Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Hallo dames,

Ik mag me ook bij de januari mama's voegen :)
    Het heeft even geduurd, maar ben nu toch zwanger! Kon het niet geloven maar test nu al drie dagen achter elkaar positief haha.
    Op 25 januari ben ik uitgerekend!
    Ben echt vreselijk blij maar het voelt allemaal ook nog heel onwerkelijk!

2. Tulli

Tulli Niet meer actief

Lieve ShiningAngel...

Wat zit jij in onzekerheid! Ik hoop dat ik iets van je onzekerheid kan weg halen, maar bij 5 weken kun je helemaal nog geen hartje zien! Echoscopiste laat jou in flinke onzekerheid! Het hartje gaat pas in de 6e week kloppen.
    Ik heb zelf een echo gehad met 5w3d. geen hartje te zien...mijn gyn zei dan ook, maak voor over 2 of 3 weken een afspraak dan ist het hartje zeker te zien, voor de tijd dat ik zwanger was zag mijn echo er goed uit! Ik ga er vanuit dat volgende week bij mij gewoon een hartje te zien is....
    Meis, ik hoop echt voor je dat alles meevalt!
    Knuf!

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik moet nog een beetje inkomen op dit topic :). Jullie gaan ook heel hard zeg.. gezellig!

Ik zag het berichtje van shineangel; ben het helemaal met de andere meiden eens, volgens mij gaat het hartje met 5 en 6 dagen of zo kloppen.. Ik heb ook een mk gehad voor mijn zoontje.. hoop voor je dat je volgende echo goed is!

Ik moet zelf ook 2 juni naar de gyn, voor wat anders.. Maar ik krijg ook een echo in ieder geval! Verder staat mijn termijnecho bij de vk voor 19 juni gepland! Als alles goed is, vertellen we het iedereen op de verjaardag van mijn zoontje op 20 juni. Ik heb al een leuk t shirt laten drukken met aan de voorkant een verjaardagstaart en aan de achterkant: ik ben stoer, want ik word grote broer!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen allemaal!

iedereen goed geslapen? Ik wel iig, was wel zenuwachtig, maar gelukkig moe genoeg om gewoon in slaap te vallen! En de kleine man heeft lekker tot tien voor half 9 geslapen, dus we konden lekker uitslapen!
    Nu gaat het echte aftellen beginnen. Over 5 uur weet ik of het goed zit...

Hebben nog meer mensen afspraken bij echo's, vk's, dokters of gyns vandaag? Allemaal succes dan in ieder geval.

Hier verder niets bijzonders eigenlijk...

Mn mannetje is thuis, dus ben vandaag niet veel op het forum denk ik, maar ik laat jullie natuurlijk wel even de uitslag van de echo weten :)

Fijne dag allemaal!

5. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Surf, suc6 vandaag meid! Ik zal vanavond lezen hoe het gegaan is!

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dankjewel!

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hebben jullie ook problemen met op de site komen, en met het laden van een nieuwe pagina, ik heb gisteravond heel de avond geprobeerd erop te komen,maar het lukte gewoon niet, kreeg steeds een error......grrrrrrr

Heeft iemand al iets gehoord van vriendlief, ben zo benieuwd hoe het met haar is......

Heb vandaag lekker een luierdagje zo even op mijn dooie akkertje boodschapjes doen, en hopelijk vandaag even in het zonnetje zitten met een boek, het ziet er nu veelbelovend uit het weertje.
    Iedereen een fijne dag vandaag!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ Surf heeeeeeel veel succes meid ik denk aan je!! en je laat strax een hele mooie echo hier zien :D sterkte met w88 nog meid!

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @surf: ik denk aan je meid, heeeeeeeeeeeeeeel veel succes!

@flex: haaaaaai! hoe ist met jou!?

@afspraken: ik mag op 11 juni om 18u naar de gyn voor registratie en eerste echo, jippie!

10. Good morning!

Hier goed geslapen. Alleen wel vroeg wakker (vroeg voor mij) Om 8 uur begonnen hier mensen bomen om te zagen. Ik dus wakker. Naja, voor de meeste is 8 uur al uitslapen haha. Ze zeggen dat als je een kind heb niet meer kan uitslapen, maar mijn dochtertje word pas om 9 uur wakker hoor!
    Staks ga ik lekker met Zoë 'baby' zwemmen. ben al 2 weken niet geweest omdat ik 'sochtends zo misselijk ben. Nu voel ik me wel redelijk, dus ik ga het gewoon proberen.

