Kareltje: Wat fijn om weer wat van jou en Blommeke te horen! We hebben ons hier best zorgen gemaakt. Gelukkig maken jullie het beiden goed, en dat is het belangrijkste. Lynd: Slaap lekker nog Lynd! Ook ik heb een nacht is stukjes gehad. Ik ga ook zo nog even proberen te slapen.
Nog geen nieuws gehad vanacht. Dus ik verwacht haast nu wel dat Sjees nu wordt ingeleid. Ook van Mecha heb ik nog geen bericht gehad (ook wel logisch natuurlijk zo in de nacht). Maar ga ervan uit dat ze het goed maken. Uiteraard laat ik wat horen als ik wat te horen krijg.
Goedemorgen! Ik meld mij ook voor het ochtend appèl! Ik ben wat laat gaan slapen voor mijn doen (half 12) en dan wordt ik altijd een paar keer per nacht wakker maar vanaf 06:00 uur heb ik de slaap wel uit. Maar als ik andermans nachten soms zie heb ik (nog) niet te klagen! Werd vannacht wakker omdat de baby iets heel raars deed wat zo'n zeer deed heel hoog in mijn buik. Nu voel ik dat ze gedraaid is (om haar as, dus haar billetjes liggen nu links) dus misschien was dat het wel. Jeetje wat een rotgevoel, kan nieteens beschrijven hoe het voelde. Kareltje: fijn om van jou en Blommeke te horen! Gezellig dat je er weer bent! Ankje: heb wel aan de beide dames moeten denken vannacht. Hopelijk gaat alles goed. We zullen het wel horen. Lynd: goed idee om nog even te gaan slapen vandaag. Denk dat ik dat ook maar probeer... Vraagje: heeft er iemand hier een Wii??
Anke, Sjees zou om 7 uur ingeleid worden toch? Zoiets staat me bij.. Lynd, hopelijk slaap je nog even lekker nu. Sanne, jemig 8 dagen zonder cv. Gelukkig doet ie het weer.
goedemorgen dames, Het hangt in de lucht denk ik die slechte gebroken nachten. Hier ook zeer slecht geslapen. Probeer het straks nog wel even in te halen anders ben ik vanavond nergens. Mocht er iemand nog een maatje zoeken ik houd me ook aanbevolen hoor! Pb me dan je nummer maar. Ben al maatje met butterfly maar er kan nog wel een maatje bij hoor is alleen maar gezellig.
Hier ook nog een melding voor het ochtendappél, haha. Vannacht wat onrustig geslapen, maar ach, het worden toch een paar hangdagen de komende tijd. Vandaag om 11h weer naar de gyn, ik laat vanmiddag wel iets weten. Hoewel men zegt dat de baby nu minder bewegingsvrijheid krijgt, is die van mij sinds afgelopen maandag ontzéttend druk. Helaas heeft het er nog niet tot geleid dat ie zich omdraait... Fijne dag allemaal en ben benieuwd naar alle ontwikkelingen hier...
Hee meiden, van half zeven tot half negen nog twee uurtjes kunnen slapen, gelukkig! Zo, dus de slechte nacht hing in de lucht, helaas... Hoop dat jullie allemaal nog een paar uurtjes kunnen meepikken vandaag! We moeten nog een keer langs de winkel vanmorgen, hoop dat ze nog hebben wat we nodig hebben... Eerst mar eens even ontbijten!
Goeiemorgen, Ook ik ben nog op post hier. Vandaag allerlei boodschappen halen voor het kertsetentje hier morgen (mijn ouders komen). Hopelijk horen we vandaag iets van Nikkie en van Sjees en Mecha.
