Noname, kop op meis, laat je niet gek maken! Bij mij is het eerder ook mis gegaan en kreeg ik meteen slecht nieuws bij de eerste echo, maar dat zegt helemaal niets over dit keer. Ik had dit keer ook gewoon een goede echo en goed nieuws, voor jou straks ook, daar gaan we voor! *knuffel*
@noname: sterkte meid! Probeer je niet té zenuwachtig te maken, want das niet goed voor jou, noch voor het kleintje he.
Veel succes met de echo's vandaag! Sterkte met de misselijkheid. Marieke1980, Gefeliciteerd met je 3 positieve testen! Super!
Ben al de hele tijd bezig maar 't lukt niet om de foto's in mijn album te krijgen, terwijl ik 't echt op de juiste manier doe..
Misschien helpt het om een verkleinde foto te gebruiken. Of anders een foto uploaden via photobucket ofzo.
Hey hey @Lieselke: Ik had een waarde van 143 drie dagen voor NOD. Maar naar mijn gevoel heb ik mijn ei twee dagen vroeger gehad, dus eigenlijk 1 dag voor NOD. Bij mij op de papieren staat aan hoeveel weken de waardes voldoen, bij jou niet? En ja 240 is goed hoor @Kwek: Huh foliumtabletten in de vuilbak? Ik had een waarde van 17, maar mijn ha zei me van die gewoon door te nemen, zeker in het eerste trimester. @Ise: Standaard niet, maar zoals Kwek zegt, als je aangeeft dat je zwanger bent wel. Maar ja, eigenlijk als je zwanger bent kijken ze idd standaard HCG waarde en foliumzuur na @Marieke1980: Gefeliciteerd! En welkom. @Surf: Spannend meid! Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wil je wel heel veel succes wensen! @Lisette: Vriendlief kan morgen pas weer op het internet komen, dan zou ze iets laten weten. @Desi: Spannend, hebben we samen een echo Ik mag ook 5 juni. Pfff nog zo lang wachten @Noname: Hopelijk kom jij vanavond ook met goed nieuws terug! @Breezer: Station is altijd handig hé, kan je veel in de koffer steken Wij hebben in januari ook speciaal een nieuwe wagen gekocht voor onze kinderwens Hadden daarvoor en Renault Clio, beetje veel te kleine koffer. @Nour: Als je fotootje zwart wordt in je album, dan kan je hem best even verkleinen. Had ik ook. En dan gaat het vanzelf. Ik heb sinds vanmorgen weer regelmatig menstruatie - achtige krampen. Zal hopelijk mijn bm wel zijn die aan het groeien is ofzo, maar ik word er toch onzeker van. Ik moet echt nog veel doen voor school, maar ik kan me gewoon niet concentreren. Was het al maar 5 juni Zijn jullie er al uit wie peter en meter wordt? Hier ligt dat nogal delicaat. Pfff, moeten we ons nog gaan verantwoorden voor onze keuzes ander kan er ruzie van komen. Dat is toch ook niet de bedoeling hé.
hallo meiden ik ben ff een tijdje niet meer op dit forum geweest.. ben nog steeds helemaal in de wolken!! ik kan het gewoon niet geloven dat we alsnog spontaan zwanger zijn geraakt. echt een wonder... ben trouwends gisteren begonnen met moeders voor moeders.. nu kom ik er pas achter hoe vaak ik eigenlijk moet plassen... sorry dat ik niet reageer op jullie berichten maar ik ben nog een beetje aan het bij lezen... begin me echt zwanger te voelen misselijk met vlagen en vergeet van alles heb het idee dat ik er met mijn hoofd niet bij ben.. en mijn boobs pffff ik heb net eerst een andere bh gekocht een sport bh.. godsamme wat zijn die dingen lelijk... hihihihih maar ze zitten heerlijk en ik kan er nog in groeien.. ik vind het wel grappig dat er al zoveel meiden uitgeteld zijn in januari en ook zo dicht op elkaar.. leuk leuk leuk.. ooooo wat ben ik gelukkig hihihihhi
Haaaaaaai beebie! Leuk, zien we mekaar hier ook nog en kunnen we elkaar lekker opvolgen! En ik ben lekker gezellig mee gelukkig met je! @hilli: ik heb mijn papieren nog niet binnen, denk morgen pas. Gisteren gewoon telefonisch de uitslag gekregen. Natuurlijk effe mezelf gek gemaakt door die waardes te gaan googlen. Prima waarde blijkbaar voor 4 weken, maar dan las ik plos van vrouwen die over de 2000 zaten en begon toch wat te panikeren. Is over nu hoor, ben nu gewoon zenuwachtig voor 11 juni!
