Goeiemorgen (nog net), Kom net een half uurtje uit bed rollen. Vaak lig ik 's nachts lang en vaak wakker en als hubbie dan eenmaal uit bed is dan slaap ik nog lekker een uurtje of 2 goed door. Heb al wel een wasje in de machine zitten. Die moet ik de komende dagen nog wel een paar, dus ik kan vooruit. Vannacht ook allemaal weer liggen denken wat er eigenlijk nog gedaan moet worden voor de baby mag komen. Was gelukkig vooral wassen... Heb nu lekker een afbakbroodje in de oven zitten. Heb ik zin in. Hopelijk vandaag goed nieuws van Sjees. Voor degenen die slecht geslapen hebben: rustig aan doen vandaag en beetje bijrusten he. Is belangrijk!! @ voorweeen: heb ik (nog) niet gehad (gelukkig). Wel 's nachts wat krampjes, maar volgens de vk is dat gewoon omdat ze al ingedaald is en dat drukt dan daar beneden enzo. Ik kan me wel voorstellen dat het heel vervelend kan zijn als je denkt dat het op gang komt en dan weer stopt. Van mij mag het in een keer goed beginnen. Verder zijn er een paar mensen in de omgeving van mijn man die duidelijk vinden dat je beter in het ziekenhuis kan bevallen. Heel fijn... begin er zelf bijna van te twijfelen... Oh, broodje klaar...
@ suzanne spannend hoor , maar ook wel weer fijn om een datum te hebben waar je naartoe kan leven toch?? @ lynd ik zou me niet te druk maken de kraamhulp moet ook nog veel voor je betekenen en anders valt alles vanzelf op zijn plek , geniet nog maar ff lekker van de laatste dagen/weken @ annemica.. ja ik had het eerst ook maar de kleine heeft gewoon niet zoveel ruimte meer om te bewegen .. als de kleine maar 10 keer beweegt per dag is het al voldoende.. voel hier ook de kleine niet zo vaak en krachtig meer vooral als de dag begint met harde buiken dan is mevrouw rustig.. maar verder voel ik haar regelmatig schuiven hoor @ sjalotje succes bij de echo ik ben benieuwdd.. altijd weer spannend. en liever zeker dan onzeker zou ik zeggen @ blain mooie fotos meid heerlijk zo met je gezinnie Heel veel stekte met het verlies @ essie ... heb je voor jezelf ook een datum voorspeld??? whahah ik denk ook dat ik na o/n ga bevallen maar de datum?? whaha als je iets droomd of denkt whaha hoor ik het graag grappigggg onze enige echte eigen waarzegster @ ise/ woops dat heb ik nou dus ook whahahah zet door of blijf weg al die plaagweeen @ belle.. ja dat heb ik nu al een week of 2 pfff heel vermoeiend het enige dat helpt is op me andere zijde gaan liggen en hopen dat de kleine een beetje naar de andere kant glijd erg pijnlijk en vervelend @ jada lieve nijn @marleen gefeliciteerd met je neefje @ annemica fijn dat de controle goed was meid @ mezelf.. nou lekker veel rugpijn weer..flanken dus kindje whaha verder gister avond naar me nichtje geweest zit ik daar krijg ik om 22uur me eerste echte wee :O dat ik gewoon echt ff om me heen moest zoeken waar ik het vinden moest pff tot nu toe waren het vervelende krampige harde buiken maar dat was echt ff heftig .. ik zei gelijk als er weer eentej komt ga ik naar huis ..neeeeeeeee dan bel je maar iemand zegt ze whahah je gaat toch niet zo rijden whahah een half uur later nog geen tweede dus ben ik na een uurtje gewoon naar huis gegaan verder geen weeen meer gehad zoooo raar hihi vandaag naar alkmaar ff eten bij een vriendin die ik eens per 2 jaar zie word wel is tijd zo ie zo voor me bevalling moet ik haar nog ff zien .. ze heeft me nog helemaaln iet zwanger gezien
annemica: dat ligt dan toch aan de regio waar je woont. Want hier mag je bij 41 weken echt vragen of je op verzoek inleiden en dat gebeurt dan ook. De ziekenhuizen hier doen dat allebei. En de vk heeft me verzekerd dat je niet langer rond hoeft te lopen als je dat zelf niet wil. Mecha: spannend zo'n wee. Die zijn echt heftig he! Dat lijtk niet eens op een voorwee! Veel pelzier bij je vriendin! Woops: meid ik hoop dat je snel mag bevallen want dat rommelen allemaal is ook niets he! Ik weet hoe je je voelt. En je bent gewoon op. Helaas hier niet meer geslapen vanochtend misschien dat het me vanmiddag lukt.
