Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Whahahaha. Ik wil het denk ik niet eens weten :D
    En ja, ik heb inderdaad erg veel. Maar probeer me er zo nu en dan voor af te sluiten, ookal is dat soms erg moeilijk.
    Als de feestdagen voorbij zijn, heb ik heel wat rust! Daar kijk ik naar uit.:p Heb dan alleen de verbouwing nog.

2. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ach wel ja.. Alleen nog maar een verbouwing.. Eitje ;) :D

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ja toch? :D

He net een afspraak kunnen maken voor Jeroen bij de Fysio om 11:20. Hopelijk werkt dat een beeje voor hem.

4. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    hahah grapjurk.. Ik ben blij dat ik niet in dat schuitje zit..
    Maar ach.. Iedereen heeft wel wat toch?

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Ise: BWa valt wel mee hoor. Nu moet ik wel shoppen, voor de Kerst hé. Maar in de loopt van het jaar koop ik eigenlijk niet veel. Zeker niet voor mezelf :) Al moet ik wel zeggen dat ik nu heel vaak wat voor de kleine wil kopen.

@Essie: Jeej 35 weken! Proficiat!

@Rebbel: Ik heb dat ook van het vochtverlies. Ze zeiden me dat je op je hand moest blazen of persen en kijken of er dan meer komt. Maar tblijft hetzelfde dus ik denk dat het hier ook gewoon hele dunne afscheiding is.

@Eleni: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Proficiat met je twee zoontjes!!! Wel mooie gewichtjes!! Zo goed!! Wat ben ik blijf! Een dikke, dikke proficiat. Dat heb je goed gedaan. Ik ben benieuwd naar je verhaal en je foto's :D

Ik heb niet alles bijgelezen. Ik moet zo weg, de rest is voor later :)

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

Mecha,heb je lekker geslapen na het zwemmen??

Chevenne, hoppelijk heb je een goed gesprek straks bij de vk,dat gevoel wat jij beschrijft ken ik,aan de linkerkant van mijn ribben ligt haar kont en dan rechts in de ribben zet ze de voetjes neer,en gaat zich dan uitrekken voor mijn gevoel,echt een pijnlijke zaak,maar heb het gelukkig niet constant,dan zou ik ook wel een beetje gek worden denk ik,succes!

Rebbel,fijn dat alles nog steeds rustig is, en jij hebt grappige dromen!

Belle,jij ook al aan t dromen,het schijnt geloof ik heel vaak te zijn dat als je zwanger bent je droomt dat er een dier wordt geboren,apart is dat he?

Lynd,hopelijk lig je nu lekker op 1 oor,oh zie dat je alweer wakker bent

Rebbel,heb je al op je hand geblazen?en komt er dan ook wat vocht,je kunt even wat opvangen in een maandverbadje en dan kan de vk zien of het vruchtwater is.

Eleni,gefeliciteerd met de geboorte van mason en ayden,wat een gave namen zeg!Hopelijk doen de jongens het goed en mogen ze snel uit de couveuse en mee naar huis.

Lynd dat zou apart zijn idd,dat de een iets voor 12en komt en de andere na 12en,hoe los je dat op?

Suus,oh bij jou dus ook al aan t rommelen,volgens mij krijgen we een heel drukke kerst, en wat schattig dat je wakker werd van je man die tegen je buik praatte
    Oh, wat heerlijk zo’n betrokken man,!!

Marleentje, jee wat rot meid,weer zo’n rotnacht, als het je beter doet voelen dan zou ik zeker de vk even bellen, en ja ik hoop ook dat het toch nog gaat doorzetten,maar heb er nu alweer een hard hoofd in,voel nix meer.

Ank, waar gaat Jeroen naar fysio toe,anders kan ie samen met Alain, kunnen ze samen aan die beentjes werken

Suus, 5 fouten maar????????? Dan had je er nog minder dan de winnaar!!!!!!!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb net gebeld en ik moet die kant op komen. ik zit natuurlijk met de gbs bacterie en dan is het belangrijk om te weten of het vruchtwater is want dan moet ik ab.

jullie horen het nog!

liefs rebbel

8. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @rebbel: spannend, hoop toch dat het afscheiding is... hou ons op de hoogte!

@sjees: op je hand blazen? Bedoel je hand tegen je mond en blazen (dat wordt dan een soort persen), zou je dan vruchtwater moeten verliezen? Nooit van gehoord, maar klinkt wel logisch?

9. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Rebbel: succes meis! Ook al zo spannend, we horen het wel!

