Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Wooooooow Kwek, mijn HA had genoeg met 3 buisjes! Ader daarna wel geknapt, dus halve praktijk onder bloeddruppen :-D

Wanneer mag jij naar de gyn? Ik meot wachten tot morgen om een afspraak te maken, vanaaf mag ik al bellen voor de hcg-waarde. Toxo, rubella en alle andere dingen krijg ik morgen per post, jij ook?

2. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    Ik zal de info van de VK nog eens doorlezen vanavond. Kan mischien aan mij liggen dat ik de info verkeerd heb begrepen. Maar als het goed is prikken ze in mij en niet in kleine uk. Dan heb ik er al minder problemen mee.

Zou de 20 weken echo dan gewoon een termijn echo zijn? Ik ben echt in de bonen geloof ik. Zullen de hormonen wel zijn.

3. @Kwek; haha dat is ook schrikken dat je schoonpa bij de ha binnen kwam lopen!

@hilli; Dat word dan studeren deze week! En lekker smeren kan nooit kwaad

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.278
    113
    Centrum België
    HCG kan ik idd ook vanavond om bellen. In principe krijg ik geen verslag van de bloedtest opgestuurd, maar kan er vanaf morgen wel om. Denk dat ik morgen of overmorgen ook ga bellen naar de gyn, tegen dan heeft ze de resultaten van de bloedafname ook binnen...

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    We lopen ongeveer gelijk en allebei uit belgië, leuk! Ik ga even in zetel zitten, moet vanaaf weer gaan werken en hoewel ik gewoon examens moet afnemen, voel ik dat ik een beetje moet tukken nu ;) Anders haal ik half 10 niet! :-D

6. 20 weken is de termijn echo. Als je het allemaal niet meer snapt kan je altijd de vk bellen om uitleg heh!

7. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    Ik had de vk vanmorgen nog gebeld, had een verkeerd telefoonnummer voor het maken van de afpraak voor een echo. Dus ik heb meteen de kaasvraag gesteld. Harde geitenkaas mag ik gewoon eten!! Jippie!!! Dus morgen weer lekker kaas op brood.

@Sjalotjuh, ik had haar vanmorgen al gebeld. 5 juni ga ik er toch heen, dus dan ga ik al die vragen stellen. Mijn man gaat mee en die heeft zijn hoofd niet zo boordevol met hormonen, dus hij mag opletten.

8. Maar goed dat je man dan mee gaat! haha
    Wel fijn dat je antwoord heb op je kaasvraag.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    crash, gewoon al je vragen alvast noteren, want als je daar zit weet je de helft neit meer (weet ik uit ervaring ;) ) en dan zit je in de auto terug en dan denk je hmm, dat en dat en dat had ik ook nog willen vragen/zeggen.
    Ik weet iig wel dat ze bij welke zwangerschapscontrole ook nooit in je kindje prikken, maar meestal bij jou dingen weghalen of prikken ofzo...
    de 20 weken echo is niet alleen een termijnecho, ze kijken of het hartje goed is, de hersenen, de ledematen, open ruggetje etcetc. ze bekijken echt of er geen afwijkingen zijn. deze echo hoeft niet trouwens he, je mag er voor kiezen als je dat wilt. wij hebben het wel gedaan de vorige keer, maar vooral om onze baby nog een keertje te kunnen zien :)

10. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Hoi Surf,
    Hoe laat heb je morgen je echo? Dan ga ik xtra hard duimen!! Ik snap dat je erg onzeker bent maar het feit dat de testen alleen maar donkerder worden is natuurlijk wel hartstikke goed!!

Hoi Nour,
    Fijn dat je weer zo'n goede echo hebt gehad. Heb je ook een foto? ik ben erg nieuwsgierig.
    Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Slik jij wel nog steeds de emesafene? Ik ben er mee gestopt omdat ik er zo duizelig en raar van wordt. Ook wordt ik heel benauwd dus ga dat morgen met mijn gyn overleggen. Sterkte in ieder geval... ik voel met je mee want hier dus ook nog steeds een intieme relatie met de wc pot.

Hier.. ook erg onzeker (zonder dat ik bloedverlies of een aanleiding heb) Ik heb morgen ook mijn eerste echo om 15.00 uur bij de gyn. en ik vind het heel erg spannend. Dit komt voornamelijk door de slechte ervaring de vorige x. Ik probeer er ook niet teveel aan te denken want zit dan gewoon al bijna te janken... Willen jullie voor me duimen??

xx

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kwek en Lieseltje: Hier met twee buisjes al genoeg :D 5 buisje ... vond dit al genoeg!
    Ik mocht normaal om 18.00 's avonds terugbellen voor mijn hcg - waarde, maar de dokter belde om 15.30 zelf al terug :D Rubella en toxoplasmose wist ik ook de dag erna pas. Ik ben de papieren met mijn waardes de dag erna gewoon gaan halen, maar khad deze nodig voor mijn werk.

