Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    getsie, mijn slipje is nat maar heb echt geen idee hoe ik nu tussen afscheiding en vruchtwater het onderscheid kan maken. Word hier zo onzeker van!

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

maandverbandje indoen en laten checken door de vk ;)

3. Tulli

Tulli Niet meer actief

@lynd...vruchtwater is licht gelig...tis wel echt anders dan afscheiding hoor..tis echt nat! Waterig.

4. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @mecha: heb geen vk (en ook geen kraamhulp trouwens), systeem is hier anders, moet bij een beginnende bevalling gewoon zelfstandig naar het ziekenhuis. Dus dat betekent dat ik zelf moet beslissen wanneer het echt is begonnen....
    @marieke: mijn afscheiding is de laatste weken ook echt waterig, en omdat ik zwart ondergoed aanheb kan ik niet zien of het geel is...
    Grrr, zal wel niks zijn, maar kan mezelf echt lopen opvreten...!

5. woops

woops Niet meer actief

Allemaal een heel fijn uiteinde en een gelukkig 2010!!!

6. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Lynd..dan zou ik inderdaad een maandverbandje in doen en het laten testen door de vk.

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

jeetje is het ziekenhuis ver?? zo niet gewoon ff brengen zo ja pff afwachten tot je heftige weeen krijgt??
    of een plens verliest??

8. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @marieke: zie antwoord aan mecha, ik heb geen vk... Ziekenhuis is een uur rijden, dus ga ik ook niet voor de lol heen. Ik kijk het wel aan, als het steeds natter wordt dan trek ik wel aan de bel.

Oprechte excuses voor mijn gemier trouwens. Ik probeer steeds maar in mijn achterhoofd te houden dat het allemaal niet uitmaakt, het is maar geld waar het om gaat, en als ik eenmaal een zoontje heb zal het me waarschijnlijk een worst wezen of hij een paar dagen eerder of later op de wereld kwam. Toch kan ik het niet loslaten. Ik ga er nu over ophouden, goed? :)

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha ik ken dat zit ook met hetzelfde alles wat ik voel denk ik zal het ??? :p
    ach we zien wel toch ;)
    zeiken mag hoor doen we allemaal wel is of soms meer dan is hihi :p

10. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    En, mecha, verveel je je nog? Hier doe ik ook niet bijster veel met mijn dag. Ga dadelijk eens kijken of er nog wat leuks op TV komt. En nog wat kerststol eten :)

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha ja ik verveel me zo erg dat ik niet eens ben opgestaan lig gwoon nog in me bed .. niks op tv dat ik wil kijken :(
    ik zit alweer te vissen wat ga ikd oen vandaag .. zo maar ff chocolade inslaan om vanaaf mezelf ziek te kunnen eten :S

12. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    wat balen zeg! Heb je geen leuke computerspelletjes waarmee je jezelf kan vermaken? En niet liever oliebollen ipv chocola? ;)

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Spannend!! Vk voelde aan mijn buik en zei, "ja je zit tegen het bevallen aan, dit gaat niet lang meer duren. Ik heb zaterdag dienst en vanaf maandag, ik verwacht je dan eigenlijk wel te zien of voor de bevalling of voor de controles/visites..." Ben heel erg benieuwd of ze gelijk gaat krijgen!

14. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @ise: zooo, spannend hoor!! Ben heel benieuwd? Word je al een beetje zenuwachtig?

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Niet echt zenuwachtig Lynd.. ben meer heel erg benieuwd en een tikkeltje opgelucht omdat het er niet naar uitziet dat ik 2 weken ga overlopen (maar goed zeg nooit nooit). Alleen ga ik nu denk ik nog meer zitten afwachten. Ze zei dat het ook best wel kon dat ik nu al wat ontsluiting heb, maar deed geen inwendig onderzoek omdat dat niks zegt (je kan wel even met een paar cm lopen natuurlijk).

Hoe is het met het vocht?

