Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @blaine: waar ga je heen dan?

Ik heb een beetje rothumeur, arme hubby. Om 14.30 komt jouw vrouw mijn vrouw op rtl4, dat ga ik denk ik maar eens kijken. Wilde dat het vanavond was!

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    heb zo een crematie, van mijn vriendin haar vader :(

3. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    O ja, jee, dat is ook wat op zo'n dag als vandaag... Sterkte! Gaat je man mee?

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    ja gelukkig wel, mijn ouders zullen er zo wel aankomen om op te passen en dan kunnen wij die kant op. Vind het voor hun ook wel erg sneu, 2de kerstdag overleden en dan vandaag crematie hoezo alle feestdagen verknald:(

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Marieke: mooi verhaal en een nog mooier kindje!
    @Blaine: sterkte bij de crematie....balen dat het zo op de feestdagen moet, kon dat dan niet anders?
    @Lynd: hoop voor je dat het vals alarm is en dat de kleine nog minstens een paar uurtjes blijft zitten.....Nog 9 uur tot het 1 januari is! Hang in there!

Voor wie ik niet meer spreek, fijne jaarwisseling! Wij blijven ook lekker thuis met z'n drietjes en dan maken we ons dochtertje even voor 12 uur wakker....lekker vuurwerk kijken!
    Laatste keer met z;n drietjes....gek he?

6. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Even een ego-berichtje:

ben net terug van de gyn. Mijn bloeddruk was aan de lage kant (90/60) en mijn urine was goed. Wel heb ik jammer genoeg ook streptokokken, dus ik moet tijdens de bevalling wel antibiotica nemen. Ons kindje werd nu geschat op 2950 g en zal wellicht iets boven de 3 kg zijn. En...ik had al ruim een cm ontsluiting + verweking. De gyn zei: ik kan het niet voorspellen, het kan voor vannacht zijn, maar het kan ook voor over 2 weken zijn. Spannend dus!

7. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ben net terug van de verjaardag van mijn schoonmoeder en de controle bij de verloskundige. Ik merkte bij mijn schoonouders dat ik een natte onderbroek had. Maar net als bij Lynd: een zwarte, dus je ziet niet echt wat het is. Ik heb het meteen aangegeven bij de controle en toen heeft ze gekeken. Ik moest persen en ze deed iets met een wattenstaafje. Het was in elk geval geen vruchtwater. Ze vertelde wel dat deze waterige afscheiding een goed teken is dat de baarmoedermond aan het rijpen is. Ook wel fijn om te weten...

Dus geen oud&nieuw kindje voor ons, maar dat had ik ook niet verwacht hoor! Kindje ligt verder nu helemaal ingedaald en vast in het bekken. Ook een geruststellende gedachte. Ze verwacht in elk geval deze week niet meer dat ik ga bevallen (was even vergeten dat het al donderdag is... ha ha ha) maar eerlijk gezegd heb ik ook echt niet het idee dat het binnen nu en snel gaat gebeuren.

Sterkte Jada met je konijn! Wat ontzettend naar dat je hem nu in moet laten slapen.

En Blaine veel sterkte bij de crematie...

Alvast een hele fijne jaarwisseling! Wij blijven ook lekker thuis vanavond. We hebben lekkere hapjes gehaald en gaan het vooral gezellig maken.

8. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Heb je ook last van je lage bloeddruk? Jammer ja, van die streptokokken. Bij jullie testen ze daar automatisch op hè? Maar een mooi gewicht heeft hij/zij! Spannend dat je dus snel weer mama wordt! Wie weet mag ik snel aan de bak als "maatje" ha ha ha....

9. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hey lieve meiden!

Zag nog een mooie gipsbuik, leuk Mecha!

Blaine, héél veel sterkte vandaag! Hopelijk is het een mooi afscheid geweest en kunnen jullie het een plekje gaan geven.

Meiden die aan het 'rommelen' zijn, veel succes ermee en hopelijk blijven alle baby'tjes vanavond/vannacht toch nog even lekker zitten.

Sorry als ik belangrijke dingen nu gemist heb, maar moet me nu gaan klaarmaken voor vanvaond en dan gaan we richting mn broertje! Iedereen een héle fijne avond!

