Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

@ Sjees,
    Gefeliciteerd met jullie dochter Aylani

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Kareltje: Wordt voor jou ook spannend de komende dagen.
    Ik heb het ook rustig met de kerst. Ik ga lekker bij anderen eten dus heb de rotzooi thuis niet hahahahaha.

Blaine: Klinkt goed meis!

Hilli: Veel plezier!!!

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    *Iedereen * een * fijne * Kerst*!

5. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Wat een leuke foto van jullie drieën!

Iedereen een hele fijne kerst gewenst! Blijf zelf nog wel even rondhangen hier op zwangerschapspagina, heb pas vanavond het etentje. Nu voorspellen ze weer ijzel... bah! Staat zelfs ergens dat de ANWB aanraadt overnachtingsspullen mee te nemen. Moet er niet aan denken! Wij glibberen wel naar huis vanavond...:)

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Het zou vanavond inderdaad erg glad kunnen worden, omdat het overdag dooit en 's avonds weer aan vriest.

Doen jullie allemaal wel voorzichtig???

7. Meiden die weggaan vanmiddag/vanavond, veel plezier en doe voorzichtig aan. Het wordt idd weer glad vanavond, knmi waarschuwt mensen indien mogelijk niet weg te gaan vanavond. Ik hoef morgen pas weer weg, ga vanavond lekker all you need is love kijken.

Ankje, wat een leuke foto van jullie drietjes.

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi allemaal,

jeetje even niet geweest hier en al heel wat kindjes erbij!
    Wat leuk allemaal, en gelukkig allemaal gezond.

Eline, Rebbel, Nikkie80 en Sjees: Van harte gefeliciteerd met jullie kids!!!! Genieten jullie maar lekker van jullie kids!!!

Mecha: wat spannend allemaal als ik dat zo heb gelezen, hoe gaat het nu dan met je?

Ankje: wat een superleuke foto!!!

Afgelopen maandag naar de gyn geweest en uit de echo bleek dat ik niet veel vruchtwater had!:$ Ik schrok hier best van!
    Ook de bloeddruk was iets aan de hoge kant.Door deze 2 dingen laten ze me niet overtijd lopen, dus ik kan er vanuit gaan dat ik voor of op 15 januari bevallen ben!
    Met 38 weken gaan ze kijken of ik al iets ontsluiting heb, zo ja, dan gaan ze me inleiden.
    Nu moeten we maandag weer terug voor controle, maar voor de controle krijg ik dus een ctg om te kijken of alles goed is!
    Ook had ze over de stroming van de bloedtoevoer, dat kon nog net die meting wat ze had gedaan.

9. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Wie vieren er nog allemaal kerstavond vanavond? Bij ons is dat altijd het hoogtepunt. Vanavond zijn we lekker met z'n tweetjes, we hebben net de bosvruchtentrifle voor het toetje gemaakt, rest is heel eenvoudig.
    Ik ga dadelijk misschien nog maar even slapen, als het lukt, ik wil ook niet om 21 uur in slaap vallen vanavond....

10. Tulli

Tulli Niet meer actief

Yesss GEFELICITEERD met jullie meisje!!!

11. Bevallingslijst:

Blaine (35+3) - 5 december 2009 - zoon Quinten (3176 gr.)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Mason (2620 gr.)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Ayden (2780 gr.)
    Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - dochter Luna (2695 gr.)
    Nikkie80 - .. december 2009 - zoon Tygo (....gr.)
    Nikkie 80 - .. december 2009 - dochter Sanne (.... gr.)
    Sjees (39+5) - 24 december 2009 - dochter Aylani (....gr.)

Er zijn al 4 jongetjes en 3 meisjes geboren

(even het lijstje aangepast, zat een typfoutje in :p)

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt! gelukkig houden ze je nu goed in de gaten.
    Sterkte ermee!

13. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Nikki & man: heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon EN dochter!!

Sjees & man: heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!

Wauw, echt leuk!! Ik hoop dat het allemaal goed met jullie en de kindjes gaat!

@hier: vanochtend bij de gyn geweest. Ze maken bij ons geen inschatting van hoe groot het kind is, maar waarschijnlijk is hij in ieder geval 'geen achtponder'. Het hoofdje en lijfje liggen precies op schema qua groei, dus dat is mooi.
    Onze gyn geeft eigenlijk geen advies; hij beantwoordde alleen onze vragen.
    De kans op een ks bij een natuurlijke stuitbevalling is 50%, tegenover 10% bij een gewone bevalling, dus dat vind ik nogal wat. Omdat ik verder een gezond lijf heb, verwacht hij dat ik wel snel zal herstellen van een ks. We hebben nu een folder meegekregen over keizersnedes. Als ik dat lees word ik niet vrolijk, zo'n gedoe aan je lijf. Maar aan de andere kant: ík kan wel tegen een stootje die kleine van ons nog niet.
    Dinsdag gaan we weer naar de gyn en dan 'moeten' we toch wel een beslissing hebben genomen. Beslissen we een keizersnede, dan word die gepland voor de 39e week.

"Vroeger' vond ik dat vrouwen niet moesten zeuren als ze een ks hadden gehad en zeiden van 'ik had zo graag een gewone bevalling meegemaakt'. Nu moet ik daar toch op terugkomen. Ik heb het er eigenlijk best wel moeilijk mee en om eerlijk te zijn heb ik al best een traan gelaten, raar he.
    Het allerbelangrijkste is echter dat onze kleine het minste risico loopt, en dat is bij een ks het geval.

