@ Eleni: meid, wat een heftig verhaal! Gelukkig heb je 2 prachtige mannetjes eraan overgehouden! En er is zeker kans dat wel elkaar tegen komen in het ZH....ik ga sowieso volgende week daar bevallen! @Sjees; nee, zeg....wat krijg jij het voor je kiezen! Hopelijk knap je snel weer op en kan je lekker met Alain gaan genieten van Aylani. Dikke knuf!
Poeh Sjees, het zit je niet mee.. Sterkte! Eleni, wat een mooie mannetjes. Maar wat een bevalling zeg!! Gelukkig had je veel steun aan man en moeder.
Eleni, wat een prachtige mannetjes heb je en heb je bevallingsverhaal gelezen, heftig hoor. Maar kan me voorstellen dat je boos was. Ik hoop dat ze snel naar huis mogen. Sjees, meid het zit je niet mee zeg. Sterkte en beterschap. Ise, bedankt voor je update, fijn dat Rebbel naar huis mag, hopen dat Luna snel volgt. Lynd, drukke dag meid, lekker naar de kapper geweest. Nu even lekker rustig aan doen. Marleentje, ik herken dat met slecht eten ook niet. Ik eet zo'n beetje alles wat lost en vast zit, net zoals Lynd. Ise, weer kijkers, spannend zeg.
@ Ruby. Van harte gefeliciteerd met jullie december meisje Nadia. Mooie naam (heeft ook op ons lijstje gestaan ).
Alle reacties naar Sjees toe zet ik onder elkaar en print ik voor Sjees uit. Moest jullie allemaal al wel de groetjes doen! Ik wens iedereen slaap lekker. En tot morge!
Sjees......wat een ellende....denk je ervan af te zijn, krijg je dit weer. HEEL VEEL STERKTE!!! Eleni zozo, wat een heavy verhaal. Gelukkig dat je steeds meer opknapt en dat je ventjes goed gaan drinken (wat een muts die vpk:x). Wat een prachtige kindjes!! Marleen ik herken je verhaal zeker! Ik heb gewoonweg geen ruimte meer, zit heel erg snel vol en heb heel gauw last van boeren/maagzuur. En idd ook geen trek. Dus eet stukken minder. Drinken doe ik idd wel goed. Ik denk ook dat het te maken heeft met het nog moeten indalen; hopelijk doen ze dat snel zodat we weer wat meer ruimte van boven krijgen. Plassen doe ik toch al de hele dag door. Ise fijn dat Rebbel naar huis is, hopelijk volgt haar meisje snel! Lynd was het leuk met je familie? Wel erg vermoeiend natuurlijk. Rust nu maar een beetje uit en niet teveel stressen hoor! Kareltje veel plezier met je vrienden! Ik hoop dat iedereen goed slaapt vannacht8)!!
@ Ruby: gefeliciteerd met je dochter!! Geniet ervan!! @Sjees: heel veel sterkte meid!! Hopelijk kun je snel weer naar huis om van je kindje te genieten. Goed dat je man/vriend het zo goed doet!! @ Ise: gelukkig ben je wat opgeknapt gedurende de dag. @ woops: ik heb ook positief getest op de dag voor moederdag. En voor de zekerheid op moederdag zelf nog een keer. Had het er met kerst nog over met mijn schoonmoeder, want we zijn op moederdag meteen langs gegaan om het te vertellen. Is toch echt wel snel gegaan die tijd... @ Eleni: jeetje wat een verhaal meid. En wat een prachtige foto's. Balen van z'n stomme actie van de vpk, goed dat je er wat van gezegd hebt. @ eten: ik heb met vlagen dat ik weinig binnen krijg. Ik krijg van mijn man wel op mijn kop dat ik te weinig eet, maar krijg het vaak echt niet weg. Zeker avondeten niet. Sommige dingen gaan beter, maar dat zijn vooral de slechte dingen (frietjes enzo). Met kerst chinees gegeten bij mijn ouders en dat ging wel goed. @ dromen: ik heb ook al een paar keer gedroomd dat de baby er was en uren na de bavealling nog steeds niets gedronken had. Toch grappig dat er meer zijn met dezelfde droom... @ de rest: ben al weer veel vergeten van wat ik gelezen heb Mocht me nog iets te binnen schieten dan typ ik het morgen wel weer. Truste!!
Goede morgen Opzich redelijk geslapen, maar die maagzuur....wat is dat vervelend zeg! Moet echt een eetlepel (vloeibaar) gravisqon naar binnen werken wil ik in slaap kunnen komen. Bah! Maar goed, nog 3 weken en dan is de datum daar! Jeroen is vandaag ook weer aan het werk gegaan. Hij voelt zich weer helemaal goed. Jeah! 8) Ik wilde vandaag de stad in, maar het heeft hier flink gesneeuwd en nu durf ik eigenlijk niet alleen naar de stad. Nou dan volgend jaar maar weer
ruby: gefeliciteerd met je dochter!!! Geniet ervan! Sjees: wat een pech meid. Denk aan jezelf en sterk lekker aan en probeer je rust goed te nemen. Lief dat je man zo goed voor de kleine zorgt.
eleni: wat eens schatjes zeg op de foto!!! Essie: hier is de kleine al ruim 2 weken volledig ingedaald en ligt vast in mijn bekken maar toch blijft die mindere honger. Had het er vorige week al met de vk over die zei dat het niet erg is want de kleine pakt toch wel wat die nodig heeft. Hebb gewoon totaal geen honger en inderdaad krijg meteen maagzuur en enorme boeren als ik teveel eet.
Dat herken ik wel. Die kleine van mij is nu ook ingedaald en merk dat ik nu ook meer last heb van maagzuur. Ook als ik te veel eet dan moet ik boeren en komt er dus maagzuur. Schijnbaar normaal....
Zo, heb lekker geslapen. 2x naar de wc maar meteen weer in slaap gevallen. Heb wel veel last van menstruatiekramp, herkent iemand dit? Straks komt er gezellig een vriendin op bezoek. Anke, wat vervelend van dat maagzuur. Gelukkig heb je wel redelijk geslapen. Heeft het gesneeuwd bij jullie? Hier helemaal niks..