EEN HÉLE FIJNE/GEZELLIGE JAARWISSELING ALLEMAAL EN HET ALLERBESTE VOOR 2010!!!
    DAT WE ALLEMAAL EEN GOEDE BEVALLING MOGEN HEBBEN EN DAARNA LEKKER KUNNEN GENIETEN VAN ONZE WONDERTJES!!!

Fijne avond allemaal en tot morgen, dikke knuffel

10. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Belle: goed dat alles dan aan het rijpen is. Hopelijk bevallen we niet tegelijkertijd, haha.
    Ik heb wel vaak een lage bloeddruk, heb alleen last van de vermoeidheid. Wij 'moeten' vanavond gaan vieren bij mijn zus maar zie er eigenlijk wel tegenop.

Ise: voor jou ook spannend zie ik!

Ik ben even vergeten wie er naar een crematie moest, maar sterkte meid!

11. Meiden ik wens jullie allemaal een fijne avond. Een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar, wat klinkt dat ver weg.

12. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ehm.. Ben net mijn slijmprop verloren en even later nog wat helderrood bloed.. Nu 5 minuten geleden weer.. Alleen bloed..
    Iemand ervaring?

13. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hoi, ik heb even globaal gescrold (lees later alles terug);

Jada heel veel sterkte met het verlies van je moppie....ik weet hoe naar het toch blijft:(...

Marieke wat een schatje:)!

Ankje/Mecha lekker hoor! Ben benieuwd naar het resultaat;)!

Blaine sterkte vandaag!

Suusefruus wat mooi gezegd over je man;). M'n zwager heeft ook ADHD en wat een herkenning! WOW, lees net over je slijmprop:$!! Hoeft niks te zeggen maar kan ook wel te betekenen hebben dat de bevalling eraan komt! Oe wat spannend zeg!!! Succes:):):)!!

Voor iedereen met klachten/rothumeur etc.: eindig 2009 toch met een lach, hele fijne jaarwisseling!!!

Hier: het gaat beter! Ben helemaal blij aangezien ik gister niet eens normaal kon lopen en nu straks weg moet en de halve nacht door moet halen. Gelukkig maar dus!!!

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Mij is altijd verteld bij bloedverlies bellen met de vk, zou dus zeggen even bellen. Spannend hoor.

@ Hier, ben net terug van de crematie, heb toch duidelijk nog last van hormonen, heb de nodige traantjes gelaten en dan vooral omdat de kids (mijn geadopteerde nichtjes) en vriendin zo verdrietig waren.
    Vond dat toch wel even erg moeilijk. Het zit er gelukkig op en nu straks een leuke avond van maken met mijn mannetje.

Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling.

15. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Suusefruus, ik zou toch maar de vk bellen, bij mij is de bevalling zo begonnen. Bij helderrood bloedverlies raden ze hier aan meteen naar het ziekenhuis te gaan.

16. woops

woops Niet meer actief

Verloskundige bellen meid!
    Heel veel succes en misschien wordt jij wel de 1e Januari 2010 mama van het forum.
    Succes!

Wie weet ben je nu al bezig, spannend meid.

17. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ze komt zo langs om te kijken.. Had het natuurlijk allemaal op moeten vangen.. De eerste 2 golven niet gedaan..
    Als het bloedverlies aanhoudt moeten we naar het ziekenhuis..

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Zo ik heb mij een borrel ingeschonken, nu kan het nog ;). Maandag weer eerste medicijnronde dus dat mag het niet meer. Vanavond kom ik dus waarschijnlijk niet weer langs, ik ben na een slok al dronken:D
    Dus iedereen een goede jaarwisseling en suus, succes.
    Ik lees morgen wel of de volle maan heeft gewerkt

19. woops

woops Niet meer actief

He bah nee dat is niet zo leuk of wilde je in het ziekenhuis bevallen.
    Hopelijk mag je snel bevallen en is er niets engs aan de hand.
    Heb je ook harde buiken of niet?
    Dikke knuffel.

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Spannend meid, misschien moet ik toch de computer maar even aanhouden.

Deel Deze Pagina