Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goedemorgen!

@surf: nog 2 weken wachten. pff das lang. Maar toch proberen positief te blijven. Je hebt immers een kloppend hartje gezien. Ik duim voor je dat het vruchtje de komende weken héél erg gaat groeien.
    @wops: die test is wel erg duidelijk :D
    @vriendlief: succes vrijdag.
    @Breezer: Zo'n gezinswagen zal heel goed van pas komen, met zo'n kleintje is het altijd een hele verhuis. :D
    @LadyJoey: Super dat de echo helemaal goed is en ook dat je nu zelf wat geruster bent.

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen!

Surf kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen.. Probeer het naast je neer te leggen meis hoe lastig ook.. Je kan er helaas nu niets aan veranderen.. en het lijkt alleen maar langer te duren voordat je weer terecht kan als je er zo mee bezig bent.. (ik spreek uit ervaring helaas.. weet ook heeeeel goed dat dat niet meevalt..).. Dikke knuf

Meiden met goede echo's van harte!

Hier komt mvm om 11.00 uur.. leuk.. weer testen! :)

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland

nee ik vind het lief van je hoor!
    mijn eerste dag laatste menstruatie was 2 april
    eisprong gevoeld 15/16 april
    positieve test 29 april (14 dagen later)
    volgens deze gegevens is er volgens mij weinig ruimte om korter zwanger te zijn.,..
    want volgens mij krijg je pas een hcg als het is ingenesteld, en dan pas een positest, dus ik weet het ook niet meer, we moeten maar gewoon afwachten en het hartje klopte, dus das iig prachtig nieuws!

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    morgen allemaal!

@wops: nou, die springt er bijna vanaf! :-D

@ladyjoey: wooooeeehoooew!!

@surf: ik heb net even gegoogled en tussen week 5 en 6 zit je aan de 4-5mm ongeveer. Ik wou dat ik een pasklaar antwoord voor je had meis, maar het enige zinnige dat ik op het moment kan bedenken is dat je je best rustig probeert te houden. 2 weken zijn nog ongeloooooooooooflijk lang, ik weet het, maar stress en zenuwen is niet goed he... ik denk aan je!

Morgen gaan we het aan m'n ouders en mannetje's mama vertellen! spannend!! En vrijdag aan mannetje's papa en diens vrouw. ik heb thans altijd gezegd dat ik het nooooooooooooooit voor 12 weken zou vertellen, maar ik kan het niet mer verzwijgen. En hoe het dan ook uitdraait, je kan ten minste ergens terecht vind ik dan weer..

Meiden die het al verteld hebben?? Hoe hebben jullie dat gedaan en wat waren de reacties?

5. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    @Blaine, ik moet ook nog even op de echo wachten hoor. Ik mag pas eind juni. Ik kon een week eerder, maar ik vind een mooi plaatje met een mooi klein kindje er op leuker en belangrijker, dus ik ga pas met 11 weken. Ik heb ook geen enkele medische aanleiding om eerder te gaan, gelukkig maar. Daar prijs ik me dan ook erg gelukkig mee. Dus ik wacht wel even af.

@Vriendlief Oooh, nee. Wat erg die onzekerheid. Ik hoop voor je dat het toch goed zit hoor.

@Surf, ik zou het gewoon aan je broers vertellen hoor. Als je er bij verteld wat je bij de echo hebt gehoord, leven ze misschien met je mee. Misschien is dat kleine beetje extra steun van je broers de komende 2 weken wel even lekker.

@Babe van Noname, blijf je vasthouden kleine!!
    @Noname, fijn dat je een goeie echo hebt gehad. Ik blijf ook voor jou duimen dat het allemaal goed blijft gaan.

@Lisette, die vermoeidheid herken ik als geen andere. Ik ben gisteren om 15:30u met een enorme vermoeidheid en een knallende koppijn naar huis gegaan. Nog 4,5 week volhouden meid, daarna schijnt het allemaal beter te gaan. Oh ja, die spierpijn, die blijft bij mij beperkt tot mijn rug en vorige week ook inderdaad 1 dag over mijn bovenbenen. Had ineens het idee dat ik een marathon had gelopen.

@Ankje, volgens mij kan het niet direct kwaad, maar als je last van je maag krijgt, zou ik het denk ik laten staan.

