Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lynd

Lynd Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    1,119
    0
    0
    @jada: wat rot zeg, van je nijn. Je wil hem natuurlijk ook niet laten lijden, maar als hij al zo lang bij jullie is... Sterkte!

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ahhhh, meid wat heb ik het met je te doen.
    Sterkte ermee! Knufff

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Jada: naar zeg, maar misschien wel beter...zo is het ook niks voor je Nijn! Maar wel heel veel sterkte en dikke knuffel!

@ slechte slapers: balen zeg, misschien vandaag nog ergens even een tukkie doen? Ik heb redelijk geslapen, maar ook voor 7 uur wakker...ga straks nog wel ff liggen anders trek ik het niet tot vannacht!

@ 2010: bijna zover! Nog 12 uur en 15 min.! Van mij mag die kleine ook nog evne blijven zitten. De lievelingstante van mijn man had vandaag jarig geweest (is 2 jaar geleden overleden) en zijn oom heeft al aangegeven het heeeeel moeilijk te vinden als de kleine precies vandaag zou komen! Je kan de natuur natuurlijk niet tegenhouden, maar het zou fijn zijn als we de dag qua bevalling konden overslaan....

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ anke en blain.. ja het ging later wel beter.. ben ook gewoon de deur uit gegaan werkt altijd wel ;)

@ essie.. hahah jammer meid ennuh ja mijn bmm zit ook ver naar achter maar dat zegt dus niks .. want ik moest gewoon van de verlos op me vuisten gaan liggen en toen ging ze hard poeren en toen trok ze de mond naar haar toe en voelde ze de opening .. dus ik denk dat het niet veel zegt

@ puk hoeveel cm heb je al :$ jeetje wat naar he whaha denk je dat het gaat komen komt er niks

@ anke leukkkk jij ook eentje whaha ik ga die van mij hier ook maar is posten hihi 2 dagen goed laten drogen anders valt hij uit elkaar net als mijn been eraf is gevallen whaha nu heb k eentje zonder been hihi

ps. goede morgen allemaal hier ook een niet zo goede nacht.. veel gezeik weer rondom die pa van me kleine.. niet hij zelf maar die mensen waar hij problemen mee heeft smsen mij nu de godganze dag ik heb geloof ik al 4 keer vriendelijk verzocht om mij met rust te laten ..anders zet ik straks lekker die telefoon uit .. nu weet ik weer waarom ik nog een nummer erbij had genomen,.,,, verder was k om iets voor 5 uur wakker kon niet meer slapen.. ben pas rond 6 uur weer in slaap gevallen.. snachts voor de grote boodschap naar de wc :$ nee niet handig als je nog wilt slapen

@ marieke wauw wat een verhaal meid en mooie foto hih heelijk al die kleine lieve baby's

mijn gipsbuikkie :D let niet op me hoofd zo slaperig en ZWANGER zie ik er nu dus elke dag uit :$

View attachment 40322

5. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

Sep 3, 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    @Ankje
    Lekker dat je nog hebt kunnen slapen! Mmmm, appelflappen en oliebollen, salades...klinkt goed!
    Wij gaan naar mn broertje, is lekker dichtbij en hoef eigenlijk nergens voor te zorgen. Maar ga toch maar even oliebollen etc halen, vond hij toch ook wel heel lekker. Ik wordt net gebeld dat ik gehaald wordt, kan ik mn laatste dingetjes halen die ik nog wil doen. Lekker makkelijk, dus ben nu weg.
    Fijne dag allemaal!

6. We hadden ook besloten om hem niet langer te laten lijden. we hebben hem meer dan 6 jaar gehad. Had liever gehad dat hij 1x was overleden, nu zag je hem langzaam wegtrekken, is ook geen pretje. Het is nu even pijnlijk, maar we houden in ons achterhoofd dat hij een goed leven heeft gehad.

7. Lynd

Lynd Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    1,119
    0
    0
    @ankje: wij nestelen ons lekker met ons tweeen op de bank. Heb ook geen behoefte aan bezoek of aan weggaan. Toch bijzonder, zo met z'n tweeen het jaar afsluiten, wetende dat je dadelijk met z'n drieen bent!

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

knuff voor jada .. tis raar om ineens je huisdier te moeten missen :(

9. Thanks girls, doet me goed!!!

10. woops

woops Niet meer actief

@marieke,
    Mooi bevallings-verhaal.
    Lekker genieten van je gezinnetje.

@hier,
    Ik heb een .... humeur en erger me dood aan al dat geknal buiten. :x
    De hond die steeds aanslaat, ggrrrr. :x
    M`n mannetje ben ik ook al aan het afzeiken. :(
    Wordt een zware oudjaarsdag ben ik bang. :)

Ga maar even een wasje draaien en m`n tranen bedwingen. 8)

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

nog een knuf extra dan jada ;)

aaaaaaaaaaaah ik zit in me laatste stukje van me banner zie ik net joehoeeeeeeee ik heb het gehaald :D

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Mecha: Wat een leuke!!! Ik heb er niet eens aan gedacht om mijn benen ook te doen.
    Stond ook in de beschrijving dat het aan te raden is om hem 3 dagen te laten drogen.
    Die van jou moet dus nu wel droog zijn hahahaha.

