Hallo Dames Dat is lang geleden zeg!! Onze computer was kapot en we hebben 5 maanden zonder gedaan. Gelukkig hebben we nu een laptop gekocht en zijn we weer online... Ik heb wel iedereen gevolgt via de computer op het werk en bij mijn ouders. Met mij ONS gaat alles goed... De laatste loodjes zijn zwaar maar daar hebben meer mensen last van!! De eerste januarie baby's zijn ook al geboren zag ik iedereen heel erg gefeliciteerd met jullie wondertje.....!! En voor de andere dames nog even volhouden!!! Dikke kus Breezer
Nikkie wat fijn je verhaal te lezen. Je bevallingsverhaal kllinkt heftig, vooral dat de ruggenprik niet goed werkte... Sjees hopelijk lukt het nog met de borstvoeding. Fijn dat je kereltje zoveel voor je doet nu (heeft ook weinig keus denk ik'). En wat een rare gang van zaken bij het kraamburo! Dat het druk is kunnen ze niks aan doen maar het is wel belangrijk dat ze goede zorg bieden! Pff ik heb echt een baaldag. Ik ben gewend om altijd lekker op pad te zijn met mijn zoontje, leuke dingen met hem te doen. Nu zit ik thuis (al een week niet weggeweest), gelukkig gaat Casper twee ochtenden in de week naar de creche. Maar ik ben er zo flauw van, Casper is ook nog eens verschrikkelijk aan het puberen (understatement) en das niet makkelijk te handelen als je zo op elkaars lip zit. Verdrietig dagje dus, morgen gaat het hopelijk beter...
Sjees: ik hoop dat je snel opknapt en dat je gauw betere kraamzorg krijgt. Nikkie: wat heftig zeg, 24 uur met hevige weeën liggen en dan nog maar 8 cm ontsluiting. Gelukkig is dan alles snel een voorspoedig gegaan. Post je ook nog een fotootje van je kleintjes?
Annemica, zit je thuis omdat jij niet goed bent of omdat je zoontje ziek is? Ik herken het wel, dat puberen. Ons dochtertje van bijna 2 nu is ook erg dwars op sommige momenten, ze heeft een eigen willetje en je moet haar constant in de gaten houden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik af en toe ook wel erg bang ben voor 2 kleintjes in huis. Ga ik ze wel allebei in het oog kunnen houden? Bovendien verwacht ik dat ons dochtertje wel jaloers zal reageren en ik wil haar absoluut ook genoeg aandacht blijven geven, maar ja, in het begin zit je toch heel erg te voeden de hele dag enzo. Hopelijk heb je morgen weer een betere dag. Zelf vond ik dit ook een beetje een 'lege' dag. Niet veel volk op het forum, geen familiebezoeken, en weinig op tv vanavond.
Juni ja ik zit echt thuis sinds 4 weken omdat ik was opgenomen met weëen, daarvoor moest ik ook al erg rustig aan doen ivm harde buiken. Voordat er sneeuw lag ging ik nog wel eens even met de auto naar de bakker bijv. als Casper naar de creche was maar dat durfde ik niet aan vorige week. Vooral als Casper erg vervelend is denk ik: oh help straks heb ik er nog één Blij te lezen dat jij dat ook hebt dan zal het wel normaal zijn En waarschijnlijk valt het allemaal reuze mee maar het is niet altijd makkelijk om het zonnig in te zien nu...
Nikkie, fijn dat jullie weer thuis zijn, klink erg heftig allemaal. Nu lekker aansterken en van je kleintjes genieten. Sjees, wat balen dat je kraamphulp niet zo behulpzaam is, hoop dat het snel wat beter met je gaat en je kleine meisje nog beter gaat drinken. Rustig aan meis!! Breezer, dat is idd lang geleden, fijn dat je nu weer een laptop hebt, kun je ons weer goed volgen!! Hier, weer terug van dagje schoonouder, heb het erg goed volgehouden, nu lekker op de bank hangen en lekker een filmpje kijken. Hoop dat het verder goed gaat met iedereen.
