Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

have fun anke hopelijk helpt het zeil ;)

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Marieke en man: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Job!
    Best wel een lange bevalling. Ik hoop dat het allemaal is meegevallen en dat jullie nu kunnen genieten!

@Rebbel: Hopelijk kan Luna zich snel zelf warmhouden!
    Al heel goed dat ze geen zuurstof meer nodig heeft.

@Belle: Wat een lieve buik heb je :D Heel erg mooi!

@Suzanne: Haha, ik doe dat ook wel vaak. Als ik tv kijk ofzo. Mijn glas op mijn buik zetten :D

@Suus: Wat vervelend voor je man dat hij een liesbreuk heeft. Idd niet echt de beste timing.
    Als je op een wachtlijst staat, duurt het dan lang voor je de operatie krijgt?

@Nikkie: Wat spijtig dat je na al die arbeid, toch nog een ks kreeg. Maar beter zo voor de kindjes hé. Gelukkig maken jullie het allemaal goed!
    Mogen we een foto zien? :D

@Densie: Spannend dan, hopelijk is je kleintje gedraaid!

@Chevenne: Wat een schattige foto :D En winterbanden ... wat een duur cadeau! :D Wel fijn natuurlijk.

@Eleni: Hopelijk mogen Mason en Ayden snel naar huis! kBen zo benieuwd naar je foto's! :D

@Kareltje: Veel plezier. En gelukkig is het weer goed bij jullie. Hier is het al heel de ochtend aan het regenen.
    Aah oei, ik lees net dat het begint te regenen :(

Gisteren was heel leuk. Lekker gegeten en cadeautjes opengemaakt :D Altijd fijn :)

Vandaag gaat alles behalve een productieve dag worden denk ik.
    Ik voel me echt sloom. Ik heb in niets zin :D Ik ga zo meteen maar even in bad, hopen dat ik daar wat energie van krijg.
    En anders ... spijtig, dan doe ik niets :D

Morgen moet ik weer naar de gyn, echootje en aan de monitor. :)

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh vanwaar die echo en monitor??
    geniet van je bad ;)

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Niets speciaals. Dat is standaard hier in België. :)
    De echo op zich niet, maar ze zeiden me: 'De apparatuur staat hier allemaal, dus doen we maar snel ook even een echo' :D Vind ik niet erg :)

Mijn bad is eindelijk aan het vollopen. Ik was te tam om het eerder op te zetten :D

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @Densie: ik zal duimen dat je baby goed ligt of nog gaat liggen…..als jij een draaipoging niet ziet zitten,moet je het natuurlijk niet doen!

@ Chevenne: leuke cadeautjes! En de nesteldrang is ook goed toegeslagen, lees ik?
    Super foto met je nichtje zeg!

@ Ise: spannend, misschien zet het dan vandaag wel door! ;)

@ Eleni: fijn dat jij weer thuis bent, maar wat ontzettend rot dat Ayden en Mason nog in het ziekenhuis moeten blijven! Lijkt me een hele toer om elke dag 2x op en neer te gaan, ook al is het redelijk dichtbij.....Waarom moeten ze eigenlijk blijven, gewicht was toch netjes of hebben ze moeite met drinken of zich warm houden? Liggen ze in de couveuse of op de kinderafdeling? Hoe voel jij je?
    Hopelijk ben jij met kids uit het ZH als ik er in ga! |:D

@ Mecha: gelukkig is het wat rustiger geworden bij jou.....was eigenlijk toch nog echt even te vroeg geweest hoor!

@ Suzanne: kan me voorstellen dat je je nu drukker maakt....is ook geen makkelijke keuze! Ik herken het zelf ook wel, terwijl ik dus wel al een ks heb meegemaakt en nu maak ik me er erg druk om.....toen overkwam het me! Teveel nadenken is dus ook niet goed, maar ja........easier said than done!;)

@ Ankje: fijn dat de aannemer nu een goed zeil gaat spannen. Gaan ze morgen verder?

Hier een rotnacht gehad....we lagen er laat in (1 uur) en kon de slaap maar niet vatten! Lag maar te zuchten, steunen en draaien........
    Vanmorgen met man en dochtertje naar Ballorig geweest (zo’n indoor speeltuin)....haar even lekker laten uitrazen na 2 dagen binnen zitten! Ik heb zelfs nog op de trampoline en springkussen gestaan! Verder rustig vandaag.......

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Mamanama, zo te horen vindt jouw dochter Ballorig erg leuk, of niet? Ik zou er ook wel een keer heen willen, maar wist niet zo goed of dat iets is voor mijn zoon (2 jaar). Van mij mag het trouwens nu wel doorzetten:D, maar ik ben net 38 weken dus verwacht het nog niet.. Heb wel hele dag zeurend gevoel in mijn buik. T is vast een vooraankondiging voor over een week of 2;).

7. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ise denk het ook;)!! Hopelijk blijft het dragelijk tot die tijd. Sterkte:)!

SUzanne wat naar die gedachten:(...donderdag heb je toch dat gesprek? Of ben ik in de war?

Eleni welkom thuis, hopelijk mogen je ventjes ook snel mee;)....sterkte tot die tijd, lijkt me moeilijk:(.

Mamanama doe je wel voorzichtig:$?!

Kareltje veel plezier in de BB (als je nog bent gegaan):).

Chevenne schattige foto;)!!!

Mecha shoppen eases the mind, je weet toch8)?

Sjees/Rebbel/Woops hoe is het:(

Hilli lekker badderen:)!!

Densie hopelijk is de kleine gedraaid en is die poging niet nodig;)....

Hier: redelijk geslapen, wel doodmoe nu na een 'heftige kerst'....ach ja, het blijft toch je familie he:).... Vandaag lekker niks! We gaan nu een potje Scrabbelen:)!

8. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    grappig om hier eens even te lezen,.. ben ook een januari2010 mama, nog alles rustig, vannacht voor het eerst voorweeeen gehad, denk ik, maar niet prettig... wat staat me eigenlijk nog te wachten denk ik dan!?!?!?

Ik lees af en toe mee, maar ben niet fanatiek genoeg... (sorry)

9. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hallo meiden!!!

We zijn dus maar niet meer naar de Beekse Bergen gegaan, helaas. Regende een paar keer en om ons nou nat te laten regenen, vonden we toch ook niet zo'n fijn idee. Zag op hyves dat één van mn liefste collega's moest werken, dus daar maar even gezellig op visite gegaan samen. Was wel wéér even leuk. Lekker even bijgekletst met degene die thuiswaren.
    Nu even lekker een bakkie gedaan en even computeren en dan tegen half 5 naar vrienden.

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

@hilly lekker meid dat is nog eens een voordeel

@ essie maar dan ook echt hehehehe :D scrabbel ze :p

@ ise mijn nichtje en neefje vinden ballorig al leuk vanaf ze kunnen stappen dus ga gewoon een keer dan zal je het gauw genoeg merken of ze het leuk vind hih i :p

@ mamanana vanavond dan maar een vroegertje??
    ennuh ja dat weet ik tis ook beter .. maar als je zo word voorbereid op het feit dat je gaat bevallen en dan ineens niet meer dan is het wel balen hoor hihi voor me ziekenhuis overnachting was ik nog helemaal neit met bevallen bezig nu ineens heel erg

11. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Ise: het fijne van Ballorig e.d. is dat ze een apart gedeelte hebben voor kinderen t/m 4 jaar! Daar kon ze zelf lekker ravotten en spelen en in het grote gedeelte ging mijn man mee.

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Dat wist ik niet mamanama.. Ik ga er zeker een keer heen na de bevalling!

Essie, ja jij houdt het op de 6e he..;)? Heb je voor jezelf ook een datum in gedachten eigenlijk?

13. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier een vermoeide dag gehad.
    Ik wilde zo graag even winkelen, al is dat heel erg zwaar.
    Maar we hebben lekker gewinkeld vandaag.
    Ook lekker ergens gezeten voor een warme chocomelk en broodje, heerlijk gewoon.
    We hebben een nieuw dekbedovertrek gekocht voor de kraamtijd, zodat ik mooi in het bed lig.
    Ook slingers voor "hoera een meisje"
    Voor de rest niet veel te melden, nou ja het blijft wat rommelen met harde buiken enzo maar ja het hoort er zowat bij en soms zijn ze netjes op tijd en dan ineens weer onregelmatig dus ik verwacht er niets meer van.

Hopelijk heeft iedereen een lekkere dag gehad, met wat je ook gedaan hebt.

Iedereen een dikke knuffel, vind het zo fijn om hier zo af en toe m`n hart te luchten.

Groetjes

14. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Vergeet helemaal mijn 37-weken-feestje!

