Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Rebbel, wat geweldig nieuws! Heerlijk vooruitzicht voor je! :)

Ankje, wat rot dat je zo'n pijn hebt zeg. Hoop dat je kleintje haar komst naar de wereld voor over niet al te lange tijd heeft ingepland!

Blaine, snap best dat het jammer is dat jullie vandaag niet konden gaan, maar misschien wel het verstandigst... Niet altijd leuk!

Sanne, heb op een ander topic op dit forum iets gelezen over die matrasbeschermers, met precies dezelfde klachten als jij. ER stond iets over een matrasbeschermer van de Action, die even groot is als het matras en wel prettig zou zijn. Weet er niet meer het fijne van. Even zoeken?

Mamanama: en, lekker rustig vandaag? Wel lekker opgeruimd he, met de kerstboom weg!

Vriendin heeft een uurtje vertraging, maar is nu in de lucht. Van mij mag de baby dus vanavond komen! :)

2. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Op mijn banner staat de ooievaar trouwens op het punt aan ons voorbij te vliegen... Wel snel komen hoor, kleine! :)

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai meiden,

Belle: Dankje! Ik stuur je een PB! Ik kom er zelf inderdaad nier echt uit!!;)

Juni: Gefeliciteerd met de 38 weken grens!!!! :D

Woops:
    PRACHTIG je buik! :) Echt mooi.. ik ga de mijne bijna missen! Haha

Rebbel: JAAAAA! Gefeliciteerd meis!!!

Mamanama: Spannend!! :D Of we zien elkaar wel of nét niet in het ziekenhuis ;) …want:

Mason en Ayden mogen woensdag mee naar huis!!!!
    Whaaa… ik ben helemaal hyper!! :D
    Morgen mag ik een nachtje in het zkh slapen bij mijn kindjes! Wat een gek idee! En daarna mogen ze mee...!!! :$ :D

*danst vrolijk verder en maakt het huis verder op orde!* :D

Liefs Eleni

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    *** Begin maatjesnieuws***

Jada en haar vriend zijn vandaag de trotse ouders geworden van een zoontje, Julian. Alles gaat prima. Ze is alleen ingeknipt en dat vond ze behoorlijk pijnlijk.

*** Einde maatjesnieuws***

@Essie: Speciaal voor jou, maatjesnieuws hé :D

@Jada: Ook langs deze weg. Gefeliciteerd met jullie zoontje Julian!!
    Hopelijk herstel je snel en kan je je verhaal komen posten :)

5. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ow wat leuk zeg voor Jada!
    Gefeliciteerd..!

Fijn dat ze naar huis mogen Eleni..

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    #15346 Essie79, 3 jan 2010
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
    Lynd 6e zeg ik;)!! Heel veel plezier met je vriendin:)!!

Mamanama lijkt me idd wel heel gek als je van tevoren weet wanneer de kleine komt. Maar ook wel weer lekker. Ik heb bijv. echt totaal geen zin om overtijd te lopen:(....(maar ja wie wel?)

Rebbel geweldig nieuws, genieten geblazen:)! Hoe is het met jouw herstel?

Juni van harte met je dochter:)!!

Suus en, is ze er al:p?! Idd zwaar irritant, kan me helemaal voorstellen dat je er gek van wordt:$!!

Hier: vannacht wat krampjes in m'n buik gehad (lijkt op menstruatiepijn) en gister met vlagen een beetje misselijk en vaker naar de wc gemoeten. Goh, maar zegt dus ook helemaal niks als ik Suus lees. Morgen vk; ben benieuwd of ie nu ingedaald is. Verder heb ik een k*tbui van hier tot Tokio:(. En ik vind dat dan zo erg voor m'n vriend....die had eerst nog een goeie bui maar nu ook niet echt meer geloof ik....hij is de badkamer helemaal schoon aan het maken en dan het plafond witten. En dan loopt er zo'n koe rond met een sjaggerijnige kop....BAH!! (sorry hoor maar moet 't ff kwijt).