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

whahah allebei is nog bet4etr ..spreek net me nichtje die is alleen thuis denk dat ik naar haar toega .. neem ik oliebollenmix mee kunnen we troep maken ..
    en dan chocolade kunnen we vreten misschien nog wat smelt chocolade .. fondu dus :p
    moet wat toch alleen wel lullig voor me moeder:S

17. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @mecha: lekker doen, joh, met z'n tweeen kliederen in de keuken! Beter dan alleen in bed liggen, toch?

@ise: ja, dat afwachten is vreemd, he? Bizar dat je van het weekend misschien je eigen kindje al in je armen hebt liggen....

Vocht is niet verergerd, hoop dat het loos alarm is. Ik probeer het nu te negeren :)

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik had vanochtend ook vocht Lynd, maar de vk denkt dat het afscheiding is omdat ik geen inlegkruisje nodig heb (dacht ben er nu toch vraag het maar even). Als het meer zou worden moest ik even bellen maar daar ziet het niet naar uit. Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou is..
    Het is inderdaad heel vreemd, dat afwachten :).

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ Marieke, wat een verhaal :$, en zo lief dat je voor je man nog even vol hield. Als ik al die verhalen zo lees ben ik ook zo blij met mijn bevalling (volgende week weer ;)). En wat een schatje.

@ Woops, fijn dat het wat beter met je gaat, zo fijn om je weer wat meer te zien en dat je verhalen wat positiever zijn.

@ Lynd, wat vervelend dat je zo twijfeld, ik vond het verschil zelf toch wel vrij duidelijk, zodra je opstaat vanaf zitten/liggen loopt er ook echt een stroom water uit, vond het zelf ook veel dunner als afscheiding en het voelde ook anders, bij vruchtwater loopt er echt iedere keer een plens uit je zeg maar en afscheiding komt geleidelijker. Ik hoop voor je dat de kleine nog een aantal uren blijft zitten.

@ Rebbel, gisteren plaatsen we bijna tegelijkertijd een berichtje en had die van jou dus gemist. Fijn dat het goed gaat met luna, hopelijk mag ze erg snel huis, zodat jullie samen kunnen genieten.

@ Mecha, gelukkig gaat het weer wat beter met je, maar wat een gezeur zag ik net weer langs komen over iedere keer gebeld, tijd voor een ander nummer? ;)

@ Goede controles, mooi dames altijd prettig dat bevestigd te zien, moet iedere keer weer glimlachen om al jullie voel en bevallingstheorien, Sommige kunnen volgens mij de tijd echt wel vooruit kijken 8).

@ Sjees/ankje, Wat erg zeg dat de kleine thuis is voor je, ondanks dat papa ailan goed voor haar zorgt wil je haar het liefst toch dichtbij je hebben, vond het zelf ook zo erg dat Quinten zo ver weg was en ik alleen kon kijken via de tv, zelfs dat kan ze niet :(. meid een mega knuffel vanaf hier en hopelijk zijn jullie snel weer met zijn drieen bij elkaar.

Verder ben ik het allemaal even kwijt, moest halverwege mijn bericht eerst Quinten eten geven. Sinds gisteren heeft hij bedacht dat hij niet genoeg heeft aan zijn fles, en smakt na zijn fles nog erg hard en wil dan ook niet slapen, vanacht dus maar wat extra gegeven en vanochtend weer gewoon, wat denk je na 2 uur weer schreeuwen van de honger, zo zielig, dus net maar een extra grote fles gemaakt ( 135 voeding ipv 100) en wat denk je bijna helemaal leeg en nu ligt hij weer heerlijk tevreden te slapen. Hoop wel dat hij nu 4 uur ligt want dan hoeven mijn ouders hem niet te voeden, ach en anders redden ze zich er ook wel mee. Zal maandag even bellen met het cb over de hoeveelheid want volgens hun zou hij voorlopig genoeg hebben aan 75-100 nou niet dus. Ik ben straks weg, bah helemaal geen zin in, ook geen idee wat ik kan verwachten dus stiekem vind ik het best eng :(. Tot later misschien en anders allemaal een goed jaarwisseling

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

sjees... heb niet meegekregen of baby bij haar was of bij papa :$ sterkte meid

Deel Deze Pagina