@ Surf, wat fijn dat het hartje klopte,alleen vervelend dat je nu nog in onzekerheid zit wat betreftde grootte van het vruchtje. @ Noname, super meid, een goede echo @ Vriendlief, ik ga voor je duimen dat vrijdag alles goed is met je echo. @ Marieke, dat was mijn VK die dat zei van die 3 % @ All, heerlijk 2 dagen vrij, ben ik echt aan toe, ben ontzettend moe.
manamama jij ook op 9 juni je echo...ik ook, ben dan al ruim 10 weken, voor mijn gevoel heeft iedereen hier zijn echo al eerder gehad maar ja. Vriendlief ik blijf voor je duimen, heel veel succes vrijdag! Surf, mooi toch dat het hartje zo mooi klopte! nou niet meer zo gaan piekeren want zo kun je nooit genieten van je zwangerschap he?!Gewoon genieten ervan en ervan uit gaan dat ie over 2 weken weer mooi gegroeid is. Mag ik trouwens vragen wat meter en peter is? ik lees het steeds bij jullie aar snap helemaal niet waar jullie het over hebben ;-]] Hier alles goed,ben alleen ongelovelijk moe,gister ook om 20.30 naar mijn andje gegaan, en ik denk dat dat vanavond niet veel anders zal zijn. Fijne avond allemaal!
hoi meiden, sorry ik kan het niet bijgelezen krijgen doordat ik steeds een error krijg! de site is echt zo traag! niet leuk meer zo... hebben jullie er ook last van? ik ben er dus maar weer vandoor, zo gauw de site weer normaal doet zal ik zeker meekletsen! liefs rebbel
@ rebbel Ik heb er ook onzettend last van! Gisteren eigenlijk al. Wel jammer, want ik ben reuze benieuwd naar alle verhalen. Met mij gaat het goed! Al krijg ik wel wat vaker last van mijn buik en wat vaker misselijk. Maar ja dat hoort erbij he? Ik kan niet wachten tot donderdag, want dan krijg ik mijn eerste echo!!!! Trouwens....ik ben de laatste dagen verslaafd aan komkommer met sambal. Weet iemand of sambal wel of geen kwaad kan? Knuffff
@ Noname, fijn dat je een mooie echo hebt gehad! @Surf, fijn dat het hartje klopte. jammer van de onzekerheid wb de grootte. @ Vriendlief, hoop dat vrijdag alles goed is. @Hier, gaat zijn gangetje. de ene keer ben ik onzeker door bv menstruatie-achtige krampjes, het volgende moment voel ik me best wel zeker. ik probeer me meer bewust te zijn van het feit dat ik zwanger ben, de tijd vliegt maar door heb het best wel druk met werk en mijn zoontje. best wel raar, zo anders als bij de eerste. ik heb maandag mijn intake bij de vk, hoop dat ik dan een afspraak mag maken voor een echo..
Goedenavond! Ik kom ook amper op de site, zo traag! Gefeliciteerd met de goede echo noname.. ben ook zooo benieuwd.. Voor de meiden in de onzekerheid heel veel sterkte met wachten.. wat duurt het lang he.. Mooie test wops! Ik zou eerst niet meedoen maar toen dacht ik.. al die mensen die zoveel moeite hebben moeten doen.. bij ons de 1e ronde nu raak.. etc etc.. dus heb me gister opgegeven en ze komen morgenochtend...
Hoi Ja die site is echt traag...grrrrr soms een error en als ik mazzel heb na 4 minuten eindelijk een volgende pagina. Ik had nog een vraag...ik heb al 3 dagen een soort spierpijn die over mijn hele rechterbil loopt en doortrekt naar mijn been ook helemaal onderin mijn rug voel ik een soort van zeurend gevoel, hebben meer hier last van? Ik dacht eerst dat ik misschien iets verkeerd had bewogen maar het is nu 3 dagen aanwezig en vanavond is het veel erger eigenlijk (weel aardig wat gelopen vandaag) Hoort dit ook bij de zwangerschap?
nog even een vraagje aan jullie... ik zit natuurlijk te piekeren en er is iets wat ik niet snap... overal lees je dat het hartje pas vanaf 5.5 week gaat kloppen en dat je dat pas na 6 weken minimaal op een echo kan zien, hoe kan het dan dat bij mij het hartje duidelijk te zien was, ook al in een mooi ritme, maar dat ik pas 5+2 werd berekend... Dat kan toch eigenlijk niet samen, dan zou ik toch wel verder moeten zijn? ik snap er niets meer van... waarschijnlijk maak ik mezelf helemaal gek... weten jullie het mssn? ik ga zo maar lekker naar mn bedje, hopelijk kan ik slapen, want ik ben echt doodmoe...
