselijk van die flessen. Zelfs met adem in houden moet ik nog kokhalzen/overgeven van de geur. Dat in combinatie met het feit dat ik al drie keer heb meegedaan, maakt dat ik me een stuk minder schuldig voel dat ik dat kostbare HcG door de plee spoel
wow, 2010staat weer voor de deur, Dat gaat snel, ben zelf mei 2007 en mei 2009 moeder ( ben bijna 37 weken) Iedereen veel succes en dat 2010 een mooi jaar voor jullie mag worden Groetjes Colin
hoi iva ik herken het wel wat je zegt,ik heb echt spijt gehad dat ik 4 dagen voor mijn nod al testte..... vrijdag gaan we voor het eerst naar de ha ik denk dat ik me dan wat geruster voel hihi
Dag dames, ik meld me ook even als aanstaande Januari 2010 mama, ik heb vanochtend positief getest en kan 't nog bijna niet bevatten. Uitgerekende datum is 5 januari 2010. Hoop dat we allemaal voldragen, gezonde zwangerschappen mogen hebben!