Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hilli: Succes morgen bij de gyn.

Mamanama: Wat naar dat je zo slecht hebt geslapen. Hopelijk slaap je vannacht beter.

Sjees: Wat fijn dat je een goede kraamzorg hebt gekregen en wat ontzettend fijn dat Aylani aan de bord heeft gedronken!
    Alles lijkt nu wel iets beter te gaan. Ik geef jullie ook helemaal gelijk om even geen kraamvisite te ontvangen hoor!
    Jullie hebben het ook zwaar gehad de afgelopen dagen.
    Hopelijk gaat het nu alleen maar beter en kunnen jullie nu echt lekker genieten!
    Knufffff.

Eleni: Heb jou berichtje gemist geloof ik. Maar begrijp van anderen dat jij wel thuis zit en jou 2 kleintje nog in het ziekenhuis.
    Gaat het wel goed met ze? En hoe gaat het met jou?

Hier gaat het wel. Ik trek het zelf nog net. Maar er moet nu niet meer dingen gebeuren anders wordt ik echt gek.
    Het zeil dat de aannemer heeft neergelegd heeft niet echt geholpen.
    We zijn net terug van een heerlijk avondje eten bij mijn stiefbroer. En ja hoor! Het lekt hier weer! Gelukkig niet zo heel erg, maar toch.
    Ik heb gelijk de aannemer gebeld en gevraagd (met een dringende toon) of hij morgen dat zeil gaat regelen.
    Doet hij dat niet, dan heeft hij echt een groot probleem met mij!

Ben echt zo blij als dit alles achter de rug is. Als we dit van tevoren wisten, dan hadden we het een half jaar later gedaan.

Hopelijk lekt het vanavond niet meer. Maar dat zullen we merken.

Fijne avond en voor straks slaaplekker!

2. Hey meiden!

Hier weer even een update van mij.
    Alles gaat wel goed. 18dec. is bij ons het dakkapel geplaats, we zijn dus druk bezig met het kamertje van Zoë te maken. Heb dus ook niet veel tijd om te forum-en.

Afgelopen dinsdag naar de vk geweest, alles was goed. Maar omdat ik nog best een kleine buik heb, krijg ik aankomende dinsdag een extra echo om te kijken of het kleintje nog wel goed groeit. Ik voel hem nog wel elke dag goed bewegen dus maak me niet echt zorgen. Zoë was ook redelijk klein. Met 40+4 weken was ze 3200gram.
    Voor de rest heb ik eigenlijk niet zo veel te melden.

Ik zag ook dat er alweer een hoop mensen bevallen zijn! Gefeliciteerd allemaal!!!

3. Ankje, you go girl. Je hebt groot gelijk, op je strepen staan meid!! Ik hoop voor je dat het ook niet meer lekt!!

Woops, fijn dat je toch nog even lekker eruit bent geweest,zal wel lekker druk zijn geweest in de stad.

Sjees, fijn dat je nu een andere kraamhulp hebt en dat ze nu ook borstvoeding wilt, is helemaal super!!!

Ise, dus bij jou is het voorwerk ook al begonnen, lekker he zo'n warme douche?

Marleentje, is dat bij elke VK of alleen bij die van jou? Zou het ook wel een fijn idee vinden, om niet tot 42 weken door te hoeven lopen, mocht de bevalling niet spontaan beginnen.

Sjalotjuh, hopen dat jouw kleintje gewoon goed op schema ligt en als hij klein is, is helemaal niets mis mee. Vooral omdat Zoe ook niet zo zwaar was.

Densie, hopen dat jouw kleintje nog gaat draaien. Kan me voorstellen, dat je wanneer je negatieve ervaringen hebt, niet zo snel een draaipoging zou doen. Zelf heb ik een positieve draaipoging gehad, wel wat pijnlijk, maar de kleine ligt goed en is al helemaal ingedaald.

Suzanne, kan me voorstellen dat je het erg moeilijk vindt een keuze te maken. Stuitbevalling of ks, moeilijk hoor.

