Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Hier nog geen nieuws.
    Mannetje zegt: geen nieuws is goed nieuws.
    We wachten maar af.

Heb van de buurvrouw een voetenbadje geleent.
    Vanavond eens heerlijk m`n voetjes in een warm badje doen, voeten zijn zo vol van de vocht, zal heerlijk en ontspannend zijn denk ik.

Iedereen een heerlijke zaterdagavond

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Blaine: Ja idd, de controles verschillen nogal. kHeb de indruk dat het er bij Lynd ongeveer zo aan toe gaat als hier. Wat gaat de tijd toch ongelooflijk snel! Dat Quinten gewoon al 4 weken is!

@Eleni: Lol, waar heeft die haar diploma gehaald? Een gaasje en het maagdenvlies ... daar zit volgens mij toch heel wat verschil in! Hehe, je zegt het al zelf. Neem de volgende keer, als er nog een volgende keer komt natuurlijk, maar een andere vk hé!

@Chevenne: Heel herkenbaar :) Hier ook worstenvingers, olifantenpootjes en een ronder gezicht :D

@Essie: Ik heb het boxkleed wel gewassen.
    Hebben jullie trouwens een matrasje in de box liggen? Of gewoon enkel het boxkleed?

@Woops: Ooh dat je dat kan verdragen! Als ik last heb van vocht, dan kan ik geen warmte verdragen. Dan heb ik er nog meer last van.
    Hopelijk heb jij daar geen last van en kan je lekker ontspannen!

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Eleni: nou ja zeg, dit is in 1 woord SCHANDALIG!!! Echt ongelooflijk. Heeft het ziekenhuis geen klachtencommissie waar je terecht kunt?
    Ik krijg een geplande keizersnede, maar ik ga die gyn tijdens de operatie wel even vragen offie er alles uithaalt zeg. Tjongejonge.....

4. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hilli nee alleen het boxkleed, die is ook vrij dik. Ik ga hem ook nog wel wassen denk ik.

Woops....nieuws??

Meiden die vocht vasthouden: sterkte...lijkt me heel vervelend:(!!

5. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Essie: ja, we hebben het boxkleed gewassen. Vroeger of later gaat het kind er toch aan kwijlen :D en dan is het wel fijn als alle chemicalien eruit zijn.
    Boxkleed zit erin, boxspiraal aan de box. Leuk, hoor!

De kans is trouwens klein, Essie, dat ik er de komende drie uur nog een kind uitkrijg... ;) Maar misschien was hij orgineel wel voor vandaag 'gepland', maar we hebben met het kindje besproken dat, tenzij hij heel graag eerder wil of moet komen, hij pas (vanaf) morgenavond komt :D

6. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    #15286 Lumea, 2 jan 2010
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010

GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER JADE!!!!!!!!!!!!!!
    Tjonge en dat is wel enorm snel gegaan die bevalling zo.
    Mooie naam Jade. Op z'n Hollands of Engels uitgesproken? *edit* ah, lees al dat het op z'n Nederlands is. Vind beide erg mooi.
    En nog een dagje blijven he vanwege de gebroken vliezen. Moest ik ook de vorige keer toen ik 24 uur gebroken vliezen had maar geen weeen kreeg. Willen ze jou en Jade toch nog even goed in de gaten houden of er geen infecties zijn.
    Geniet maar van jullie meissie.

7. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ise van harte gefeliciteerd met je dochter Jade!!

Kareltje wat een leuk idee dat schminken op de buik :)

Essie bij de eerste kreeg hij daar de kans niet voor, toen braken de vliezen bij 35 weken. Wie weet krijgt hij nog nesteldrang. Hij dacht zelf van niet :D Ik weet niet of het nog lang duurt, het rommelt wel maar als ik pech heb blijft dat nog 2 weken zo ;)

Onregelmatige diensten: die heb ik normaal gesproken ook. Nachtdiensten vind ik wel flink zwaarder sinds mijn zoontje er is. En ik mis ze nu helemaal niet trouwens :p

Suusefruus frustrerend dat alles weer rustig is! Whiej morgen uitgerekend, logisch dat het nu wel mag komen van je...

Woops ik weet wel een leukere manier om harde buiken/weëen op te wekken :D
    O jee wat een rot bericht over je schoonmoeder. Weet je al wat er aan de hand is?

Mamanama lekker, ik hoop dat je dochter morgenvroeg weer uitslaapt! Morgenvroeg "mag" ik uitslapen, man mijn zorgt dan voor Casper. Vanmorgen was hij aan de beurt. Is wel lekker hoor, eens in de zoveel tijd even uitslapen :)

Eleni :$ dat is schrikken zeg, jouw "gaasjes" verhaal! Dat had idd wel heel anders af kunnen lopen...

Blaine zielig voor Quinten dat hij veel moest spugen. En vervelend dat je heupen en rug pijn doen. Dat komt door de reuma?

