Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goedemorgen!

Kon ook al een uur niet meer slapen. Ben onrustig... Als je eenmaal een beetje wakker bent en dan gaat nadenken dan wordt slapen niets meer... bah. Wel verder goed geslapen, maar het is wel vervelend voor vanavond. Ah ja, we blijven toch thuis.

Over vandaag gesproken, mijn schoonmoeder is vandaag jarig. Best wel een lastige dag hoor. Dus wat dat betreft...

Ik vind het zo gek, overdag heb ik vele harde buiken en weet ik wat, 's nachts heb ik nergens last van! Ja, als ik opsta om even naar de wc te gaan.

Hoop dat jullie verder allemaal een goede nacht hebben gehad. Ga ook maar eens een boterham eten.

2. woops

woops Niet meer actief

Ben misselijk, bah bah. :(

3. Belle1978

Dat heb je vaker hè? Hoop niet dat je hoeft over te geven... Sterkte!!

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Goede morgen!

Jeroen en ik hebben ook een gipsafdruk van mijn buik gemaakt. Was erg leuk en is ook goed gelukt.

Bekijk bijlage 40300

Ga nu even terug lezen.

5. woops

woops Niet meer actief

Ja klopt, best raar eigenlijk.
    Zal het allemaal met hormonen te maken hebben?
    Of van de slechte nachtrust, dan ben ik meestal ook een wrak.

Zal vanavond denk of vanmiddag toch m`n bedje opzoeken, want ik ga het niet trekken tot middernacht anders. :(

6. woops

woops Niet meer actief

Leuk ankje.
    Ik wilde het ook graag doen, maar het is er niet van gekomen en nu heb ik er eigenlijk geen zin meer in.
    Ga je hem beschilderen en ophangen in de babykamer, of wat doe je ermee?

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Goedemorgen!
    Hier nog een korte slaper, was om 5.30 klaar wakker. Maar op zich een redelijke nacht gehad. Hoop het vanavond wakker te houden..

Vandaag is ons neefje jarig, maar hier gaan wij niet naar toe aangezien het ver weg is.

Anke, wat leuk zo'n gipsafdruk!

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Suus: Whahahaha, het is je gegunt om de volgende te zijn hoor!
    O ik zie dat Essie weer een voorspelling heeft gedaan! De 3e!!!! Dat is zondag!! Aftellen dan maar he.

Jada: Spannend. Hopelijk laat de bevalling niet meer lang op zich wachten.

Chevenne: Whahahaha, leuk idee om Essie de voorspellingen te laten doen. Bij Sjees zat ze volgens mij al goed!

Rebbel: Het is bij jou allemaal wel heel erg snel gegaan zeg! Wel ontzettend mooi dat ze al zo mooi op gewicht was zeg!
    Luna doet het zo goed, volgens mij duurt het niet lang en dan mag ze mee naar huis.
    Aaaaah, wat lief van Milan zeg!! Krijg er tranen van….Pffff.

Blaine: Heb nog geen nieuws gehoord van Sjees. Haar dochter Aylani is lekker thuis bij haar vader en ze maakt het goed!
    Zodra ik wat hoor laat ik het hier direct weten.

Lynd: Ik hoop ook dat de kleintjes van ons pas in 2010 komen.
    We hebben het trouwens nog netjes gedaan. Zoveel mama’s zijn er nog niet bevallen in de maand December. Als je kijkt bij de December mama’s hoeveel er daar al in November zijn bevallen.

Hilli: O jeee….op oud jaardag volle maan??

Sjalotjuh: Wat naar zeg dat je je gisteren zo rot voelde. Hoe voel je je nu?
    Grappig dat jullie kleintje ook van die lange benen heeft. Die van ons liep ook 3 weken voor.

Belle: Het nadenken….daar heb ik ook erg veel last van.
    Als je wakker bent ga je meteen ‘malen’ en dan ben je helemaal klaar wakker.

Woops: Misschien een kopje thee met 1 beschuitje? Misschien zakt het dan af.
    Beterschap.

Ik ga hem wel schilderen, welke kleur weet ik nog niet. Maar als dat gebeurt is dan gaat Jeroen met zijn 2 handen en verf erop. Zodat alsnog zijn handen erop staan.
    En misschien als die kleine er is, ook nog 2 kleine voetjes.

Ise: Bedankt! Ben er eigenlijk ook wel erg trots op.
    Hoe is het met jou? Je voelde je gisteren toch niet zo heel erg lekker?