Hier nog alles rustig,af en toe krampen in de onderbuik, maar verder helemaal niet. De kleine man beweegt nog lekker in mijn buik.

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    jada1984: dat durf ik niet te zeggen maar hier in de regio zowiezo. Dat is dan regio nijmegen. Beide ziekenhuizen werken hier daar in mee. Hoe het verder is weet ik niet maar zou het gewoon vragen. Heb ik meteen gezegd dat ik niet verder overtijd wil lopen dan nodig is dus max tot 41 weken en dan word inleiding gepland.

5. Ik zal het eens vragen bij de volgende afspraak, als dat nog nodig is, hoop van niet, maar zou wel een fijn idee zijn.

6. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Bij mij had de verloskundige het er ook over dat je met 41 weken de keuze krijgt om in te leiden of nog te wachten. Maar dat was tijdens dat niet zo prettige gesprek, dus ik heb niet doorgevraagd. Als ik donderdag bij de verloskundige ben ga ik het eens goed vragen, aangezien ik voor mijzelf al heb besloten met 41 weken ingeleid te willen worden mocht de baby er nog niet zijn...

7. Bij ons hebben ze het er nooit over gehad, maar ik ga daar ook voor, mocht ik die keuze hebben. Heb ook geen zin om eventueel tot 42 weken door te lopen. Gewoon nog een keer vragen Belle ;).

8. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hallo meiden!!!

Wij zijn weer terug van een gezellig avondje bij vrienden, heerlijke pasta gegeten. Is vaak moeilijk met zn allen af te spreken en nu eigenlijk heel spontaan afgesproken afgelopen vrijdag. Lekker bijgekletst dus!

@Woops
    Lekker dat je er even tussenuit bent geweest!]

@Sjees
    Wat fijn te lezen! Geniet lekker van de kraamhulp en van elkaar. Groot gelijk dat jullie even geen verdere visite willen, denk eerst maar aan jullie zelf! Hopelijk gaat het snel beter meid!

@Marleentje26
    Fijn dat je geen wee hebt gehad. Dat het dan nog maar even blijft zitten, toch? Hopelijk heb je een betere nacht dan afgelopen nacht.

@Suzanne78
    Succes met jullie keuze!

@Ankje
    Succes met jullie lek, echt balen zeg. Groot gelijk dat je er druk achterzet. Kan me voorstellen dat je er een beetje doorheen zit...

Degene die al gaan slapen, welterusten en hopelijk hebben jullie een goede nacht!
    Veel succes met alles en alvast een fijne dag voor morgen!!!
    Mensen die ook naar zkhuis/verloskundige moeten, véél succes!!!

9. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ise ik denk dat hij wat eerder komt, maar een precieze datum heb ik eigenlijk (nog) niet;). In de 'statistieken' (lijst waarop een aantal mensen heeft gezegd welke datum ze denken) staat bij mijzelf wel al vanaf het begin de 24e (dus ook 2 dagen eerder). Ik ben er echter niet van overtuigd.... Hoe is het met je zoon?

Mamanama nu al een dag te laat maar alsnog: lekker he 37 weken!! In de 'bevalzone' aanbeland:)!!

Woops fijn dat het je zo oplucht hier te posten. Vooral doorgaan:D! Sterkte met de laatste loodjes;)!

Sjees wat geweldig dat Aylani heeft gedronken:)!! Dat moet wel een hele geruststelling zijn! Gaat het er nu goed mee? En bevalt de kraamhulp?

Lynd veel plezier nog met je ouders;)!!

Ankje wat een ellende:(....laat je maar goed horen morgen!! Succes:)!!

Marleen echt fijn om jou in ons midden te hebben;). Dus nu bij jou weer rustig.....hmmmm. Wel onzeker hoor:(!

Suzanne gelukkig staan wij niet voor de keuze afstaan of houden;).... Ben je wel een beetje over die gedachten heen van dat natuurlijke<>ks bevalling? Sterkte!