We gaan nu maar eerst lekker 'kerst' doen. Vanavond zijn we lekker met z'n tweetjes en gaan we voor de openhaard fonduen. Morgenvroeg ontbijten bij mijn moeder, morgenavond naar mijn schoonmoeder.

Oh, en maandag is de intake van de kraamzorg. Hoezo laat??

14. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Nikkie van harte met jullie tweeling! Hoop dat alles goed is met jullie allen! Geniet:)!!!

Sjees van harte met jullie dochter!! Geweldig joh!! Enne, na al die narigheid was die snelle bevalling je van harte gegund; nu maar wel hopen dat je niet teveel last hebt van naweeen:(. Maar ja, de pijnstillers mogen nu weer uitgerukt worden (dacht ik:)...). Geniet:)!!!

Butterfly wat spannend zeg:$! Sterkte:)!

Mecha raar dat ze niet nog ff gekeken hebben:x. Kleine moeite zou je denken. Hou je idd maar rustig8)! En focus je op jezelf en je lieve kleine meisje in je buik:)!

Chevenne heb je nu de kleine gedraaid is, nog steeds minder pijn;)?

Hilli heel veel plezier met alles:)!!

Blaine wat fijn dat hij zo goed groeit;)!

Jada je kan van mij niet vaak genoeg met zo'n lijstje komen hoor, echt leuk;)!

Ankje/Sjees/Mecha wat een memorabele foto is dat he:D!! Leuk:)!!

Ankje uh, beetje slechte timing denk ik:), maar vraag me toch af of het allemaal 'volgens plan' is gelopen gisteren met die rechtszaak? Heb je er een voldaan gevoel over? Nu maar afwachten he8)...

Gladheid: ja lees net dat er wordt geadviseerd om van 21.00-12.00 niet de weg op te gaan. Doen jullie wel voorzichtig als je toch gaat:(

Kerst: vanmiddag/avond komt mijn moeder bij ons, morgenmiddag naar m'n tante (waar ook m'n pa, broertje en zusje zijn en miss meer familie), daarna naar m'n schoonouders (waar ook zwager en schoonzus zijn). 2e kerstdag naar mijn oma (waar ook mijn moeder, broertje en zusje zijn) en 's avonds naar m'n vader (waar ook mijn broertje en zusje zijn). Lekker eten en kadootjes geven en ontvangen:)!!

15. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Suzanne heel veel sterkte met het maken van jullie beslissing...is zeker een lastig iets en logisch dat je er ondersteboven van bent lijkt me. Maar alles komt vast helemaal goed! En voor wat je eraan hebt; ik vind het om het even of je nu geboren bent met een ks of niet. Sommige vrouwen hebben nu eenmaal te maken met andere omstandigheden; moeten zij daar dan op aangekeken worden? Ik vind dus van niet! Ik ben zelf ook met een ks geboren omdat mijn moeder nu eenmaal een te smal bekken had. Overigens lag ik ook in stuit! Maar m'n broertje en zusje zijn dus ook met ks ter wereld gekomen.

Ik hoop dat jullie van de kerstdagen genieten:)!!

16. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Belle fijn dat alles goed was bij de vk. Toch lekker zo voor de kerst:)!

Lynd ben je uitgeslapen?

17. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Dank je, Essie.

Bah, heb echt een emo-dagje.
    Las ook net dat een collega van mij (ik had er weinig contact mee, maar toch) gisteravond is gestorven aan een hartstilstand.
    Het vreemde aan het verhaal is dat hij een week of 6 geleden een zwaar motorongeluk heeft gehad, maar daar goed van herstelde ook al had hij allemaal pinnen in zijn been.
    En nu is hij gestorven aan notabene een hartstilstand, terwijl hij gistermiddag nog tegen een andere collega vertelde dat hij na de kerstvakantie weer wilde komen werken.:(
    Zou het dan nu echt zijn tijd zijn geweest? Hij is 60 geworden.

Verder zijn gisteren hier in de buurt twee mannen van 39 en 45 jaar verongelukt, en de 15-jarige zoon van de oudste man ligt met een gebroken rug in het ziekenhuis (en die jongen zit weer bij ons op school).

Normaal kan ik me redelijk goed over zo'n bericht heen zetten, maar nu kan ik het moeilijk loslaten.
    Bah.

Even diep zuchten, een kaarsje opsteken en maar wat gaan freubelen in huis lijkt me nu het beste...

18. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Hier ook Suus.. Vriend van mijn vriend is zondag overleden..
    Net 3 weken vader van zijn 3e kind.. Bleek voor de 2e keer nierkanker te hebben.. Hij heeft de eerste chemo niet eens overleefd.. 1,5 week ziek geweest en het was over.. Ga je met je 40 jaar..

Vriendlief is gister naar de condoleance geweest.. Heftig hoor..

19. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Heb overigens vanmiddag een poging gedaan om in het bad te kruipen bij mijn schoonouders.. Het is zo'n ouderen bad zeg maar, maar ik was er al vrij vlot weer uit.. Ik pas daar gewoon niet meer in.. Druk die kleine helemaal plat.. Nee was alles behalve comfortabel.. Ben dus maar gaan douchen en weer aankleden.. Ik trok nog net geen vacuüm in dat rot ding..

20. mirella32

mirella32 Lid

25 mei 2008
    28
    0
    0
    verzorgende IG
    Randstad
    Lieve januari 2010 mama's
    Ik wilde jullie even succes wensen voor de bevalling en daarna lekker genieten, maar zag dat er best al wel veel beebjes geboren zijn!Dus kersverse mama's geniet ervan (het gaat zooooo snel) en mama's2b, succes met de laatste loodjes.
    groetjes Mirella jan.2009 mama

Deel Deze Pagina