Hey Jada, jij ook online? Heb je all you need gekeken? Wij wel, verder komt er altijd veel wat je al gezien hebt hé, tis maar dat er wat aanstaat, haha. Nu nog even computeren en dan ga ik lekker mn bedje in denk ik. @Lumea Ben jij vaker online op de Januari 2010 pagina? Heb ik misschien gemist dan, sorry?! Maar alles goed met je?
Nee hoor, ben niet zo vaak bij de januari mama's te vinden. In het begin wel, maar daarna niet meer. Vanaf eind sept heel druk geweest met het opknappen vh huis dat we gekocht hebben. Eind november verhuisd en toen superdruk geweest met alles klaarmaken voor de baby. En er is op de zp nog een ander forum waar ik al heel lang op meeklets en 2 fora was gewoon niet te doen met de drukte. En hier wordt zoveel gekletst dat als je echt bij wilt houden je er behoorlijk wat tijd in moet steken en dat had ik gewoonweg niet. Maar vind het wel heel erg leuk om nu de bevallingen in de gaten te houden.
Oké duidelijk, haha. Hier wordt idd héél veel gekletst. Nu wordt het echt spannend hé!!! 'Moet' het nu ook echt bij kunnen houden ja... Wie zou de volgende weer zijn, gaat snel ineens!!!
Marleen wat onwijs spannend zeg! Ik ben zeer benieuwd hoe het nu met je is!!?? (enne...er staat me iets van bij dat ik een keer tegen jou heb gezegd dat jij misschien wel voor ons kerstkindje zou zorgen....) Succes/sterkte!!! Mecha goed dat de vk even geweest is. Sterkte!!! Suzanne/Suusefruus wat een enorm rotnieuws.....sterkte, ook voor jullie mannen. Ankje waarom denk je dat het nadelig uitpakt Lumea nou de blonde is Ankje, de donkere Mecha en rechts is Sjees! Weet je dat ook weer! Hoe is het met jou? Ise ach wat zielig weer voor je ventje....heel veel beterschap voor hem en hopelijk kan hij wel van de kerst genieten. Hier: kerstavond is alweer voorbij. Was gezellig met m'n moeder, die helaas ivm de weersvoorspelling om 20.45 alweer weg moest. Daarna lekker de kadootjes uitgepakt, spelletje gedaan en tv gekeken. Ik zit nu dus nog ff hier te spieken terwijl m'n vriend mijn plekkie warm maakt. ALLEMAAL EEN FIJNE KERST!!!!
Nou meiden, ik ga snel mn bedje in. Hopelijk voor iedereen een lekker nachtje! Morgen wordt een lange dag, denk ik. Maar we zien wel hoe lang we het volhouden. Zal zeker nog even komen spieken, want het gaat hier nu allemaal zooo snel, steeds weer nieuws!!! FIJNE DAG ALLEMAAL!!! Dikke kerstknuffel van mij Welterusten...
Nou hier waren we al wakker vanaf 2 uur. En nu weer! Het lekt hier in huis enorm. Jeroen is naar boven gegaan, en het staat boven helemaal blank! Het komt daar met stralen naar beneden, en hier in huis lekt het ook enorm en er komen alleen maar meer lekages bij! Fijn kerst he? Grrrrr:x Nou die aannemer is bij mij de lul hoor. Hij komt het maar maken. Ik had hem net ook geprobeerd te bellen uit zijn bed, maar hij neemt niet op. :x Jeroen staat nu op het dak om het ijs/sneeuw van het dak te halen. Ik vind dat dus helemaal niks he. Als er hem nu iets gebeurt begin ik niks. Kan niet bij hem komen. Ow ik ben zo boos en verdrietig tegenlijk!!!! :x
Blaine: De rechtzaak valt nadelig uit, omdat nu de één na de ander collega weg gaat. En het is dus nu helemaal niet meer rendabel om de lease auto te houden. Ise: Wat sneu voor je zoon zeg! Maar wel weer fijn dat ze nu de oorzaak hebben, nu hopen dat het snel over gaat! Sterkte! Mecha: Vind het ontzettend goed van je dat je toch hebt gebeld! Hopelijk zakt het toch snel af. Maare .als je het weer niet vertrouwd weer bellen he? Marleentje: Spannend!!!! Lumea: Ik ben links (met de bruine trui), Mecha is de middelste, en Sjees is de rechter. Essie: Zie antwoord bij Blaine. Dit was een kartonrechter en die kijkt enkelt naar hoe het er nu voor staat. Na oud en nieuw komt er een uitspraak en dan gaan mijn advocaat en ik kijken naar een oplossing, zodat mijn baas mij uit wil kopen. Heb trouwens nog niks gehoord van Sjees. Dus weet helaas nog niet of ze nou naar huis mag of dat ze moet blijven. Maar, geen nieuws is goed nieuws.
