Haha, kan wel, maar moet het eerst nog halen. Zo lang kan mijn hongerige buikje niet zonder eten Ja, gaat snel he Woops.
Apeldoorn, een goede tweede plek he, met een 9,5. Alleen ga ik ze daar niet halen, net even iets te ver weg.
Ik kan de uitslag niet vinden op het net, want misschien zit Tilburg ofzo er ook nog wel tussen met een voldoende.
Bedankt zal eens gaan kijken of er iets in de buurt zit wat goed scoorde. Stuur ik gewoon m`n mannetje erop af als hij thuis komt van z`n werk.
Goeiemorgen weer, nog net dan... Ook ik ben pas lekker om 11 uur uit bed komen rollen. Vannacht paar keer wakker geweest met veel pijn in mijn heupen. Terwijl ik gisteren juist dacht dat het de laatste 2 weken een stuk beter ging op dat gebied. Ach ja. Zolang dat alles is. Ik lees hier nog altijd veel verhalen over maagzuur, krampen in je benen, paar keer uit bed om te plassen, harde buiken. Eerlijk gezegd kan ik hier niet over meepraten... Ik heb wel sinds een paar dagen michelinhandjes. 's Nachts kan ik mikjn vingers soms haast niet buigen of strekken. Net of er een soort scharniertje op slot zit bij mijn knokkels. Zal dus wel vocht zijn en gaat dan als het goed is na de bevaling snel weer weg... Mijn man heeft gisteren de halve keuken uitgeruimd om te poetsen en te reorganiseren. Hij is er alleen halverwege mee gestopt, dus alles staat hier vol binnen . Zal hem zo maar eens aansporen om ermee verder te gaan. @ bmm: wat een verhalen allemaal. Toevallig bedacht ik mij gisteren hetzelfde toen ik onder de douche stond en ik vond het een stuk 'nauwer' voelen. Kon er verder niet goed bij, maar heb niet het idee dat er al wat op gang komt daar beneden @ afscheiding: ook bij mij wel wat wateriger de laatste tijd. Volgens de vk was dat heel normaal. Het blijkt idd dat de geur heel anders is als het vruchtwater is. @ navel: ik zie het al helemaal voor me dat iedereen die hier leest over een papperige navel spontaan aan zijn navel gaat voelen Ik dus ook... voel er nog niet veel raars aan, maar zal het in de gaten houden. Het scheelt ook vaak hoe de baby ligt, met hoe mijn navel eruit ziet en voelt. Soms ligt ze er recht onder met d'r rug of soms er omheen, dat scheelt al een hoop. @ sneeuw: hier geen volkje gezien, alleen regendruppels. @ Mecha: vervelend dat je je zo rot voelt. Hopelijk kun je je zinnen wat verzetten vandaag en knapt het in de loop vd dag wat op. @ Woops: in Tilburg zit een super de boer op het lieve vrouweplein. is alleen niet echt een makkelijk te breiken plekje geloof ik... @ hier: ik ga maar eens ontbijten... Straks komt er iemand naar het lek kijken in de slaapkamer. Hopelijk komende nacht dus geen gedrup meer boven mijn hoofd... Tot later wellicht.
Nummer 67 is bij ons in de buurt. Maar daar ga ik liever niet heen, had ik de uitslag niet voor nodig. Nou dat wordt wachten op de luchtpost.
Nummer 67, belooft niet veel goeds idd, maar goed smaken verschillen. Ontbijtse Sanne, ik ga hier ook maar eens ontbijten, Hopen dat je geen last meer hebt van het gelek. Wat een lieve man heb jij, dat hij alle keukenkastjes gaat schoonmaken etc. Ik heb gisteren mijn voorraadkast uitgezocht, was ook wel hard nodig.
@ belle .. ik geloof dat als je afscheiding naar vis ruikt dat je dan een bacteriele infectie hebt dat is niet goed whahah a maar inderdaad vruchtwater moet zoet ruiken.. als je denkt dat het vruchtwater is moetje een maandverbandje dragen en deze aan de verloskunige laten zien die weten dan wel wat het is
Mijn vk zei gister dat ze het naar bleekwater vond ruiken, maar dat het voor iedereen weer anders is.
Ik heb een oliebollenkraam recht tegenover mijn huis.. Zijn al 2 zakken van 10 er doorheen hier Ik heb net ook eens proberen te voelen, maar ik kan er ook niet bij.. En dan heb ik nog best lange vingers hihihi
* breekt in * Dag dames! Hoe gaat het hier met de zwangeren? Ik had van de week al even gekeken, en een berichtje achter gelaten.. En ik zag, aantal zijn al bevallen he! Ik weet niet of er na die tijd nog bij zijn gekomen, maar gefeliciteerd! Spannende tijd is dit.. Ik ben aan het aftellen en kado's shoppen voor mijn prinsesje die de 15e jarig is.. Best wel emotioneel als je dan hier weer kijkt bij jullie.. Lieve mama's van 2010, een fijn uiteinde en op naar januari 2010! de mooiste maand om een baby te krijgen