@Suusefruus; Ik krijg met 8weken en 4 dagen en echo en ook nog een rond de 12 weken. Maar heeft geen speciale reden hoor

@Shiningangel; Oh wat zit jij in onzekerheid zeg. Ik hoop dat je volgende week een goede echo heb, en wat de andere meiden ook al zeggen, volgens mij hoeft er met 5 weken nog geen hartje te zijn hoor.

@Marieke1980; Gefeliciteerd met je zwangerschap, en welkom natuurlijk

@Surf; Ik hoop dat je een goede echo krijgt en dat je een mooi kloppend hartje ziet.

@LisetteG; Volgens mij komt vriendlief woensdag pas weer online. Ik ben ook benieuwd hoe het met haar is.

11. Ik heb je afspraak er bij gezet. Ik heb ook de 11ste mijn eerste echo en intake

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier gaat super! alleen moe haha bekend probleem ;)
    en hoe is het met jou????

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

2x is beetje overdreven vinden jullie ook niet?? ;)

14. @ Surf, meid ik ga duimen dat je een hele goede echo hebt straks.
    @ Marieke1980, gefeliciteerd en welkom bij de januari mama's
    @ Lisette G, die site ik hoop dat het vandaag wat beter gaat. Ik was gisteren even online, maar het duurde me allemaal veel te lang
    @ All, zo weer aan het werk, mag van 12 tot 6 werken. Heb alleen weinig zin. Tot vanavond en hopen dat Surf dan heel goed nieuws heeft.

15. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hoi meiden

surf: heeeeeeeeeeel veel succes, hoop op een mooie echo!!

iemand nog iets van vriendlief gehoord??

hoe gaat het verder met de dames???

hier gaat alles goed, weinig kwaaltjes,....misschien komt dat nog hahaha
    ben alleen moe
    ik mag 5 juni bij de gyn komen voor een echo...spannend spannend,

vandaag is ruben voor het eerst naar de peuterspeelzaal...ben benieuwd hoe hij het heeft gehad!!straks weer ophalen!

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @sjalotjeh: bedankt he!

@flex: met mij gaat het goed, alleen zenuwtjes voor die eerste echo... Als alles nog maar goed zit. Mijn (.)(.) zijn in elke geval...euh...sterk aanwezig :-D Maar het volledige besef zal er toch pas binnen en 3 weekjes zijn denk ik :)

17. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Yep, bij de verloskundige kreeg ik gewoon een uitwendige echo en je zag iets zitten wat in z'n geheel leek te knipperen/bonzen; hartactie dus.
    Ja, ik hoop 't ook joh, ben er echt helemaal moe van.

Bij de uitwendige vond ik 't er zelf ook erg vaag uitzien maar bij de inwendige echo zag je duidelijk een vormpje en binnen dat vormpje een klein bolletje wat het hartje was en klopte. Dus inwendig was wat duidelijker.
    Ja 't lag zelfs voor op schema, heb er zowat een week bijgekregen dus ik vind 't prima! :)

18. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Lieve meiden,

Na een slechte nacht en een misselijke start heb ik net wat toastjes naar binnen gestopt. Hopelijk blijven deze even zitten.... Verder nu erg emotioneel met het besef dat ik over een paar uurtjes mijn echo heb en ben dan ook zo bang aan het worden dat het weer niet goed is.
    Ik wil niet te negatief zijn maar door mijn ervaring ben ik helaas 'getekend'.
    Aan de andere kant ben ik ook blij dat ik naar de gyn. moet zodat ik weer wat antwoorden kan krijgen op mijn vragen. Gelukkig gaat mijn moeder mee.......

Ik zal waarschijnlijk vanavond pas weer op de computer kunnen maar ik houd jullie op de hoogte!

x

19. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hallo januari mama's
    Hoeist hier?
    *** mij Nog steeds een antibiotica kuur voor mijn luchtweg-infectie.
    Erg moe zo nu en dan ook nog even boven het toilet hangen.
    Ik en (mijn mannetje) beginnen het steeds meer te realiseren dat we zwanger zijn.
    Mannetje is erg lief voor me,zaterdag onze nieuwe gezinsauto ophalen.
    Was echt nodig een stationcar volgens mijn man!! Hahaha

Dikke kus Breezer

20. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Ik heb 2 foto's maar moet er nog even digi foto's van maken en ze hier uploaden, ben zo lui. :oops: Zodra ik 't heb gedaan zet ik ze in m'n album en laat ik 't hier weten!
    Ik slik nog steeds die Emesafene maar ben nog steeds misselijk en geef gewoon over, van mij mag ik wel iets sterkers. :(
    Vervelend he, ik hoop dat jij je ook snel beter voelt en succes vandaag bij de gyn!
    Jaa we blijven gewoon gezellig hier, die kindjes komen toch wanneer ze willen! :D

Deel Deze Pagina