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Nog meer leuk nieuws! :D

Jada:
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Julian!!
    Mooie naam! Geniet lekker van je ventje!!!!

8. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Jada van harte met jullie zoon Julian!!! Geniet!!!

Hilli dankje;)!

Eleni wat super voor jullie:)!!!

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Lynd: eerst ff bijkletsen joh.....anders moet ze zo meteen aan de bak! :D

10. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Jada, gefeliciteerd met Julian!! Geweldig om te horen dat hij er al is!

Eleni: wat een goed nieuws dat ze mee naar huis mogen! Eindelijk!
    Laat maar weten dan hoop ik dat ik je kan helpen.

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

aaaaaah wat onverwachts jada gefeliciteerd :D
    of heb ik weer wat gemist??? :S hersenen werken niet goed geloof ik

12. woops

woops Niet meer actief

@Jade,
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Julian!!

@alle baby`s die naar huis mogen,
    Van harte gefeliciteerd!

@hier,
    Mannetje en ik zijn even lekker buiten geweest in de sneeuw.
    En we hebben we mooie foto`s gemaakt, ze staan in m`n babysite in het album van "fotoshoot door papa gemaakt (38w)"

Zal hier een foto neerzetten, ben er weer zo blij mee.

13. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Suusefruus: Jeetje dat is wel heel veel vocht dat je vasthoudt. Hopelijk komt jullie meisje snel hoor!
    Ooh, daar zou ik ook gek van worden. Mijn schoonmoeder belde een paar dagen geleden al ... dat vond ik al heel vervelend, en dat is dan maar één iemand :)

@Juni: Gefeliciteerd met je 38 weken en je dochtertje :D Idd wel schattig dat ze jullie zo heeft wakker gehouden. :D

@Rebbel: Wat fijn dat Luna morgen mee naar huis mag! Dat is heel goed nieuws :D

@Mamanama: Ook jij gefeliciteerd met je 38 weken. Nu weten we toch al dat je binnen dit en een week moet bevallen hé :) als je de 39 weken niet gaat halen :D
    Ik ben benieuwd!

@Eleni: Ooh, ook al zo'n goed nieuws voor jullie! Wat fijn dat ze mee naar huis mogen, en dat je een nachtje bij hen mag slapen :)
    Gaat wennen worden hé, twee mannetjes in huis :D Zijn jullie plots met zijn vieren.

@Essie: Vervelend hé, dat je je zo voelt. tZijn de hormonen, kan je niets aan doen :)
    Jouw vriend heeft idd echt wel nesteldrang :) lijkt me wel gemakkelijk :D Die van mij is wel heel erg lief en doet meer als ervoor. Maar de badkamer en de was, daar begint hij niet aan :)

@Mecha: Nee, je hebt niets gemist hoor :D Hoe gaat het nu met je? Kan je je een beetje bezighouden? Nog eventjes en dan is je meisje er! Geen tijd meer om je te vervelen :)

Mijn vriend en ik zijn vandaag gaan wandelen in de sneeuw :D Dat was echt leuk. Zo mooi dat het landschap is. Na een uurtje kon ik wel niet meer. Ik was blij dat we terug in de auto zaten :D Maar kben toch blij dat we gegaan zijn :)
    Gisterenavond zijn we ook nog even gaan wandelen, toen begon het net te sneeuwen. :) Mss de laatste keer met zijn tweetjes hé, je weet maar nooit. Dus daar moesten we toch even van profiteren :D

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Woops: Mooie foto meid :) Wij hebben er ook genomen, maar die zijn niet zo mooi hoor :D Buiten dan het landschap :)

15. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Woops/Hilli doen jullie goed, ff lekker naar buiten! Heb ik ook wel zin in.... Mooie foto Woops!

Hilli nou wie doet dan de badkamer bij jullie? Ik trek dat niet meer hoor, veel te zwaar. En hij gaat dus ook het plafond witten, dus moet wel eerst schoon. Ik ga zo alle zooi uitzoeken. Verder ben ik met de was bezig en ga zo afwassen. Ach, kan 't af en toe gewoon niet uitstaan dat ik niet meer zoveel kan als ik wil....

