Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Suus:gefeliciteerd met je 40 weken, maar kan me voorstellen dat het nu wel leuk geweest is.....Kom er maar uit, kleine!;)

@ Juni: gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje en je 38-weken! Fijne dag vandaag en probeer nog ergens een beetje rust te pakken he?

@Woops: je buik lijkt inderdaad kleiner, maar dat kan ook wel als de kleine is ingedaald.....dan zakt er toch een heel gewicht tussen je bekken en heeft je buik weer wat meer ruimte!
    Nog niks gehoord over je schoonmoeder? Hopelijk valt alles dan toch mee....

@ Lynd: nog een paar uurtjes en dan is je vriendin er! Das weer een pak van je hart....nu nog 'even' bevallen!;)

Hier vannacht niet zo goed geslapen, erg onrustig en ik word steeds meer gespannen.....Klinkt leuk als je je datum al weet,maar ben er ook veel mee bezig nu!
    Man en dochter zijn naar het zwembad, dus ik heb even heerlijk op het gemak gedoucht en net de kerstboom opgeruimd.
    Vandaag verder geen plannen!

2. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Moet zeggen dat ik er op het moment ook echt even doorheen zit..
    Ik kan voor mijn gevoel niet meer en ik weet ook echt even niet hoe ik de aankomende tijd door moet komen, mocht ze er niet binnen een paar dagen zijn..

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

Knuff voor suus

@ mamanana.. wanneer ging jij ook alweer bevallen?? lekker geniet van je rustdag

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wendy dat gevoel had ik nieuwjaarsnacht ook toen ik opstond.. paar uur flinke voorween gehad snachts en sta op en kijk in spiegel ik dacht echt huh mn buik is platter :s
    dacht ook meteen die zal wel goed ingedaald zitten nu mn vriend zei het namelijk ook meteen dat hij het verschil zag...
    zal straks ook weer eens een buikfoto maken de laaste is van 31 weken en 5 dagen met de fotoshoot :eek: oeps haha

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja laat je die foto hier ook zien stampvamp?

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

tis 12 uur en ik verveel me nu al dood :S dat zal nog wel is een lange dag kunnen worden bah!!!

7. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Weet je waar ik nu ook niet goed van word?
    Van al die mensen die gaan bellen en smsen of het er al is..
    Ja stiekem is ze al een week oud, nou goed!

Ik heb echt al 10 smsjes gehad vanmorgen.. Komt me zoooooo mijn neus uit nu!

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

wahahah daarom zegt iedereen je moet ongeveer zeggen wanneer maar niet precies whaah
    kop op meid ze bedoelen het goed al voelt het klote omdat je telkens weer word gewezen op het feit dat ze er nog niet is :(
    knuff voor jou suus

9. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Goeiemiddag alweer,
    Ff snel teruggelezen, weer veel gebroken nachten lees ik.
    Ik word zelf standaard rond 05:30 uur wakker, maar bljf dan gewoon stug in bed liggen draaien. Soms ga ik naar de wc, puur uit tijdverdrijf, want echt plassen hoef ik nog steeds niet meer dan voorheen. Verder blijf ik wat draaien totdat mijn man rond 8/9 uur uit bed gaat en dan val ik weer in slaap. Was er vandaag om 11 uur uit :)
    Vanaf morgen moet hubbie weer aan het werk, dus gaat er dan vroeger uit, waardoor ik hopelijk ook weer eerder in slaap val. We zien wel...
    We hebben trouwens sinds een week het bed op kratjes gezet en de matrasbeschermer onder het hoeslaken. Maar dat laatste vind ik echt een onding hoor: ik zweet me te pletter met dan ding en het kraakt als ik omdraai 's nachts. Hebben jullie daar ook last van?

@ Juni: gefeliciteerd met je dochtertje en een fijne dag vandaag. Hopelijk kun je tussendoor wat rust vinden.

@ dames die (bijna) 40 weken zijn: kan me voorstellen dat je het nu wel gehad hebt. Ik heb vanaf week 37 al zoiets van:"Het kan elk moment beginnen". Als ik nog 2 weken moet wachten dan zie ik dat ook niet echt zitten. Al heb ik ook totaal nog geen tekeken, geen voorweeen, nog geen enkele harde buik gehad. De baby is wel al 3 weken ingedaald en ik voel dus af en toe wel wat steken en krampjes enzo, maar das nix raars geloof ik. Ach, we zien wel. Er zijn nog wat kleine dingetjes die ik nog wil doen de komende dagen (nog laatste kleertjes wassen, lakentjes strijken, beetje stoffen in huis) en ik denk dat het daarna pas begint, als ik de rust heb dat ik alles af heb thuis.
    Ik heb gelukkig nog niet zoiets van:"Het moet eruit".

@ Lynd: veel plezier met je vriendin. Nu mag de kleine echt komen hé...

@ Suusefruus: ik vind het nu af en toe al vervelend. Mijn schoonmoeder belde voorheen elke week en sinds de laatste 2 weken elke 2/3 dagen. Ik denk dat ze vanaf volgende week elke dag gaat bellen....:(

Nou, ga nog ff verder hier, misschien tot later...

10. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ha ha Suus.... alsof je idd verzwijgt wanneer je baby wordt geboren. Gelukkig heb ik nu nog geen last van dat soort belangstelling, maar dat zal de komende week ook wel gaan toenemen. Wel veel goedbedoelde "adviezen" en verhalen. Vooral over de tijd na de bevalling. Alsof ik nu in kan schatten hoe ik mij voel straks als ze er eenmaal is. En hoe ik zal zijn als moeder en als partner en of ik wel of niet heel moe ben.

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ Suus, nog steeds niks? hahah, maar inderdaad wel balen al die berichtjes, voor een tijdje terug had een hyvesvriendinnetje echt groot op haar hyves gezet bij de www Als de kleine er is zijn jullie de eerste die het weten dus stop met vragen :x. Moest daar toen erg om lachen, en bij mijzelf bekennen dat ik niks beter ben, toen mijn zusje uitgeteld was heb ik ook iedere dag even gevraagd hoe het ging :). Ik hoop voor je dat de kleine nu snel komt, en zou zeker even bij de vk aangeven dat je niet meer kunt misschien kunnen ze nog iets proberen,strippen ofzo, waardoor het door gaat zetten.

@ Woops, je buik lijkt inderdaad kleiner, zal wel van het indalen komen. Heb je al bericht van je schoonmoeder?

@ Juni, gefeliciteerd met je verjaardag, en inderdaad vandaag niet gaan bevallen van de tweede hoor, dat is voor de kindjes niet leuk. En zo lief dat ze al zo vroeg wakker was, op je verjaardag hoort dat er bij.

@ Mecha, het gaat nu dus weer goed met je buikje? Dat is wel erg prettig en wat een verschil dan met bijna 2 weken terug :$.

@ Kareltje, mooi dat het gezellig was even heerlijk weg is niks mis mee.

@ medicatie, er vroeg iemand of ik 2x per week een infuus kreeg, gelukkig niet ik krijg alleenstapels tabletten en ben daar 2 dagen beroerd van maar vooruit verder helpen ze wel dus dan moet het maar.

@ Essie, verder zijn ze soms best lief hoor ;)

@ Hier, we zouden vanmiddag verjaardag hebben maar heb toch even afgebeld dat wij niet door de sneeuw komen, er is hier nog niet gestrooid of sneeuw weg geschoven van de weg en er ligt hier een pak :$. daarnaast moest Quinten vanochtend ook nog weer spugen, volgens mijn man ik stond even heerlijk te douchen dus maar even nog een rustig dagje, vind het op zich wel jammer had graag nog even met mijn nichtje gespeeld :(. Verder weinig nieuws.
    Tot later

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ blain jaaa het is nog wel veel harde buiken en krampen maar als je er 2 weken mee loopt dan word het een soort van normaal he?! tis niet minder geworden maar niet meer dus het went ..:(

t mag van mij wel gebeuren hoor ben het wel zat eigelijk :$
    iedereen is verder dan mij maar toch whaha eruggg

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

allemaal de beste wensen voor 2010!!
    sorry weer even ego, maar heb geen tijd om bij te lezen op het moment.. steeds op en eer naar het zkh en thuis ook nog onze kleine man! maar....

LUNA MAG MORGEN MEE NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!!!!! :D

liefs rebbel

14. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Wat goed Rebbel! Ontzettend fijn om te horen!

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Kareltje: Je doet er inderdaad weinig aan. Meestal moet ik er ook zo’n 3 a 4 keer eruit om te plassen, maar vannacht werd me dat bespaard!

Suus: Toch feliciteerd ik je met de 40 weken. Hopelijk komt die kleine er snel uit.
    Ach, je moet het maar zo zien. Over 2 weken heb je je kleine zo ie zo in je armen!

Zal wel even zingen…..’kom, kom, kommertje…..kom maar uit je holletje!’

Mecha: Ik geef je ook wel gelijk hoor, om er op uit te gaan. Ik kan ook moeilijk thuis blijven zitten. En over 6 dagen mag jij officeel bevallen! Dus duurt niet lang meer….
    Van mij mag onze kleine meid ook komen hoor. Liever vandaag dan morgen.

Noname: De laatste lootjes zijn inderdaad ook het zwaarst. Ik hoop dan ook echt voor jullie dat de kleine snel komt.

Rebbel: Wat een goed bericht zeg!!! Gefeliciteerd. Vanaf morgen word het echt genieten geblazen.

Hier: Had nog even op bed gelegen. Want ow, wat heb ik een pijn aan mijn rug, buik en ribben. Pfffff.
    Van mij mag die meid komen hoor. Liever vandaag dan morgen.

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

uhuh ik ben ervoor hihi

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    ???

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

dat ze mogen komen

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    o ja!!! Zekers

20. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Rebbel: super nieuws! Vanaf morgen lekker THUIS genieten van je gezinnetje!

O ja, 38-weken-feestje hier!!! Wel raar om te weten dat ik de 39 weken niet ga halen :$
    Ik laat jullie nog weten wanneer ik naar het ZH moet......en hou Eleni op de hoogte....

Deel Deze Pagina