Nee dat heb ik niet gedaan. Maar ik ben er zelf ook niet echt voor om geplant in te leiden zeg maar. Ik ben meer voor puur natuur. Maar als ons kleintje echt zo flink blijft groeien dan haal ik die 41 weken niet eens en meot ik wel ingeleid worden denk ik hahahahaha. Ik zie het allemaal wel. Wie weet trek ik het tegen die tijd helemaal niet meer, en vraag ik of ze me aub willen inleiden hahahahaha Ik ben zo veranderlijk
@Blaine: mooie foto's van een mooie baby en een trotse familie! @Essie: leuk dat je zo into konijnen bent! Ik had vroeger altijd cavia's en had nooit iets met konijnen omdat ik altijd dacht dat die beten (ben daarna een keer tot hechtingen aan toe gebeten door nota bene een cavia, dus toen bedacht ik me wel ). Nu vind ik konijnen eigenlijk nog veel leuker. Wat voor ras Lola is weet ik niet, al weet ik dat de kleurschakering meer voorkomt (grijs met witte buik, wit randje langs de oren en een witte band om de nek). Misschien weet jij het? Dit is ze samen met onze hond Duuk: Bekijk bijlage 39841 @keizersnede: morgen gaan we naar de gyn en dan wordt denk ik een datum gepland. Echt heel bizar om te weten wanneer dan onze kleine wordt geboren.....!! Ik heb besloten de datum hier te posten, maar dan mogen jullie hierover natuurlijk niets zeggen op mijn hyves
Sjees tjee zeg het zit je niet mee! Hopelijk zijn je klachten snel minder na de curretage en kun je wat meer gaan genieten... Ankje wat een gedoe met jullie verbouwing zeg, ik denk dat ze mij allang hadden kunnen opnemen (op een gesloten afdeling ) als wij al die perikelen hadden gehad. Je houd je kranig hoor, super! Lynd ik heb gemist waarom bij jou de bevalling niet lang meer op zich laat wachten?!?! Zou wel fijn zijn als je (schoon)familie even meehelpt met schoonmaken. Mijn moeder heeft vanmorgen de babykamer even gesopt, heerlijk! Woops spannend hoor, ik ben benieuwd of het snel doorzet. Veel plezier vanavond Morgenvroeg moet ik naar de vk, ik ga het navragen over het inleiden naar keuze bij 41 weken. Ik ben best heel bang dat het op het laatst misgaat ivm een slecht werkende placenta oid... Maak me ook best zorgen de laatste week of de kleine wel genoeg/krachtig genoeg beweegt. Pff word er een beetje onzeker van, hebben jullie dat ook?
Haha, nou ik sta daar ook wel achter hoor, het komt wanneer het komt.. maar mocht het nodig zijn dan vind ik het een fijn idee dat het mogelijk is. Ik zou er nu wel voor kiezen, maar op het moment supreme kan het weer anders zijn. Alhoewel ik nog 2,5 week wachten toch wel lang zat vind.. @Konijnen, ik zou er graag 1 willen, als we een tuin hebben. Als ik bij het tuincentrum ben sta ik altijd met zoonlief bij de konijnen te kwijlen..
Sow, Jeroen heeft een lekker 3 gangen maaltje gekookt voor ons. Het was erg lekker. Nageltjes weer strak in de lak, dus kan er, wat dat betreft, tegen aan
Annemica: Bedankt! Ik heb zelf huilbuien gehad hoor! Maar moet inderdaad ook zeggen, dat ik zelf ook verbaasd ben over mezelf hoe rustig ik blijf. Maar heb nu wel het gevoel dat er maar iets hoeft te gebeuren en het touwtje knapt zeg maar . Ise: Tja, als het moet dan moet het he. Onze kleintjes komen eruit. Hoe dan ook hihihi Ben wel erg benieuwd wie de volgende is. Zal het Suzanne zijn met een kz? Of zal er iemand eerder zijn.
