Sjees, Ankje, Mecha jaaaaaaaaaaaa hoor!!! Niet te filmen zeg!! Heb ik net 'ff relaxt' mn teennagels geknipt, lees weer ff bij en dan dit! Jeetje, nou succes en steun elkaar maar fijn!! Chevenne ja echt prachtig gewoon die foto! Wij hebben ook een box met platte spijlen. Die witte, 'Lieke'. Wat schrijf jij dan zoal op voor de kraamhulp als ik vragen mag? Ik ga verder met de benen scheren.....puf puf
Hee meiden, laten jullie ook nog wat babies tot januari zitten?!? @essie: benen scheren doe ik tegenwoordig alleen nog in bad, anders kost het teveel moeite
Allemaal succes daar en maak er een gezellige boel van zolang het kan. Zet ze op dames! @hier, Ben bij de verloskundige geweest. Ons meisje ligt nagenoeg vast in het bekken en ben al heel de dag aan het rommelen met weeën en harde buiken. Hier dus rustig aan. Ik wens iedereen veel succes, want heb het gevoel dat er toch nog wel enkele 2009 baby`s gaan komen. SUCCES ALLEMAAL! Groetjes
Jeetje wat is er gaande daar in Almere? Wel alles ok hoop ik? Chevenne, fijn dat de baby gedraaid is! Essie, jouw droom mag wel waarheid worden hoor . Maar het zal denk ik gewoon januari worden. Succes met scheren, dat is een hele klus.. Ik voel de baby ook wat minder vandaag, heel minimaal. Ik ben er (nog) niet heel erg ongerust over, maar als het vanavond of morgen nog zo is ga ik toch wel even bellen. Lastig in te schatten wat nou echt te weinig beweging is..
Sjees, Ankje, Mecha... dat is toch niet te geloven?? Wel gezellig eigenlijk, maar hoe toevallig is dat? Als alles maar wel goed gaat daar! Hebben jullie in elk geval wel steun aan elkaar... Maarre... kleine logistieke situatie, jullie zijn toch allemaal elkaars buddy/maatje?? Dat schiet niet op zo Woops: misschien bij jou ook al binnenkort? Denk idd dat wij nog een aantal 2009 babies gaan krijgen hier! Ik zit al de hele dag aan de computer gekluisterd, zo spannend!
Jaaaaaaaaaaaaa echt heel spannend! Gelukkig kan SJees ons blijkbaar (nog wel) op de hoogte houden.... Mecha is trouwens maatje met Annemica! Ise/Lynd dat scheren is idd weleens makkelijk gegaan, deed het altijd gewoon in de badkamer; pootje in wasbak. Heb ik nu maar niet eens geprobeerd maar gewoon op de bank aan de salontafel. Maar het is gelukt hoor8)!! Ise ja gek he die droom, want ik geloof het ook niet hoor! Ik zeg de 6e dus. Woops doe idd maar rustig aan! Sterkte ermee!
Drukke bedoeling daar in Almere!!! Mecha, is het maatje van Ankje en Sjees en ik dacht ook van AnneMica. Bij mij is de kleine ook wat rustiger vandaag, maar goed voel hem nog vaak genoeg. Scheren, helaas hebben we geen bad dus is wat lastiger voor mij, maar tot nu toe lukt het nog.
@Jada: Ik heb vandaag je kaartje op de bus gedaan Ja beetje laat, maar ik vergat het steeds mee te nemen. Ik wist niet hoeveel ik erop moest kleven, dus ik moest er even mee naar het postkantoor. Ik ben postzegels gaan halen voor 40 kaarten ... ik viel even achterover. Mijn kaartje is vierkant, en blijkbaar moet daar dus een duurdere zegel op. 50 euro voor 40 zegels ... Beetje meer dan dat ik had verwacht Maarja, daar gaan we niet dood van hé @Chevenne: Jij hebt gewoon een nieuw middel ontdekt om kindjes in stuit te laten draaien! Hehe, gluhwein Ooooooh, moooi!! Snif snif! Dat neusje, en het mondje ... zo duidelijk. Zo echt ... *emo* @Belle: Is het nog zo glad? Hier gelukkig niet meer. Buiten is het sinds gisteren ongeveer 2 graden. Dus alles is aan het dooien. Best wel vettig, maar nu kan ik tenminste weer met de auto weg @Nikita: Wat een gedoe ség, en dat die derde vk je nog zo ruw behandeld. Daar kan jij toch niets aan doen ze die andere twee dat niet kunnen voelen? Fijn dat je dan toch nog een echo hebt gekregen En dat je niet naar het zh moet voor een draaipoging natuurlijk. @Ruby: Ik kijk ook altijd even standaard in mijn broekje als ik naar de wc ga Haha, altijd benieuwd of ik iets tegen ga komen Ik moet zeggen dat ik er nog niet tegenop kijk. Maar jij bent natuurlijk ook al een stukje verder. Voor jou komt het gewoon nog dichterbij. @Sjees: Spannend! Morgen wordt jij gewoon mama! Wel positief dat je zo vroeg mag komen. Anders zit je morgen ook nog eens een groot deel van de dag met de zenuwen. Kom op hé meid! Doe dat goed! kBen zo benieuwd. Gelukkig houden ze je nu ook al goed in de gaten, ivm het vruchtwater tekort. Maar is het daar dan nog zo druk? Dat ze je vandaag niet konden inleiden? Lol, feestje in het zh Hehe, Gezellig als jullie met zijn drieën op dezelfde kamer liggen. Maar wel iets minder dat Mecha al 1 cm ontsluiting heeft ... Ze is nog niet zo heel ver hé Al die zever ook allemaal aan haar hoofd. Dat die kerel haar eens gewoon met rust laat! Verder alles goed met Ankje en de beeb? @Belle: Ik denk dat Mecha nu maatje is met AnneMica? Dacht ik hé Dan kan Mecha eventueel naar AnneMica sturen wanneer Ankje of Sjees zijn bevallen @Scheren: Hier ook alleen nog in bad, en zelfs dat vind ik al vermoeiend
Ik heb Jeroen laatst mijn benen laten scheren, toen ik onder de douche stond. Ideaal! @ Essie We zijn nu een beetje aan het nadenken over wat we opschrijven. Als ik het klaar heb, dan post ik het wel even.
