Sjees, lees net dat het voor jou heel spannend is nu! Donderdag heb je dus zeker weten je beebje in je armen liggen. Succes en je kan het! Ga duimen dat het vanacht spontaan begint!!!
ise,ik mag helaas niet meer thuis bevallen nu maar ja dat is niet anders. enne, essie,jij bent wel goed in voorspellen hoor!!
iemand trouwens al iets van rebbel gehoord?wie is haar maatje ook weer? Vind het wel apart dat we vandaag weer tegelijk naar het ziekenhuis moesten.......hopelijk is alles goed met haar
Sjees, ik zat er vanavond aan te denken.. ik ben namelijk haar maatje. Heb niks gehoord, als dat morgen nog zo is zal ik eens sms-en.. Jij succes he!
@sjees, Heel veel succes en hopelijk beval je snel en gaat alles goed. Voor de Kerst ben jij MAMA, lijkt me een heerlijk idee. SUCCES MEID!
Ja inderdaad! Rebbel heeft ook nog niks laten horen. Ook Blommeke en Kareltje heb ik al een tijdje niet gehoord.
Morgen gaat Jeroen een internet snoertje halen voor de PS3. We hebben namelijk al een toetsenbord gekocht. En dan kan ik benden op de grote tv internetten!!! Lijkt me helemaal te gek joh!
Jaaaaaaa Babynieuws van Rebbel!! Ze is vanmiddag om 16.32 uur bevallen van dochter Luna. Ze doet het erg goed, ligt wel in de couveuse en weegt 2695 gram. Gefeliciteerd meid!!
Ankje, ook geslaagd voor alle cadeautjes, wij ook gelukkig, alles binnen. Wat goed dat hij gepromoveerd is, super zeg. En helemaal te gek dat je nu waarschijnlijk op de grote TV kunt i-netten Wow, Sjees je bent voor de kerst mama, wat super zeg en wat spannend. Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met Rebbel is, ben toch bang dat het vruchtwater is, anders had ze allang iets laten horen.
@ Sjjes, jammer zeg dat je nu toch niet meer thuis mag bevallen dat wilde je toch het liefst. Waarom eigenlijk niet? @ Rebbel, is ze alweer naar het ziekenhuis? dat heb ik dan even gemist dacht dat het juist goed ging. @ Marieke, bij jou nog steeds geen actie? Stiekem ben ik wel blij dat ik niet meer hoef te wachten op een bevalling, al moet ik zeggen dat ik het de afgelopen weken soms toch best wel even miste om zwanger te zijn, niet dat ik niet ziels gelukkig ben met ons kereltje maar het voelde zo bijzonder dat hij constant zo dichtbij je was en het ging ineens zo snel dat ik er nog niet op gerekend had dat hij er al zou zijn, a;s jullie snappen wat ik bedoel Inderdaad mis een aantal dames, heeft niemand hun op de hyves om eens te informeren?
Rebbel en mannen van harte met jullie dochter en zusje!!!! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat de kleine meid snel mee naar huis mag! Jeetje wat is het toch ineens snel gegaan zeg! Sjees joh wat spannend zeg!! Ja, ik dacht echt donderdag, maar begin nu wel te twijfelen over morgen hoor! In elk geval, zet hem op!!! Ankje van harte met de promotie van Jeroen! Hoop dat je goed slaapt vannacht met het oog op morgen. Succes!!! Ik denk aan je!! Blaine heerlijk om zo je verhalen te lezen. Jammer van die medicatie, maar ja je zei zelf al dat je het wel verwacht had. Sterkte! Blommeke en Kareltje waar hangen jullie uit Ise moet ik voor jou ook een voorspelling doen? Iemand mijn vraag over haar verven nog meegekregen?
Ja doe maar Essie!! Update van Rebbel: het was geen vruchtwater, maar ze ging aan de gang in het ziekenhuis. Kreeg een ks ivm stuit en te vroeg.
Ik wilde net vragen Ise, of je wist of ze met een KS geboren is, maar je geeft al antwoord. Moet ze helaas wel nog even in het ziekenhuis blijven.