@Noname: Spannend! Ik zal zeker duimen. Ben benieuwd :)

12. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Wat hebben jullie allemaal vroeg een echo zeg.. Mijn VK wilde niet eerder dan 9 a 10 weken..
    Ook om teleurstelling te voorkomen, mocht ze het hartje nog niet goed kunnen vinden.
    Maar voornamelijk omdat er veel meer duidelijkheid is rond die periode.

Waarom hebben jullie al zo vroeg dan? Heeft dat een speciale reden?

13. Tulli

Tulli Niet meer actief

Goede Middag,

1,5 dag niet online = 11 pag. verder! HAHA...Heb geprobeerd terug te lezen...

@ Surf, Hey meis,..jij nu ook in spanning! Probeer positief te blijven! Hopelijk heb je morgen ook een mooi hartje zien kloppen!

@ Nour, Gezellig...ook 1 januari nu! Hoop niet dat het bij mij eerder word, dan moet ik me bij andere moeders aan gaan melden, dat zou jammer zijn! Dan speel ik gewoon vals hoor! ;)

@noname, Hoe ist met jou? Nog zo ziek? Ik duim voor je hoor meid!

@ Alle nieuwe dames....GEFELICITEERD!!! Gezellig dat jullie hier ook zijn!

@ Hier...alles stabiel...het zal wel goed zijn??? Zou ook blij zijn alst volgende week dinsdag is, wil nu dat hartje ook wel eens zien!

X voor jullie!

14. Tulli

Tulli Niet meer actief

Goede Middag,

@ Surf, Hey meis,..jij nu ook in spanning! Probeer positief te blijven! Hopelijk heb je morgen ook een mooi hartje zien kloppen!

@ Nour, Gezellig...ook 1 januari nu! Hoop niet dat het bij mij eerder word, dan moet ik me bij andere moeders aan gaan melden, dat zou jammer zijn! Dan speel ik gewoon vals hoor! ;)

@ Hier...alles stabiel...het zal wel goed zijn??? Zou ook blij zijn alst volgende week dinsdag is, wil nu dat hartje ook wel eens zien!

X voor jullie!

15. Tulli

Tulli Niet meer actief

Goede Middag,

X voor jullie!

16. Tulli

Tulli Niet meer actief

Sorry 3x gepost! Dat stomme internet ook! X

17. Tulli

Tulli Niet meer actief

@suusefruus, bij mij is dat omdat ik zwanger ben geworden met hulp van't ziekenhuis, ik heb PCO's

18. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    suusefruus...
    Ik omdat ik 3 miskramen heb gehad...

Ik ben daarom ook pas een beetje gerustgesteld na de eerste 3 maanden maar toch helpt het even als je een goede echo hebt gehad.

x

19. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ah oke.. Kijk dat verklaard een hoop.. Ik dacht al dat ik misschien moest gaan bellen om eerder te mogen. De zus van mijn vriend heeft al 5x een miskraam gehad, dus daarom mochten we al wel iets eerder.

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @noname: ik heb om 14 uur een afspraak, mn mannetje heeft vrij genomen zodat ik niet alleen hoef te wachten 's ochtends, we gaan gewoon even iets leuks doen voor de afleiding, want ik ben zooooooo nerveus...
    wat vervelend joh dat je je nog zo ziek voelt en ook nog eens bijwerkingen van de meds, ook niet fijn! hopelijk weet je gyn een oplossing!
    ik ga natuurlijk ook heeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen morgen! ik zal aan je denken!

@suusefruus: ik had bij mn eerst pas bij 10+2 een eerste echo, maar omdat ik deze keer bloedverlies heb gehad, had ik eerder gebeld en gevraagd of ik eerder een echo kon krijgen omdat ik wil weten of de zwangerschap nog wel in tact is, of dat het eigenlijk al mis is... ze deden nog wel een beetje lastig, maar uiteindelijk heb ik toch een afspraak voor morgen kunnen maken, ik ben dan 6+5, denk wel dat je dan een hartje moet kunnen zien...

@marieke: ja ik hoop het, t zijn wel spannende 2 weken geweest, moet ik zeggen... mn eerste bloedverlies was met 4+2, toen met 5+0 en vanochtend met 6+4 weer, gelukkig de laatste 2x vooral bruin en niet veel...
    jij hebt volgende week vast een prachtige echo!

Deel Deze Pagina