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Essie: Ik heb de badkamer een paar dagen geleden nog helemaal gedaan. Valt goed mee eigenlijk. We hebben niet zo'n grote badkamer, en enkel een bad. De muren die sla ik nu wel wat over ... :) hehe, maar kzie wel dat de rest allemaal proper is. Ik vind dweilen bijvoorbeeld zwaarder dan het bad kuisen.

17. woops

woops Niet meer actief

#15357 woops, 3 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2010
    Heb even een vraagje.
    M`n meisje is zo zo zo druk en het lijkt net of ze in m`n kruis zeg maar aan het friemelen is.
    Kan het niet goed uitleggen.
    Kan dat haar hoofdje zijn, of voelt dat niet zo?
    Vind het zo`n apart gevoel eigenlijk.

O ja en de diaree is er nog altijd, hopelijk heeft het wat te betekenen, maar heb al veel verhalen gezien dat er meerdere al weken diaree hebben en niet bevallen zijn. :(

Update schoonmama:
    Ze blijft nu minimaal 3 weken in het ziekenhuis en wordt helemaal van onder tot boven onderzocht.
    Ze gaat vrijdag door de MRI-scan.
    Ze was met spoed afgevoerd omdat ze zeg maar een soort van "ongesteld" was geworden. (bloed uit schede)
    Maar dat kan niet want ze wordt 80 jaar, dus iets van binnen is niet goed.
    Mannetje is bang voor baarmoederkanker ofzo, maar ja dat is natuurlijk van het ergste uitgaan, maar snap het wel van zijn gedachte.
    Dus ze ligt nu in het ziekenhuis en wordt in de gaten gehouden.

18. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Woops fijn dat ze iig goed in de gaten wordt gehouden. Kan van alles zijn.... Vrijdag dus scan...afwachten maar. Sterkte!
    Dat gefriemel komt ws van haar handjes.

Hilli nou, ik moet eerlijk zeggen dat de badkamer sowieso nooit mijn ding was haha! M'n vriend is meer van de grote aanpak zeg maar; ik van de dingen eromheen. Gaat altijd prima!

19. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    @Schoonmaken
    Wat jullie allemaal opnoemen is precies de reden waarom ik een schoonmaakster heb..
    Ik doe praktisch niets in huis.. Alleen de was en de vaatwasser.
    Vriendlief stofzuigt af en toe en leegt de prullenbak, maar verder laten wij alles doen :)

Ik neem even een tijdje afstand hier.. Zit er echt door heen en hoe meer ik lees, hoe meer ik ga zitten wachten.. Kan het even niet meer hebben op het moment.. Ik kan niets, doe niets en wil niets en als je dan al die leuke verhalen leest, wordt het er allemaal niet leuker op bij jezelf..

Zodra er iets gebeurt horen jullie het..

20. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    @Jada
    Wauw, gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie naam!
    Hopelijk is verder alles goed gegaan en herstel je snel. Veel geluk samen en geniet ervan!!!

@Rebbel en Eleni
    Super dat jullie kindjes mee naar huis mogen!!! Eindelijk wat meer rust voor jullie zelf dan en dan heerlijk genieten met jullie gezinnetjes!!!

@Woops
    Wat vervelend van je schoonmoeder zeg, wel fijn dat ze haar nakijken helemaal. Maar moet wel een heel dubbel gevoel geven zo ja. Héél veel sterkte!!!
    Dat gevoel herken ik niet, maar kan goed het hoofdje zijn ja. Leuke foto!!!

Verder even geen reacties, sorry. Zijn al de hele tijd met van alles bezig, dus even lekker een bakkie drinken nu. Het is hier weer lekker schoon, wasje gedaan, wat geruimd etc, heerlijk als het weer klaar is dan hé.
    Tot strakkies, dikke knuffel voor allemaal!!!

Deel Deze Pagina