Ankje; Ben echt blij dat we eindelijk konden beginnen met klussen. De kamer krijgt roze behang, de vloerbedekking weet ik nog niet. Wil niet te licht. (tips?) Wat een gedoe zeg met jullie lekkage, hoop dat het snel opgelost word. Anique; Welkom! Ik ben ook zwanger van een 2e. de 1e is nu 21 maanden. We zitten dus redelijk gelijk! Ben de 15e uitgerekend. Ook ik heb een kleine man in mijn buik. Krijg morgen ook een extra groei echo. Mecha; 3200 gram is inderdaad niet super klein. De vk zei dat jongens vaak grooter zijn dan meiden, en omdat Zoë niet super groot was en 4 dagen telaat geboren was wil ze voor de zekerheid nog even kijken. Essie; Lijkt me leuk als je ook mijn bevallingsdatum kan voorspellen! Eleni; Mooie foto hoor! Sjees; Veel sterkte, hoop dat je je snel weer beter voelt! Hier; Morgen heb ik de groeiecho bij de gyn. Ook nog een afspraak bij de vk. Ben benieuwd hoe groot onze kleine man is. Vandaag weer bezig geweest is Zoë haar kamer. Alle raggeltjes zijn nu geplaats zodat we (mijn man, vader en zwager) morgen de gipsplaten kunnen plaatsen. Daarna komt de afwerking natuurlijk nog. Nu willen wij graag dit behangetje doen, maar we weten nog niet echt welke kleur vloerbedekking we er het beste bij kunnen doen. We willen niet te lichte vloerbedekking doen ivm. vlekken enzo. http://www.kwantum.nl/Images/Catalog/Large/1127054.jpg http://www.kwantum.nl/images/Catalog/21/1127054_21.jpg Misschien hebben jullie nog tips?
Ankje tja het touwtje staat gespannen denk ik he... Ben ook benieuwd wie als volgende gaat bevallen, echt spannend nu hoor!!!!'
@ Suzanne: weet je al wanneer ze ongeveer een ks doen bij stuitligging? Bij een kennis van mij is het in de 39e week. Als het om een andere reden is, zoals bij mij dan is het meestla in de 38e week...... Ik vermoed dat er wel een aantal anderen bevallen voor mij, hoor Ankje! In elk geval Lynd en ik vermoed Ise ook.
Is dit iets Sjalot? http://www.kwantum.nl/Images/Catalog/Large/0110576.jpg Dit past ook wel, al is het niet mijn smaak http://www.kwantum.nl/Images/Catalog/Large/0110602.jpg Je kunt ook leuke patronen maken met tapijttegels http://www.kwantum.nl/Images/Catalog/Large/0322017.jpg Btw....erg leuk behang hoor!
@ Sjees, meid toch het zit je bepaald niet mee, vertelde mijn man net dat je nu weer in het ziekenhuis bent en die had echt zoiets van ik mepte ze neer van die kraamzorg dat ze zo slecht opletten en het nu zover moet komen. Echt te gek voor woorden dit. Ik hoop dat het helpt en je hierna ook echt,zonder pijn, kunt genieten. Nogmaals veel succes meid. @ Ankje, jeemig zag je foto's vandaag voorbij komen wat een zooi zeg, daar wordt je toch verdrietig van . Las ook dat je uitspraak tegen viel, je had het al wel verwacht maar dan nog is het balen. weet je al wat er nu gaat gebeuren? Ik hoop dat alles nog een beetje op tijd af komt voor je. @ Woops, spannend zeg het zou maar zo kunnen dat het nu op gaat schieten en je snel gaat bevallen, voor jou hoop ik het, de zwangerschap heeft lang genoeg geduurt . @ Lynd, dit jaar nog , dat zou wel erg snel zijn, ik ben benieuwd of dat klopt. Een beetje hulp met schoonmaken is wel prettig, dat willen ze vast nog doen. @ Suzanne, wat fijn dat je een beslissing hebt kunnen nemen en er en goed gevoel bij hebt. Vind het wel erg leuk om de datum te weten kunnen we voor je duimen en aan je denken, en zal niks zeggen op hyves . @ chevenne, klinkt lekker hoor. @ Hier, de crematie is donderdag en pas om 15.30 vind het wel erg laat zeker op oudejaarsdag en ook wel erg sneu. Je hebt echt alle feestdagen verknald op deze manier . Mijn mannetje heeft alweer honger ben er dus vandoor tot morgen
ik weet nog niet echt wat er nu gaat gebeuren met mijn werk. Maar het zal op ontslag uitdraaien. Volgend jaar maar even op mijn gemak kijken waar ik allemaal recht op heb enzo.