Inleiden bij 41 weken: ga ik ook navragen bij de vk. Ben ik voor:)!

10. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Essie
    Hoe is het met jou? Ook weer een beetje uitgerust van al die dagen? Je had het ook een beetje gehad gisteren toch?

11. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Kareltje! Ja, klopt....maar het is 'over' hoor, gaat weer prima! Dankjewel! Trouwens leuk he dat spontane afspreken; dat het soms nog mag lukken!! Weltrusten!!

12. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Essie
    Dat is vaak makkelijker dan plannen. We werken met 3en onregelmatig, dus is erg moeilijk. Mn vriendin en haar zoontje zie ik wel regelmatig, maar met de mannen erbij is vaak erg moeilijk. Dus leuk dat het nu opeens toch kon ja.
    Fijn dat het 'over' is! Ik ga ook mn bedje opzoeken, ben opeens erg moe/lui en kreeg om 22 uur een sms-je van een ex-collega/vriendin dat ze morgenochtend kan komen. Gezellig, dus nu slapen, hahaha. Ook wéér lekker bijkletsen!!!
    Welterusten!!!

13. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ik ken het....veel plezier morgen!

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Bedankt voor jullie steun!

Jeroen is net weg naar zijn werk. Hij heeft deze week een vroeger dienst en dan moet hij op maandag om 5 uur beginnen.
    Ik was om 3 uur al helemaal klaar wakker. Ik hoorde het weer lekken. Gelukkig nog niet zo heel erg, maar als je dat eenmaal hoort dan slaap je niet meer.
    Ook heb ik erge last van maagzuur. En wat denk je….kan ik die gravisqon (ofzo) niet meer vinden. Pffff

Heb ook even lekker een potje zitten janken beneden.

Jeroen zit er doorheen, ik probeer me rustig te houden. Maar ik trek dit niet lang meer.
    Ga rond 8 a 9 uur bellen naar de bouwmarkt of zij zeil hebben. Dan mag de aannemer het ophalen en op het dak leggen.

Hopelijk hebben ze het zeil. Want vandaag zou het droog blijven, maar morgen en overmorgen gaat het weer sneeuwen.
    Hope op een zege.

Sjalotjuh: Je ben lekker aan het klussen lees ik. Leuk hoor. Welke kleuren komen in de kamer?

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  20. Anique

Anique Niet meer actief

Hallo allemaal,

Kan niet slapen, kreeg opeens last van opruimwoede (6 uur s'ochtends) haha.. en nu zit ik even een boterhammetje te eten met vruchtenhagel en aan een glas melk.
    Ik heb nog nooit met jullie meegekletst, maar vind het wel leuk om af en toe eens te lezen wat jullie schrijven. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik nu pas hier iets schrijf....
    Zijn er nog meer zwanger van de tweede??
    Ik ben zelf uitgerekend op de 17e. Hebben jullie ook al last van nesteldrang? Ik heb momenteel echt de hele tijd zo'n onrustig gevoel, want de zolder is echt best een rommeltje, er moet nog een plankje opgehangen worden op de babykamer, en ik wil de babykamer nog wat aankleden (dingetjes aan de muur enzo). En wat ik dan vooral lastig vind is dat we nu ook al een kindje hebben (20 maanden) , dus je kunt niet zomaar heel makkelijk even vanalles gaan doen. Want hij is er ook nog. En als hij overdag gaat slapen wil ik vaak toch ook wel even gaan liggen, ons meisje in mijn buik is namelijk nogal klein en de verloskundige heeft geadviseerd om dan overdag toch even een uurtje te gaan liggen. Maar vaak ben ik dan dus s'nachts weer wakker.. of word ik, zoals vandaag, vroeg wakker en ga ik opruimen.
    Ik ga nog eens even jullie verhalen van de laatste tijd teruglezen. groetjes!

Deel Deze Pagina