Goede morgen, Allemaal een fijne Kerstdag gewenst. Hier wordt het met de dag/nacht zwaarder. M`n bekken en heupen doen zo`n pijn dat slapen echt een hell aan het worden is. Op de rug slapen is geen optie helaas. En op de buik al helemaal niet. Mannetje werd vanmorgen wakker van m`n pijnkreetjes. Ik vind dat zo vervelend als m`n mannetje wakker van me wordt, maar ik kan er maar niets aan doen. Overdag weet ik gewoon niet meer hoe ik moet gaan staan/liggen/hangen, nou ja noem het maar op. Ook vanbinnen doet het helemaal zeer, ik denk dat het van de druk van het hoofdje is want het is zo stekend/trekkend gevoel. Ik hoop dat m`n meisje nu toch wel snel gaat komen, ben vandaag 37 weken en mag thuis bevallen dat is van osn een grote wens en die gaat hopelijk ook in vervulling. Sorry moest even m`n verhaal kwijt. 1e Kerstdag en we krijgen vanaf 11 uur bezoek en die blijft heel de dag. Mannetje gaat voor ons alle koken, hij is zo`n schat. Iedereen een fijne dag.
Jullie dus ook al zo'n heerlijke nacht gehad....not! Hier was het ook gezellig. Pijnlijke benen,wrs door vocht vasthouden. Ben elk uur wakker geweest. Heb de tv aangezet en heb het gepresteerd om toch nog weer even in slaap te vallen. Spannend Marleentje.... Wat balen Anke. Ik hoop dat er iets aan te doen valt. Zo loopt de rest van jullie huis ook schade op. Jeroen is hier een kerstontbijtje aan het maken. Jammie! Wens iedereen hele fijne kerstdagen!
Woops ik hoop met je mee dat je meisje snel mag komen, je houdt het eigenlijk niet echt meer vol he Sterkte!! Ankje oh wat een misere.....weer lekkage en ook lekkere timing.....sterkte!! Hoe is het er nu mee Jeroen veilig van het dak af gekomen? Enne, ok ik begrijp het rechtszaakverhaal. Afwachten dus8). Chevenne balen dat je weer zo'n rotnacht had.... Hopelijk houd je het wel goed vol vandaag. Geniet van je ontbijtje! Hier: jullie zullen wel denken wat doet die nou nu al hier?! Nou....niet zo grappig: ik had net helderrood bloedverlies (tijdens het vrijen). Nog nooit gehad, dus toch ff de vk gebeld. Ze zei dat het normaal is en dat de één het elke x heeft, de ander nooit en sommigen een enkele keer. Als ik de baby gewoon nog goed voel en geen pijn heb, dan hoef ik me geen zorgen te maken. Hm, gerustgesteld hoor, dat wel; maar wel een irritant begin van de kerst...
Goedemorgen op deze (witte!) eerste Kerstdag! Iedereen die een rotnacht achter de rug heeft: sterkte!! Marleentje: wat ontzettend spannend, ben benieuwd of de weeën idd hebben doorgezet! Essie: ik zou mij ook helemaal kapot schrikken van helderrood bloedverlies! Daar hoor je toch altijd van dat dat niet goed is... Maar blijkbaar heeft dat weer met de beroemde haarvaatjes in de zeer goed doorbloedde baarmoedermond te maken? Maar ik begrijp dat jullie hebben geprobeert om de weeën op te wekken...? Ankje: dat kun je niet menen! Lekkage... ongelofelijk. Het houdt ook niet op zeg. Ik kan mij zo ontzettend voorstellen dat je hier verdrietig van wordt. Wat een ellende. Hopelijk krijg je die aannemer snel te pakken en dan moet hij het maar oplossen!!! Hier: ik heb eigenlijk een prima nacht achter de rug. We hadden eerst kerstdiner met mijn familie en dat was hartstikke gezellig. Niet heel laat weggegaan (22:00 uur) vanwege de vermoeidheid maar we konden het niet laten de Wii even uit te proberen toen wij thuis kwamen... (die hebben we dus uiteindelijk toch gekocht, hartstikke leuk)
Kan me voorstellen dat je schrikt Essie! Ik hoop dat het vals alarm was. Ontbijtje was hier erg de moeite waard Hebben jullie ook een voorgevoel, wanneer de baby komt? Ik heb al heel lang het idee, dat het eerder komt de dan uitgerekende datum. Jeroen denkt dat het tussen kerst en oud en nieuw komt. Het kindje is al zo groot, dat het meeste niet meer te meten was met de echo, omdat het 40wkn+ was. Volgens de echoscopist (ook vk) is het klaar om geboren te worden en hij zag in de praktijk ook wel, dat grote kindjes eerder worden geboren, omdat ze gewoon af zijn en de placenta niet meer genoeg voeding geeft.
