Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik zal jullie eens eerlijk vertellen dat ik de laatste dagen aardslui ben.. Ik moet zo gaan koken en daar zie ik dan vreselijk tegenop.. Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel hoor, maar me ertoe zetten, dat is moeilijk.

2. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @ise: een retourticket heeft ze nog niet gekocht, ze kan uiterlijk tot de 23e januari blijven (arme ziel heeft heel veel overuren gemaakt zodat ze zonder vakantie op te nemen toch max 3 weken hier kan zijn!). Dus al het kindje er nog niet is op de 3e, de dag dat ze komt, dan is ze zeker bij de bevalling, want ik wordt uiterlijk een week na mijn uitgerekende datum (15 januari, dus uiterlijk de 22e) ingeleid!

3. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Aah, wat lief! Dan moet ze wel heel hard gewerkt hebben..

4. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Ise, ik ben ook lui, maar aan de andere kant heb ik ook weinig energie, en heb ik weinig zin dat in dingen te steken waar ik geen zin in heb... Ach ja, laat het je maar welgevallen zou ik zeggen, dadelijk is het voorbij :)

5. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Ja, ze is al sinds de herfst uren aan het sparen! Ben echt superblij met haar!

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Haha, dat is ook zo.. weinig energie..

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik heb zojuist ontdekt dat ik mijn euro uitgeef als een gulden.. :(

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Lynd: Daar heb ik niet eens aan gedacht zeg! Na de kerst en oud en nieuw heb je inderdaad veel uitverkoop! Goed voor de verjaardagen van onze kleintjes!!! Hahahaha
    Heel veel gourmet plezier!!!!

Wat een lieve vriendin heb jij zeg!

Essie: Spannend. Gaan ze bij jou ook altijd voelen hoe het kindje ligt?
    Bij mij gaan ze eerst voelen hoe het kindje ligt. En dan waar het hoofdje zit en als laatste gaan we naar het hartje luisteren.

Jij ben de voorspel mama??? Wanneer ga ik bevallen?? hahahaha

Ik heb trouwens de vk weer afgebeld. Ik heb nu de hele middag al gewoon normale afscheiding. Wel meer dan normaal, maar dat hoorde erbij zei ze.
    Vind het zo lullig als ze voor jan-lul komt. :)
    Wel moet ik morgen bellen als ik het toch niet vertrouw.

9. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @ankje: als je ook maar iets onzeker bent dan zou ik je geen zorgen maken over dat de vk voor jan-lul (of liever gezegd jan-kut, hihi) komt, hoor, wie zou je anders moeten vragen?

@ise: loop jij dan niet een jaar of 8 achter? ;) De euro-gulden wisseling was toch in 2002? Hoe ben je daar opeens achtergekomen?

10. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    O, daar zijn mijn eerste familieleden! Misschien kom ik vanavond nog even meekletsen! Doei!

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik denk vaak, o dat is maar zoveel euro. Zou ik het omrekenen in guldens dan zou ik het veel vinden en het niet kopen. Tot die conclusie kwam ik doordat ik over iets aan het twijfelen was..

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Gourmetze Lynd!

13. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ankje geen idee! Als ik wat weet hoor je het wel;)!

Ise ja beetje laat om achter te komen he:D....ik reken echt nooit om, dan word ik gek:$! Alles is ook veel duurder geworden sinds de euro dus tsja... Al nieuws over de kijkers??

14. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Haha, wist het ergens in mijn achterhoofd wel, maar nu werd het me weer eens pijnlijk duidelijk.. ;). Ik geef veel te makkelijk uit..

Onze makelaar belt meestal mijn vriend en die is nog niet thuis. Ben wel benieuwd wat ze er van vonden..

15. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Controle hier bij de VK was weer goed..
    Ze vindt het nu wel erg rommelen en denkt dat het er binnen een week wel is.. Zou toch eens fijn zijn..
    Moet 6 januari weer op controle, maar ze denkt dat dat niet meer nodig is..

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ah wat goed Suusefruus!
    Wat verstaat zij onder flink rommelen dan?

17. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @suusefruus:meid spannend joh! het kan er dus elk moment zijn.... succes!

"hier het kleintje van ons is gelukkig nog blijven zitten...loop dus gewoon al 2 weken met ontsluiting rond! achja zal wel normaal zijn.....Voel me prima,wel heb ik af en toe weer weeen...hoop niet dat het een 31 dec. of 1 januari kindje word hiiihihihih....

XXX

18. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Buikpijn, krampen, veel harde buiken hoewel ik geen reet doe, niet lekker, het lijstje wordt steeds langer..

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Wat goed Suus! Spannend voor je zeg!

Puk: Al 2 weken met ontsluiting? Voor jou dus ook al behoorlijk spannend....wie zal er als eerste zijn hihihi

20. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Mag ik? Mag ik? Mag ik?
    Het komt me eerlijk gezegd mijn neus uit.. Heb niets meer te doen namelijk.. En nu de schoonmaakster is geweest vanmiddag heb ik zelfs geen excuus meer dat mijn huis niet aan kant is en mijn was niet gedaan..

Deel Deze Pagina