Hey allemaal, Hoe is het met jullie? Voor degene die slecht nieuws hebben gehad of waar het even minder mee gaat een big hug! Duim voor jullie! Ik heb vandaag mn 1e echo gehad...ben nu 7 weken en 2 dagen. Er was een mooi kloppend hartje te zien!! Tot nu toe gaat alles goed! Was erg zenuwachtig omdat het de vorige keer mis gegaan was. Hoe voelen jullie je? Fijne avond! X
Hey surf, wat was de lengte van je spruit? Hier ff snel een berichtje. Had de afgelopen dagen veel buikpijn waar ik jullie niet mee lastig wilde vallen. Vandaag een spoedafspraak gehad, maar gelukkig... alles was goed. Onze spruit is momenteel 7 mm en had een kloppend hartje! We werden vandaag berekend op 6+3.... ben een beetje gerust. De buikpijn die ik had was te herleiden naar de groei van de baarmoeder. Verder heeft moeders voor moeders nog steeds nix laten weten.... grrrrr!
ohke... en wanneer was jou eerste dag van laatste menstruatie? Want de mijne was 1 april bijvoorbeeld, dus daarvanaf gezien, zou ik dus ook veel verder moeten zijn... maar de innestel en bevruchtingsperiode kunnen later en langer zijn geweest... Hoop dat je dit niet verkeerd oppakt... maar probeer ff met je mee te denken om je wat gerust te stellen.
Sjalotjuh We hebben een volvo v70 gekocht een hele grote gezinsauto... Mannetje vond dat we dat hard nodig hadden...haha Hier vreetkick gehad en nu ben ik misselijk... Ik ga maar eens slapen morgen weer vroeg op... Dikke kus breezer
Hallo allemaal! Gefeliciteerd allemaal en bij deze wens ik jullie ook allemaal een hele fijne zwangerschap toe! Geniet ervan! Ik ben ook een januari 2010 Mama! Groetjes Susan
Goedenavond allemaal! @surf De kleine heeft al een kloppend hartje nu nog een beetje groeien en dan komt het helemaal goed. Toch proberen te blijven genieten, want je bent zwanger!! Knuf!! @ Vriendlief: succes vrijdag! @Noname Wat heerlijk, een goede echo. Stijg maar heel hoog op, op je roze wolk! @ Wops: Wauw die streep knalt eraf! Super! Sorry, verder niet veel bijgelzen i.v.m. traagheid enz. Jullie weten waar ik het over heb Hier allen z'n gangetje. Nu beetje moe, maar ja tis half twaalf geweest. Bedtijd dus! Weltrusten allemaal. Liefs Niene
hoi meiden! gelukkig de site is niet meer traag! @wops: wauw!! wat een knaltest! @ada: wat goed een mooie echo en kloppend hartje! @surf: pff.. wat erg die onzekerheid... maar ze hebben er niks over gezegd? dan zal het wel goed zijn toch? hier gaat het wel goed! soms wat onzeker en ben de hele dag aan het broekloeren! 3 juni onze eerst echo! kan iemand dit op de site zetten? liefs rebbel
Dat komt me bekend voor. Had ik vorige zwangerschap ook. Nu (nog) geen last van. Heb dat toen aan de dokter gevraagd en het had te maken met de baarmoeder die uitzet en de spieren die er rond zitten die dan mee moesten uitrekken/verplaatsen. Nu ja, het was zo iets. Na een aantal weken is het spontaan weer overgegaan en de rest van de zwangerschap geen last meer van gehad. Dus ja, ik denk dat het erbij kan hoor. Maar toch beterschap!