Het rommelt hier een stuk minder dan gisteren en eergisteren. Eigenlijk wel balen want ik hoopte dat het zou doorzetten...
    Morgen lekker uitslapen in elk geval, de afgelopen twee nachten waren ook erg kort dus ik ben er wel aan toe :)

8. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Nou Eleni, laat dat 'of' maar zitten. Hier moet je echt werk van maken. Je had een vreselijke infectie kunnen krijgen. Ongelofelijk wat onzorgvuldig van het ziekenhuis EN de vk :$:$:$:x:x:x. Kan me ook voorstellen dat je er zo geen zin in hebt om er werk van te maken, maar denk dat het wel beter is om wel te doen.

@ Wops: heb je al verder bericht over je schoonmoeder? Sterkte iig met deze onzekerheid.

Hier is het meestal nog erg rustig. Alleen soms zo'n ongesteldheidspijn. We wachten het rustig af.

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ Essie, nee hoor niet de hele week misselijk "maar" 2 dagen per week ;), en nu je dat een tijdje niet hebt gehad is het idee ineens weer heel erg. de ze is mijn schoonus en zwager.

@ Annemica, ja denk wel dat het van de reuma komt, maar deze is nieuw en dus nog even wennen.

@ Woops, heb je al nieuwd.

Quinten heeft honger dus tot later

10. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Blaine voor Quinten: eet smakelijk :p
    Knap vervelend dat je door de medicijnen twee dagen per week misselijk bent :(

11. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier geen nieuws.
    Mannetje vind zolang hij geen nieuws hoort dat het goed nieuws is. ;)
    Dus ja ik wacht maar gewoon met hem mee.
    Denk steeds meer dat het heftiger is overgebracht door de telefoon dan dat hte is, snappen jullie me?
    Nou we zullen het wel zien in ieder geval.
    Mannetje is er nu rustig onder dus ik ook wel. :)
    Maar het heeft wel heel de dag een beetje op z`n kop gezet, we dachten echt dat we zouden gebeld worden om afscheid te gaan moeten nemen.
    Zo klonk het aan de telefoon.

Zodra ik iets hoor meld ik het wel.
    Had beter niets kunnen zeggen vanmorgen hier op het forum, maar was zo geschrokken. :$

@hier,
    Voetenbadje was toch wel lekker, heel de voeten tintelde achteraf.
    Voor de rest blijf ik maar last houden van de harde buiken en voorweeën.
    Het went eigenlijk helemaal niet, best raar want je zou toch zeggen naar enkele dagen is het normaal maar nee toch niet.
    Ook de botten in de heupen/bekken zijn wel heerl erg pijnlijk.
    Met op de zij liggen maar nu ook met het zitten.
    Beetje vage zwangerschapsklacht of hebben jullie er ook last van.
    Misschien heeft het te maken met het week worden van de bekken om goed in te dalen.
    Ja weet het echt niet hoor.

De hond was trouwens vandaag een beetje ziekjes, maar nu is hij alweer wat levendiger.
    Zal z`n dagje ook niet hebben gehad, zo zielig altijd.

O ja nemen jullie wel eens een keer iets van een paracetamol of zetpil om goed te kunnen doorslapen of niet?

Groetjes

12. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ben ik nog even, zo laat op de avond. Ben doodmoe, dus reageer morgen weer. Heb eerst vanmiddag een tijdje met een collega (tevens buurvrouw) gekletst en ben weer helemaal op de hoogte van de laatste roddels van het werk. Daarna zijn wij naar mijn ouders gegaan (een uurtje hier vandaan) en hebben daar gegeten. Dus zowaar een actief dagje en het was hartstikke gezellig! Was ik ook wel even aan toe na al het focussen op: wanneer gebeurt het nouhou.
    Ergens had ik 3 januari in mijn hoofd dat de baby geboren zou worden maar ik denk niet dat dat gaat lukken... :) Op regelmatige harde buiken (om de vele tientallen minuten) na blijft het hier akelig rustig in de buik.
    Slaap lekker allen en tot morgen!

13. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Annemica nou, die van mij heeft al nesteldrang vanaf september hihi:D. Vroeg ie eens of ik trek had in warme chocomel met slagroom:$. Maar het is af en aan hoor, hij kan echt niet wachten:)!! Ik trouwens ook niet.... Lekker uitslapen morgen8)!

Blaine ok 'maar' 2 dagen:(....pffff. Sterkte alvast. O verwachten je schoonzus/zwager nog wel eens een kind dan?

Woops wel raar dat jullie niks meer gehoord hebben:( of zie ik dat verkeerd? Ook als het niet ernstig is wil je toch weten wat er was/is? Nou ja. Ik heb vd week 2 pcm genomen tegen die pijn. Dat moet je gewoon doen. Beterschap:)!