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Anke, volgens mij was dat eergister, al had ik gisteren ook wel weer even een bui.. haha. Maar het gaat goed hoor, dank je. Met jou?

Eind van de ochtend naar de vk, ben benieuwd wat ze zegt van het gerommel.. Als ze er uberhaupt iets over kan zeggen natuurlijk.

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames,

Op zich heb ik redelijk geslapen vanacht. Wel werd ik vanacht kletsnat van het zweten wakker echt ik dreef mijn bed uit. En heb 2 keer behoorlijke diarree gehad. Zojuist uit mijn bed gegaan en overgegeven. Zo apart want voel me totaal niet ziek.

11. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Ik heb net als woops ontelbaarkeer lopen draaien vannacht, wat een rotnacht! Maar het kindje zit nog binnen :D Nog, even kijken, 15,5 uur tot 2010!

Wij gaan dadelijk eens even kijken of we ergens kant-en-klare kaasfondue kunnen krijgen voor vanavond. In de winkel die het normaal heeft is het schap al een paar dagen leeg.

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Goed hoor, ik ga alleen zo nog even naar bed. Anders ga ik het niet volhouden tot na 12en. :D

Ben ook benieuwd wat de vk zegt. :(

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ow bah! Wat naar...hopelijk is het snel over.

14. woops

woops Niet meer actief

Misschien een voorbode.
    Heb wel eens gehoort dat je lichaam voordat je gaat bevallen zich leeg wil maken en dat uit zich dan in diaree en overgeven.
    In ieder geval beterschap.

Even op de bank gelegen bij m`n mannetje.
    Misselijkheid blijft helaas wel hangen en heb de neiging tot overgeven, maar er komt niets.
    We moeten ons zo toch aan gaan kleden en naar de winkel.
    Heb nog niets in huis voor vanavond, weet ook niet of we iets speciaals doen met z`n 2e (denk het niet)
    Morgen hebben we een nieuwjaarsborrel van de familie van m`n mannetje.
    Voor morgen heb ik dus niets nodig, heel de dag door borrelen.
    Niet zoveel zin in maar goed, sommige dingen moeten gebeuren.

Iedereen een fijne dag.

15. Belle1978

Marleentje: zou dit soms het beroemde "leegmaken" zijn?? (je zoekt nu overal wat achter hè?)

Ik ben dus niet de enige met een wat vermoeiende nacht achter de rug. Ik zit te twijfelen of ik ook nog even naar bed zal gaan. Ik had me trouwens net toch een steek "down under". Niet normaal. Zou de baby daar iets raken ofzo?? :p

Ik vind ook dat er bij ons nog niet zo heel veel baby's zijn geboren. Wij zijn ook allemaal redelijk verspreid uitgerekend volgens mij. Bij mijn verloskundige vertelden ze dat er vooral veel vrouwen waren uitgerekend tussen kerst en oud&nieuw en dat januari relatief rustig(er) is.

Chevenne: is dat ongeluk wat jij uit je raam kon zien dat ongeluk met die ambulance en vrachtwagens toevallig? Zie dat nu op het nieuws...

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    belle en woops: haha dat klopt wel. Bij elk ding dat je nu voelt denk je zou dit het zijn dat het langzaam aan gaat beginnen. We zullen zien. Maar probeer er niet teveel bij stil te staan. (wat niet echt lukt haha)

17. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Woops waarom laat je je man niet alleen naar de winkel gaan? Kruip jij nog even lekker je bed in...

Beterschap Marleentje, misschien is het idd wel het "leegmaken"!

Ankje dat wordt een mooie gipsbuik!

Gisteravond op de bank nog een paar voorweëen gehad. Toen we in bed lagen was het over. Nu geloof ik twee gehad tijdens het ontbijten. Toch een beetje onrustig hier.
    Voor vandaag verder weinig plannen, beetje aanrommelen hier.

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Wat een gerommel allemaal. Zou het dan toch, met die volle maan..;)

19. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Haha daar heb ik ook al aan gedacht Ise!

20. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Meiden...heb nog niet terug gelezen maar lees iets over diarre, ik heb 2weken lang diarree gehad v.d. bevalling...was dan ook wel goed leeg!

Ik ga proberen me bevallings verhaal te posten....komt tie zo (alst goed is)

Deel Deze Pagina