Geeft toch niet Hilli, ik zie het kaartje vanzelf wel, had je mijn kaartje al gehad? 50 euro voor 40 zegels, dat is behoorlijk duur. Hier dooit het overdag wel, maar in de nachten vriest het, dus ja weer lekker glad, ben blij dat ik er niet uit hoef.
Babyboom in Almere? Hoe krijgen ze het voor elkaar....met z'n drieen op 1 kamer! Niemand nog wat van Nikkie gehoord?
@Jada: Nee kheb je kaartje nog niet gehad, maar het zal wel komen hé Geen idee hoelang het eigenlijk duurt om een kaartje naar het buitenland te sturen.
@Jada: nee, ze hebben hem afgelopen maandag niet opgemeten. Maar ik sta erop dat het morgen of anders zeer binnenkort gebeurd. @Chevenne: helemaal toppie dat ie is gedraaid, echt heel fijn!! Ik ga ook een glaasje gluhwein proberen hoor, haha. En wat een mooie foto! @Sjees: héél veel succes morgen!! En het wordt druk in het ziekenhuis bij jullie! Wel heel gezellig! Ze hem op allemaal .
Ik kwam even doorgeven dat Mecha in het zh ligt maar het was hier al bekend zie ik Enne ik wil alles wel doorgeven hoor, van de "3 gezusters" in het ziekenhuis
De drie gezusters inderdaad Zou fijn zijn Annemica! Dankjewel! Chevenne ok ik zie het tegemoet. Fijn! En iemand anders die mij scheert, ook al zijn het mijn benen....moet er niet aan denken! Hilli hoe is het met jou?
Volgens mij beginnen de eerste streepjes striae op mijn buik te verschijnen... Dacht dat ik het wellicht vol zou houden zonder Is trouwens moeilijk te zien tussen al die krassen van mijn nagels, buik jeukt altijd zo dat ik soms tot bloedens toe aan het krabben ben...
Lynd, heb jij ook zo'n jeuk? Ik heb sinds een aantal dagen zo'n enorme jeuk, maar dan vooral aan mijn benen. Heb redelijk lange nagels, dus bij mij zitten de krassen er ook op. Heb trouwens vooral s'avonds en s'nachts jeuk. Balen dat je toch nog in de laatste weken de striae krijgt,maar ja niets aan te doen. Hilli, mijn kaart naar jou is zeker al een week onderweg, weet eigenlijk ook niet hoe lang dat duurt naar Belgie. Suzanne, wat raar dat ze hem niet opgemeten hebben, maar zal wel in elk ziekenhuis anders zijn. Je hebt groot gelijk, dat je een groeiecho eist. Mamanama, Nikkie heeft geen buddie/maatje,dus helaas nog niets van haar gehoord.
@jada: ik heb helemaal geen nagels, dat was nooit mijn sterkste punt, maar toch krijg ik het voor elkaar om bloedende rode striemen op mijn buik te produceren... Bij mij jeukt alleen mijn buik, in het begin van de zwangerschap lichtjes, nu al een aantal weken flink. Ach, het is wel uit te houden zolang ik maar mag krabben, al probeer mijn man mij af te houden van deze vorm van automutilatie... Smeer jij ook tegen de jeuk? Ik olie mijn buik elke dag in, maar helpt helemaal niks.
Lynd, mijn vriend zegt ook steeds: niet krabben. Maar ja als ik jeuk heb moet ik krabben. Ik smeer mijn buik dagelijks in en heb nu ook creme met menthol voor mijn benen, maar dat helpt niet echt.
@Lynd: Zo hard krabben, dat moet echt super vervelend zijn... Ik hang er ook aan met de striae. Maar gek genoeg, tot nu toe maar aan één kant van mijn buik en eigenlijk ook niet zo hard. Ze zijn nog vrij licht. @Essie: Hier gaat het goed Ik begin wel meer en meer last te krijgen van mijn rug en bekken. Ook 's nachts. Als ik wat te lang zit en dan even ga wandelen, kan dat behoorlijk pijn doen. Maar verder is alles prima En met jou? Voel jij al wat? Of alles rustig? Ik kreeg net telefoon van mijn moeder. Mij neef is papa geworden van een zoontje. Ditse heet hij Zo leuk. Twee jongetjes dicht op elkaar. We zien hen best wel vaak, dus dat is echt wel tof. Morgennamiddag gaan we op kraambezoek Jeej!