Wat naar dat je nog steed gezeik hebt rondom je vriend. Anders zou ik inderdaad lekker de telefoon uit zetten hoor. Je hebt er nog 1 toch?

Jada: Meid wat heb ik het met je te doen.
    Wat je zelf al zegt is absoluut zo. Je kunt je dier beter in 1x verliezen (hoewel dat natuurlijk ook pijn doet) dan dat jij de keuze moet maken.
    Ik heb vroeger zelf ook een konijn gehad en die at en dronk op een gegeven moment ook niet meer. Ook wilde ze niet meer op haar poten zitten en rennen door het hok. Bleek dat ze baarmoederkanker had. Wij hebben haar toen ook moeten laten inslapen.
    Ontzettend veel sterkte meid! Een hele dikke knufff

Lynd: Ook lekker om met z'n 2en het jaar af te sluiten. Het is inderdaad een raar idee dat je met z'n 2en het jaar afsluit en dat je volgend jaar (misschien al morgen) met z'n 3en bent.

13. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Goed gedaan mecha!!

Aaah Jada, wat rot zeg. Sterkte meis!!

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Meiden ik ga me omkleden, en de salades maken.
    Daarna ga ik naar mijn pa.

Misschien kom ik daar nog over online, maar dat ligt er maar aan.

Mijn opa zit daar ook (hij komt uit Enschede). Die heb ik begin November voor het laatst gezien. Die zal vast raar opkijken! :D

Als ik julle niet meer spreek. Een heel fijn uiteinde!!! En doe welvoorzichtig met deze gladheid he!

15. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Hoi dames,

Alleen even teruggelezen tot en met het verhaal van Marieke. Je hebt het hartstikke goed gedaan meid! Het zal niet niks zijn geweest om zo'n groot kindje te baren.
    Ik wens je een goed herstel en lekker genieten van jullie zoon!

@hier: alles oké, geen nieuws.... Ik slaap nog goed en voel me eigenlijk gewoon prima! Vooral als ik door de dag heen mijn rust neem.

Iedereen een goed uiteinde van 2009 gewenst, maak er een mooie avond van!

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ ise whahah ja thanks whahaha

pff ik verveel me nu al de dag is amper begonnen :S

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Marieke: Best nog een lange bevalling hé. En ik schrok toch weer effe van het gewicht :) Niet slecht bedoelt hoor, maar tis zoveel meer dan wat mijn mannetje weegt. kBen blij voor jullie dat alles zo goed gaat en dat Job goed aan de borst drinkt!

@Jada: Dikke knuffel meid. Zoiets is nooit gemakkelijk. Maar goed dat je in je achterhoofd houdt, dat hij zo'n goed leven heeft gehad. Kan me idd wel voorstellen, dat het voor je kat ook raar moet zijn.

@Mecha: Mooi mooi :) Ja jij hem ook schilderen? Zoals Ankje? Of iets anders?
    Waar gaan jullie hem trouwens ophangen?

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja ik ga hem eerst nog bewerken met dat speelgips.. nog ff iets gladder maken zeg maar en dan ga ik hem verven zilver :D en die ga ik ik denk eerst in de baby kamer hangen en daarna in mijn kamer of in de woonkamer ff kijken hoe het staat . misschien maak ik er wel een plantenbak van aan de muur :D

19. Tulli

Tulli Niet meer actief

Thanks voor alle reactie's die ik al heb gekregen...en misschien nog komen gaan!

Tja dat gewicht...mijn eerste reactie was dan ook "wat een dikzak" haha...maar wel een hele lieve dikzak ;)
    Zelf heb ik altijd gedacht dat het een flinke zou worden, echter heb ik het aantal keren in z'huis gevraagd bij controle, hun zeiden dat het een "normaal" kindje zou zijn.
    Zo zie je maar....ze hebben het niet altijd bij het juiste eind met "gewicht schatten"

Verder wil ik jullie ook niet bang maken...je moet er gewoon blanco ingaan! Doe je best en het komt echt goed! Elke bevalling is anders!
    Als ik het verhaal lees van Eleni & Sjees...denk ik dat het bij mij nog is meegevallen.

Verder wens ik jullie alvast een heeeeel mooi nieuw jaar toe! Dat alle bevallingen goed mogen gaan...en dat we met z'n allen kunnen genieten van de nieuwe gezinssituatie!
    Aller beste voor 2010!

20. chevenne

chevenne Fanatiek lid

May 17, 2009
    1,073
    0
    0
    Ahh, wat een scheetje is Job. Fijn dat je ons deelgenoot wilde maken van je bevallingsverhaal.

@Belle, het is inderdaad dat ongeluk, wat in het nieuws was. Hemelsbreed hier een km vandaan.

Leuke gipsbuikjes gezien.

Wij hebben hier net de weekboodschappen in huis gehaald. Jeroen is nu nog even een staatslotje aan het kopen.

Ik zal zo de boodschappen even opruimen en een beginnetje met de badkamer maken. Tenslotte verder met de tekening. Zal zo even een foto plaatsen.

Share This Page