Bevallingslijst: Blaine (35+3) - 5 december 2009 - zoon Quinten (3176 gr.) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Mason (2620 gr.) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Ayden (2780 gr.) Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - dochter Luna (2695 gr.) Nikkie80 (37+6) 23 december 2009 - zoon Tygo (....gr.) Nikkie 80 (37+6) - 23 december 2009 - dochter Sanne (.... gr.) Sjees (39+5) - 24 december 2009 - dochter Aylani (3450 gr.) Marieke (39) - 26 december 2009 - zoon Job (4570 gr.) Er zijn al 5 jongetjes en 3 meisjes geboren (Nog wat ontbrekende gegevens van Nikkie ingevuld)
@ Nikkie: fijn om van je te horen en nogmaals gefeliciteerd met je zoon en dochter! Balen dat het uiteindelijk toch een ks geworden is...voor mij is je verhaal heel herkenbaar van mijn 1e bevalling, helaas....Hopelijk herstel je snel van je ks en ondertussen lekker genieten van je 2 kanjers! @ Woops: meid, wat rot toch dat je je steeds zo naar voelt en pijn hebt. Ik zla nog eens wat vibes jouw kant op sturen om de kleine snel geboren te laten worden! @ Annemica: hier ook een bewerkelijk peutertje, alhoewel ze de laatste 3 weken ook heel lief kan zijn. Ik heb ook weleens dagen dat ik denk: hoe moet dat zo meteen? Gelukkig is mijn man nu vrij en na de bevalling nog eens 4 weken om het samen op de rails te zetten. Daarnaast gaat ze zo snel mogelijk gewoon in haar eigen ritme naar de oma;s en het KDV, zodat ik mijn handen iig 3 dagen vrij heb,... Ben wel heeeeel benieuwd hoe ze reageert op de baby! Ze heeft voor de Sint een boekje gekregen van Bobbi wordt grote broer (passen we aan naar grote zus!) en daar is ze helemaal weg van... @ Sjees: fijn dat je weer thuis bent, maar wat balen van die kraamzorg zeg! Tuurlijk zijn het feestdagen, maar ja, dat weet je ook al het hele jaar nietwaar? Er horen gewoon genoeg mensen te zijn........Hopelijk wil Aylani snel drinken en wil het kolven helpen. Ik heb bij mijn 1e ook 6 weken alleen gekolfd en gegeven, omdat ze niet aan de borst wilde drinken....is best lastig, maar altijd te proberen! Idd een beetje lege dag...voelde me gisteren ook beter, juist omdat er afleiding was e.d. Vandaag weinig gedaan, ergens heel lekker maar de dag duurde LANG!!!!
Hallo meiden!!! Ben aan het lezen, maar nog niet alles bijgelezen. Zie net dat Marieke is bevallen van een flink kereltje. Dus bij deze Marieke: VAN HARTE MET JULLIE ZOON JOB, GENIET ER SAMEN VAN!!! Hopelijk is alles goed gegaan? En kunnen jullie lekker genieten van alles? Veel geluk!!! Wij hebben een gezellige/rustige dag gehad bij mn ouders. Lekker gegeten en tussendoor spelletjes gedaan. Waren tegen half 11 thuis. Sinds een paar uur een héle gevoelige buik en regelmatig steken onderin mn vagina. Dat heb ik al meer gehad afgelopen week. Zou dat met indalen te maken kunnen hebben???
Ik durf er niets van te zeggen. Heb er zelf dus ook al dagen last van. De ene dag erger dan de andere. Ook de nachten dan trekt alles zo erg van onderen. Ik duim voor je dat het iets te betekenen heeft. @hier, Ik ben zo emotioneel sinds vandaag en jank om alles. Herkend iemand dat? Vandaag dus al echt 2 jank-uitbarstingen gehad en andere momenten staan gewoon de tranen in m`n ogen. Herkenbaar?
Kareltje, ik heb het ook gehad. Bij mij kwam het wel van het indalen, kleine ligt heel diep in mijn bekken. Heb af en toe nog wel steken, maar de felle steken zijn voorbij. Woops, komt heel vaak voor dat vrouwen wat emotioneler zijn. Heb het zelf ook weleens.
@Suusefruus Succes met je vriend! Dat kan je eigenlijk helemaal niet gebruiken nu nee, dus idd maar hopen dat jullie kleintje snel komt. Fijn ook voor jou en in deze situatie nu helemaal. Zal duimen voor jullie!!! @Sjees Erg vervelend zeg zo weinig kraamzorg. Zou toch niet moeten kunnen al is het kerst, zorg moet toch gewoon altijd doorgaan en zeker de kwaliteit van de zorg! Fijn dat jullie meisje al heeft gedronken. Het is te hopen dat jij je ook snel wat beter gaat voelen. Geniet lekker van jullie prinsesje!!! @Nikkie Een heftig verhaal zeg. Fijn dat jullie weer thuis zijn en hopelijk gaat het snel wat beter met je! Héél veel geluk met zn allen!!! @AnneMica Hopelijk gaat het morgen beter met je! Ik hoop ook dat het weer snel wat beter is en het niet meer glad is buiten, zodat je idd 'gewoon' even wegkan wanneer je wilt. Dat binnenzitten, blehhh. @Woops Wat jij beschrijft, herken ik niet. Ik hoop eigenlijk dat ons kleintje nog even lekker blijft zitten tot 2010, maarja als het wel 'iets' te betekenen heeft, mag het ook snel gaan hoor. Maandag 38 weken, dus op zich prima natuurlijk. We wachten maar af... Jij héél veel sterkte met alles meid!!! @Jada1984 Ik dacht ook dat het iets met indalen te maken had, maar allemaal nieuw hé vandaar even de vraag. Ik moet maandag terug, dus dan horen we wel of de kleine al verder is ingedaald.