Onze echo is verplaatst van 29 mei naar aankomende zaterdag. Mijn vriend heeft dit geregeld omdat hij de 29e geen vrij kon krijgen ivm het pinksterweekend.. Moet zeggen dat ik het op het moment ook wel heel erg nodig heb.. Ik heb het idee dat alles tegen zit, niets goed gaat en iedereen met iets anders bezig is.. Heb net alweer een half uur in mijn auto zitten huilen, gewoon omdat ik me verdrietig voelde.. Vriend weer boos, omdat ik hem beschuldig van het niet meeleven, hoewel het voor hem natuurlijk ook allemaal moeilijk en wennen is enzo.. Bah, wat een rotzooi die hormonen..
@lieselke waaaaaaaatttttttt goed jij bent oook zwanger geweldig gefeliciteerd...... nu kunnen we elkaar idd volgend.. ben blij voor je geniet er lekker van ben ik ook aan het doen ... hihihi
hihi, wist niet dat je dat nog niet wist Gisteren bloed laten prikken en jips, preggie!!! Tof he, kunnen we op 2 forums meebeppen!! @suusefruus: hee meid toch, het zijn echt demonene ipv hormonen, he! Probeer niet altijd het negatieve te denken, da's niet goed voor jou en het kleintje! Ik duim voor je mee, op een goede echo!
@1985Breezer; Leuk een nieuwe auto! Wat voor een word het? Wij hebben toen ik zwanger was van Zoë ook een station gekocht, zijn er erg tevreden mee @Suusefruus; Dan mag je een weekje eerder voor de echo! leuk hoor! Ben jaloers ik moet nog wachten tot 11 juni. Wel vervelend dat je zo'n last heb van die hormonsters! Maar niet te druk maken hoor! Hier net lekker gezwommen met Zoë ze vond het weer hartstikke leuk. Ik ook trouwens had de andere moeders ook al een tijd niet gesproken. Heb nog maar niet gezegd dat ik zwanger ben, daarmee wil ik wachten tot ik de 12 weken voorbij ben. Tip voor mensen die 's ochtends geen eten naar binnen krijgen, Ik heb vanmorgen ontbijtdrink gedronken. Ik ben niet zo misselijk, en een uurtje daarna heb ik een broodje gegeten. Misschien kunnen jullie dit ook proberen, bij mij werkt het!
Hallo dames, @Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd. @ Alle dames die een echo gaan hebben, spannend maar geniet er van Bedankt voor jullie berichten. De kans dat het alasnog een goede zwangerschap zal zijn is echt nihiel. Het kan wel maar verwacht het niet. De echoscopiste was heel reeel vond ik hoor. Daarom toch volgende week nog een echo om daarna te kijken hoe het er voor staat en wat er wel of niet moet gebeuren. Ik heb niet een klein beetje bloedverlies gehad maar ech net als bij een menstruatie en met stolsels. Vanwege de aanhoudende buikpijn ben ik doorverwezen voor een echo. Als het wel een vruchtje is en de volgende keer een hartje te zien zal zijn dan is het wel wonderbaarlijk... liefs
Hebben jullie al een keer gekeken wat jullie krijgen volgens de Chinese geslachtskalender? Wij krijgen een meid, ben 21 en in april is shorty verwekt... Tsjah en volgens de kalender als je 21 bent krijg je alleen een jongen als je in januari zwanger bent geraak. Misschien grappig om te kijken. Ben benieuwd of het klopt. Bij Zoë klopt het niet, dan had ze een jongentje moeten zijn.
@sjalotjuh87 Ik ben ook 2 weken verder dan jij, dus daarom ook een eerdere echo Misschien nog wat vroeg omdat ik dan in de 9e week zit, maar goed, dan voelt het misschien beter en echter. Weet bij die kalender niet echt wat ik moet aan houden.. De bevruchtingsdag of de eerste dag van de laatste menstruatie?
Oh meid wat erg! Ik hoop echt dat je nog een mooie echo krijgt, maar ik vrees het ergste Ik wens jou heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel!
Dan zou het een meisje moeten worden.. Mijn vriend zegt aldoor dat het een meisje wordt.. Ik denk een jongen.. Maar goed.. Dat zien we over 10 weken wel.. Al ben ik er nog niet over uit of ik wil weten wat het wordt.