Sjees: is dat zo, dat zwangeren vaak dromen dat ze een dier op de wereld zetten? Grappig zeg. Ik weet wel dat, toen ik echt nèt zwanger was -omstreeks dat ik positief testte- ik vooral sterke "koedie-koedie" emoties had bij baby diertjes zoals katjes... Bij kinderen heb ik dat niet zo... Hmmmmm.

Suus: jij hebt idd een hele betrokken man zeg! Wat ontzettend lief! Wij gingen gisteren een stuk door de sneeuw wandelen en dan moet ik mijn man eraan helpen herinneren dat ik hoogzwanger ben... vooral als hij mij gaat bekogelen met sneeuw!
    Het klinkt bij jou wel echt alsof het heel snel zou kunnen gaan gebeuren.

Ik voel zelf eigenlijk helemaal niks... geen voorweeën, rare krampen of wat dan ook. Ik zit alleen zo "vol". En ik denk dat de baby vannacht verder is ingedaald. Toch hoop ik stiekem dat ze niet te lang meer op zich laat wachten... Ben zo nieuwsgierig!!

10. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    weet iemand nog leuke spelletjes voor op de computer? Verveel me... ;)
    (zat te doen, daar niet van, maar ben in een bank-hang stemming...);)

11. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Heb net stofjes gehaald om een paar overtrekjes te maken. Ik vind ze zo duur in de winkel..
    En heb expres te veel gehaald, want dan kan ik van de overgebleven stukken nog een kleed maken :)

Op Spele.nl - De leukste spelletjes site van Nederland! hebben ze leuke spelletjes Lynd!

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

Rebbel,succes bij de vk,hopelijk is het gewoon dun slijmverlies,want ook daar kan je meer last van krijgen tegen het einde van de zwangerschap,het kan dan in straaltjes langs je been lopen.

Lynd,Als je op je hand blaast dan zet je idd druk op je baarmoeder en zo kun je vaak zien of je vruchtwater verliest of iets anders,want als het vruchtwater is dan komt er wat uit als je blaast.

Beele ik moest echt even lachen toen je schreef van je man die je dan gaat bekogelen met sneeuw,hhahahahah

Lynd,arkanoid??

De fysio is hier net langsgeweest,en zei heeft het SI gewricht een beetje los gemasserd,en ook mijn bindweefsel onderin mijn rug heeft ze een hele tijd best hard gemasserd,dit prikkelt de baarmoeder,dus hopelijk zat dat weer wat in gang.

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Het is hier weer lekker druk in huize Sluis hahahaha.

Had net mijn advocaat aan de telefoon zo'n 35 min. Ze heeft me een beetje verteld hoe het in zijn werk gaat. Word nu toch wel een beetje zenuwachtig.

Ook Jeroen belde net. Hij moet gemasseerd worden om die spier losser te krijgen. Hij blij hahahaha :D

Lynd: Ze hebben ook leuke spelletjes bij www.spellen.nl of www.spelpunt.nl

Rebbel: Succes! Hopelijk is het gewoon afscheiding.

Sjees: Jeroen is naar de companie gegaan.

Suus: Nou dat ik ook zo. Iedereen heeft zo zijn ding om te doen. Maar leuk is inderdaad anders. Hopelijk zijn ze snel klaar in Januari en kunnen wij beginnen met opruimen en aankleden!

14. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ik ga even de stofjes bij mijn schoonzusjes brengen..
    Kan ik me weer vermaken met haar kleine meid en kan zij aan de gang :)
    Leuke deal dacht ik zo :)

15. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    He meiden, ben ik weer even.....

Eleni moet nog voorlopig met de jongens in het zh blijven. Als ik meer weet, zal ik dat posten. Ze zei dat ze het hele verhaal en de foto's waarschijnlijk pas plaatst als ze thuis is......Hopelijk mogen ze snel mee naar huis!

Ik ben zelf net nog bij de gyn geweest voor een gewone controle. Bloeddruk iets te hoog (bovendruk dan) 150/70.
    Verder alles goed emt ons Ukkie. Volgende week dus laatste controle en eventueel kijken of ik inleidbaar bent, maar ze heeft weer gezegd dat ze dat totaal niet verwacht en ik moet uitgaan van een ks. Ze had het een paar weken geleden al met een andere gyn overlegd toen het weer een grote baby bleek te zijn en dat lijkt haar het verstandigst. Moet zeggen dat ik er iets geruster op ben...blijf maar malen en heen en weer geslingerd worden tussen kiezen vor veiligheid met een ks of het zelf proberen omdat iedere vrouw zoiets zou moeten kunnen.
    Dit vond de gyn overigens onzin, want ze zei dat helaas niet alle vrouwen gebouwd zijn om kinderen te baren en dat ik met mijn 1.64m en de grote baby's die wij kennelijk maken dit gewoon moet accepteren.....helaas....

16. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @suusefruus: en ik maar denken dat je zelf met die stofjes achter de naaimachine kroop ;)

@mamanama: bedankt voor de info over Eleni! We wachten met spanning af, hopen natuurlijk dat ze heel snel naar huis mag met de jongens!!
    Ik denk zeker ook dat je het gevoel dat 'iedere vrouw dat zou moeten kunnen' echt los moet laten, het gaat erom dat de baby eruit komt, moederschap hangt echt niet af van wat voor bevalling je hebt!!! En zeg nu zelf, als je je er nu al geruster op voelt, dan is dat misschien toch gewoon de juiste beslissing voor je, nu?

Ga maar eens douchen :D

17. Zo meiden weer terug van de VK, bloeddruk 110-60, helemaal prima dus. Kleine man is heel ver ingedaald, dat is ideaal met persen. Ben dus helemaal blij!! Hoef pas over 4 januari weer naar de VK, hopelijk niet meer nodig.

Mamanama, hopen dat het inleiden succes heeft en tja ik zou ook voor veilig gaan. Enige nadeel is dat het herstel wat langer duurt, maar dan is het niet anders.

Rebbel, hoop dat het geen vruchtwater is. Ben benieuwd naar je verhaal straks.

Hoop voor Eleni dat ze met de kerstdagen thuis zijn, is wel zo fijn.

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Jaaaa
    Eleni, gefeliciteerd met Mason en Ayden!!!! Wat een mooie namen!

Anke, succes morgen alvast. Pfff...je hebt inderdaad nogal wat aan je hoofd zo op het eind.

Mecha, heel veel sterkte nogmaals.

Ik ga zo naar de vk, gelukkig hoef ik niet alleen. Kan namelijk alleen maar te voet gaan en ben net al een aantal keer bijna uitgegleden, niet leuk meer.

19. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Eleni en man van harte gefeliciteerd met jullie ventjes!!! Helemaal geweldig:)!! Hopelijk mogen jullie snel naar huis en verloopt jouw herstel voorspoedig!

Suus grappig, hier nog zo'n taalfreak. Ook m'n middelbare school gehaald door het cijfer voor Nederlands:D. Wat ontzettend lief van dat praten van je man tegen z'n dochter *snif snif*

Marleen jeetje joh wat balen....hoe gaat het nu:(

Mecha begrijp ik nu goed dat het echt definitief over is tussen jullie en dat jij die beslissing hebt genomen? Ik hoop dat het een beetje met je gaat. Je mag me altijd PB-en trouwens.

Rebbel ben erg benieuwd;).....

Lynd moest erg lachen om je vraag over het blazen; zie je al blazen op afstand tegen je hand hihi:D! Kan je klaverjassen?? Dat doe ik dus altijd op de pc. Gamesquare.nl, ook leuke site.

Jada fijn dat alles goed was en al bijna helemaal ingedaald, zozo:)! Ik moet ook 4 jan. weer voor controle.

Sjees jeetje wat een nacht had jij, heb zitten lachen hier om je verhalen. Vreetzak:D!

Belle die man van jou, haha;)! Heeft eigenlijk ook wel wat. Zal je zien dat hij straks de lieve overbezorgde emotionele papa wordt:D. Ik ben ook zo nieuwsgierig als wat....geduld wordt weer aardig op de proef gesteld he;)!

ANkje vast heel veel succes morgen, laat ze het maar weten hoor! Goed dat je voor je recht opkomt!! En daarna 'alleen nog maar' de verbouwing;)....mooi hoor!

Mamanama dankje voor de berichten over Eleni. Voor jou een lastige 'keus', maar idd ben ik het met de vk eens dat die gedachte dat elke vrouw het zou moeten kunnen, onzin is! Veiligheid voorop;)!

Hier: meiden bedankt voor jullie felicitaties:)! Verder vannacht vrij aardig geslapen dus heel fijn. Het sneeuwt hier weer enorm! Erg leuk als je binnen kan blijven;). Vind het wel zielig voor iedereen die erdoorheen moet:(....zoals mijn vriend....

20. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Nog ff antwoord op de vraag:

Alles goed bij de Gyn... gelukkig... met 37wkn2dgn was onze kleine ongeveer 6 pond, dus mooi op gewicht.
    De kwaaltjes pik ik maar gewoon... wil geen medicatie gebruiken... principekwestie, dus eigen schuld dikke bult denk ik maar...

Hoe is het met de meiden hier? Fijne feestdagen ladies... geniet van de dagen en het lekkere eten!

Kus

Deel Deze Pagina