Ik ga zo maar eens proberen te slapen, want ik denk dat er niemand meer komt. Heb het ook wel echt gehad nu, hoop dat ik lekker kan uitslapen morgen. Allemaal een fijne dag morgen en zal er vast even zijn in de ochtend! Welterusten... Sterkte met alles meiden!!! Dikke knuffel
Nikkie/Sjees heel veel beterschap met jullie herstel! Woops wat naar voor je zeg.... Ik herken het wel hoor, die verdrietige momenten/dagen. Heb er zelf net nog 1 gehad.... Sterkte!! Belle mooie buik!! Suusefruus beterschap met je vriend... Kareltje dat kan idd van het indalen zijn. Hier: zo, kerst zit er weer op. Al met al een leuke dag gehad. Ga alleen wel nu eens eindelijk proberen aan mezelf (en de kleine natuurlijk) te denken. Ik word een beetje moe van mensen die er maar vanuit gaan dat ik altijd alles regel. En daar dus ook op ingesteld zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GGGGRRRRRRRRRRRRRR!! Ik hoop dat ik kan slapen.....truste.
Hallo dames Ik heb ook een lange tijd nix van me laten horen. Maar ik heb wel geprobeert zoveel mogelijk verhalen bij gehouden, dus ik wil graag alle dames feliciteren met hun kleintjes. Hier: Het is nu 3:47 in de ochtend en ik al een paar weken gebroken nachten kom net van een warm douche en het leek er even op dat het weer goed ging, maar kon me slaap niet meer vaten dus dacht ik maar ff achter de compu. om te kijken of er nog meer baby nieuws was. Ik heb maandag een liggingsecho om te kijken of de kleine is gedraaid. Het ligt of lag in een stuit. Eerst kon ik nog wel voelen hoe de beeb lag maar het is zo bewegelijk dat zelf ik het niet meer weet. Volgens de vk was het al ingedaalt zelf heb ik het gevoel van niet, maandag maar ff afwachten dus. Als het wel in een stuit ligt wilde ze eventueel een afspraak maken om het te draaien. Maar daar ben ik niet zo voor. Ik weet het luister niet te veel naar anderen maar ik heb nu al 2 sterf gevallen en 1 bijna meegemaakt in het verleden en het moet ook niet zo confortabel voelen. Ik pas. Ben blij dat bij ons de sneeuw aardig aan het oplossen is. Ik voelde me zo opgesloten. Michel had een ongelukje gehad met de auto die is nu kapot wel te maken hoor maar daar gaan zoveel kosten inzitten dat we het niet doen. Dus ik kan nergens heen zonder Michel. Nou ik ga maar weer eens proberen te slapen als het lukt. Tot morgen en hopen dat andere dames beter kunnen slapen vanacht.
Ff bijgelezen... Alweer een januari baby erbij. Gefeliciteerd Marieke met Job. Wat een flinke knul zeg! Ben benieuwd naar een foto. Jammer Sjees dat de bv nog niet zo op gang wil komen. Ik hoop voor je dat het snel gaat lukken. Zo te lezen heb je een heftige bevalling achter de rug Nikkie. Rust maar lekker uit en geniet van je twee kleintjes. Hier gaat alles z'n gangetje. Gister was ik erg onrustig en ben flink aan de schoonmaak geweest. De keuken uitgesopt en de kastjes opnieuw ingedeeld. Ook de laatste baby was gedraaid. 's Middags bij schoonmoeder geweest, waar ook de tante van Jeroen was. We hadden wat cadeautjes over en weer. We hebben een wallaboo wrap deken gekregen en winterbanden Ze willen dat we veilig op weg gaan. Vandaag ga ik de hoezen van de stoel en bank wassen, heb ik me voorgenomen. Fijne dag allemaal