Sanne, vervelend genoeg hebben andere mensen altijd een mening over wat het beste voor jou is (heb er juist op dit moment grote irritaties over :x). Bijvoorbeeld, ik denk er de laatste tijd juist over om in het zkh te gaan bevallen (ene dag weet ik het zeker, andere dag toch weer twijfels) en de een vindt dat onzin en de ander juicht dat bijna toe. Niemand die er ook maar een seconde aan denkt dat dat het bijna nog lastiger maakt om te kiezen. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt (vast makkelijker gezegd dan gedaan), op het moment zelf weet je het vaak wel.
woops: laat je maar lekker gaan meid! Is goed voor je om al je emoties eruit te gooien! Dikke knuffel!
thuis/ziekenhuis bevallen: ja kunt gewoon afwachten en kijken waar je je op het moment van de bevalling het prettigste bij voelt. Misschien heb je dan wel zoiets van laat me lekker liggen hier in eigen bed of voel je je prettiger om naar het ziekenhuis te gaan. Ik zou gewoon lekker aankijken hoe je je dan voelt en wat je dan wilt.
Wij willen graag thuis bevallen en houden alle optie`s open. Je kan elk moment beslissen volgens mij.
Marleentje, zo werkt het wel. Vorige keer dacht ik ook dat ik naar het zkh wilde. Maar net voor de bevalling begon zei ik dat ik lekker thuis wilde blijven. Wie weet is dat nu weer zo, ik zie het wel, maar op dit moment denk ik dat ik naar het zkh wil. Maar goed, soms lijkt het wel of daar iets mis mee is, als je daar voor kiest.. Bij Sanne dus juist andersom.. Mecha, ja jij wordt ook al zo geplaagd.. vervelend!
ise: iedereen heeft wel eens zijn dag niet! Ook voor jou een dikke knuffel! Hier zeg ik nu ook naar het ziekenhuis dit ivm extreme BI en thuis kun je je niet zo goed afzetten in bed en de vk vond dit ook beter en adviseerde dit zelfs. Maar twijfel ook nog want thuis is wel heel relaxed je hoeft niet met weeen de auto in enz. Ik kijk gewoon waar ik me dan het beste bij voel. En moet zeggen mijn Bi is de laatste tijd wat minder doordat ons mannetje is ingedaald en vast ligt. En dat scheelt een hoop pijn.
Fijn marleen, dat je minder last heb van je bi! Pff, ik voel me ineens zo'n paniekzaaier omdat ik misschien in het ziekenhuis wil bevallen..
Heb je elke keer gezegt dat je thuis wil bevallen dan ofzo? Gewoon doen wat je gevoel het beste vind. Ik ben er ook nog niet, wie weet wat ik nog ga zeggen.
Woops, nee, ik wist het nog niet maar ik dacht wel thuis. Ach ja ik zit waarschijnlijk te zeveren (door mijn humeur, die is bar en bar slecht, ik ga er zo maar even met de hond op uit)..
Geeft niets meid. Lekker even de hond uitlaten is misschien wel lekker. Jij lekker een bar humeur en ik een emotionele muts.
Haha, gaat lekker met ons.. Tja het hoort vast bij de laatste loodjes . Nu even lekker eten, veel hagelslag op brood en dan naar buiten. Ik mag me van mezelf trakteren op een leuk kleertje voor de baby, maar die winkel is wel even lopen dus weet nog niet of ik dat ga halen..
Ise/Marleentje/Woops: iedereen heeft idd een mening waar je in hun ogen het beste zou kunnen bevallen. Bij mij wordt ook vaak gezegd: ik zou naar het ziekenhuis gaan... Maar goed, ik voel mij ook rustiger als ik aan een bevalling thuis denk. Helaas heb ik die keuze nu niet meer (brandweer kan mij bij een eventuele bloeding niet van de 4e verdieping halen) en bereid ik mij zo goed en zo kwaad voor op een ziekenhuis bevalling...
Gewoon Sanne: Natuurlijk. Opzicht valt het kwa overlast nog wel mee hoor. En als je het van de zomer doet dan heb je meer kans op mooi weer. Maar zal het wel ruim voor de maand Juli doen (als je dat nog red) want Juli en Aug. Hebben de bouwvakker 6 weken bouwvak. Hopelijk wordt het lek bij jou ook snel gedicht. En je hebt zeker de juiste beslissing genomen om niet te verbouwen tijdens de zwangerschap. Want dat is echt niet aan te raden hoor hihihi. Marleentje: Gefeliciteerd met je neefje! Ise: Het zit er voor jou ook al snel aan te komen zie ik. Spannend! Dikke knuffff Hier: Heb heerlijk geslapen. natuurlijk wel weer 3x mijn bed uit om te plassen, maar viel daarna snel weer ik slaap. En,.......het is ddroog gebleven vanacht!!!!! Yeah!!! Joehoe!!!! Heb Sjees net nog een sms-je gestuurd om te vragen hoe het met haar is. Maar nog geen reactie.