Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Nou ze doen het eigenlijk niet, maar omdat ik deze week en vorige week nachten heb gehad met voorweeën en deze week wat roze verlies.
    Heb ik er naar gevraagt om mij gerust te stellen.
    Ze verwachten eigenlijk helemaal niets aan te treffen, maar toch was er dus al wel iets gebeurd.
    Nu zijn mannetje en ik gewoon een stuk geruster geworden en daarom had ik ernaar gevraagt.
    Vond het moeilijk om te vragen en stotterde een beetje maar ze snapte het gelukkig wel. :)

2. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Belle: mijn zoontje en ik hebben vanavond samen tegen de buik gepraat: baby wanneer kom je nou??
    Heel lief en mijn zoon maar kusjes geven en aaien over de buik *smelt*

En ik word ook heen en weer geslingerd tussen: ach ja als het nu gebeurt doe je er toch niks aan en ben ik er lekker vanaf
    en: oh nee toch niet tijdens oud&nieuw!!
    Pff hormonen he :D

3. woops

woops Niet meer actief

Ik had het gevoel om in dit jaar te willen bevallen en nu is dat ineens omgeslagen en wil ik graag de 15 januari halen en op de uitgerekende datum bevallen.
    Het zou toch mooi zijn om precies op die dag te bevallen. :D

Ach ja en misschien wil ik morgen wel ineens iets anders. :p

4. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Annemica: oh, wat ontzettend lief zeg! Mijn nichtje van 3 wil ook zo graag dat het kindje van mijn zus al wordt geboren, maar die moet nog 2 maanden....

Woops: oh, dat zou ook echt iets voor mij zijn. Om te vragen of er al iets gebeurt daarbinnen. Ik kan dat soort dingen ook zo in mijn hoofd hebben... maar ik durf er eigenlijk ook niet om te vragen... Ik heb morgen controle.

5. woops

woops Niet meer actief

Ik vind het dus ook dood-eng om te vragen hoor.
    Keek steeds naar m`n mannetje en voelde gewoon het zweet over m`n rug komen. 8)
    Maar gelukkig was ze rustig en wilde ze me graag gerust stellen.

6. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Woops ik heb die gevoelens ook alleen wisselt het bij mij soms om de vijf minuten ;) hahaha

Belle lief he, hij heeft echt een poos geen aandacht aan mijn buik besteed en nu geeft hij steeds vaker uit zichzelf een kusje "aan de baby". Ik heb hem een keer aan mijn buik laten voelen, op een plek waar echt wat hards zat, knietje oid en dan aan de zijkant waar op dat momen niks zat. Even het verschil zegmaar. Vond ie heel leuk volgens mij :)

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Annemica: erg lief zeg! Mijn dochtertje is er ook meer mee bezig....We hebben het boekje van " Bobbi wordt grote broer" (dat veranderen we natuurlijk in grote zus) en dan zegt ze aan het einde steeds: ik ben ook een grote zus he?
    *smelt*
    We moeten het boekje ook wel een keer of 5 per dag voorlezen!

8. Kareltje, wat super zeg, kunnen ze alvast bij jullie spieken hoe het allemaal gaat.

Belle, ja idd, maar goed kan nog maximaal 3 weken duren, dus ik pin me maar nergens aan vast. Hier knallen ze al vanaf maandag, strijkers, mortieren etc. Vannacht waren ze ook lekker bezig.

Annemica, wat lief zeg, ben benieuwd hoe hij straks reageert wanneer de kleine er is

Ik zeg ook steeds de kleine mag wel komen, maar heb ook zoiets van liever niet met oud en nieuw. Maar ja we hebben het niet voor het zeggen he.

9. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Mamanama,
    Schattig is dat he, ze zijn soms om op te vreten (en soms om achter het behang te plakken :D)

Jada we hebben het echt niet voor het zeggen! Op tweede kerstdag was ik nog met een vriendin aan het smsen of het bij ons beide nog rustig was. Ja dus. En s'nachts om half 5 is ze bevallen :$

Ik ben trouwens ook wel heel benieuwd of er bij mij al wat "gaande" is, verstreken oid. Maar zelf voelen durf ik ook nog niet, wie weet probeer ik het binnenkort eens.
    En misschien kan ik er niet eens bij doordat de buik in de weg zit :p

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Annemica:moet zeggen dat ze al sinds we op vakantie zijn geweest (4-11 dec.) echt heel lief en gezellig is!

11. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Mamanama oh das lekker zeg! Casper is de laatste tijd echt van het uitproberen en uitdagen. Ook echt dingetjes uithalen op zijn manier.
    En op andere momenten komt hij zomaar een dikke knuffel of een kusje geven.

12. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    @AnneMica
    Oh wat lief zeg van je zoontje, zou ik ook van smelten!

Ons nichtje van bijna 4 (morgen) is er ook zo mee bezig, hebben een hele tijd geleden ook een knuffel van haar gekregen die ze eerst wilde geven, toen weer niet en toen we haar nieuwe bed moesten bekijken werd de knuffel opeens van de kast gehaald en tegen mn buik gelegd. Hier, is voor de baby...dat is toch super! Ook met sinterklaas kregen we cadeautjes, toen zei ze ook, die baby moet nu al wel héél lief zijn in de buik als die al zoveel cadeautjes krijgt. Dat was ook zoooo lief toen ze dat zei!

Wij zitten ook héél erg met de data nu. Je weet dat het elk moment kan komen, maar ook nog kan duren. Morgen en 1 januari zou ik echt niet leukvinden, maar je doet er niets aan natuurlijk. We hebben maar 1 nichtje en die is dus net morgen jarig... Ben blij als die feestdagen voorbij zijn...dan maakt het me niet zoveel uit wanneer dat kleine schatje komt!!!

@Jada
    Nou, ze wonen helaas ver weg. Maar in januari komen ze zeker weer langs... Zijn super met kinderen, dus dat komt zeker goed! Maar dat gaat onze weekendjes alleen maar leuker maken straks als we samen zijn, kunnen nu al niet wachten, hahaha.

13. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Kareltje wat lief van je nichtje! Best knap volgens mij als ze een knuffel van zichzelf geven. En wat toevallig dat ze morgen jarig is, vind zij of haar moeder het erg lastig op die datum?

14. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @AnneMica
    Is een héle rare datum hoor. Ook werkt haar moeder in de zorg, dus dat maakt het helemaal lastig met het vieren van dr verjaardag. Zelf zal ze het nu nog niet zo in de gaten hebben. Ze vieren het pas volgende week, vind ik toch erg laat voor een meisje van 4 wat net naar school gaat van de week.

15. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik werk ook in de zorg, ik denk er nu pas aan dat ik dan ook elk jaar daarmee zit als het morgen of overmorgen komt...
    Waarom vieren ze het volgende week dan, omdat het anders zo druk is?

16. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik val bijna in slaap hier op de bank, ga maar eens afsluiten ;)
    Slaap lekker allemaal!

17. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Meiden, hier nog steeds veel pijn.....enne...ik baal er eigenlijk een beetje van; ik heb net 2 paracetamol ingenomen.....de 1e x dat ik pijnstillers heb ingenomen tijdens de zwangerschap. Ik weet dat het nergens op slaat, maar had het toch liever niet hoeven nemen. Maar goed, das logisch. Hopelijk helpt het en kan ik enigszins normaal slapen vannacht. Morgen een lange dag he...

Weltrusten allemaal!

18. woops

woops Niet meer actief

@essie,
    Dikke knuffel en hoop dat je lekker slaapt.

Iedereen een fijne nachtrust en morgen weer fris op. :p

19. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @AnneMica
    Vind ik ook héél raar, maar weet niet waarom

Iedereen hopelijk een goede nacht en dat we maar een beetje uit kunnen slapen, zodat het morgenavond vol te houden is ja.
    Succes met pijntjes etc!!! Dikke knuffel

20. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Hier slechte nacht, weet niet goed waarom.
    Bleef maar draaien en draaien.
    Nu lekker aan een bakje met musli.

Iedereen een fijne dag alvast en een prettig uiteinde als jullie hier niet meer komen.

Deel Deze Pagina