Sjalotjuh wat voor kleur hebben de meubels? Erg leuk behang hoor! Die 2e optie van Ankje vind ik ook mooi. Maar ligt er ff aan of de meubels wit of bv houtkleur zijn. Enne...hihi, ik deel het gelijk mede als ik heb gedroomd over data oid, zoals bij Ise en Lynd. Van Sjees was gewoon geluk! Sjees hopelijk zakt de pijn snel na de curretage....sterkte!! Ankje af en toe lekker laten gaan hoor die tranen, is heel goed en lucht op! Misschien trek je alles zo goed omdat het zo relatief is. Je kindje is toch het mooiste en belangrijkste! Woops wat spannend he!! Vrij ze vanavond! Suzanne dat is een Zilvervos! Leuk hoor! Konijnenras Zilvervos. Hebben jullie zelf een voorkeur voor een bepaalde datum? Jada gaat het al wat beter met je konijn? Wat voor ras is het trouwens? Mecha fijn dat de controle goed was! Lynd tsja, maar wat ik zei; alle ingredienten zaten er weer in....was ook lachen gieren brullen geblazen. Probeer je je wel een beetje kalm te houden? Stressen is niet goed!! Het komt zoals het komt8)! Succes!! Blaine wat een lieve foto's!! Annemica naar dat je je zorgen maakt. Had je dat bij de 1e ook? Misschien ff bespreken met de vk morgen? Succes! Chevenne je hebt toch niet zelf teveel van die muizen gesnaaid he! Zonder gekheid; hoop dat de maagpijn al wat minder is Mamanama wanneer krijg jij de ks (sorry als ik het gemist heb als je het al verteld had...)?? Vraag me af hoe het met Suusefruus is.....
Hey lieve meiden! Ik wilde even snel kijken, maar zie nu dat er toch nogal wat gekletst is. Lees strakkies nog wel wat, maar ga eerst even nog bij mn schatje zitten voordat hij naar bed gaat. Wij hebben idd een leuke middag/avond gehad, was er wel opeens moe van. Maar dan kan ik misschien vannacht wel wéér lekker slapen. De controle was alwéér prima, wat wil je nog meer!!! Echt fijn!!! Nu weet ik ook dat de baby is ingedaald, dus niet voor niets van die rare steken??? Zal daar toch mee te maken hebben gehad. Vanavond ook weer flink gehad... Als het nog nodig is, moet ik de 4de en de 12de weer terug. En natuurlijk goed in de gaten houden nu of ik de baby elke dag voel. Zijn nog even bij Babyplanet en Prenatal geweest. Hebben nog 2 kleine truitjes en een mutsje gekocht, heel schattig! We wilden bij de Ikea eten, maar daar was het zooooo druk, dat we snel gekocht hebben wat we wilden en zijn daarna maar bij van der Valk gaan eten. Had inmiddels zo'n honger, dat ik ook niet te lang meer kon wachten. Wel erg gezellig en lekker even zo! @Jada Balen van jullie konijntje zeg, hopelijk gaat het snel beter nu! @Ankje Leuke kleur zeg je spulletjes, echt heel mooi! Wat tref jij het zeg, alwéér kl...nieuws, meid veel sterkte met alles!!! @Berichtje vanuit Blommeke Had haar vanmiddag een sms-je gestuurd hoe het met haar ging. Het ging op zich wel goed, gisteren wel last van haar buik, maar had ook teveel gedaan, dus waarschijnlijk daardoor. Moet morgen weer naar vlkundige en laat me dan weten hoe het was. Verder ga ik zo dus nog wel lezen en reageren als ik niet te moe ben. Iedereen een dikke knuffel en succes met alles! Wie al naar bed gaat, alvast welterusten!
