Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladyjoey fijn dat alles goed was bij de gyn, ook voor jou fijne dagen gewenst

Essie, sneeuw bij jou? hier niets, maar hoeft ook niet meer er ligt al genoeg.

Ise, succes bij de VK

2. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    LadyJoey goed nieuws:)! Jij ook hele fijne dagen!

Jada het blijkt natte sneeuw....bah:(!

3. Krijg je zo'n lekkere troep van.
    Hier ook medelijden met vriendlief, hij werkt ook nog eens bijna de hele dag buiten.

4. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Jada: wat goed dat hij al zo ver is ingedaald! Is 4 januari niet een beetje ver weg voor de volgende afspraak?

LadyJoey: ook fijn dat de controles bij jou goed waren!

Mamanana: ik sluit mij bij de anderen aan, alhoewel ik jouw gevoel wel een beetje kan begrijpen. Ik wil namelijk pijnstilling als ik zal moeten worden ingeleid maar aan de andere kant twijfel ik dan of ik wel een "echte" bevalling doormaak... Alsof dat dan niet telt. Onzin eigenlijk.

5. Normaal moet ik wekelijks, maar mocht nu over 10 dagen. Vind het het helemaal niet erg. En als er wat is, kan ik altijd bellen. Ze zitten hier bijna om de hoek.

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Jada wat doet je vriend?

Belle ik snap je wel, maar tegenwoordig is het toch heel normaal dat er pijnstilling bestaat, tegen wat dan ook. Waarom zou het dan niet toegepast kunnen worden bij een bevalling? Een oha zeer pijnlijke zaak;)!

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.690
    1.451
    113
    Eleni gefeliciteerd met de jongens.
    Mooie aparte namen ook.

Kom later vandaag nog even verder reageren maar was nu even benieuwd naar de baby's. Nog maar 2 ik had er al meer verwacht ;)

8. Hij werkt bij een chemicalienbedrijf, dus laden/lossen van vrachtwagen, maar ook mengen etc, staat dus bijna de hele dag buiten. En het is allemaal zo slecht geregeld op zijn werk, zijn werkschoenen zijn helemaal doorweekt.

9. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    #14049 Essie79, 22 dec 2009
    Laatst bewerkt: 22 dec 2009
    Belachelijk!!! Hebben ze daar nog nooit van secundaire arbeidsvoorwaarden gehoord????

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey E!

Gefeliciteerd met je boys!!!!

Dikke kus!

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Controle was goed.. Altijd weer fijn. De baby zit echt al heel diep, dieper kan bijna niet ;). Nu moet ik volgende week donderdag, ben dan alweer bijna 39 weken..

Jada, fijn dat jouw controle ook goed was.

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    dames met goede controles proficiat!!!

Het begint hier net weer te sneeuwen!

13. Ik had precies hetzelfde Ise, baby zit ook heel erg diep. Ze zei: zo die zit diep, dat is fijn voor het persen straks.

Ja Essie, het is wat he, hij werkt er ondertussen alweer 8 jaar. Ze gaan over een tijdje verhuizen, dan schijnt het allemaal beter te worden en gaan ze ook allemaal binnen werken.

14. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik hoop het Jada.. Vorige keer heb ik 2 uur geperst. Het zegt trouwens niks over wanneer de baby komt he..
    Ze schat de baby trouwens op 3600 gram bij 40 weken, dat zou heel netjes zijn. Haha, is alsnog 700 gram zwaarder dan mijn zoon..

15. Nee klopt, zegt idd niets over wanneer de kleine komt. Ik hou er zelf rekening mee, dat ik overtijd ga, al hoop ik het niet. 3600 gram is idd heel netjes, maar ja blijft ook weer een schatting.

16. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Ik val even binnen.
    Ik begin me nu toch wel heel erg te vervelen na al die weekjes thuis zitten.
    Hebben jullie daar geen last van?
    Voor schoonmaken ofzo heb ik de energie niet voor dus dat doe ik ook niet. :)
    Zit/lig veel op de bank en achter de pc te snuffelen.

Groetjes

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Is ook zo Jada. Mijn zoon schatte ze ook op 7 pond. Die was dus nog geen 6, misschien is deze baby juist wel 8 ofzo.. Nou ja, als het maar gezond is :).

Woops, ja ik begin me heeeeel erg te vervelen. Naar buiten is niet echt een optie, schoonmaken is inderdaad wat vermoeiend (heb wel de drang hoor ;)). Nog een paar weekjes volhouden!!

18. Dat is ook het belangrijkste Ise, dat je kleintje gezond is. Mijn VK zei vorige week, je zal geen 8 ponder krijgen. Ga ik ook niet vanuit, maar je weet maar nooit.

Ik heb dat ook af en toe dat ik me verveel, maar heb eigenlijk nog genoeg te doen. Kan je nagaan, zit nog niet eens 4 weken thuis.

19. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    woops: ik verveel me ook ontzettend was gisteren al 18 weken thuis dus ja vervelen komt dan om de hoek kijken. Lekker veel achter de pc en lekker niets doen en luieren op de bank daar bestaat mijn dag uit. En in poetsen heb ik ook geen energie voor. Nu helemaal niet met al die voorweeen en harde buiken. Dus houd lekker rust. Wel fijn dat nu de feestdagen eraan komen hebben we tenminste wat afleiding.

20. woops

woops Niet meer actief

Ja hier vanaf week 29 thuis geloof ik, weet het niet eens meer. :(
    De feestdagen ja heerlijk, dan is m`n mannetje ook thuis en dan hebben we wat afleiding.

Ik ga nu maar mezelf even douche en scheren, dat is ook niet meer zo 1, 2, 3 gebeurd. :p

Deel Deze Pagina