@essie: geloof het of niet, maar toen ik zag dat de laatste post van jou was dacht ik inderdaad meteen "wat doe jij nu zo vroeg op..?" Jahee, balen zeg, dan schrik je je ook een ongeluk. Gelukkig kon je worden gerustgesteld! Doet me wel denken, we moeten als maatjes nu echt gaan zorgen dat onze telefoons opgeladen en binnen handbereik zijn @ankje: och meid, heb zo met je te doen... Wat een ramp zeg, sowieso al maar helemaal met de kerst... Ik hoop dat je de aannemer te pakken krijgt and that he gets his ass over to you guys soon, want dit is natuurlijk geen toestand die langer mag aanduren. Kan me voorstellen dat je ongerust bent als Jeroen op het dak staat nu, wat een ellende allemaal! Wilde dat ik kon helpen... @woops: wat rot, meid, dat het zo slecht gaat. Even volhouden nog, lang kan het niet meer duren. Laatste weken zijn helaas het zwaarst. Probeer afleiding te vinden in kerst en jullie bezoek. Wat gaat je mannetje koken? Hier: weer een zeer onderbroken nacht gehad, geen langere episodes dit keer maar gewoon niet kunnen liggen op een manier dat of ik of het kind niet platgedrukt wordt. Daarnaast was hubby op de snurktour vannacht (waarschijnlijk van het vele eten?) en heb ik hem 7 keer aan moeten stoten dat hij op zijn zij moest gaan liggen.... Na ja. Daarnaast was het nog een leuke actie dat de vuilnisophaaldienst vanmorgen wel gewoon kwam, we hebben ze wel vaker op feestdagen gezien maar gisteren zagen we geen vuilnisbakken op straat staan (do as the locals do). We waren net wakker toen we een onheilspellend brommen hoorden, dus hubby rende als een gek naar beneden om de bak buiten te zetten, net op tijd! Lekker relaxed opstaan, zo Nu lekker kerstontbijtje! En hoera, we hebben afbakcroissants gevonden in de winkel, dat is een primeur! Lekker smullen dus.
Hier gaat mannetje heerlijk koken en het wordt: - romige tomatensoep met balletjes - aardappelkroketjes, groene groente, hertenbiefstuk, peperroomsaus - ijstaart Ik weet het dat biefstuk eigenlijk niet mag (niet doorgebakken) maar omdat ik op het einde loop ga ik het toch eten, en dan lekker roze zeg maar of hoe noem je het. Geloof dat het nu niet echt kwaad zou kunnen. Vanmorgen hebben we heerlijk ontbijt op met zelfgemaakt croissants. O ja hier is het geen witte Kerst, hier heeft het heel de nacht geregend en de sneeuw die er ligt is van de afgelopen weekend zeg maar. Toch een ietsje witte Kerst.
Goeiemorgen, Zalige kerst iedereen! Marleentje: spannend zeg, hopelijk heb je ondertussen al je baby in je armen. Essie: dat is schrikken zeg! Toen ik moet bevallen van ons dochtertje en weeën had, had ik ook helderrood bloedverlies, toen schrok ik ook wel. Chevenne: is je kindje al zo zwaar dan? Hoeveel werd het geschat? Woops: wat een lekkere maaltijd eten jullie. Wij gaan vandaag gourmetten, maar er ligt ook wild op (everzwijn en hert) en scampi. Hier is het trouwens ook aan het regenen, geen sneeuw. Maar dat is wel beter voor mijn ouders die er door moeten komen met de auto. Alleen jammer dat het niet eens droog en zonnig is, ons dochtertje is al zo lang niet buiten geweest nu. Gisteravond was ik plots ongerust want ik zat rustig op de bank maar voelde het kindje een hele tijd niet. Toen maar even geluisterd met de angelsound en alles was gelukkig in orde.
@juni Hij heeft het niet precies gezegd, maar bij het opmeten van verschillende onderdelen, zag ik dat het gewicht rond de 4000gr en hoger zat, daar schrok ik van. Ik vroeg of dat het gewicht van nu was. Hij zei van niet, maar wat het wel was, deed hij ook wat vaag over. Het kindje komt boven de 8 pond, dat wist hij wel.
goedemorgen dames, Hier even een update! De weeen zijn helaas gestopt gisteren avond na 1 uur en 45 min aan weeen om de 5 min. Maar vanacht bleef het wel rommelen. Nu heb ik weer weeen dus weet eigenlijk niet waar ik aan toe ben. Hoop dat het nu wel doorzet want dit is erg vermoeiend zo. Ik houd jullie op de hoogte!
essie: klopt je hebt inderdaad volgens mij deze week nog gezegd dat wij misschien wel een kerstkindje krijgen! Ik hoop dat dat uitkomt.