Lynd leuk dat ie staat;)!! Hier ook, compleet met kleed enzo. Geweldig. Ik kan hem mooi zien vanaf de bank dus kijk er vaak naar:). Leuker dan die kerstboom. Ik denk dat ik jou en Ise door elkaar heb gehaald, dus jij dan de 6e:p;)!

Belle fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad:)! Hoe is het eigenlijk met je man, die had het toch zo zwaar:p??

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ Essie, vast wel ze hebben er 1 van tweeen een half en 1 die in maart 1 wordt, en van het zomer zei ze al wil best nog wel een keer zwanger zijn :$. Dus zie het nog wel gebeuren en weet dan dat ik me ook niet te druk hoef te maken.
    En die medicijnen wennen wel weer, ga nu alleen nog even uit proberen wat het best uit komt qua dag ed. ik heb nl ook weer medicijnen om niet te beroerd te worden maar het innemen komt dan redelijk precies en heb dan de hele dag door iedere keer de wekker op mijn mobiel aanstaan anders mislukt me dat, tegenwoordig zijn het er nog maar 24 op 1 dag dus het gaat de goede kant op ;).
    De rest van de week zijn het er veel minder hoor.

@ Woops, ja op het laatst (voor mij :D) nam ik geregeld 2 paracetamol in en bewaarde ook altijd een dosis voor de nacht, als je moe bent lijkt de pijn veel erger, dus ik zou zeggen gewoon doen.

Ikga slapen tot morgen

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

@anke ik ben al thuis ;)

@ eleni lees net over je gaasje ... vast overheen gekeken jeetje meid wat een gedoe i zou toch echt kijken of je geen vergoieding kunt krijgen das nog het minste :$

16. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hallo meiden!!!
    Wij zijn net thuis van onze vrienden waar we heerlijk gegeten hebben en wil nu even bijlezen. Of het nog gaat lukken om op alles te reageren weet ik niet, want er is weer genoeg gekletst... Hoop dat ik geen belangrijke/spannende dingen heb gemist, maar morgen zijn we zeker de hele dag thuis met dit weer. We hoeven nergens heen, dus we gaan niet weg ook, er vallen nu erg grote sneeuwvlokken. Dus morgen tijd genoeg om alles lekker bij te houden...

Allemaal alvast een fijne nacht, hoop dat jullie goed kunnen slapen!!!
    Succes met alles pijntjes etc. en voor iedereen een fijne dag morgen!!!

17. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Blaine maar verder zijn ze wel aardig;):p? Sjonge zeg, dat is niet niks met die medicatie:$. Hoop dat het helpt, dat is het belangrijkst!!

Kareltje dat was dus weer gezellig? Mooi zo:)!

Mecha hoe is ie?

M'n vriend gaat nog ff een potje pokeren, dus ik ben foetsie. Tot morgen en slaap lekker allemaal8)!! Morgen hopelijk meer blij babynieuws;)!!

18. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Essie!
    Het was alwéér gezellig! Hield het ook goed vol en opeens was ik erg moe, dus lekker naar huis. Maar moesten eerst de auto schoonmaken en krabben, wat een weer opeens. Nou, alvast welterusten en ik ga eens verderlezen.
    Doei doei

19. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even nog wat reacties, sorry ben niet zover gekomen, maar MOET echt naar bed zo. Zei ik hoef niet zo vroeg, morgen toch een dagje niksen, verplicht thuisblijven met dit weer. Ook wel eens lekker! Maar nu lukt het me niet meer te lezen, haha. BEn opeens wel heeeel moe, dus ga lekker mn bedje in!

@Eleni
    Dat kan toch niet gebeuren zeg, gelukkig heb je het zelf ontdekt en is het geen ontsteking geworden, jeetje zeg! Ik zou zeker eens goed nakijken waar je een klacht in kan dienen, succes met alles!!! En hopelijk mogen je kindjes snel mee naar huis, krijg je wat meer rust!!

@Blaine
    Gaat het weer beter met jullie mannetje? Je moet weer beginnen met je medicatie. Zo te lezen heb je nogal heftige, maar als het helpt... Veel succes ermee meid!!!
    Is het bij jullie traditie dat de tuin versierd wordt door familie of vrienden?

@Stampvamp
    Welkom hier, gezellig dat je nog komt meekletsen!

@Juni
    Gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk blijft alles rustig vannacht. Fijne dag!

Welterusten...val bijna in slaap, maar het wordt tijd hé!

20. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Hier weer een slechte slaapster.
    Om 4 uur was ik al wakker, maar dacht probeer te blijven liggen.
    Nu lekker aan een krentenbol met suiker.
    Hier heeft het echt heel erg veel gesneeuwd afgelopen nacht.
    Bij jullie ook?

Iedereen een fijne zondag.

Deel Deze Pagina