Zie net dat Sjees is opgenomen. Jeetje wat vervelend zeg dat ze dat niet meteen hebben gezien! Meid, héél veel sterkte met alles!!! Nu maar hopen dat het hierna allemaal beter wordt, dit heb je toch echt niet verdiend zo, bah. Dikke knuffel
@ Sjees: meid, het zit je niet mee....hopelijk kunnen ze alles weghalen en voel jij je snel weer beter! Dikke knuf! @Essie: volgende week! In principe staat er een datum, maar eerst nog even controle op 30 december... Mijn man wil het geheim houden, ik ga nog ff proberen of hij het heel erg vindt als ik het hier toch vertel.....
hoihoi meiden, Heb de laatste keer geschreven op de 24e, dus ik meen dat ik Sjees en Marieke nog moet feliciteren met de baby's!! Ik lees helaas dat Sjees nu in het ziekenhuis ligt, vond het ook een heel vervelend verhaal over die kraamhulp enzo. Hopelijk gaat het snel beter en kan ze lekker genieten van de kleine. @ Ankje: het zit niet mee he!! Lekkages, rechtszaken. Nadat we zelf hier vorige week 8 dagen zonder cv zaten was ook geen pretje en nu is het sinds zaterdag ook aan het lekken op onze slaapkamer, maar zo te zien láng niet zo erg als bij jullie. We weten al 3 jaar dat ons dak slecht is, maar wij willen binnenkort ook een verdieping op het huis laten bouwen, dus is het zonde om eerst een nieuw dak erop te laten zetten. Tis dus vrij normaal dat het bij ons om de zoveel maanden gaat lekken. Nu alleen balen dat het vakantie is en het bedrijf dat al 3 keer eerder geweest is pas 3-1 weer te bereiken is. Hopelijk komen jullie er wel uit met de aannemer. Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Wel een goede beslissing denk ik om toch in het zh te bevallen. Geeft misschien wat meer rust. Zou je het trouwens haalbaar vinden voor ons om komende zomer te verbouwen, gezien je ervaringen nu? De kleine is dan een paar maanden, vraag me af of dat wel te doen is....? @ Eleni: goed dat het het al beter gaat met de kleintjes. Hopelijk mogen ze snel naar huis. Dan hebben jullie met zijn allen weer wat rust. @ iedereen die ik vergeten ben: heel veel sterkte met de laatste loodjes!! Beter bekend als: slapeloze nachten, poestdrang etc. Ben vandaag bezig geweest met de badkamer soppen. Ben nu wel heel moe, dus ga zo naar bedje toe. Ik had 2 dagen terug ineens een panieknacht. We hadden het bed omhoog gezet, matrasbeschermer op bed (wat trouwens irritant kraakt als je omdraait!!) en babywas gedraaid ... en toen werd het wel heel echt... Hoort erbij denk ik. Verder gaat het eigenlijk nog prima. Moet donderdag naar de vk, zat 2 weken tussen ivm kerst, dus ben benieuwd. Eigenlijk ook niet, want ze was de vorige keer al helemaal ingedaald, dus kan weinig meer aan veranderen. Verder mooie foto's voorbij zien komen, van baby's en konijnen . En 'nieuwe-oude januari-mamma's' opnieuw welkom!! Nou, tot snel, als ik de tijd vind...