Hier ook nog alles rustig.. Vanmorgen wel ineens een krampig gevoel wat ik nog nooit heb gehad, maar verder niets.. Redelijk geslapen.. Begin alleen wat snotterig te worden.. Gaan zo even naar het huis van mijn schoonouders, die zijn in hun andere huis in het buitenland en dan kan ik daar mooi even in bad.. En vriendlief wilde nog wat klusjes doen daar.. Hij is nu lekker boodschappen aan het doen.. Heb een mooi lijstje gemaakt en hij mag het halen.. Heel fijn! Hilli: Bedankt voor je berichtje van Agneta! Haar vriend en die van mij zijn goede vrienden, wat grappig! @ Suzanne Ik heb je nummer nog hoor, staat netjes te wachten in mijn mobiel @Mecha, doe je rustig aan meis, snel weer naar huis komen hoor.. @ Sjees, Hoop dat je nu je kindje al in je armen hebt! Zou fijn zijn! @Ankje Jij ook rustig aan doen hoor.. Ik zei toch al.. Het is niet even dit of even dat.. Alles bij elkaar is een behoorlijke berg.. Denk aan jezelf vrouw!
Goedemorgen!!! Allemaal een fijne dag vandaag en tot later op de dag! Ik ga eerst even naar mn broer zometeen en wie weet wat er nog op ons pad komt vandaag, haha. Ben wel héééél benieuwd naar alle ontwikkelingen hier, dus superblij dat ik weer een computer heb!!! Wordt allemaal zoooo spannend nu!!! Succes allemaal met alles!!! Ohja, Blommeke probeert 2de kerstdag even aan de computer te komen als ze bij haar moeder is. Ze is ook wel héél benieuwd nu hoor, haha. Groetjes allemaal, doeiii
Goedemorgen meiden Hier goed geslapen, werd alleen vanmorgen wakker van iemand die keihard de muziek had aanstaan. Erg fijn!! Suusefruus, lekker een bad, heerlijk ontspannen. Suzanne, succes bij de gyn. ben benieuwd Belle, ik heb een Wii, weet niet wat je wilt weten? Fijn dat je ons op de hoogte houdt Sjees, wij zijn ook allemaal zo nieuwschierig
En dit lees ik op de Hyves van Nikkie: Hey Nicole en Timon... Een dikke knuffel voor jullie!!!!!Supergefeliciteerd met Tygo en Sanne...... Rustig aan meid en geniet ervan Nikkie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 kleintje's, super een jongen en een meisje
Bevallingslijst: Blaine (35+3) - 5 december 2009 - zoon Quinten (3176 gr.) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Mason (2620 gr.) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Ayden (2780 gr.) Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - dochter Luna (2695 gr.) Nikkie80 - .. december 2009 - zoon Tygo (....gr.) Nikkie 80 - .. december 2009 - dochter Sanne (.... gr.) Er zijn al 4 jongetjes en 2 meisjes geboren
Als we jou toch niet hadden Jada, hahaha. Leuk hoor al dat nieuws... Nikkie80 VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZOON!!! Super zeg!!! Hopelijk is alles goed gegaan? Héél veel geluk samen en geniet ervan!!!
@Nikkie80...Wowh..een jongen & een meid! Dat is echt tof....jij hebt zowel meiden als jongens kleertjes mogen shoppen! Geniet van de 2 kleintjes!
hoi meiden ff kort er gebeurd wel wat ctg geeft veelll hardebuiken weer kindje reageerd na behoren nog niet gekeken of de ontsluiting is gevorderd of niet zo niet denk ik dat ik na huis mag maar nix is zeker de ene arts willt me houden de ander niet. ctg geeftt per 5min een contractie van ongeveer 70 to 110 weer. sjees ligt aan het infuus de weeen zijn erg krachtig .knuf ps hy is een jaar terug vreemdgegaan niet nu
Nikkie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zoontje!!! Mecha: goed nieuws dat je waarschijnlijk naar huis mag. Hou je goed meid! Ik ben nu alweer doodop, van me aan te kleden. Pfff, het is zo lastig. Ik hoop dat ik vòòr de bevalling wat uitgeruster geraak.
@nikkie, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zoon! @Mecha, Sterkte meid! @Sjees, Zet hem op meid en hopelijk heb je snel je wondertje in je armen!
Mecha, hoop dat je zo lekker naar huis mag en rustig thuis kerst kunt vieren. Misschien makkelijk gezegd, maar denk even niet aan die kerel van je!! Juni, balen dat je al moe wordt van alleen aankleden. Hoop ook voor je dat je iets beter uitgerust bent!!