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

hoi meiden ik reageer even niet want zit er een beetje door maar wilde wel laten weten dat ik vanaf vandaag een andere kraamhulp heb gekregen(een goeie) en dat Aylani nu wel van de borst heeft gedronken en ook al wat uurtjes heeft geslapen,waardoor ik ook vanmiddag eindelijk 2 uur heb geslapen.
    De antibiotica lijkt ook aan te slaan,koorts is weg en pijn wordt minder, wel vandaag een vreselijke huildag gehad van alle spanning die eruit kwam van de afgelopen dagen stress en niet slapen,maar voel me nu eindelijk iets beter, hopelijk zal de kleine meid vanavond ook een beetje slapen en kunnen we deze week eindelijk een ritme op gaan bouwen.
    We hebben bewust besloten om deze week geen kraamvisite meer te gaan doen(behalve mijn pa e mijn zusjes) zodat we even kunnen bijtanken en vanaf volgende week maar eens kijken wat we doen

Nikkie, wilde jou nog wel even zeggen dat ik bewondering heb hoor,wat een zware bevalling heb jij gehad en dan na al die uren weeen toch nog een keizersnee,meid heel veel sterkte met alles en hopelijk zakt de pijn snel af!

16. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    hee meiden,
    vandaag een hele dag familiebezoek, van half negen tot nu onderweg geweest, ben echt op. Wel heel gezellig. Schoonouders zijn teruggevlogen vanmiddag en mijn ouders blijven nog tot dinsdag.
    Morgen ga ik ook weer voor echo naar ziekenhuis (routine), rest van de dag moet ik maar eens rustig aan doen....!

Hier verder rustig, zeurt een beetje maar verder geen tekenen. Het kindje mag van mij ook nog tot januari blijven zitten!!

@eleni: wat fijn dat je weer thuis bent! Wat moeilijk moet dat zijn om je kindjes daar achter te laten, maar hopelijk mogen zij ook over niet al te lange tijd naar huis.

@sjees: wat fijn dat ze nu wel wilde drinken en dat jullie een goede kraamhulp hebben gekregen. Geen wonder dat je er doorheen zit bij zoveel slaaptekort en spanning, hopelijk gaat het vanaf nu steeds ietsje beter. Ik denk aan je!

Heb het idee dat velen van ons nu wel een beetje aan het einde zijn van onze krachten en geduld, met lege, lange dagen, slecht slapen en andere ongemakken... Ik vind het ook echt niet makkelijk, maar ben daarom blij met de afleiding zo met de feestdagen.

17. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Essie: hebben aanstaande dinsdag weer gesprek bij gyn en moeten dan onze 'keuze' kenbaar maken.

We zijn er nog steeds niet helemaal uit! Ik ga morgen mijn eigen vk eens bellen om het e.e.a. te vragen.

Verder zat ik net '16 & pregnant' te kijken op MTV. Deze tieners stonden hun dochtertje af ter adoptie. Ik zat er zelf mee te snotteren.

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Sjees, fijn dat je een andere kraamhulp hebt gekregen en dat Aylani nu wel wat wil drinken. Lekker rustig aan doen komende week en bijtanken!

Suzanne, succes met het maken van een keuze. Neig je niet meer naar het één dan het ander?

Ik ga zo lekker douchen (doe ik tegenwoordig minstens 2x per dag, weet niet, heb daar de neiging toe) en dan vroeg mijn mandje in.

19. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Sjees: denk maar lekker aan jezelf! en gelukkig heb je nu een andere kraamverzorgende! Fijn dat je meisje nu wel goed drinkt.
    Mocht je ooit vragen hebben en de kraam is er niet je mag me altijd vragen stellen grote kan dat ik je kan helpen omdat ik zelf kraamverzorgende ben dit geld natuurlijk ook voor alle andere!!

lynd: ik heb hetzelfde gevoel als dat jij hebt. Ben een beetje op het eind van mijn latijn met slecht slapen en de ongemakken. We hopen gewoon dat we allemaal niet overtijd gaan lopen!

De vk vertelde trouwens van de week dat je zelf de keus hebt om vanaf 41 weken ingeleid te worden. Die regels zijn veranderd eerst lieten ze je gewoon tot 42 weken doorlopen nu mag je zelf kiezen met 41 weken als je ingeleid wil worden of door wil lopen.
    Moet zeggen vind dit wel zo'n prettig idee!

mamanama: gefeliciteerd met je 37 weken!!!!

Woops: is ook wel lekker er even tussenuit!
    Sterkte met de laatste loodjes

Hier is het verder weer rustig. Vandaag zelfs geen enkele wee gehad dus wie weet duurt het nog wel een tijdje voordat ons mannetje komt!
    Vanacht wel heel slecht geslapen heb werkelijk elk uur gezien! Dus vandaag heel de dag niets gedaan.
    Nu maar hopen dat ik vanacht beter slaap.

20. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Ise: ik neig naar een keizersnede, maar eigenlijk zie ik daar ook tegenop.

Ik ben nu elke avond een kwartier op handen en knieen aan't zitten; schijnt een houding te zijn die de baby stimuleert om te draaien....

Deel Deze Pagina