@Wops, mooie test. Tot wanneer mag jij meedoen met moeders voor moeders?

@Bruidje, ja dat had ik ook. Ik voel me zowat schuldig tegenover de mensen die zo lang bezig zijn. Doordat ik meedoe met moeders voor moeders, voel ik me wel minder schuldig en heb ik het idee dat ik wat terug kan doen.

@LadyJoey, gelukkig is alles goed. Wat fijn die mooie echo.

@Breezer, mooie auto joh!!! Wij hebben er ook 1, rijdt echt heerlijk.

@Susan, hartelijk welkom!! Wanneer ben jij uitgerekend?

@Hier, wij gaan donderdag lekker naar Frankrijk. We gaan terreinrijden. We hebben besloten dat we met onze auto, ondanks dat we hem te koop hebben staan, toch het terrein in gaan. We hopen dan ook dat we geen schade rijden. De hond mag mee en heeft er nu al zin in. Vanavond moet ik met de kat naar de dierenarts, de niest en hoest heel gek en voelt zich duidelijk niet lekker. Niks ernstigs denk ik, maar genoeg om even na te laten kijken.

Sorry voor het hele lange antwoord, maar jullie kletsen dan ook heel wat af hoor!!!
    Komend weekend ben ik dus niet online, we hebben gene internet mee. Neem de laptop voor de zekerheid wel mee, dus je weet maar nooit. Na het weekend ga ik ook niet meer bijlezen, zal wel iets te lang worden.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou ik ga aan het werk vandaag, is wel even goed voor me, lekker afleiding!
    en vanavond en morgen hebben we oppas op een kindje van een vriendinnetje, dus met 2 kooters heb ik dan ook wel wat te doen haha...
    komt helemaal goed, ik ga me proberen niet zo druk meer te maken...

@iedereen: bedankt voor de lieve berichtjes!
    ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat (was de afgelopen dagen een beetje te erg ego geweest :oops: )
    noname nog erg misselijk? en nour?
    bruidje: veel plezier zo met MvM!
    hebben er nog meer meiden echo's of afspraken vandaag? veel plezier dan iig!
    iedereen die ik vergeet: sorry!!!

Fijne dag allemaal en denk tot morgen!

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    @ Surf, succes, gelukkig heb je een hartje zien kloppen en hopelijk gaat de tijd snel voorbij!

@ Lieselke, Wij hebben onze zoon een shirtje aangedaan met op de voorkan "binnenkort ben ik niet meer in mijn" en op de achterkant een plaatje van een eendje. Echter viel het kwartje niet zo snel...
    Had ook iets gelezen over trakteren op chocoladebollen en hierin een speentje verstoppen! die vond ik wel echt heel leuk!

Gister begonnen met moeders voor moeders! Was een heeeeel dik positieve test, schijn wel erg veel hormonen te hebben...
    Mn buik begint echt al flink uit te dijen! Vermoedens dat het een tweeling is groeien met de dag!
    Word nu ook wel misselijker en draaieriger....

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @lovelylonnes: wat leuk, met dat tshirtje! Wij gaan morgen barbequeen, zalmforel in een papilotte op de bbq! Lekker hoor, maar wij stoppen er voor de oma en opa een rompertje in met 'mijn oma is de liefste' en 'mijn opa is de leukste' op! Ben benieuwd naar de reactie!

Ivm misselijkheid: er zijn vrouwen die idd tijdens hun zwangerschap bijna nergens last van hebben. Die vroege misselijkheid heeft te maken met hoe snel je hormonen aanmaakt. Is je hcgwaarde in het begin al erg hoor, is de kans veel groter dat je toch snel last krijgt van misselijkheid en draaieringheid. De waarde heeft in principe niets te maken met tweeling of niet. Ik ken vrouwen die om 5 weken een waarde van 6600 hadden en waar het toch maar eentje was :)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf hebben ze wel goed gemeten dan? tegen mij zeiden ze dat het bijna niet te meten is zo vroeg in de zwangerschap. ik zou me er niet te druk om maken en veel rust houden dat bevorderd de groei van je kindje ga nou maar lekker genieten meid het komt allemaal wel goed :)

10. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    Surf, voel je niet bezwaard meid. Je mag gerust ego zijn. We leven allemaal met je mee en hopen allemaal dat je over 2 weken een stralende echo hebt en je echt kunt genieten. Tot die tijd een dikke knuffel.

11. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Oh Lieselke! Dat is grapppig!!! een rompertje in een BBQpakketje?? Geweldig idee zeg! hahaha!!

Over de HCG, ik weet wel dat dat niks hoeft te zeggen, maar bij Justin had ik een stuk minder hormonen en was ik een stuk misselijker als nu.
    Voel me zowieso heel anders.... En dan mn buik NU AL groeit!!!!!!!!!!!!!!9 juni weet ik het@

12. Zo meiden wat wordt er een hoop gekletst, kan het niet bijhouden.
    Wat fijn dat de site weer wat sneller is.

@ Lovelylonnes, ben benieuwd of er het 2 zijn, nog even wachten op je eerste echo.

@ Bruidje77, spannend zo meteen weer testen met MvM, laat je even weten tot wanneer je meegaat doen, kan ik dat op onze site zetten.

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hoeveel was je waarde en hoe ver was je toen dat gemeten is als ik mag weten? Ik was een dag overtijd en had 240... Nou, het zou wel speciaal zijn, niet, een tweeling! We moeten in dezelde week voor onze eerste echo, spannend! Ik mad de 11de gaan!

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi allemaal,

Eekje bedankt voor je reactie,
    En crash ook, en heel veel plezier met het trerreinrijden in frankrijk, hoop ook voor je dat je geen schade zult rijden ;-]]

Lovelylonnes we hebben op de zelfde dag een echo en ook ik ben benieuwd of we een tweeling krijgen, de kans is aanwezig, dus erg spannend!

Breezer wat goed dat jullie al een nieuwe auto hebben met oog op de toekomst, wij zijn ook aan het kijken, maar het is zo moeilijk en je moet met zoveel digen rekening houden.

Nou ik ga weer verder met werken,
    Fijne dag allemaal!

Lieselke wat een originele manier om het te vertellen,echt heel leuk!

15. Diana78

Diana78 Lid

14 nov 2007
    42
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo dames,

Zou ik ook met jullie mee mogen kletsen? Zelf ben ik denk ik 10 januari uitgerekend van mijn 2e kindje, maar volgende week woensdag heb ik een echo en dan weet ik de precieze datum ;)

Liefs,
    Diana

16. Diana, natuurlijk mag je meekletsen.
    Gefeliciteerd en spannend volgende week woensdag je eerste echo.
    Had je een onregelmatige cyclus?

17. Diana78

Diana78 Lid

14 nov 2007
    42
    0
    0
    Eindhoven
    Ja, na mijn bevalling van de vorige keer had ik hele onregelmatige cyclussen, tot wel 72 dagen. Dus vanaf vorige maand onder controle van een gynaecoloog en die vermoedde toch een lichte vorm van PCO. Via die weg ook clomid gekregen en gelijk de eerste maand raak, wat ik totaal niet had verwacht, maar wel ontzettend blij mee ben !

Liefs,
    Diana

18. Super meid, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    We hebben een eigen site voor de januari mama's:
    http://www.everyoneweb.com/januari2010

Wanneer we je op de site moeten zetten, moet je me maar even een PB sturen ;)

19. Goedemorgen meiden!

Hier werd ik om half 10 wakker, ik helemaal in de stress want ik had Zoë nog niet gehoord, ik meteen naar haar kamertje, ligt ze nog gewoon lekker te slapen. Ik dacht natuurlijk weer het ergste :confused:
    Ik ga zo nog even boodschappen doen. Moet ook gebeuren heh.

@Surf; Wel goed dat er een kloppend hartje te zien was! Als je zo vroeg een echo heb, komt het vaker voor dat het vruchtje te klein is. Met 12 weken is het pas goed te zien.

@Vriendlief; Oh meid wat een onzekere tijd. Ik hoop dat je vrijdag nog een goede echo krijgt.

@Noname; Gefeliciteerd met de goede echo!

@Crash; Veel plezier dit weekend!

@Diana78; Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat is PCO?

20. @ Sjalotjuh, Zoe had gewoon even zin om lekker uit te slapen ;)
    Succes met de boodschappen.

Deel Deze Pagina